abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:32:15 #151
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76611093
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.
Ik zit de hele avond al met een brok in mijn keel en pijn in mijn buik.

Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.

Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepen Na een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.

In de tussentijd moesten ze maar zorgen dat ze niet zou gaan huilen.
Verschrikkelijk! Klinkt toch behoorlijk urgent, ik geloof dat ik als ouder zijnde een chirurg uit de OK zou slepen om naar m'n kind te kijken!
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:33:23 #152
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76611132
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:

[..]

Verschrikkelijk! Klinkt toch behoorlijk urgent, ik geloof dat ik als ouder zijnde een chirurg uit de OK zou slepen om naar m'n kind te kijken!
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggen
Ik snap er echt niets van. Ze mag niets meer eten ook...probeer haar maar eens stil te houden
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_76611154
quote:

[..]

Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.

Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepen Na een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.

Het wurmpje.
En arme schoonzus en broer. Wat ontzettend vervelend dat het zo loopt nu. Volgens mij doen die darmpjes niet zo'n pijn, maar wat zal het een naar gezicht zijn. Hopelijk kan ze vandaag toch nog op de OK terecht.
En als ze haar laten wachten is er iig geen levensgevaar. * probeert iets positief te zoeken*

voor prupke, ouders en tante!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:34:39 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76611177
quote:

[..]

Wtf
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:35:41 #155
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76611216
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.

Bullie is ook moe.
[ afbeelding ]
Oooch
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:35:48 #156
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76611219
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggen
Ik snap er echt niets van. Ze mag niets meer eten ook...probeer haar maar eens stil te houden
Dat lukt dus niet. Vrij belachelijk. Zo ben je toch ook hardstikke gevoelig voor infecties en ontstekingen enzo?
pi_76611250
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou, dat hangt er dus vanaf. Als er niks bekneld zit en alles werkt en je de zaak afdekt met vochtige gazen, dan hoeft het niet accuut geopereerd te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bij nichtje natuurlijk niet het geval, dus die kan wel meteen geopereerd worden. En het is gewoon heel naar voor haar en voor jullie.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76611254
quote:

[..]

Wat? Nou peeeep voldoet zeg wat een mensen
Arm klein ding
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:37:18 #159
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76611272
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat lukt dus niet. Vrij belachelijk. Zo ben je toch ook hardstikke gevoelig voor infecties en ontstekingen enzo?
Ja, ze ligt ook al aan een infuus met antibiotica en dergelijk.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 20:38:34 #160
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76611334
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed zo! En wel echt doen he, je hebt het verdiend!
Lekker lushen of zo?
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:39:01 #161
163650 Greys
pi_76611355
quote:

[..]

OMG

Dat kunnen ze toch niet máken, om dat kind dan maar zo te laten liggen?
Ik word er helemaal misselijk van.

Heeft je zusje niet de neiging om schreeuwend door dat ziekenhuis te gaan net zolang tot er iemand komt helpen? Dat is natuurlijk tegen de 'vooral rustig blijven'-regel en het zal vast niet helpen, maar ik geloof dat ik het niet zou kunnen aanzien. Zou ook vreselijk kwaad zijn op de gang van zaken daar in dat ziekenhuis. Eerst die hechtingen die klaarblijkelijk niet echt goed zaten (of kan zoiets 'zomaar' los raken?) en dan dit weer.

Veel sterkte, hou vol
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer zaterdag 9 januari 2010 @ 20:39:53 #162
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76611386
pizzaaaaaa:

ik ben alleen wel erg vrij geweest met de kaas

wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
🐙
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:40:38 #163
202014 JJH
Knetter. O+
pi_76611415
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
De randjes zijn zwart.
pi_76611423
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:

[..]

OMG

Heeft je zusje niet de neiging om schreeuwend door dat ziekenhuis te gaan net zolang tot er iemand komt helpen? Dat is natuurlijk tegen de 'vooral rustig blijven'-regel en het zal vast niet helpen, maar ik geloof dat ik het niet zou kunnen aanzien. Zou ook vreselijk kwaad zijn op de gang van zaken daar in dat ziekenhuis. Eerst die hechtingen die klaarblijkelijk niet echt goed zaten (of kan zoiets 'zomaar' los raken?) en dan dit weer.

Veel sterkte, hou vol
Nou zeg vind het allemaal wel erg makkelijk...
Petje af als je zusje rustig blijft Senesta en sterkte natuurlijk
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 20:42:21 #165
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76611472
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
In Overijssel nu

[ afbeelding ]

(Gejat uit De Elementen)
Oh, het begon daar noodweer te worden dat we om 16.00 naar huis gingen.
Ik ben echt blij dat jullie niet gegaan zijn.
Toen we bij Assen Noord kwamen ging het weer redelijk, maar als je nu kijkt.
Ik was erg blij veilig met Pagan en Bullie weer thuis te zijn.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:42:32 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76611477
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:

[..]

OMG

Veel sterkte, hou vol
Gaat wel lukken hoor
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nou, dat hangt er dus vanaf. Als er niks bekneld zit en alles werkt en je de zaak afdekt met vochtige gazen, dan hoeft het niet accuut geopereerd te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bij nichtje natuurlijk niet het geval, dus die kan wel meteen geopereerd worden. En het is gewoon heel naar voor haar en voor jullie.
Dat geloof ik ook wel hoor maar je voelt je zo enorm machteloos en ik had gewoon zoo gehoopt dat het eindelijk allemaal achter de rug was en dan nu dit.
Maar goed, we wachten maar gewoon weer af.
pi_76611480
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zwabbert, wat lekker
Maarehh die heb je toch al wel even op hé?
pi_76611555
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur

Aldus Buienradar morgen pas wat sneeuw hier in de randstad.

Ben benieuwd hoeveel er in Aarle-Rixtel ligt
Waarschijnlijk niet zoveel. Er is hier wel wat sneeuw gevallen en het waaide wat. Maar ik kon gewoon rijden met prima zicht.

@senesta dat meen je niet. Hoe moet je zo'n kleintje nu stil houden die snapt er helemaal niets van. Hopelijk wordt ze snel geholpen.

Als ze bewogen heeft kunnen hechtingen idd los schieten en vooral een baby kun je niet vertellen dat je niet mag bewegen maar dan nog vind ik het wel ernstig dat ze zo snel springen.
pi_76611569
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Gaat wel lukken hoor
[..]

Dat geloof ik ook wel hoor maar je voelt je zo enorm machteloos en ik had gewoon zoo gehoopt dat het eindelijk allemaal achter de rug was en dan nu dit.
Maar goed, we wachten maar gewoon weer af.
Snap ik. En ik heb ook makkelijk praten als vreemde zijnde. Als het mijn nichtje was, dan had ik me ook ontzettend rottig gevoeld en een arts ergens vandaan willen plukken om haar te helpen.

Ze had nu gewoon lekker thuis moeten zijn ipv in het ziekenhuis.
  Designer zaterdag 9 januari 2010 @ 20:45:38 #170
266257 crew  DeZwabber
pi_76611585
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zwabbert, wat lekker
Maarehh die heb je toch al wel even op hé?
nee, ben er nu mee bezig

Erg laat, ik weet het. Maar troep opruimen van sushi duurde iets langer dan gehoopt, die rijst kleeft echt overal aan vast
🐙
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 9 januari 2010 @ 20:45:55 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76611595
senes, wat vreselijk!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:46:26 #172
163650 Greys
pi_76611617
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet zoveel. Er is hier wel wat sneeuw gevallen en het waaide wat. Maar ik kon gewoon rijden met prima zicht.
Dát wilden we niet horen, want dan zijn we voor niets thuis gebleven
Dus begin even opnieuw en dan met een zelf verzonnen drama verhaal.
Kom op, je kunt het.
Take it away!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76611653
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dát wilden we niet horen, want dan zijn we voor niets thuis gebleven
Dus begin even opnieuw en dan met een zelf verzonnen drama verhaal.
Kom op, je kunt het.
Take it away!
Stomme f_r.

Alleen een drahamatisch verhaal over sneeuwbergen en kettingbotsingen met minimaal 10 auto's (alleen blikschade natuurlijk) kan dit goed maken.
  Designer zaterdag 9 januari 2010 @ 20:47:49 #174
266257 crew  DeZwabber
pi_76611658
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef JJH het volgende:

[..]

De randjes zijn zwart.
ja, maar het is niet erg, je proeft het niet eens (gelukkig)

geen idee waarom, maar de heteluchtoven bokte ineens, ik heb nog nooit ook maar iets van zwart op m'n pizza's gehad

maar zolang ik het niet proef tijdens het eten, wil ik het nog door de vingers zien
🐙
pi_76611682
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nee, ben er nu mee bezig

Erg laat, ik weet het. Maar troep opruimen van sushi duurde iets langer dan gehoopt, die rijst kleeft echt overal aan vast
je moet die rijst ook niet strooien
Whoopie ruimt hier de vloer gelukkig altijd netjes op
Maar voortaan wel wat eerder beginnen dan hoor

Zoww Brigitte Kaandorp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')