http://yourmeatismine.com/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Seven. het volgende:
Wie weet hoe die krasstijl heet? Ik wil mijn sterren uit laten breiden.
Gelukkig had ik m voor de edit al gezien. en dat vind ik ook wel een nette prijs voor de kwaliteit die je ervoor krijgtquote:Op zondag 20 december 2009 04:29 schreef crrrN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gerrit ervan vindt als ik zijn uurprijs ga lopen noemen op internet, maar je zit er niet ver vanaf nee
ZIjn wachtlijst is wel echt serieus lang aan het worden, het laatste wat ik heb gehoord is dat je pas half 2012 aan de beurt bent.
Thanks.quote:
.jpg)
Ja, maar geef eens advies dan. Kunnen die stijlen wel in elkaar overlopen? zal de post eens aanpassen.quote:
Psies dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ben zelf totaal geen fan van die sterrenhype, maar icm met deze stijl, moet ik toegeven dat het een leuk effect geeft
Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat zijn prijzen niet te ver van Lionel van Out of Step liggen. En tel daar nog inflatie bij op...gaat hem niet worden.quote:
wat is hetquote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef Tokus het volgende:
Sinds begin deze maand op m'n arm:
(Slayer kwam niet opdagen op m'n feestje, dus dan maar wat anders gaan doen)
[ afbeelding ]
het rood is inmiddels wat minder fel (de foto is van vlak nadat hij gezet is), en er zijn wel enkele lichte vlekjes ontstaan maar dat moet nog wat worden bijgekleurd. Hij staat overigens wel recht als m'n arm naast m'n lichaam hangt, alleen is dat op deze foto niet het te zien.
laten zetten bij Swallow Ink in Bergen Op Zoom.
Hebben jullie eigenlijk een lange wachtrij PE? En wat kan ik verwachten qua prijzen? Het zou dan gaan om een sleeve op de linker arm. Mag ook via pmquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat zijn prijzen niet te ver van Lionel van Out of Step liggen. En tel daar nog inflatie bij op...gaat hem niet worden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat zijn prijzen niet te ver van Lionel van Out of Step liggen. En tel daar nog inflatie bij op...gaat hem niet worden.
een bantha-schedel.quote:
Zou kunnen, maar als je het werk van die gast ziet is het juist sterk in de gehele compositie. Ik zou zelf daarom wachten tot je alles in 1x kan laten doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Ik kan ook een deel doen en later uitbreiden. Ofwel wachten tot eind januari want dan komt er nog een schip met geld binnen.
Hmm, ja. Eind januari dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als je het werk van die gast ziet is het juist sterk in de gehele compositie. Ik zou zelf daarom wachten tot je alles in 1x kan laten doen.
Die stijl is wel erg tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Canada? Denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat is toch niet lang?Laat je het ook door die gast doen?
Was het maar zo. Kent iemand hiervoor een goeie artist in zuid-Nederland of evt vlaanderen?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Zou kunnen dat ie toevallig in de buurt was.
Indien Parijs, daar kom ik meerdere malen per week. Goeie foto´s trouwens.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Kustom Ink misschien? Het is niet helemaal die stijl, maar dichterbij dan Frankrijk weet ik niemand.
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=55160696&albumId=1299811
Kustom Ink zit in Lebbeke. Maar ooh, Parijs, zeg dat danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Indien Parijs, daar kom ik meerdere malen per week. Goeie foto´s trouwens.
Is het daar eigenlijk goedkoper of duurder dan in Nederland?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kustom Ink zit in Lebbeke. Maar ooh, Parijs, zeg dat dan
http://el.fahy.free.fr/
http://www.myspace.com/outofsteptattoo
Coolquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Hee, die hanger heb ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Die celtische hondjesquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Ik vind dit echt een hele mooie stijl.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks.
Mensen, help mij eens besluiten of dit een goed plan is en hoe het dan zon beetje zou moeten/kunnen worden.
![]()
Ik heb nu
[ afbeelding ]
En dat over laten lopen in zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Letters kan ik ook waarderen als die niet enorm groot gedaan worden. Volgens deze stijl zou er dan etoile of star moeten komen te staan.
[ afbeelding ]
Favoriet tot nu toe.
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om het bij sterren te houden, als het mogelijk is dat de twee verschillende stijlen mooi in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]_!!
[ afbeelding ]
Ik vind 'm prachtig! Maar zo'n streep moet wat mij betreft echt niet eindigen in de bilspleet, mag wel een cm of 10 daarboven zijn.
Ik hou totaal niet van kleur maar rood mag er in zulke gevallen zeker bij. En in deze stijl mag ook mijn hele rug volgekrast worden.. Maar dan zal het wel weer een prijzig grapje worden, ik wil met 300 euro klaar zijn.
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een hele mooie stijl.
Wie kan dit in Nederland?
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.
Tijd om te sparenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Denk dat er wel een wachtlijst is
Waarom zetten ze dan allemaal tribals en sterren momenteel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaan
dat iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan allemaal tribals en sterren momenteel?
Ze waren ooit iemands geesteskindjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat tribals en sterren niet de geesteskindjes zijn van 3 Canadezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |