Die op mijn linkerhand? Aan het genezen. Mijn hand is niet meer dik maar de zenuwen van vooral mijn wijsvinger en duim zijn nog echt pijnlijk. Gisteren ging een van mijn katten er met een pootje opstaan en ik ging door de grond. Van het weekend gaf ik mijn vriend een hand en hij was het vergeten en kneep er in, ik moest bijna huilenquote:
Yeah, Ik heb een afspraak met Darby gemaakt voor februari!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Serieus? Wat leuk! Geloof dat hij hier morgen weer op bezoek komt.
Wat had je vriend laten zetten? Ik heb toevallig 1 foto van hem gemaakt, toen was hij op iemand zijn hand bezig.
Heb zelf ook weer wat nieuws, maar dat ga ik even niet posten. Ik heb het gevoel dat ik anders het topic een beetje overheers.HEt was trouwens een fantastische conventie, m'n vriend heeft z'n gezicht laten doen door Brent van Tattoo Tatau
Tattoo Deniis ken ik niet, maar Jim (of Greg!! Nog beter!) van Dragon tattoo kunnen je een fantastisch stukje Japans geven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:48 schreef DaMook het volgende:
Is er hier (toevallig) iemand hier die ervaring heeft met Tattoo Dennis of dragon tattoo. Ik wil graag een (eerste) tattoo en wil graag een short sleeve of hoe het ook heet, met een koi (alleen dan iets meer kleur) of een, portret of hoe je het ook noemt (vind ik een erg mooie tattoo).
Ik geloof kloppen op een hand ergens. Dus dat zou hem toevallig wel eens kunnen zijn. Brent zat idd naast Rob Deut en Raoul van Flying Swastika (waar ik dan weer iets nieuws van heb). Hij is getattooeerd linksboven (voor hemzelf links) op zijn voorhoofd.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:23 schreef wes55 het volgende:
[..]
Yeah, Ik heb een afspraak met Darby gemaakt voor februari!
Hij heeft een gedeelte van de binnenkant van z'n pols op laten vullen. Die foto, was hij aan het kloppen of met een machine bezig? Andere vriend heeft namelijk z'n knokkels en hand laten opvullen door Darby.
Conventie was goed georganiseerd ja, heb me wel vermaakt daar. Zat Brent van Tattoo Tatau naast Rob Deut? Waar op z'n gezicht is hij precies getattoeerd? Zag wel dat Rob Deut op de zijkant van z'n hoofd werd geklopt.
Dan binnenkort maar eens binnenwandelen bij dragonquote:Op woensdag 25 november 2009 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tattoo Deniis ken ik niet, maar Jim (of Greg!! Nog beter!) van Dragon tattoo kunnen je een fantastisch stukje Japans geven.
Die zit bij dragon tattoo, dus die zal ze wel bedoelen jaquote:
Niks mis met de vroege 90'squote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef ParanoidEv het volgende:
Hm, een band vind ik altijd zo afdoen aan je arm. Het loopt echt tegen de 'natuurlijke' lijnen in, het staat zo raar. Bandjes doen me altijd denken aan de vroege 90's.. Kan je niet beter een lijn verticaal zetten?
Ziet er cool uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:19 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Kick! Of meer stomp, het is m'n hand tenslotte. Beetje viezig met zalf.
Bedanktquote:
Laten kloppen op de convetie van Alkmaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
BedanktIk ben er ook heel blij mee! Het is gedaan door : http://www.freewebs.com/flyingswastika/
En hoe heet die stijlquote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stijl vind ik echt geniaal![]()
Misschien ooit in de toekomst
Nee, prikken doet hij. Net als een prikpen. Maar wel in Alkmaar ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:04 schreef wes55 het volgende:
[..]
Laten kloppen op de convetie van Alkmaar?
Maak er maar marquesan van, dan krijg je datquote:
Opethquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef ice_9 het volgende:
Ik sta over twee weken ingeplanned voor een tattoo, maar ik zit een beetje te twijfelen of ik wel de juiste persoon heb benaderd na het zien van z'n werk. Ik heb op z'n hyves wat werkjes van hem aangetroffen waar ik nou niet echt gecharmeerd van ben. Voldoet niet echt aan m'n verwachtingen in ieder geval. Waarschijnlijk ga ik de afspraak aflassen. Ik zoek liever nog even door.
Dit is het logo wat ik op m'n borst wil:
[ afbeelding ]
Fuck yesquote:
Coole tatsquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef ice_9 het volgende:
Ik sta over twee weken ingeplanned voor een tattoo, maar ik zit een beetje te twijfelen of ik wel de juiste persoon heb benaderd na het zien van z'n werk. Ik heb op z'n hyves wat werkjes van hem aangetroffen waar ik nou niet echt gecharmeerd van ben. Voldoet niet echt aan m'n verwachtingen in ieder geval. Waarschijnlijk ga ik de afspraak aflassen. Ik zoek liever nog even door.
Hier is wat werk van de zetter. (zet maar even wat links neer ipv plaatjes, anders wordt het zo'n spam post).
http://94.100.122.129/733(...)33131116_5_p4d1.jpeg
http://94.100.120.85/7331(...)33131106_5_5gm_.jpeg
http://94.100.116.84/7164(...)16411700_5_neMG.jpeg
http://94.100.115.196/733(...)33131109_5_9KKb.jpeg
http://94.100.119.246/733(...)33131125_5_-diX.jpeg
http://94.100.115.236/733(...)33131112_5_sRMP.jpeg
[ afbeelding ]
Het blijft simpel: wees zéker van je zaak. Iets dat voor de rest van je leven op je lichaam staat moet door iemand gebeuren die je er voor de volle 100% mee vertrouwt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef ice_9 het volgende:
Hier is wat werk van de zetter. (zet maar even wat links neer ipv plaatjes, anders wordt het zo'n spam post).
http://94.100.122.129/733(...)33131116_5_p4d1.jpeg
http://94.100.120.85/7331(...)33131106_5_5gm_.jpeg
http://94.100.116.84/7164(...)16411700_5_neMG.jpeg
http://94.100.115.196/733(...)33131109_5_9KKb.jpeg
http://94.100.119.246/733(...)33131125_5_-diX.jpeg
http://94.100.115.236/733(...)33131112_5_sRMP.jpeg
[ afbeelding ]
Ik zou zeker even doorzoeken, vooral met het werk wat je wilt laten zetten!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Fuck yes
Misschien ben ik ook te veeleisend. Dat mag ook wel aangezien je het voor de rest van je leven bij je draagt. Ik heb in m'n enthousiasme iets te snel een afspraak gemaakt met iemand van wie ik helemaal niet bekend ben met z'n werk... daar heb ik nu dus second thoughts over. Ik zoek liever door en wacht iets langer om er zeker van te zijn dat het een mooie tattoo wordt met mooie details.
Ik ben vooral niet te spreken over z'n lijntjes (check de eerste link bijv). De tweede is dan wel weer mooi... hmm...
Dat ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou zeker even doorzoeken, vooral met het werk wat je wilt laten zetten!
Studio Remi in Utrecht. Als je op internet zoekt zijn er veel positieve dingen te vinden over ze, maar als je een beetje verder duikt kom je er achter dat ze sinds februari dit jaar een nieuwe eigenaar hebben, en dat alle aangeprezen medewerkers vertrokken zijn. Je leest dus positieve reacties over de oude crew wat best misleidend is.quote:
Dat is echt kut man. Naar welke shop ga je nu?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:17 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Studio Remi in Utrecht. Als je op internet zoekt zijn er veel positieve dingen te vinden over ze, maar als je een beetje verder duikt kom je er achter dat ze sinds februari dit jaar een nieuwe eigenaar hebben, en dat alle aangeprezen medewerkers vertrokken zijn. Je leest dus positieve reacties over de oude crew wat best misleidend is.
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:57 schreef Sakray het volgende:
Weet iemand hoeveel uur er ongeveer in een chestpiece werk gaat die niet heel compliceerd is?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef crrrN het volgende:
Vandaag bij Gerrit (tattoomania) geweest voor mijn eerste afspraak voor de tweede sleeve. Veel kleur en veel monstertjes![]()
![]()
Tons of Tattoos toevalligquote:Op woensdag 16 december 2009 08:56 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen.
Ik kreeg trouwens gisteren ook nog via een groot Nederlands tattoo forum een PM van iemand. Ik had een week of twee geleden een berichtje geplaatst op de "ervaring met shop" section van het board of iemand eerder een tattoo had laten zetten bij de studio in kwestie. Hij vertelde me dat de persoon die hem bij mij zou zetten eerder eigenaar was van een shop in Spakenburg, maar dat hij daar weg gejaagd is door mensen omdat z'n werk allesbehalve goed was, en dat hij zelf in z'n eigen shop aardig wat werkjes van hem heeft moeten opknappen. Ben nu wel m'n 50 euro aanbetaling kwijt omdat ik m'n afspraak heb afgezegd, maar die neem ik dan maar voor lief... had ik maar wat meer research moeten doen ipv gelijk af te spreken. Needless to say wil ik niks meer met die studio te maken hebben.
Zeker! Na 1 afspraak al bijna mn hele onderarm volstaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gerrit, kleur en monstertjes, klinkt als een ideale combi!
Hehe die is wel coolquote:
Onbeschofte vraag mss, maar wat betaal je eigenlijk per uur bij Gerrit? 175 euro? (Wat ik heb gehoord iig.. )quote:
quote:
Ik weet niet wat gerrit ervan vindt als ik zijn uurprijs ga lopen noemen op internet, maar je zit er niet ver vanaf neequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Onbeschofte vraag mss, maar wat betaal je eigenlijk per uur bij Gerrit? 175 euro? (Wat ik heb gehoord iig.. )
http://yourmeatismine.com/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Seven. het volgende:
Wie weet hoe die krasstijl heet? Ik wil mijn sterren uit laten breiden.
Gelukkig had ik m voor de edit al gezien. en dat vind ik ook wel een nette prijs voor de kwaliteit die je ervoor krijgtquote:Op zondag 20 december 2009 04:29 schreef crrrN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat gerrit ervan vindt als ik zijn uurprijs ga lopen noemen op internet, maar je zit er niet ver vanaf nee
ZIjn wachtlijst is wel echt serieus lang aan het worden, het laatste wat ik heb gehoord is dat je pas half 2012 aan de beurt bent.
Thanks.quote:
.jpg)
Ja, maar geef eens advies dan. Kunnen die stijlen wel in elkaar overlopen? zal de post eens aanpassen.quote:
Psies dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:25 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
ben zelf totaal geen fan van die sterrenhype, maar icm met deze stijl, moet ik toegeven dat het een leuk effect geeft
Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat zijn prijzen niet te ver van Lionel van Out of Step liggen. En tel daar nog inflatie bij op...gaat hem niet worden.quote:
wat is hetquote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef Tokus het volgende:
Sinds begin deze maand op m'n arm:
(Slayer kwam niet opdagen op m'n feestje, dus dan maar wat anders gaan doen)
[ afbeelding ]
het rood is inmiddels wat minder fel (de foto is van vlak nadat hij gezet is), en er zijn wel enkele lichte vlekjes ontstaan maar dat moet nog wat worden bijgekleurd. Hij staat overigens wel recht als m'n arm naast m'n lichaam hangt, alleen is dat op deze foto niet het te zien.
laten zetten bij Swallow Ink in Bergen Op Zoom.
Hebben jullie eigenlijk een lange wachtrij PE? En wat kan ik verwachten qua prijzen? Het zou dan gaan om een sleeve op de linker arm. Mag ook via pmquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat zijn prijzen niet te ver van Lionel van Out of Step liggen. En tel daar nog inflatie bij op...gaat hem niet worden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten. Tenminste, ik kan me zo voorstellen dat zijn prijzen niet te ver van Lionel van Out of Step liggen. En tel daar nog inflatie bij op...gaat hem niet worden.
een bantha-schedel.quote:
Zou kunnen, maar als je het werk van die gast ziet is het juist sterk in de gehele compositie. Ik zou zelf daarom wachten tot je alles in 1x kan laten doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
Ik kan ook een deel doen en later uitbreiden. Ofwel wachten tot eind januari want dan komt er nog een schip met geld binnen.
Hmm, ja. Eind januari dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als je het werk van die gast ziet is het juist sterk in de gehele compositie. Ik zou zelf daarom wachten tot je alles in 1x kan laten doen.
Die stijl is wel erg tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Canada? Denk het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat is toch niet lang?Laat je het ook door die gast doen?
Was het maar zo. Kent iemand hiervoor een goeie artist in zuid-Nederland of evt vlaanderen?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Zou kunnen dat ie toevallig in de buurt was.
Indien Parijs, daar kom ik meerdere malen per week. Goeie foto´s trouwens.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Kustom Ink misschien? Het is niet helemaal die stijl, maar dichterbij dan Frankrijk weet ik niemand.
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=55160696&albumId=1299811
Kustom Ink zit in Lebbeke. Maar ooh, Parijs, zeg dat danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Indien Parijs, daar kom ik meerdere malen per week. Goeie foto´s trouwens.
Is het daar eigenlijk goedkoper of duurder dan in Nederland?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kustom Ink zit in Lebbeke. Maar ooh, Parijs, zeg dat dan
http://el.fahy.free.fr/
http://www.myspace.com/outofsteptattoo
Coolquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Hee, die hanger heb ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Die celtische hondjesquote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^onderrug
Ik vind dit echt een hele mooie stijl.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Thanks.
Mensen, help mij eens besluiten of dit een goed plan is en hoe het dan zon beetje zou moeten/kunnen worden.
![]()
Ik heb nu
[ afbeelding ]
En dat over laten lopen in zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Letters kan ik ook waarderen als die niet enorm groot gedaan worden. Volgens deze stijl zou er dan etoile of star moeten komen te staan.
[ afbeelding ]
Favoriet tot nu toe.
[ afbeelding ]
Ik zit te denken om het bij sterren te houden, als het mogelijk is dat de twee verschillende stijlen mooi in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]_!!
[ afbeelding ]
Ik vind 'm prachtig! Maar zo'n streep moet wat mij betreft echt niet eindigen in de bilspleet, mag wel een cm of 10 daarboven zijn.
Ik hou totaal niet van kleur maar rood mag er in zulke gevallen zeker bij. En in deze stijl mag ook mijn hele rug volgekrast worden.. Maar dan zal het wel weer een prijzig grapje worden, ik wil met 300 euro klaar zijn.
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een hele mooie stijl.
Wie kan dit in Nederland?
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.
Tijd om te sparenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
Denk dat er wel een wachtlijst is
Waarom zetten ze dan allemaal tribals en sterren momenteel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:49 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
Ik heb dit dus nagevraagd bij mijn vaste tattooboer, helaas is deze stijl echt een eigen stijl van 3 gasten. Heel veel tattooboeren willen dus niet kopieren en weigeren het te zetten. Dus als je deze stijl echt graag wilt, zal je naar Canada moeten gaan
dat iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Gelukkig wilde ik ooit toch een keer naar Canada.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan allemaal tribals en sterren momenteel?
Ze waren ooit iemands geesteskindjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat tribals en sterren niet de geesteskindjes zijn van 3 Canadezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |