Dat is inderdaad bij iemand thuis gedaan en dat is inderdaad mijn familiewapenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
@ Erasmo: is dat nou gewoon bij iemand/jou thuis gedaan? En is het je familie wapen ofzo? (sorry als ik het zou moeten herkennen als zijnde van een stad ofzo xD)
@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
Klopt, hij tattooeerd tegenwoordig ook ja. Overmorgen gaat hij bij Gerrit een meisje tattooeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hahaje broer tattooeert toch ook tegenwoordig? of zit ik verkeerd te kijken op tonsoftattoos?
overigens vind ik het knap dat je het geduld hebt om zo lang te moeten wachten op tattoomania
ik wil dolgraag iets door gerrit laten zetten maar wil er echt niet 2 jaar op moeten wachten......
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?quote:@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
Geen idee, dat is het hem nou juist. Het komt me zo bekend ergens van voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef crrrN het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?
Too much blood ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef Bertje_NL het volgende:
Vandaag 4 uurtjes gezeten, japans stuk op mijn borst en schouder, als het een beetje genezen is post ik een foto...
Fraai hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
Hierbij ook toch maar ff mijn sleeves so far. Linkerarm (rechts op foto) is al een tijd af (wildthings). Rechterarm (links op foto) word een pretpark sleeve van Gerrit (tattoomania) en is in april helemaal af.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://jerr.nl/sleeves2.jpg
Lol okay, ja zou best kunnen, ik heb het zelf niet echt eerder gezien. Misschien een hele zeldzame barbapapa?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Geen idee, dat is het hem nou juist. Het komt me zo bekend ergens van voor.
Ik dacht eigenlijk aan een ouwe tekenfilm ofzo
Dat heb je snel voor elkaar gekregen!quote:
Die is errug netjes gezetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
door bianca in hilversum, 18 februari nog met kleur bewerkt
Thx!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef Chivez het volgende:
[..]
Mooie tattoo Keios! Was niet pijnlijk zeg je, terwijl het vrij dunne huid is daarOeh, nu wil ik helemaal die van mij gaan laten zetten!
nice!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
Hierbij ook toch maar ff mijn sleeves so far. Linkerarm (rechts op foto) is al een tijd af (wildthings). Rechterarm (links op foto) word een pretpark sleeve van Gerrit (tattoomania) en is in april helemaal af.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://jerr.nl/sleeves2.jpg
Mooi! Hoe was de pijn?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op je gezicht zit dusdanig weinig vlees dat ik het erg knap vind om dan in slaap te vallenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:25 schreef Keios het volgende:
[..]
Thx!
Jullie kennen waarschijnlijk wel het verhaal van het Belgische sterrenmeisje Kimberley Vlaminck die ipv 3 sterren er opeens 56 had in haar gezicht. Ze beweerde dat ze in slaap gevallen was. Wel op een bepaald moment, toen ze mn tattoo aant zetten waren, was ik zodanig aant wegdromen omdat het zo geen pijn deed, dat ik haar bijna nog zou geloven
Het meisje naast me was op de zijkant van haar rug 'jusque tout va bien' aan het laten tattoeėren en die had wel ferm pijn. Wel mooie tattoo ook...
gaaf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja was zo relaxed, normaal heeft ze een wachtrij van anderhald jaar, ik kwam binnen en 2 uur later mocht ik op de stoel:DSquote:Op zondag 24 januari 2010 18:47 schreef progje het volgende:
[..]
gaaf!
ik ben in dezelfde shop geweest trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |