Lol, das echt bullshit jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
Wat een tuig, die verkopers van Nuon etc.
Aan de deur keihard mensen naaien (Uw leverancier Eneco stopt er mee, blijven wel netwerkbeheerder, maar leveren niet meer in 2010!). En gewoon minderjarigen het contract laten tekenenEn dan daarna voor een verborgen camera roepen 'Ik ben een indifferent motherfucker' en dan heel trots zijn
Hij is inmiddels ontslagen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het probeert de spitsreizigers over te halen om buiten de spits te gaan en de werktijden te verschuiven
Vorige week was het er ook al, het zoutkaartje
Was ook geen kritiek op jou hoor. (mocht je het zo gelezen hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gister al gevraagd of het problemen zou geven als we morgen (vandaag dus) niet konden komen ivm het weer en het was geen enkel probleem mailde ze! 'Volgende week is ook goed, ik hoor het wel' zei ze. En vanmorgen heb ik keurig afgezegd, daar nog geen antwoord op gehad, dus ze had het vast druk vandaagEn ik heb meteen gevraagd of ze op zondag ook open zijn. Zodra ik antwoord heb hoor je het!
Mooiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trollbead vandaag gekocht, zat op 2 euro na precies genoeg in het spaarklompje
Dan mag de NS mijn baas bellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het probeert de spitsreizigers over te halen om buiten de spits te gaan en de werktijden te verschuiven
Vorige week was het er ook al, het zoutkaartje
Nee zo had ik het ook echt helemáál niet gelezen johquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ook geen kritiek op jou hoor. (mocht je het zo gelezen hebben)
![]()
Ik dacht er nu opeens aan (lekker op tijd ook). Ik weet zeker dat jij het prima gecommuniceerd hebt en dat ze vandaag te druk waren om te antwoorden. Of het ter kennisname hebben aangenomen.
Is er al zicht op een nieuwe datum?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
Hou maar op. Ben vandaag toch al zo jankerigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.
TÍs hier nog even aftasten, maar lijkt wel goed te komen. Vannacht gaat hij met Othello, ook een oude man, in de kamer.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, das echt bullshit ja
In 2012 moeten ALLE energiebedrijven zich opgesplitst hebben in een leveringsbedrijf, netbeheerder en onderhoudsbedrijf. Ook Nuon
Ik haat armbanden maar omdat je kunt wisselen is dit best leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Ik doe niet aan sierraden, maar dit vind ik best mooi
quote:
Snurkend met zijn bipsebaps op de rand van de bank?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
bullie is leuk![]()
en hij hoort gewoon bij jullie
Op gebied van netbeheer wíl je ook geen concurrentie hoor. Dat moet gewoon goed zijn en moet een bedrijf niet gaan bezuinigen op de kwaliteit van de infrastructuur om het goedkoper te kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja het is leuk maar als er maar 1 netbeheerder is voor een provincie is er nog geen concurrentie.
En wat een stapels papier
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op gebied van netbeheer wíl je ook geen concurrentie hoor. Dat moet gewoon goed zijn en moet een bedrijf niet gaan bezuinigen op de kwaliteit van de infrastructuur om het goedkoper te kunnen doen.
Bovendien worden die tarieven altijd landelijk vastgesteld
Ja begrijpelijk, tis ook een hoop gedoequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet er te weinig vanaf om mee te praten maar na een pakket van eneco en stedin had ik zoiets van laat ik die lettertjes maar overslaan
Ik kreeg vandaag een brief van NUON (ja, die levert bij mij). Mijn vast pakket is afgelopen, kan nu kiezen voor variabel of drie jaar vastzetten. Volgens het begeleidende briefje zijn de prijzen zo laag dat het interessant is om weer vast te zetten. Wat bij mij alarmbellen doet rinkelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik weet er te weinig vanaf om mee te praten maar na een pakket van eneco en stedin had ik zoiets van laat ik die lettertjes maar overslaan
Kwam er gister achter dat ze de verhuisdatum vooraf invullen op je papieren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, tis ook een hoop gedoe
Die alarmbellen gaan bij mij ook aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief van NUON (ja, die levert bij mij). Mijn vast pakket is afgelopen, kan nu kiezen voor variabel of drie jaar vastzetten. Volgens het begeleidende briefje zijn de prijzen zo laag dat het interessant is om weer vast te zetten. Wat bij mij alarmbellen doet rinkelen.![]()
Wat is wijsheid?
Japs. Maar omdat ik nu met de auto ga heb ik er geen last van.quote:
Wij kregen bij het onbewoonde huis 50 euro terug en moesten 100 euro bijbetalen omdat ze de maandlasten van 50 euro (onbewoond tarief) naar 150 euro schroefden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben 2 jaar terug voor 5 jaar vastgezet.
Dit jaar kregen we overigens 200 terug, maar het maandbedrag ging wel met 7 euro omhoog
Oh wat goed!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Maar omdat ik nu met de auto ga heb ik er geen last van.
Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die alarmbellen gaan bij mij ook aan.
Kan het me niet voor de geest halen of de prijzen nu net gedaald zijn of dat ze nog verder gaan dalen
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.quote:
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kwam er gister achter dat ze de verhuisdatum vooraf invullen op je papieren.
Laten wij nou misschien wel een week eerder de sleutel inleverenmoe word ik ervan.
Ben ook erg benieuwd hoe vaak ze te veel gaan afschrijven de nutsbedrijven
Dus vastzetten nu is wél handig?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zijn net flink gedaald, geloof dat het bij Eneco wel met 25% omlaag is gegaan (stroom) en 10% (gas).
Komt door de lage olieprijs van tijdje terug, energieprijzen lopen daar altijd half jaartje ofzo op achter
is de stroom vast gevroren?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
Och dat is je beloning omdat het je een tijdje terug zo dwars zat johquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag helemaal zelf weten hoe ik er kom. Zolang ik er maar op tijd ben en niet te vroeg wegga. De trein leek handiger, maar uiteindelijk is de reistijd per auto precies hetzelfde. Maar dat hoeft baas niet te weten want hij heeft mijn kortingskaart betaald.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Heel de Bollenstreek (Katwijk, Hillegom, Noordwijk, Lisse etc.) zit zonder stroom net op het journaal
Lekker nu!
Heer G belt even zijn broer en ouders die daar allemaal wonen
En daarom: als ik eenmaal ergens zit, dan moet er heel wat gebeuren om mij daar weg te halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanOf het nou enerige, kabel of internet is
Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ellende is dat hé? Bij al die grote bedrijven lijkt dat wel standaard fout te gaanOf het nou enerige, kabel of internet is
Koudquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af hoe koud het in je huis wordt na een tijdje zonder stroom?
Ik heb de verwarming 's nachts op 15 graden staan. En met dit weer spingt hij tussendoor wel eens an geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
na een dagje of twee word het wel onaangenaam hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Als ze een gasfornuis hebben: aanzetten. Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Heer G zijn ouders zitten ook zonder stroom
Alles uit de vriezer zetten ze nu buiten![]()
Maar zijn broer met de kleine hebben ook geen stroom
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Internet ging prima, al gaven ze in de mail een aantal dagen later aan dan afgesproken en leverden ze het daarentegen wel op de juiste datum op.
Och ik betaal nog 1x voor het nuts gebeuren en dan storneer ik gewoon.
Heb geen trek in betalen en dan aan het einde vh jaar terug zien.
Zo lang je maar bewijs hebt dat je die datum ook echt opgegeven hebt kunnen ze niet zeuren.
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Senes! Al meer nieuws over het kleintje?
Ik weet hoe het werktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk je daarmee uit als jij niet betaald sturen ze gewoon een aanmaning met aanverwante kosten en die ben je dus echt wel verplicht te betalen (lees je contract maar eens). Van je oude huis zijn ze verplicht om binnen twee maanden na verhuisdatum een eindafrekening gemaakt te hebben. Daarop krijg je dat bedrag weer terug.
Als je voor je nieuwe huis vindt dat je teveel betaald kun je na drie maanden met de standen van de dag dat je erin trekt (dus niet de sleutel krijgt maar er ook echt woont) tot de standen van drie maanden erna een herberekening maken voor een reeel voorschot. Pm me maar.
Verschrikkelijk! Klinkt toch behoorlijk urgent, ik geloof dat ik als ouder zijnde een chirurg uit de OK zou slepen om naar m'n kind te kijken!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar het is momenteel echt knap belabberd hoor.
Ik zit de hele avond al met een brok in mijn keel en pijn in mijn buik.
Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.
Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepenNa een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.
In de tussentijd moesten ze maar zorgen dat ze niet zou gaan huilen.
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Klinkt toch behoorlijk urgent, ik geloof dat ik als ouder zijnde een chirurg uit de OK zou slepen om naar m'n kind te kijken!
Het wurmpje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmorgen werd ik dus opgebeld dat ze weer op weg waren naar het VU want mijn zusje zag vanmorgen ineens een hele grote bult onder het verband en een helehoop bloed. De hechtingen hebben blijkbaar losgelaten en ze had nu dus een behoorlijk navelbreukje.
Ze lag vanmiddag/avond op de operatiekamer, al aangesloten aan van alles en nog wat, buikje vrij gemaakt en toen werd de arts weg geroepenNa een klein poosje wachten begon die kleine te huilen en puilden er spontaan allemaal darmpjes uit haar buikje (aldus mijn verschrikkelijk overstuur zusje). Nu ligt ze onder een dekentje met die darmpjes er nog uit, en er was net gezegd dat het misschien niet eens vanavond meer ging lukken om het navelbreukje te sluiten en dat ze dan morgenochtend aan de beurt waren.
Wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
Dat lukt dus niet. Vrij belachelijk. Zo ben je toch ook hardstikke gevoelig voor infecties en ontstekingen enzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggen![]()
Ik snap er echt niets van. Ze mag niets meer eten ook...probeer haar maar eens stil te houden
Nou, dat hangt er dus vanaf. Als er niks bekneld zit en alles werkt en je de zaak afdekt met vochtige gazen, dan hoeft het niet accuut geopereerd te worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja of doorsturen naar het AMC of weet ik wat. Je kunt haar toch niet gewoon zo laten liggen![]()
Ik snap er echt niets van. Ze mag niets meer eten ook...probeer haar maar eens stil te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bij nichtje natuurlijk niet het geval, dus die kan wel meteen geopereerd worden. En het is gewoon heel naar voor haar en voor jullie.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat? Nou peeeep voldoet zeg wat een mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ze ligt ook al aan een infuus met antibiotica en dergelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet. Vrij belachelijk. Zo ben je toch ook hardstikke gevoelig voor infecties en ontstekingen enzo?
Lekker lushen of zo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo! En wel echt doen he, je hebt het verdiend!
OMGquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
De randjes zijn zwart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben alleen wel erg vrij geweest met de kaas![]()
wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
Nou zeg vind het allemaal wel erg makkelijk...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat kunnen ze toch niet máken, om dat kind dan maar zo te laten liggen?
Ik word er helemaal misselijk van.
Heeft je zusje niet de neiging om schreeuwend door dat ziekenhuis te gaan net zolang tot er iemand komt helpen? Dat is natuurlijk tegen de 'vooral rustig blijven'-regel en het zal vast niet helpen, maar ik geloof dat ik het niet zou kunnen aanzien. Zou ook vreselijk kwaad zijn op de gang van zaken daar in dat ziekenhuis. Eerst die hechtingen die klaarblijkelijk niet echt goed zaten (of kan zoiets 'zomaar' los raken?) en dan dit weer.
Veel sterkte, hou vol
Oh, het begon daar noodweer te worden dat we om 16.00 naar huis gingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
In Overijssel nu
[ afbeelding ]
(Gejat uit De Elementen)
Gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Heeft je zusje niet de neiging om schreeuwend door dat ziekenhuis te gaan net zolang tot er iemand komt helpen? Dat is natuurlijk tegen de 'vooral rustig blijven'-regel en het zal vast niet helpen, maar ik geloof dat ik het niet zou kunnen aanzien. Zou ook vreselijk kwaad zijn op de gang van zaken daar in dat ziekenhuis. Eerst die hechtingen die klaarblijkelijk niet echt goed zaten (of kan zoiets 'zomaar' los raken?) en dan dit weer.
Veel sterkte, hou vol
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er dus vanaf. Als er niks bekneld zit en alles werkt en je de zaak afdekt met vochtige gazen, dan hoeft het niet accuut geopereerd te worden.Dat geloof ik ook wel hoor maar je voelt je zo enorm machteloos en ik had gewoon zoo gehoopt dat het eindelijk allemaal achter de rug was en dan nu dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is bij nichtje natuurlijk niet het geval, dus die kan wel meteen geopereerd worden. En het is gewoon heel naar voor haar en voor jullie.
Maar goed, we wachten maar gewoon weer af.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Zwabbert, wat lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
pizzaaaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben alleen wel erg vrij geweest met de kaas![]()
wat er onder de kaas zit: pittig mexicaans gekruid gehakt, met mais en rode paprika
Waarschijnlijk niet zoveel. Er is hier wel wat sneeuw gevallen en het waaide wat. Maar ik kon gewoon rijden met prima zicht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Aldus Buienradar morgen pas wat sneeuw hier in de randstad.
Ben benieuwd hoeveel er in Aarle-Rixtel ligt
Snap ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor![]()
[..]
Dat geloof ik ook wel hoor maar je voelt je zo enorm machteloos en ik had gewoon zoo gehoopt dat het eindelijk allemaal achter de rug was en dan nu dit.
Maar goed, we wachten maar gewoon weer af.
nee, ben er nu mee bezigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zwabbert, wat lekker
Maarehh die heb je toch al wel even op hé?
Dát wilden we niet horen, want dan zijn we voor niets thuis geblevenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zoveel. Er is hier wel wat sneeuw gevallen en het waaide wat. Maar ik kon gewoon rijden met prima zicht.
Stomme f_r.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát wilden we niet horen, want dan zijn we voor niets thuis gebleven
Dus begin even opnieuw en dan met een zelf verzonnen drama verhaal.
Kom op, je kunt het.
Take it away!![]()
ja, maar het is niet erg, je proeft het niet eens (gelukkig)quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ben er nu mee bezig
Erg laat, ik weet het. Maar troep opruimen van sushi duurde iets langer dan gehoopt, die rijst kleeft echt overal aan vast
Ik wil er op zijn minst de woorden iglo, moonboots, ijspegels, geen hand voor ogen, een meter hoog, niet te doen, sneeuwpop, erger dan ooitb enzo in terugzien! MIN-STENS!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme f_r.![]()
Alleen een drahamatisch verhaal over sneeuwbergen en kettingbotsingen met minimaal 10 auto's (alleen blikschade natuurlijk) kan dit goed maken.
Ik woon in Den helderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Aldus Buienradar morgen pas wat sneeuw hier in de randstad.
Ben benieuwd hoeveel er in Aarle-Rixtel ligt
Ik verheug me op de liedjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]je moet die rijst ook niet strooien
Whoopie ruimt hier de vloer gelukkig altijd netjes op
Maar voortaan wel wat eerder beginnen dan hoor
Zoww Brigitte Kaandorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg hé. (Maare hij is niet bang0, wel een beetje verlegen. Het gaat gelukkig best wel al goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Bullie, je bipsebaps valt bijna van de poef!![]()
Wat een lekker stuk!
En wat we NIET willen zien is het woord 'strooizout'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil er op zijn minst de woorden iglo, moonboots, ijspegels, geen hand voor ogen, een meter hoog, niet te doen, sneeuwpop, erger dan ooitb enzo in terugzien! MIN-STENS!
Officieel weeralarm nu voor Noord-Holland, Groningen, Friesland en Drenthe, sinds vanavond.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik woon in Den helder![]()
Is dit een beetje accuraat?
Ik haat mensen die lijstjes opdreunenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me op de liedjesDie vind ik van haar altijd het leukst.
Dan zet ze altijd zo'n lekker overdreven stem op
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Oke in de herkansing
ijzige sneeuwstormen hier. Het was absoluut niet verstandig om naar buiten te gaan. Ik kon maar max 1 min buiten blijven zonder te bevriezen. En er is zeker 50cm sneeuw gevallenGreys, we hebben er goed aan gedaan niet te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel apart dat op 40 kilometer afstand de situatie zo anders is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja erg hé. (Maare hij is niet bang0, wel een beetje verlegen. Het gaat gelukkig best wel al goed.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Oke in de herkansing
ijzige sneeuwstormen hier. Het was absoluut niet verstandig om naar buiten te gaan. Ik kon maar max 1 min buiten blijven zonder te bevriezen. En er is zeker 50cm sneeuw gevallenKijk, nu voel ik me al beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Pffff...ja, ik ben echt blij dat we er vooraan waren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Geen voorwaarschuwing nu meer maar een Weeralarm in de 4 noordelijke provincies.
Die lijstjes nu vind ik ook echt geen bal aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik haat mensen die lijstjes opdreunen![]()
Die schoenen ook
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lijstjes nu vind ik ook echt geen bal aan
Vandaar dat ik me op de liedjes verheug
Al komt er nooit meer een pareltje als 'Oh was ik maar jouw radiografisch bestuurbare zeilboot' ben ik bang.
Hoewel 'Kom onder mijn klamboehoeeeeeee' in de buurt kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh MI, die is mooi!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze trollbead vandaag gekocht, zat op 2 euro na precies genoeg in het spaarklompje
Maar even duivel van de advocaat spelen, maar als die chirurg echt moet naar iemand die écht dringend geopereerd moet worden en wat ik van Cat hoor die kleine het prima zo kan uithouden kan ik er wel wat bij voorstellen. Uiteraard is zoiets als ouder niet te begrijpen en onwijs cru, maar je moet toch als arts / ziekenhuis rationeel handelen, en als een ander die zorg van die arts harder nodig heeft op zo'n moment dan zal die het krijgenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat sowiesoquote:Veel sterkte, hou vol
Dank je Strega, ik moest daarnet wel even aan jou en Nok denken aangezien ze allemaal een betekenis hebbenquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik zeg even niets
TsssssskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor jou, luister en leer. Broekie
Kom onder mijn klamboehoeeee
Toe blijf daar niet staaaaan
Daar tussen het bamboeeee
Kom daar toch uit vandaan
Kom onder mijn klamboe 3x
Kom in mijn tropisch regenwoudddddd ()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja of tijdens het eten van diezelfde blikopener luidruchtig jezelf overal gaan wassenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Liefde is: op je rug op schoot bij de blikopener liggen en haar wijdbeens je gat tonen.
Remember the beached whale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |