quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:40 schreef Pagan het volgende:
Goed, Bullie is nu bij ons thuis. De eerste kennismaking was bij ons in de tuin. Altijd lastig, drie reuen hebben en daar een volwassen vierde bij doen. Nu kunnen ze 's nachts iig. klaverjassen samen.
Het stof is nu een beetje opgetrokken, Kundun weet weer dat hij de eerste onder zijn gelijken is, maar dat Strega en ik daar toch echt boven staan. Het zal wel uitkristalliseren de komende dagen.
De rit erheen was tot Hoogeveen goed te doen, daarna werden de omstandigheden wat minder. Terug was het tot Assen noord rustig rijden, daarna niets meer aan de hand.
Bullie is een oude man, zijn zicht lijkt mee te vallen, alleen zijn ze ogen zelf erg vies. Gelukkig staat hier altijd een onaangebroken flesje ogentroost klaar, dus straks alles goed schoonmaken en daarna druppelen. Volgende week nemen we hem mee naar onze vaste dierenarts in Roden voor een goede checkup. Nu ligt hij midden in de grote mand te zagen, kolere wat een gesnurk. Op weg naar huis lag hij op de grond tussen Strega's voeten, vol vertrouwen te soezen, hij keek alleen op voor een lekker hapje of twee en een knuffel.
Later meer, foto's + eigen topic volgen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:40 schreef Pagan het volgende:
Goed, Bullie is nu bij ons thuis. De eerste kennismaking was bij ons in de tuin. Altijd lastig, drie reuen hebben en daar een volwassen vierde bij doen. Nu kunnen ze 's nachts iig. klaverjassen samen.
Het stof is nu een beetje opgetrokken, Kundun weet weer dat hij de eerste onder zijn gelijken is, maar dat Strega en ik daar toch echt boven staan. Het zal wel uitkristalliseren de komende dagen.
De rit erheen was tot Hoogeveen goed te doen, daarna werden de omstandigheden wat minder. Terug was het tot Assen noord rustig rijden, daarna niets meer aan de hand.
Bullie is een oude man, zijn zicht lijkt mee te vallen, alleen zijn ze ogen zelf erg vies. Gelukkig staat hier altijd een onaangebroken flesje ogentroost klaar, dus straks alles goed schoonmaken en daarna druppelen. Volgende week nemen we hem mee naar onze vaste dierenarts in Roden voor een goede checkup. Nu ligt hij midden in de grote mand te zagen, kolere wat een gesnurk. Op weg naar huis lag hij op de grond tussen Strega's voeten, vol vertrouwen te soezen, hij keek alleen op voor een lekker hapje of twee en een knuffel.
Later meer, foto's + eigen topic volgen.
hongerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik was vergeten dat ik nog een tweede ronde sushi aan het maken was![]()
dus nu maar alle foto's van vandaag op een rijtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een volkomen unrelated foto die ik giasternacht postte, gewoon voor de spam![]()
[ afbeelding ]
iemand nog geintersseerd in pizzafoto's als die klaar is?
Doe mij eens een ronde, past in de DVD-Rom drive.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*propt de rechthoekige oshizushi in usb drive*
*mailt sushi naar Qwea*
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Ben blij dat ie nu bij jullie woont. Mensen die zo'n dier afdanken zijn hem niet waard
![]()
Swabber, kom je even sushi brengen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik was vergeten dat ik nog een tweede ronde sushi aan het maken was![]()
dus nu maar alle foto's van vandaag op een rijtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een volkomen unrelated foto die ik giasternacht postte, gewoon voor de spam![]()
[ afbeelding ]
iemand nog geintersseerd in pizzafoto's als die klaar is?
Het gaat zijn gangetje. Deze week erg veel uren gewerkt en vandaag en morgen weer bij schoonpaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Hoi Bigbird!
Hoe gaat het bij jullie inmiddels?
*slik*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.
TÍs hier nog even aftasten, maar lijkt wel goed te komen. Vannacht gaat hij met Othello, ook een oude man, in de kamer.
Bullie is thuis.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, mijn hart brak, we hadden hem in de auto. Hij wat zenuwachtig, rillen. Dus de verwarming lekker hoog, hij tussen mijn benen voorin. Na een tijdje, toe ie wat rustiger was zei ik: Zo Bullie, gaan we nu naar huis? Z'n koppie schoot omhoog, hij keek me aan van"wtf, het is meer dan een stukkie rijden? Echt naar huis? Daarna werd het moede hoofd op mijn voet gelegd, met een tevreden zucht.
TÍs hier nog even aftasten, maar lijkt wel goed te komen. Vannacht gaat hij met Othello, ook een oude man, in de kamer.
Goed zo! En wel echt doen he, je hebt het verdiend!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat zijn gangetje. Deze week erg veel uren gewerkt en vandaag en morgen weer bij schoonpaMaandagavond ga ik lekker de hele avond voor mezelf reserveren!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier valt er genoeg, en het stuift echt enorm brrrr.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Aldus Buienradar morgen pas wat sneeuw hier in de randstad.
Ben benieuwd hoeveel er in Aarle-Rixtel ligt
Goed dat je het zegt * doorzaptquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef Ynske het volgende:
in kinderen geen bezwaar
De kinderkennelipv kinderdagverblijf/peuterspeelzaal
Ja wat n typesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
Wat een tuig, die verkopers van Nuon etc.
Aan de deur keihard mensen naaien (Uw leverancier Eneco stopt er mee, blijven wel netwerkbeheerder, maar leveren niet meer in 2010!). En gewoon minderjarigen het contract laten tekenenEn dan daarna voor een verborgen camera roepen 'Ik ben een indifferent motherfucker' en dan heel trots zijn
Hij is inmiddels ontslagen.
Site van DTH in de gaten houden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Aldus Buienradar morgen pas wat sneeuw hier in de randstad.
Ben benieuwd hoeveel er in Aarle-Rixtel ligt
t staat dr leuker dan t langequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Ml-etje het volgende:
Mr vind het haar Inke leuk (kort). (kinderen geen bezwaar Ned 1)
Wat gaaf dat jullie dit doen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Wowquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
In Overijssel nu
[ afbeelding ]
(Gejat uit De Elementen)
Och *slikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
ff Snel een foto. Ik ben een beetje gaar, drie uur tuffen in winterse omstandigheden, scheidsrechter spelen bij de kennismaking. Zo een bordje tweemaalhete bonenschotel maken en dan lekker op de bank, pootjes omhoog en een stel honden op schoot.
Bullie is ook moe.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wij hebben dat net ook gezien. Wat een stuk tuig daar zeg...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Iemand net Kassa gezien?
Wat een tuig, die verkopers van Nuon etc.
Aan de deur keihard mensen naaien (Uw leverancier Eneco stopt er mee, blijven wel netwerkbeheerder, maar leveren niet meer in 2010!). En gewoon minderjarigen het contract laten tekenenEn dan daarna voor een verborgen camera roepen 'Ik ben een indifferent motherfucker' en dan heel trots zijn
Hij is inmiddels ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |