Ik gok dat ze niet zagen dat het ijs wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Welke debielen parkeren nu op het ijs...
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:03 schreef Maitje het volgende:
Te grappig! Wie zet zijn auto/bus dan ook op het ijs neer!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik gok dat ze niet zagen dat het ijs was
Het blijft een eenzijdige schade , op wie zou je het willen verhalen. Waarborgfonds zegt ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:08 schreef Hukkie het volgende:
Als ze het echt niet wisten is het te hopen dat de verzekering deze schade dekt. Anders is het een duur middagje schaatsen.
Ik hoop het toch niet, domheid dient bestraft te worden!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:08 schreef Hukkie het volgende:
Als ze het echt niet wisten is het te hopen dat de verzekering deze schade dekt. Anders is het een duur middagje schaatsen.
Als er daar echt geen zichtbaar verschil is tussen de openbare weg en het ijs, dan zou je misschien de gemeente kunnen aanspreken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het blijft een eenzijdige schade , op wie zou je het willen verhalen. Waarborgfonds zegt ook
Ze wisten dondersgoed dat ze op ijs geparkeerd stonden. Ik ken de omgeving.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:08 schreef Hukkie het volgende:
Als ze het echt niet wisten is het te hopen dat de verzekering deze schade niet dekt.
Ja! Daar was nog plek!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Welke debielen parkeren nu op het ijs...
Zucht, voor de 100e keer waarschijnlijk wisten ze niet dat ze op ijs stondenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:30 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Welke idioot gaat dan ook na een paar dagen lichte vorst z'n auto op het ijs parkeren
Je kunt daar gewoon zien dat je het ijs op rijdt. Ze wisten het wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Zucht, voor de 100e keer waarschijnlijk wisten ze niet dat ze op ijs stonden
Dat neem ik aan
Right je gaat toch niet met een bus parkeren op het ijsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je kunt daar gewoon zien dat je het ijs op rijdt. Ze wisten het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |