en alvast 1 antwoord;quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:33 schreef Beach het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten; gaan ze dan eigenlijk vragen wat het voor je betekent en waarom je dat wil laten zetten enzo?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
somsals ze geinteresseerd zijn.
maar eigenlijk denk ik dat de meeste 'patienten' het uit zichzelf gaan vertellen
Meeste mensen die zijn daar wel open over volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef Volpez het volgende:
en om te reageren op je vraag:
Als ze dat vragen en je wilt het niet vertellen hoeft het natuurlijk niet
owja, zeker welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste mensen die zijn daar wel open over volgens mij.
TVP
wat voor iets wil je? en waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef sproetjes het volgende:
tvp
ik ga of volgende week langs, of bellen voor een tekenafspraak
it's time again
japanse bloemen, uitbreiding van een tattoo die ik al heb die van mn lies naar mn heup loopt (kersenbloesem) wil er een aantal grote bloemen bij laten zetten vanaf mn heup in mn zij naar bovenquote:
Ik ben ook zeer geïnteresseerd, heb wel ideeën voor een ontwerp maar moet nog even wachten tot het voor mij het juiste moment is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Joy_Division het volgende:
Tvp, wel interesse voor een tattoo maar weet nog niet zeker wat, heeft ook geen haast verder.
Dat is wel vet. Als ik iets laat zetten dan zal het vast iets "abstracter" worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef Joy_Division het volgende:
Iets in de trant van bepaalde zeer dodelijk giftige beesten lijkt me wel wat, zoals bepaalde type slangen, schorpioenen, spinnen of ex-schoonmoeder.
Ik neem aan dat ouders hiermee in de meeste gevallen proberen uit te drukken hoe extreem erg ze het vinden en niet direct tot enige uitzetting uit zullen gaan. Maar aangezien deze sterke aversie heb ik gewacht tot ik het huis uit was, zodat ik ze er niet mee hoefde te confronteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
M'n vader zei een x-aantal jaren terug eens, ''als een van mijn kinderen een tattoo en/of piercing neemt komt ie het huis niet meer in''. Nu neem ik dat, m'n vader kennende, maar met een korreltje zout. Maar toch ben ik redelijk bang om m'n ouders op te hoogte te brengen over wat ik al zo lang zo graag wil.
Mijn ouders zijn vooral tegenstander van lelijke tatoeages op verkeerde plaatsen op het lichaam. Je moet wel nog normaal kunnen functioneren in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ouders hiermee in de meeste gevallen proberen uit te drukken hoe extreem erg ze het vinden en niet direct tot enige uitzetting uit zullen gaan. Maar aangezien deze sterke aversie heb ik gewacht tot ik het huis uit was, zodat ik ze er niet mee hoefde te confronteren.
Klopt ja. Maar moet toch ooit kenbaar maken wat ik graag wil, ook al is het iets waar ze absoluut niet voor zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef -Peach het volgende:
Je kunt ook eerst op jezelf gaan wonen, kunnen ze je iig niet uit huis gooien
Waarom rond?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Same here, wil er al een hele tijd 1.
Heb wel 2 voorbeelden van wat het moet worden:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
En deze, maar ik moet nog even achterhalen wat er precies in het Hebreeuws staat en de letter in het midden moet een andere zijn.
[ afbeelding ]
Ik zou dan liever zoiets nemen:quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
Ook maar 'ns hier posten. Heb zelf al meer dan 2 jaar het ''plan'' een tattoo te nemen, en aangezien ik nu 18 ben zou ik de plannen wat definitiever kunnen maken. Het voornaamste probleem (buiten de wachttijden bij de meeste shops) zijn m'n ouders.
M'n vader zei een x-aantal jaren terug eens, ''als een van mijn kinderen een tattoo en/of piercing neemt komt ie het huis niet meer in''. Nu neem ik dat, m'n vader kennende, maar met een korreltje zout. Maar toch ben ik redelijk bang om m'n ouders op te hoogte te brengen over wat ik al zo lang zo graag wil.
Ik wil;
[ afbeelding ]
als tattoo. Moet wel een goeie schets van gemaakt worden, waar een tattooshop me hopelijk bij kan helpen. Maar goed, voornaamste zaak nu is m'n ouders overtuigen. Gosh, wat irritant zeg
Reden voor bovenstaande plaat als tattoo is de band die ik heb met Las Vegas. De stad van de dromen, de kans spelen en de mogelijkheden. Al jaren lang heeft deze stad een belangrijke plek in m'n hart, en dit wil ik gewoon graag m'n lichaam laten uitdrukken.
Da's gelijk zo grootquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever zoiets nemen:
[ afbeelding ]
maar goed, smaken verschillen...
* Mr_Moon heeft zelf al jaren o.a. een superman logo op z'n bovenarm![]()
Ziet er erg mooi uit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever zoiets nemen:
[ afbeelding ]
maar goed, smaken verschillen...
* Mr_Moon heeft zelf al jaren o.a. een superman logo op z'n bovenarm![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Tvp, het gaat er dan binnenkort toch eens van komen.
Mooie tattoo Keios! Was niet pijnlijk zeg je, terwijl het vrij dunne huid is daarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:56 schreef Keios het volgende:
Ik heb vrijdag mn bloemen laten zetten. Ik wil ze hier wel als foto neersmakken maar weet niet goed hoe... Ze staan in mn profiel...
Ik had trouwens veel pijn verwacht maar het deed niet meer pijn dan mn benen epileren. Ik ben al onmiddellijk beginnen denken aan n tweede tattoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |