en alvast 1 antwoord;quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:33 schreef Beach het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten; gaan ze dan eigenlijk vragen wat het voor je betekent en waarom je dat wil laten zetten enzo?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
somsals ze geinteresseerd zijn.
maar eigenlijk denk ik dat de meeste 'patienten' het uit zichzelf gaan vertellen
Meeste mensen die zijn daar wel open over volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef Volpez het volgende:
en om te reageren op je vraag:
Als ze dat vragen en je wilt het niet vertellen hoeft het natuurlijk niet
owja, zeker welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste mensen die zijn daar wel open over volgens mij.
TVP
wat voor iets wil je? en waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef sproetjes het volgende:
tvp
ik ga of volgende week langs, of bellen voor een tekenafspraak
it's time again
japanse bloemen, uitbreiding van een tattoo die ik al heb die van mn lies naar mn heup loopt (kersenbloesem) wil er een aantal grote bloemen bij laten zetten vanaf mn heup in mn zij naar bovenquote:
Ik ben ook zeer geïnteresseerd, heb wel ideeën voor een ontwerp maar moet nog even wachten tot het voor mij het juiste moment is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Joy_Division het volgende:
Tvp, wel interesse voor een tattoo maar weet nog niet zeker wat, heeft ook geen haast verder.
Dat is wel vet. Als ik iets laat zetten dan zal het vast iets "abstracter" worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef Joy_Division het volgende:
Iets in de trant van bepaalde zeer dodelijk giftige beesten lijkt me wel wat, zoals bepaalde type slangen, schorpioenen, spinnen of ex-schoonmoeder.
Ik neem aan dat ouders hiermee in de meeste gevallen proberen uit te drukken hoe extreem erg ze het vinden en niet direct tot enige uitzetting uit zullen gaan. Maar aangezien deze sterke aversie heb ik gewacht tot ik het huis uit was, zodat ik ze er niet mee hoefde te confronteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
M'n vader zei een x-aantal jaren terug eens, ''als een van mijn kinderen een tattoo en/of piercing neemt komt ie het huis niet meer in''. Nu neem ik dat, m'n vader kennende, maar met een korreltje zout. Maar toch ben ik redelijk bang om m'n ouders op te hoogte te brengen over wat ik al zo lang zo graag wil.
Mijn ouders zijn vooral tegenstander van lelijke tatoeages op verkeerde plaatsen op het lichaam. Je moet wel nog normaal kunnen functioneren in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ouders hiermee in de meeste gevallen proberen uit te drukken hoe extreem erg ze het vinden en niet direct tot enige uitzetting uit zullen gaan. Maar aangezien deze sterke aversie heb ik gewacht tot ik het huis uit was, zodat ik ze er niet mee hoefde te confronteren.
Klopt ja. Maar moet toch ooit kenbaar maken wat ik graag wil, ook al is het iets waar ze absoluut niet voor zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef -Peach het volgende:
Je kunt ook eerst op jezelf gaan wonen, kunnen ze je iig niet uit huis gooien
Waarom rond?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Same here, wil er al een hele tijd 1.
Heb wel 2 voorbeelden van wat het moet worden:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
En deze, maar ik moet nog even achterhalen wat er precies in het Hebreeuws staat en de letter in het midden moet een andere zijn.
[ afbeelding ]
Ik zou dan liever zoiets nemen:quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
Ook maar 'ns hier posten. Heb zelf al meer dan 2 jaar het ''plan'' een tattoo te nemen, en aangezien ik nu 18 ben zou ik de plannen wat definitiever kunnen maken. Het voornaamste probleem (buiten de wachttijden bij de meeste shops) zijn m'n ouders.
M'n vader zei een x-aantal jaren terug eens, ''als een van mijn kinderen een tattoo en/of piercing neemt komt ie het huis niet meer in''. Nu neem ik dat, m'n vader kennende, maar met een korreltje zout. Maar toch ben ik redelijk bang om m'n ouders op te hoogte te brengen over wat ik al zo lang zo graag wil.
Ik wil;
[ afbeelding ]
als tattoo. Moet wel een goeie schets van gemaakt worden, waar een tattooshop me hopelijk bij kan helpen. Maar goed, voornaamste zaak nu is m'n ouders overtuigen. Gosh, wat irritant zeg
Reden voor bovenstaande plaat als tattoo is de band die ik heb met Las Vegas. De stad van de dromen, de kans spelen en de mogelijkheden. Al jaren lang heeft deze stad een belangrijke plek in m'n hart, en dit wil ik gewoon graag m'n lichaam laten uitdrukken.
Da's gelijk zo grootquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever zoiets nemen:
[ afbeelding ]
maar goed, smaken verschillen...
* Mr_Moon heeft zelf al jaren o.a. een superman logo op z'n bovenarm![]()
Ziet er erg mooi uit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever zoiets nemen:
[ afbeelding ]
maar goed, smaken verschillen...
* Mr_Moon heeft zelf al jaren o.a. een superman logo op z'n bovenarm![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Tvp, het gaat er dan binnenkort toch eens van komen.
Mooie tattoo Keios! Was niet pijnlijk zeg je, terwijl het vrij dunne huid is daarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:56 schreef Keios het volgende:
Ik heb vrijdag mn bloemen laten zetten. Ik wil ze hier wel als foto neersmakken maar weet niet goed hoe... Ze staan in mn profiel...
Ik had trouwens veel pijn verwacht maar het deed niet meer pijn dan mn benen epileren. Ik ben al onmiddellijk beginnen denken aan n tweede tattoo
Wat wil je precies in je tattoo van deze stijl? De lijnen, de kleuren of het geheel? Op de huid is het natuurlijk altijd anders dan met digitale kunst. Wel een mooi idee verder.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef Caster het volgende:
Binnenkort wil ik m'n eerste tattoo laten zetten maar weet niet echt of het mogelijk en/of het mooi is om zo'n tattoo op je bovenarm/schouderblad te laten zetten.
Misschien dat iemand een voorbeeld heeft van zo'n tattoo of weet hoe die stijl eventueel zou heten. Zoek mij rot op google![]()
Deze stijl wil ik namelijk...
[ afbeelding ]
Supersupervet!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
Hierbij ook toch maar ff mijn sleeves so far. Linkerarm (rechts op foto) is al een tijd af (wildthings). Rechterarm (links op foto) word een pretpark sleeve van Gerrit (tattoomania) en is in april helemaal af.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://jerr.nl/sleeves2.jpg
bedoeld ie niet die gast uit canada die van die lijn tattoo's zet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat wil je precies in je tattoo van deze stijl? De lijnen, de kleuren of het geheel? Op de huid is het natuurlijk altijd anders dan met digitale kunst. Wel een mooi idee verder.
*jaloers isquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
Hierbij ook toch maar ff mijn sleeves so far. Linkerarm (rechts op foto) is al een tijd af (wildthings). Rechterarm (links op foto) word een pretpark sleeve van Gerrit (tattoomania) en is in april helemaal af.
[ afbeelding ]
dude, echt hard!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er bij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dude, echt hard!
mag ik vragen waar jij ze heb laten zetten?
Nog ff ter verduidelijking. Mijn rechterarm is helemaal freehand gedaan door Gerrit en mijn linkerarm is deels ontworpen door: http://willemxsm.deviantart.com/quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dude, echt hard!
mag ik vragen waar jij ze heb laten zetten?
heb op zijn page gekeken, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Nog ff ter verduidelijking. Mijn rechterarm is helemaal freehand gedaan door Gerrit en mijn linkerarm is deels ontworpen door: http://willemxsm.deviantart.com/
Damn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
VET!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Monsterlijk !!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer het geheel hebben maar dan met iets minder kleine lijntjes die je op de achtergrond ziet, wordt anders 1 grote vlek na verloop van tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat wil je precies in je tattoo van deze stijl? De lijnen, de kleuren of het geheel? Op de huid is het natuurlijk altijd anders dan met digitale kunst. Wel een mooi idee verder.
Okay cool. Al een tattooartiest in gedachten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef Caster het volgende:
[..]
Ik wil meer het geheel hebben maar dan met iets minder kleine lijntjes die je op de achtergrond ziet, wordt anders 1 grote vlek na verloop van tijd.
Nee niet echt, dacht dat iemand hier mss een bepaalde artiest wist die meer van dit werk deed. Woon zelf op 10min van Maastricht dus in die regio zou fijn zijn maar heb er geen enkele moeite mee om 100+km te rijden voor een goede tattoo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef crrrN het volgende:
Okay cool. Al een tattooartiest in gedachten?
wat kan hij gruwelijk tekenen.... jeetje... hij zou zo voor mij een heel rugstuk mogen tekenen haha..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Nog ff ter verduidelijking. Mijn rechterarm is helemaal freehand gedaan door Gerrit en mijn linkerarm is deels ontworpen door: http://willemxsm.deviantart.com/
hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 03:25 schreef crrrN het volgende:
Ik zou zeggen, mail hem eens en wie weet wat er uit komt
Oja PS:Zijn tweelingbroer doet het gratis ( http://jeroenica.deviantart.com/ ) aan die link te zien weet je wel waarom
Dat is inderdaad bij iemand thuis gedaan en dat is inderdaad mijn familiewapenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
@ Erasmo: is dat nou gewoon bij iemand/jou thuis gedaan? En is het je familie wapen ofzo? (sorry als ik het zou moeten herkennen als zijnde van een stad ofzo xD)
@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
Klopt, hij tattooeerd tegenwoordig ook ja. Overmorgen gaat hij bij Gerrit een meisje tattooeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hahaje broer tattooeert toch ook tegenwoordig? of zit ik verkeerd te kijken op tonsoftattoos?
overigens vind ik het knap dat je het geduld hebt om zo lang te moeten wachten op tattoomania
ik wil dolgraag iets door gerrit laten zetten maar wil er echt niet 2 jaar op moeten wachten......
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?quote:@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
Geen idee, dat is het hem nou juist. Het komt me zo bekend ergens van voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef crrrN het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?
Too much blood ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef Bertje_NL het volgende:
Vandaag 4 uurtjes gezeten, japans stuk op mijn borst en schouder, als het een beetje genezen is post ik een foto...
Fraai hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Lol okay, ja zou best kunnen, ik heb het zelf niet echt eerder gezien. Misschien een hele zeldzame barbapapa?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Geen idee, dat is het hem nou juist. Het komt me zo bekend ergens van voor.
Ik dacht eigenlijk aan een ouwe tekenfilm ofzo
Dat heb je snel voor elkaar gekregen!quote:
Die is errug netjes gezetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
door bianca in hilversum, 18 februari nog met kleur bewerkt
Thx!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef Chivez het volgende:
[..]
Mooie tattoo Keios! Was niet pijnlijk zeg je, terwijl het vrij dunne huid is daarOeh, nu wil ik helemaal die van mij gaan laten zetten!
nice!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Hoe was de pijn?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op je gezicht zit dusdanig weinig vlees dat ik het erg knap vind om dan in slaap te vallenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:25 schreef Keios het volgende:
[..]
Thx!
Jullie kennen waarschijnlijk wel het verhaal van het Belgische sterrenmeisje Kimberley Vlaminck die ipv 3 sterren er opeens 56 had in haar gezicht. Ze beweerde dat ze in slaap gevallen was. Wel op een bepaald moment, toen ze mn tattoo aant zetten waren, was ik zodanig aant wegdromen omdat het zo geen pijn deed, dat ik haar bijna nog zou geloven
Het meisje naast me was op de zijkant van haar rug 'jusque tout va bien' aan het laten tattoeëren en die had wel ferm pijn. Wel mooie tattoo ook...
gaaf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja was zo relaxed, normaal heeft ze een wachtrij van anderhald jaar, ik kwam binnen en 2 uur later mocht ik op de stoel:DSquote:Op zondag 24 januari 2010 18:47 schreef progje het volgende:
[..]
gaaf!
ik ben in dezelfde shop geweest trouwens
hihi, ik had precies hetzelfde, er had die dag iemand afgezegdquote:Op zondag 24 januari 2010 19:20 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
ja was zo relaxed, normaal heeft ze een wachtrij van anderhald jaar, ik kwam binnen en 2 uur later mocht ik op de stoel:DS
Ik ken het ergens van. is het een bandlogo ofzo? Van Arcturus?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:10 schreef McKillem het volgende:
[ afbeelding ]
Gister (zat 23jan) laten doen.
Nu vind ik deze toch wel sierlijk staan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonde! Een kontgewei vind ik zo niet sierlijk bij vrouwen.
Dat komt waarschijnlijk door de foto en omdat je weet wie het is, als ze nu een spijkerbroek had aangetrokken en haar shirt iets omhoog had gedaan ziet het er al heel anders uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:22 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Nu vind ik deze toch wel sierlijk staan!
Snap niet helemaal het argument dat we weten wie ze is, maar dit is meer een kwestie van smaken verschillen denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door de foto en omdat je weet wie het is, als ze nu een spijkerbroek had aangetrokken en haar shirt iets omhoog had gedaan ziet het er al heel anders uit.
Voor tliciouzquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door de foto en omdat je weet wie het is, als ze nu een spijkerbroek had aangetrokken en haar shirt iets omhoog had gedaan ziet het er al heel anders uit.
Nee sorry zelf zo kun je me nog niet overtuigen! Ook al maak je hele mooie foto'squote:
Mij welquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee sorry zelf zo kun je me nog niet overtuigen! Ook al maak je hele mooie foto's
Ik had 'n soort vooroordeel over "tramp-stamps" maar ik vind deze tattoo toch wel wat hebben. Hij is (in mijn optiek) niet ordinair qua ontwerp en uitvoering, en ook niet zodanig groot dat hij de hele onderrug bedekt..dat laatste vind ik ook zeker een plus.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Ik had 'n soort vooroordeel over "tramp-stamps" maar ik vind deze tattoo toch wel wat hebben. Hij is (in mijn optiek) niet ordinair qua ontwerp en uitvoering, en ook niet zodanig groot dat hij de hele onderrug bedekt..dat laatste vind ik ook zeker een plus.
Hey, tof dat ie zo goed gelukt isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
Vandaag laten zetten bij 25tolife in Rotterdam. Ben er erg blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m mooi!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Budgie, de kleine helicopterquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef crrrN het volgende:
[..]
Klopt, hij tattooeerd tegenwoordig ook ja. Overmorgen gaat hij bij Gerrit een meisje tattooeren.
Haha, ja ik heb ongeveer 16 maanden moeten wachten. Nu is het ik geloof dik over de 2,5 jaar wat je moet wachten.
[..]
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?
quote:
Bedankt! Leuk om je hier ook te zien Evquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hey, tof dat ie zo goed gelukt isBen echt blij voor je
Opeth, altijd goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, ik bevolk de tattootopics in zoverre dat het echt niet meer leuk isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef ice_9 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt! Leuk om je hier ook te zien Ev
Yepquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ken het ergens van. is het een bandlogo ofzo? Van Arcturus?
En bij deze win je ook de denkbeeldige trofee voor de eerste persoon die het ziet. *geeft denkbeeldige trofee*quote:
Jup kan wel weer! Alleen niet te lang (ook douchen niet).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef Erasmo het volgende:
14 januari is mijn tattoo gezet maar ik kan nu toch wel weer in bad?
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Seven. het volgende:
Ik kom net terug van tattooboer. Zal straks eens fotootjes plaatsen.
* Chivez is ook benieuwd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Seven. het volgende:
Ik kom net terug van tattooboer. Zal straks eens fotootjes plaatsen.
Rituals, Galerie du Centre vind ik persoonlijk goed. Alleen jammer dat er niemand Nederlands spreekt. Er tegenover zit Rituals piercing, die zijn ook goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:18 schreef Mr_Moon het volgende:
ben ook benieuwd, Seven. Heb je toevallig een goed adres in Bxl?
Ha, die had ik al gezien op TOT! Nice gezet hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattooquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo is het geworden:
[ afbeelding ]
Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo is het geworden:
[ afbeelding ]
Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Ik heb het bewust zo gedaan. In eerste instantie wilde ik ook strakke rechte sterren. Maar het resultaat daarvan was dat de grote ster een stuk groter zou moeten zijn om het chinese teken daaronder te coveren. En dat ding is al behoorlijk groot hoewel het in deze compositie een stuk geslaagder is. Ik vond het raar om 1 asymmetrische ster te doen en eigenlijk vind ik dit ook leuker. Het is iets unieker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattoo
Ik blijf voorlopig nog wel even blond.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleuren
Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
Morgen uit eten met broer en zijn maat (die dus tattoeert). Ideeën doornemen, afspraken maken etc. I can't wait!
Heb het al helemaal in m'n hoofd. Welcome to Fabulous Las Vegas (google maar) logo in vintage achtige stijl in kleur, met een zwart/witte notenbalk + muzieknoten in twirl beweging verwerkt rond het logo, en links van het logo een dobbelsteen.
Klinkt misschien nog enigszins vaag, maar gaat echt super tof worden. Ga 'm aan de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten.
Spannend!
EDIT:
Muzieknoten op deze manier;
[ afbeelding ]
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.
En, wanneer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak maken
dwight is best ok, heb ik wel eens in Nederland aan het werk gezien (let wel: bij iemand thuis gewoon)quote:Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet er ook nog goed over nadenken en ff info verzamelen.
heb wel al een tattooshop gevonden met site....
http://www.freewebs.com/m2tattooshopsuriname/apps/photos/
maar omdat het mijn eerste tattoo wordt, heb ik er weinig verstand van en kan ik aan de foto's ook niet zien of t een goede is of niet.....
het enige is dat als je bij iemand thuis prikt je niet bepaald hygienisch overkomt...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke bedankt!
Maakt t verschil als een tattoo bij iemand thuis wordt gezet of in een zaak??? :S
overigens hebben de mensen die door Dwight ge-tattooeerd zijn nergens last van hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 13:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
oke bedankt!
had ik zelf ook wel kunnen bedenken eigenlijk....maar jah, blond he
ik ga op onderzoek uit...
1) Ik raad het wel aan maar laat je wel GOED inlichten over de shop en artiest. Wat is nou een mooier souvenir dan een tattoo? Kijk bijvoorbeeld of het een bekende artiest is en of hij vaak te bezoeken is op internationale beurzen, kijk eerst hoe de shop eruit ziet etc. etc.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zit momenteel voor stage in Suriname en zou graag hier een tattoo willen zetten.
1) raden jullie dit aan? of vinden jullie het verstandiger om het gewoon thuis te laten zetten?
2) kan dat gewoon ivm de hoeveelheid zon ed waarmee je hier in aanraking komt?
3) en hoelang mag je zeker niet zwemmen met een tattoo?
Opeth ftwquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling. Echter, toen het design tegen m'n borst gehouden werd viel het direct op dat het heel erg out of place lijkt, zo recht op. Op deze manier loop het mooier met de lijnen van m'n lichaam mee en ziet er een stuk natuurlijker uit. Iets dat m'n tatoeëerder ook direct zei.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Opeth ftw. Blijft een erg mooi logo... (ookal had ik hem rechtop meer tot zijn recht zien komen, maar dat is persoonlijk
)
joh....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan moet je naar een goede studio? Misschien?
ik stelde mijn vraag in het algemeen, misschien dat hier mensen zijn die het leuk vinden om iets te ontwerpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan wel iets doms als joh antwoorden, maar dat is het toch echt het meest logische.
Gewoon face to face iemand uitleggen wat je wil is makkelijker en vooral duidelijk dan hier neer planten dat je graag een bepaalde stijl wil en dat er bepaalde elementen in moeten.
Nu al zin in mn nieuwe tattoo!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ik stelde mijn vraag in het algemeen, misschien dat er hier mensen zijn die het leuk vinden om iets te ontwerpen.
juist, top antwoord! thanks!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja ik weet wel zeker dat er mensen zijn die dat leuk vinden. De mensen die hem voor je gaan zetten!
Deed mij denken aan de monstertjes - de bounders - van Teddy Ruxpin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
dit is wel normaal hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:43 schreef ice_9 het volgende:
Hoe verloopt bij jullie trouwens het genezingsproces?
Ik lees altijd van mensen dat ze korsten hebben. Misschien ligt het aan de grootte van m'n tattoo, maar ik heb geen korstje gezien!
M'n 'ritueel' zag er zo uit:
Eerste drie dagen elke ochtend en avond wassen met Unicura Balance (nr2), droogdeppen, 15 min laten drogen, licht insmeren met Bepanthen en een vers stukje folie. Na drie dagen geen folie meer, maar nog wel zeven dagen wassen en insmeren elke ochtend en avond.
Ben nu twee weken verder en smeer het elke ochtend in met een dun laagje Bepanthen. 'S avonds doe ik niet eens meer. Heb een klein beetje vervelling gehad en af en toe jeukt het nog. Als hij droog is lijkt het net alsof er een glimmend laagje overheen zit, maar ik voel geen verschil meer tussen de inkt en m'n normale huid... dat is nu gewoon smooth. Heb het idee dat hij nu wel aardig genezen is om te stoppen met smeren.
Hoe lang blijven jullie smeren?
Hoeveel weken blijf jij smeren dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dit is wel normaal hoor.
bij mn eerste tattoo had ik binnen 2 dagen korsten, bij mn 2e heb k eigenlijk nooit korsten gehad en werd het eigenlijk gewoon gelijk glad. wel goed blijven smeren!
ik heb 2 weken gesmeerd. je moet ook niet te lang blijven smeren anders wordt het weeigquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Hoeveel weken blijf jij smeren dan?
ik heb ook 2 weken gesmeerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:21 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ik heb 2 weken gesmeerd. je moet ook niet te lang blijven smeren anders wordt het weeig
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:03 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb alleen nooit zo lang laagjes folie gebruikt
Eigenlijk heb ik nooit folie gebruikt na het folie van de shop
even gegoogeld, en erachter gekomen dat Fok!user BalthasaBokko een Derek Hess tattoo heeft laten zetten. Misschien kan je hem even PMenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Robsterr het volgende:
Hoi
Vraagje:
Ik wil een tattoo laten zetten gebaseerd op een tekening van Derek Hess.
Zijn er misschien mensen die ook een tattoo hebben laten zetten in Derek Hess stijl? Zo ja, waar heb je die dan laten zetten, en ben je tevreden over het resultaat?
Ik ben op zoek naar een tattoo shop, maar in de meeste portfolio's komt niks voor wat in die stijl gemaakt is. Ik krijg dus niet echt een idee waar ik terecht moet voor mijn tattoo.
Groetje
Welke tekeningquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Robsterr het volgende:
Hoi
Vraagje:
Ik wil een tattoo laten zetten gebaseerd op een tekening van Derek Hess.
Zijn er misschien mensen die ook een tattoo hebben laten zetten in Derek Hess stijl? Zo ja, waar heb je die dan laten zetten, en ben je tevreden over het resultaat?
Ik ben op zoek naar een tattoo shop, maar in de meeste portfolio's komt niks voor wat in die stijl gemaakt is. Ik krijg dus niet echt een idee waar ik terecht moet voor mijn tattoo.
Groetje
quote:
True, ga toch maar even een PBtje wagenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
Hij gaf zelf al aan dat die foto van slechte kwaliteit was. En kleuren vervagen altijd
Ik moet echt mezelf nu in de hand houden. Het liefst had ik al een afspraak gemaakt voor mn nieuwe tattoo, maar ik moet eerst maar eens zien of ik dat bijbaantje wel ga volhouden
Dies wel tofquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Robsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil de engel op mijn linkerborst en de duivel op mijn rechterborst, hoog/net onder de schouder
Ik zal binnenkort eens wat "bekende" shops binnenlopen om wat boeken door te bladeren. Misschien vind ik dan iets wat er op lijkt, om een indruk te krijgen van de kwaliteit van dit soort tattoos.
Zag net de foto van de andere forumganger met een derek hess tattoo gezien. Ik wil graag een tatto met scherpe lijnen en sterk aangezette kleuren. Dus de lijnen echt pikzwart en de kleuren erg fel. Eerlijk gezegd vond ik dat bij zijn tattoo een beetje tegenvallen.
De zoektocht gaat door
lijkt me wel iets voor http://www.luxaltera.com/ in rotterdamquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Robsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil de engel op mijn linkerborst en de duivel op mijn rechterborst, hoog/net onder de schouder
Ik zal binnenkort eens wat "bekende" shops binnenlopen om wat boeken door te bladeren. Misschien vind ik dan iets wat er op lijkt, om een indruk te krijgen van de kwaliteit van dit soort tattoos.
Zag net de foto van de andere forumganger met een derek hess tattoo gezien. Ik wil graag een tatto met scherpe lijnen en sterk aangezette kleuren. Dus de lijnen echt pikzwart en de kleuren erg fel. Eerlijk gezegd vond ik dat bij zijn tattoo een beetje tegenvallen.
De zoektocht gaat door
Het is altijd uit de houden !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:46 schreef sararaats het volgende:
ik wil graag een tattoo op m'n linkerschouderblad. ik weet niet goed wat de pijngrens is.
en op een gegeven moment raak je gewend aan de pijn, je stoort je er minder aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef GimmeGore het volgende:
Je lichaam gaat ook nog eens endorfine en adrenaline aanmaken, dat helpt met het uithouden van het tattooeren.
Tuurlijk kunnen sommige plekken pijn doen, maar het is niet dat het constant pijn doet.
Daarbij is het wel een plek die goed te doen is
iemand?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Tompsen het volgende:
Het lijkt mij ook heel erg vet om er een te nemen.
Alleen ik weet nog niet zo goed wat ik wil
Wat gregory van der Wiel op zijn (boven)arm heeft, iets in die stijl vind ik wel vet
Iemand sites of foto's misschien?
ik zou dan wel een kleine tattoo nemen. ik heb niet zo'n groot schouderblad hahaha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is altijd uit de houden !
Vandaar ook de vele tattoo's op die plek
Lol inderdaad zeg! Lijkt er veel opquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef bluejean het volgende:
[..]
Deed mij denken aan de monstertjes - de bounders - van Teddy Ruxpin.
[ afbeelding ]
@crrrN: ondanks dat het niet mijn stijl is, vind ik dit echt een mooie tattoo. Vooral die kleuren, zo intens. Mooi!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
De schets van de tattooboerVrijdag ga ik ff "passen" en kleuren bespreken en een afspraak maken, het zal niet veul langer dan een paar weken duren voordattie staat hoop ik
(op de linker bovenarm)
Loop een keer een tattooboer binnen met wat afbeeldingen van hem of kijk gewoon rond. Hele arm is nog wel watquote:
ligt eraan hoe groot je beeldscherm isquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef sararaats het volgende:
ik denk eraan om deze te nemen:
[ afbeelding ]
maar dan veel kleiner natuurlijk
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot je beeldscherm is
Je bent niet serieus toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot je beeldscherm is
Ik hoop dat je een geintje maaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:51 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ik word volgende week 18, ik denk dat ik ergens een klein Chinees lettertje ga laten zetten met een betekenis.
Ik moet nog alleen uitvinden welk betekenis ik wel en in welke lichaamsdeel
Fijn dat je het even komt melden...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef willmuij het volgende:
sleeves? japanse bloemen? iemand met tribals? of chinese tekens?
Origineel allemaal! Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig een sleeve.
Ik krijg bij tattoos ALTIJD een "daar-heb-je-er-weer-eentje" gevoel!
Maar iedereen zijn hobby toch?
Mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:02 schreef Mattx. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tattoo.. heb er geen spijt van. En zit er over te denken om er nog wel een te nemen maar daar wacht ik nog even mee..
Ja, mijn ouders zijn eind april/begin mei 2009 uit elkaar gegaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mooi!
Ik gok dat er een speciale gedachte achter zit, wil je die delen?
Moeilijk hé, quoten... Ga je nu weer buiten spelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef willmuij het volgende:
[..]
fijn dat je je lelijke kop als avatar hebt!
Tegenwoordig is er van alles al wel een tattoo, dus het is logisch dat je vaak dezelfde ziet. Maar als iemand toch blij is met zijn tattoo wie zijn wij om er wat van te zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef willmuij het volgende:
Mooie gedachtequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Mattx. het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zijn eind april/begin mei 2009 uit elkaar gegaan.
En de W (wilma) en de L (leo) , vader en moeder dus.. zullen nooit meer bij elkaar komen
vandaar die 2 letters (wel bij elkaar / samen gevoegd) als tattoo...
Mooie gedachten. Mooie tattoo ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Mattx. het volgende:
[..]
En de W (wilma) en de L (leo) , vader en moeder dus.. zullen nooit meer bij elkaar komen
Iedereen heeft een neus, hak de jouwe er maar af dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef willmuij het volgende:
En nu vind ik je tattoo mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Mattx. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar iets.quote:Iedereen heeft een neus, hak de jouwe er maar af dan.
Als je een tattoo neemt puur en alleen maar om er `anders` uit te zien, doe het imho sowieso met de verkeerde motivatie.
Het gaat erom wat het voor jezelf betekent, of een ander of miljoen anderen het ook hebben, is compleet irrelevant.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef willmuij het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar iets.
"mijn moeder is dood en hield van bloemen, daarom laat ik een sleeve zetten waar bloemen in zitten"
Hoe bedoel je 'op zoek gaan'? Dat er een betekenis achter moet zitten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef willmuij het volgende:
[..]
"mijn moeder is dood en hield van bloemen, daarom laat ik een sleeve zetten waar bloemen in zitten"
Dit staat compleet los van of een ander het ook heeft of niet... ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef willmuij het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van sport, dus dat is logisch danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef Tompsen het volgende:
dan ben je niet echt lekker op de hoogte,
maar dit is hem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregory_van_der_Wiel
Wat ie heeft staan:
op minuut 5:25 beginnen ze er over en kun je het goed zien
Als je je ergert aan zulke dingen, waarom ben je er dan nog altijd hier in deze wereld?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef willmuij het volgende:
[..]
En ik heb dus bewust gekozen voor een tattoo zonder motivatie, buiten dat ik hem gewoon mooi vind. Teveel mensen om me heen gezien die iets hebben laten tatoeëren met een reden waar ze nu niet meer achter staan...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Als je je ergert aan zulke dingen, waarom ben je er dan nog altijd hier in deze wereld?
Tattoo is sowieso iets wat men niet zonder motivatie zal doen. Als ik eventjes de tattooshop binnenloop en ik laat er doodleuk van alles op mijn lichaam zetten zonder een motivatie. Nja, wedden dat ik er dan spijt van krijg?
Jij hebt een motivatie als sier, maar bij mijn cultuur is een tattoo taboe. Daarom wil ik er op zen minst een betekenis onder zetten, zodat ik er geen spijt van krijg.
Ieder zijn eigen motivatie, punt.
Je hebt wel een motivatie; Je vindt het mooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
En ik heb dus bewust gekozen voor een tattoo zonder motivatie, buiten dat ik hem gewoon mooi vind. Teveel mensen om me heen gezien die iets hebben laten tatoeëren met een reden waar ze nu niet meer achter staan...
Dat staat er toch ook, dat is mijn enige motivatie. Ik heb er alleen geen "verhaal" bij,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Je hebt wel een motivatie; Je vindt het mooi.
zou ie t niet gewoon leuk vinden om zoiets te hebben om m te herinneren aan die tijd? de tattoo die ik nu heb zou ik nu ook niet meer laten zetten waarschijnlijk (niet omdat ik m niet mooi vind, maar omdat ik nu sommige andere dingen mooier vind) maar ik vind m nogsteeds leuk en hij herinnert me aan een leuke tijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef GimmeGore het volgende:
Hahahaha, ik vraag me af of mijn ex zijn tattoo al heeft laten coveren.
Hij heeft een tattoo van een bindrune omdat hij toen gek was op vikingen en alles daar omheen.
Maar tegenwoordig is hij totaal veranderd. Hij luistert andere muziek, draagt totaal andere kleren, heeft stekeltjes ipv lang haar (in "mijn tijd" zei hij nog dat het nooit meer kort zou worden) en is eigenlijk een totaal ander persoon geworden in vergelijk met toen hij die tattoo liet zetten.
ik krijg er kippevel vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef MarMar het volgende:
De schets die hier al gepost is van mij zit zeker een motivatie achter.
Het kindje wat we verloren zijn letterlijk een plekje geven, de vlinder die wegvliegt staat voor het loslaten. De kleuren die erin komen en de bloemen staan voor hoe ik mama zijn als een feest ervaar en wil blijven ervaren.
Een heerlijke emo tattoo dusDoen vrouwen altijd volgens mijn laatste tattoomeneer.
Gister even langsgeweest, de schets pastte precies, hoeft niet groter of kleiner. Nu gaat hij de tekening verfijnen en inkleuren en als dat helemaal naar mijn wens is (heerlijk via mail eerst) komt de afspraak.
Mooie gedachte MarMar!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef MarMar het volgende:
De schets die hier al gepost is van mij zit zeker een motivatie achter.
Het kindje wat we verloren zijn letterlijk een plekje geven, de vlinder die wegvliegt staat voor het loslaten. De kleuren die erin komen en de bloemen staan voor hoe ik mama zijn als een feest ervaar en wil blijven ervaren.
Een heerlijke emo tattoo dusDoen vrouwen altijd volgens mijn laatste tattoomeneer.
Gister even langsgeweest, de schets pastte precies, hoeft niet groter of kleiner. Nu gaat hij de tekening verfijnen en inkleuren en als dat helemaal naar mijn wens is (heerlijk via mail eerst) komt de afspraak.
Kut is dat he, als je zo'n slechte treftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
Hellow allen met- en zonder inkies hier![]()
Na 14 jaar geleden mijn rechter schouderblad te hebben laten ontsieren door de dochter van die kleaujeau op de Pleinweg, heb ik gisteren mijn linkerbovenarm vol laten borduren (door iemand anders uiteraard)..
Als dit wat wordt, is het volgende projekt om die geflopte tribal op mijn schouder te laten coveren/opnieuw zetten en uitbreiden tot een schouder/armstuk.. maar dat zal volgend najaar/winter worden denk ik.. eerst sparen![]()
Gisteren alleen de outlines en een deel shading gezet, de prikkker wilde nog wel even verder, maar na 3½ uur vond ik het wel welletjes.. 5 maart gaan we verder
Mij ook best, post je een foto als ie helemaal af is!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
Uhuh, tuurlijk, maar kweenie of dat nou wel zo mooi is om te posten
Hihi wat leuk, z'n tweelingbroer post ook wel eens hierquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Cryss het volgende:
Schopje...
Ik ben dus aan het kijken naar een tattoo en vind de volledige sleeves erg mooi. Wanneer ik eruit ben wat ik wil hebben laat ik waarschijnlijk door deze man een prachtig ontwerp maken (echt, deze gast is geniaal als het om ontwerpen gaat)
Maarja, het is wel mijn eerste tattoo en ik vroeg mij af of een complete sleeve een goed idee is. Ik had ook ergens gelezen dat de meeste tattoo' ers liever geen volledige sleeve zetten bij mensen die er nog geeneen hebben?
Ik ga er iig nog even een aantal nachtjes over dromen...
Ik zie in de gallery een paar foto's van een Fok!ker staanquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Cryss het volgende:
Schopje...
Ik ben dus aan het kijken naar een tattoo en vind de volledige sleeves erg mooi. Wanneer ik eruit ben wat ik wil hebben laat ik waarschijnlijk door deze man een prachtig ontwerp maken (echt, deze gast is geniaal als het om ontwerpen gaat)
Maarja, het is wel mijn eerste tattoo en ik vroeg mij af of een complete sleeve een goed idee is. Ik had ook ergens gelezen dat de meeste tattoo' ers liever geen volledige sleeve zetten bij mensen die er nog geeneen hebben?
Ik denk dat het het beste is als je dat met degene bespreekt die hem gaat ontwerpen en zetten..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Cryss het volgende:
Schopje...
Het wordt zowieso in delen gezet; of wilde je een marathon sessie organiseren ??quote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Cryss het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, ik moet gewoon nog goed gaan rond kijken (op sites enz.) en een aantal tattoo shops bezoeken en vragen wat ze aanbevelen. Ik denk dat elke tattoo' er er wel een mening over heeft en mij ook kan aanbevelen wat volgens hem het beste is.
Het idee dat de tattoo in stappen wordt gezet is misschien een goed idee al ben ik wel bang dat het dan geen "geheel" wordt...
Ik heb wel al voor mezelf beslist dat geld en de afstand naar de tattoo shop geen probleem moet zijn. Ik zit er tenslotte mn leven lang aan vast
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het wordt zowieso in delen gezet; of wilde je een marathon sessie organiseren ??![]()
Ziet er netjes uit; alleen ben ik niet zo van de skullsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Cryss het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het natuurlijk niet... Ik wil gewoon mn complete sleeve in de zelfde stijl en het liefst op een manier dat het allemaal mooi aansluit. Vandaar dat ik in 1 keer mijn sleeve wil laten ontwerpen.
Voorbeeld van een sleeve waar ik het over heb (niet mijn smaak maar een goed voorbeeld):
http://CraftzBerlin.devia(...)s-sleeve-2-142256503
http://CraftzBerlin.devia(...)s-sleeve-1-142256407
Het enige wat ik weet is dat tattoos meegroeien naar mate je dikker of dunner wordt. Maar met groeien weet ik het niet precies, beter wacht je gewoon tot je uitgegroeid bent. Je 18de dus ofzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Battery619 het volgende:
Ik wil graag een tattoo laten zetten, alleen zit ik nog erg te twijfelen. Ik ben wel 16, dus ik ga nog in de breedte groeien. Nu ben ik dus bang dat de tattoo er lelijk uit zal zien na verloop van tijd. Heeft iemand hier uitleg/ervaring over?
Ik ga hierover nog wat navraag doen en post hier wanneer ik meer weetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook wel mogelijk om de sleeve in delen te zetten zonder dat je het ziet, maar ik ben geen artiest, dus ik heb geen idee wat er technisch gezien wel of niet kan, maar ik zie niet waarom het niet zou kunnen... als er maar geen langere periodes tussen de sessies zitten ivbm kleurverschil/fading, moet het allemaal goed komen..
Tattoo's kunnen redelijk mooi meegroeien alleen is het imo gewoon het beste om af te wachten tot je bent uitgegroeit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Battery619 het volgende:
Ik wil de tattoo op me onderarm laten zetten, ik weet niet of dit veel uitmaakt. Het worden waarschijnlijk 4 doodshoofden, maar ik wil eerst weten of het sowieso wel verstandig is om een tattoo te laten zetten.
Het kan zijn, mocht je nog een spontane groeistuip krijgen (mijn oudere broer had dat rond zijn 19e nog) dat je in ene keer apendoodshoofdjes hebt ipv mensenkoppen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Battery619 het volgende:
Ik wil de tattoo op me onderarm laten zetten, ik weet niet of dit veel uitmaakt. Het worden waarschijnlijk 4 doodshoofden, maar ik wil eerst weten of het sowieso wel verstandig is om een tattoo te laten zetten.
Je bent nog niet eens 21, je hebt nog nooit dus LV kunnen ervaren met drank, hoeren en uitgaan en niet als minst belangrijkste GOKKEN....quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
Ook maar 'ns hier posten. Heb zelf al meer dan 2 jaar het ''plan'' een tattoo te nemen, en aangezien ik nu 18 ben...
Ik wil;
[ afbeelding ]
Reden voor bovenstaande plaat als tattoo is de band die ik heb met Las Vegas. De stad van de dromen, de kans spelen en de mogelijkheden. Al jaren lang heeft deze stad een belangrijke plek in m'n hart, en dit wil ik gewoon graag m'n lichaam laten uitdrukken.
Want dat is de belangrijkste reden voor de tattoo ja...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens 21, je hebt nog nooit dus LV kunnen ervaren met drank, hoeren en uitgaan en niet als minst belangrijkste GOKKEN....
Goede reden inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens 21, je hebt nog nooit dus LV kunnen ervaren met drank, hoeren en uitgaan en niet als minst belangrijkste GOKKEN....
Hehe, inderdaad. De voornaamste reden dat ik ''iets'' van Las Vegas in m'n tattoo verwerkt wil hebben is dat Las Vegas de stad van de kansen, het gokken etc. is. Het leven, of in ieder geval mijn leven draait ook om het gokken van dingen, kansen benutten, gebruiken etc. Het is allemaal puur symbolisch, maar daarom maakt het het voor mij zo belangrijk. En op andere fora's, is m'n nickname al zo lang als ik leef Las Vegas. Gewoon mijn stad, de sex, drugs etc ff daar gelaten. Want als dat al belangrijk is...quote:
das al eens tuk duidelijker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. De voornaamste reden dat ik ''iets'' van Las Vegas in m'n tattoo verwerkt wil hebben is dat Las Vegas de stad van de kansen, het gokken etc. is. Het leven, of in ieder geval mijn leven draait ook om het gokken van dingen, kansen benutten, gebruiken etc. Het is allemaal puur symbolisch, maar daarom maakt het het voor mij zo belangrijk. En op andere fora's, is m'n nickname al zo lang als ik leef Las Vegas. Gewoon mijn stad, de sex, drugs etc ff daar gelaten. Want als dat al belangrijk is...
De toevoeging van een notenbalk en een dobbelsteen voegen alleen nog maar meer emotionele waarde toe. Al met al heb ik er echt super zin in de 18de!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot even gekeken op zijn site, vraagt mooi wel even 200 USD voor alleen een design?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Cryss het volgende:
Schopje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |