abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:19:53 #126
163650 Greys
pi_76610632
Op Ned. 1 de nieuwste Brigitte Kaandorp show zometeen

Hoop dat ie wat vrolijker is dan de vorige, daar was ik heen in het theater en kwam depri naar buiten
Dat was alleen maar 'zij is mooi en ik ben lelijk' en liedjes over dromen hoe ze haar man ging dood steken 's nachts. In het echte leven had haar man haar net verlaten voor een ander en dat moesten we weten ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76610656
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die alarmbellen gaan bij mij ook aan.
Kan het me niet voor de geest halen of de prijzen nu net gedaald zijn of dat ze nog verder gaan dalen
Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).

Komt door de lage olieprijs van tijdje terug, energieprijzen lopen daar altijd half jaartje ofzo op achter
pi_76610675
Mr steekt een ovenwant in de potkachel en doopt hem ineens in het pannetje water dat ik erop gezet had
Handschoen in de fik ( en flink want ik keek op omdat er vlammen te zien waren).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_76610683
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh wat goed!
Dat kon wel?
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:21:13 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76610686
Hi
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:21:13 #131
163650 Greys
pi_76610687
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76610703
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kwam er gister achter dat ze de verhuisdatum vooraf invullen op je papieren.
Laten wij nou misschien wel een week eerder de sleutel inleveren moe word ik ervan.
Ben ook erg benieuwd hoe vaak ze te veel gaan afschrijven de nutsbedrijven
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaan Of het nou enerige, kabel of internet is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:21:49 #133
163650 Greys
pi_76610707
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef senesta het volgende:
Hi
Hoi Senes! Al meer nieuws over het kleintje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76610733
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).

Komt door de lage olieprijs van tijdje terug, energieprijzen lopen daar altijd half jaartje ofzo op achter
Dus vastzetten nu is wél handig? Want het gaat alleen maar omhoog nu?
Voor de flexibiliteit van opzeggen hoef ik het niet te laten, vind het veel teveel gedoe om voor een paar tientjes alles om te zetten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:22:32 #135
163650 Greys
pi_76610735
Heer G zijn ouders zitten ook zonder stroom
Alles uit de vriezer zetten ze nu buiten

Maar zijn broer met de kleine hebben ook geen stroom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer zaterdag 9 januari 2010 @ 20:22:35 #136
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76610739
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
is de stroom vast gevroren?
🐙
pi_76610757
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.
Och dat is je beloning omdat het je een tijdje terug zo dwars zat joh

Hihi ik ben degene die dat zo nu en dan eens proefgewijs checkt bij medewerkers (wat ze declareren) tsjonge als dat het ergste was dan deed ik het niet meer.
pi_76610786
quote:
Lekker nu!

Nucleaire winter! Hopelijk hebben ze genoeg warme dekens en dan ist vroeg naar bed.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:46 #139
163650 Greys
pi_76610826
Ik vraag me af hoe koud het in je huis wordt na een tijdje zonder stroom?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76610831
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaan Of het nou enerige, kabel of internet is
En daarom: als ik eenmaal ergens zit, dan moet er heel wat gebeuren om mij daar weg te halen.
pi_76610855
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.

Och ik betaal nog 1x voor het nuts gebeuren en dan storneer ik gewoon.
Heb geen trek in betalen en dan aan het einde vh jaar terug zien.
Zo lang je maar bewijs hebt dat je die datum ook echt opgegeven hebt kunnen ze niet zeuren.
pi_76610882
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Koud (* vloerverwarming die nog niet voluit mag is al brrrrrr nu).
pi_76610889
quote:
Ik heb de verwarming 's nachts op 15 graden staan. En met dit weer spingt hij tussendoor wel eens an geloof ik.

Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe goed je huis geïsoleerd is, of het in een rij staat of vrijstaand is e.d.
Ze mogen Satsu en Yoko wel lenen: die liggen al een uur op schoot en ik verrek van de hitte.
  Designer zaterdag 9 januari 2010 @ 20:27:15 #144
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76610912
quote:
na een dagje of twee word het wel onaangenaam hoor
🐙
pi_76610934
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Heer G zijn ouders zitten ook zonder stroom
Alles uit de vriezer zetten ze nu buiten

Maar zijn broer met de kleine hebben ook geen stroom
Als ze een gasfornuis hebben: aanzetten. Alle beetjes helpen.

En kruikjes warm water maken.
pi_76610983
Pagan en Strega, gefeliciteerd met jullie nieuwste gezinslid Bullie!!

Wat een fijne plek heeft hij nu, een liefdevolle omgeving en leuke andere dieren als gezelschap.
Dat zal vast wel goed komen met de anderen.
Freestyle
pi_76610998
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.

Och ik betaal nog 1x voor het nuts gebeuren en dan storneer ik gewoon.
Heb geen trek in betalen en dan aan het einde vh jaar terug zien.
Zo lang je maar bewijs hebt dat je die datum ook echt opgegeven hebt kunnen ze niet zeuren.
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.

Als je voor je nieuwe huis vindt dat je teveel betaald kun je na drie maanden met de standen van de dag dat je erin trekt (dus niet de sleutel krijgt maar er ook echt woont) tot de standen van drie maanden erna een herberekening maken voor een reeel voorschot. Pm me maar.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:30:27 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76611030
quote:

[..]

Hoi Senes! Al meer nieuws over het kleintje?
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.
Ik zit de hele avond al met een brok in mijn keel en pijn in mijn buik.

Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.

Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepen Na een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.

In de tussentijd moesten ze maar zorgen dat ze niet zou gaan huilen.
pi_76611054
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef nieslief het volgende:

[..]

Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.

Als je voor je nieuwe huis vindt dat je teveel betaald kun je na drie maanden met de standen van de dag dat je erin trekt (dus niet de sleutel krijgt maar er ook echt woont) tot de standen van drie maanden erna een herberekening maken voor een reeel voorschot. Pm me maar.
Ik weet hoe het werkt maar pm je wel even.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:31:18 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_76611062
Oooooh Bullie Dat heb ik helemaal gemist!

* senesta gaat op zoek naar bullietopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')