Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die alarmbellen gaan bij mij ook aan.
Kan het me niet voor de geest halen of de prijzen nu net gedaald zijn of dat ze nog verder gaan dalen
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.quote:
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kwam er gister achter dat ze de verhuisdatum vooraf invullen op je papieren.
Laten wij nou misschien wel een week eerder de sleutel inleverenmoe word ik ervan.
Ben ook erg benieuwd hoe vaak ze te veel gaan afschrijven de nutsbedrijven
Dus vastzetten nu is wél handig?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).
Komt door de lage olieprijs van tijdje terug, energieprijzen lopen daar altijd half jaartje ofzo op achter
is de stroom vast gevroren?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
Och dat is je beloning omdat het je een tijdje terug zo dwars zat johquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
En daarom: als ik eenmaal ergens zit, dan moet er heel wat gebeuren om mij daar weg te halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanOf het nou enerige, kabel of internet is
Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanOf het nou enerige, kabel of internet is
Koudquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe koud het in je huis wordt na een tijdje zonder stroom?
Ik heb de verwarming 's nachts op 15 graden staan. En met dit weer spingt hij tussendoor wel eens an geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
na een dagje of twee word het wel onaangenaam hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Als ze een gasfornuis hebben: aanzetten. Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Heer G zijn ouders zitten ook zonder stroom
Alles uit de vriezer zetten ze nu buiten![]()
Maar zijn broer met de kleine hebben ook geen stroom
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.
Och ik betaal nog 1x voor het nuts gebeuren en dan storneer ik gewoon.
Heb geen trek in betalen en dan aan het einde vh jaar terug zien.
Zo lang je maar bewijs hebt dat je die datum ook echt opgegeven hebt kunnen ze niet zeuren.
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Senes! Al meer nieuws over het kleintje?
Ik weet hoe het werktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.
Als je voor je nieuwe huis vindt dat je teveel betaald kun je na drie maanden met de standen van de dag dat je erin trekt (dus niet de sleutel krijgt maar er ook echt woont) tot de standen van drie maanden erna een herberekening maken voor een reeel voorschot. Pm me maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |