Coolquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Hee, die hanger heb ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Die celtische hondjesquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Ik vind dit echt een hele mooie stijl.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks.
Mensen, help mij eens besluiten of dit een goed plan is en hoe het dan zon beetje zou moeten/kunnen worden.
![]()
Ik heb nu
[ afbeelding ]
En dat over laten lopen in zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Letters kan ik ook waarderen als die niet enorm groot gedaan worden. Volgens deze stijl zou er dan etoile of star moeten komen te staan.
[ afbeelding ]
Favoriet tot nu toe.
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om het bij sterren te houden, als het mogelijk is dat de twee verschillende stijlen mooi in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]_!!
[ afbeelding ]
Ik vind 'm prachtig! Maar zo'n streep moet wat mij betreft echt niet eindigen in de bilspleet, mag wel een cm of 10 daarboven zijn.
Ik hou totaal niet van kleur maar rood mag er in zulke gevallen zeker bij. En in deze stijl mag ook mijn hele rug volgekrast worden.. Maar dan zal het wel weer een prijzig grapje worden, ik wil met 300 euro klaar zijn.
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een hele mooie stijl.
Wie kan dit in Nederland?
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.
Tijd om te sparenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Denk dat er wel een wachtlijst is
Waarom zetten ze dan allemaal tribals en sterren momenteel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaan
dat iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan allemaal tribals en sterren momenteel?
Ze waren ooit iemands geesteskindjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat tribals en sterren niet de geesteskindjes zijn van 3 Canadezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |