Cool Ev!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb toch foto's kunnen maken.
Mijn hand is helemaal dik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot en met zaterdag, en morgen en zaterdag is ie nog niet volgeboekt. Eventueel blijft hij nog een week, als het ineens druk wordt. En thanks iedereenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:12 schreef wes55 het volgende:
Tot wanneer zit hij bij jullie? En zit hij al vol geboekt?
Ouch! Dat ziet er pijnlijk uit! Wel cool!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul apart maar ziet er goed uit ... Krijgt je hand ook nog de normale vorm terug ?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:58 schreef AntiChrist het volgende:
ik zat zelf al een tijd te denken aan vleermuizen op mn voet (past goed bij mn doodshoofden enkelband)dus ik was gisteren weer eens aan het zoeken naar plaatjes van vleermuizen kom ik dit plaatje tegen..... bewijst maar weer dat je nooit iets origineels kan doen
[ afbeelding ]
Vriend van me is afgelopen weekend ook door Darby geklopt. Hij vond het pijnlijker als met een machinequote:Op woensdag 18 november 2009 16:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja dat ben ikWat eng, ik wordt herkend!
Die ochtend hebben we even mijn vingers gedaan.
M'n hand is trouwens nogsteeds blauwing en mijn zenuwen doen soms piiiiiiiijn. Ik heb groot respect voor alle stoere eilanders met een getattooeerde broek.
Serieus? Wat leuk! Geloof dat hij hier morgen weer op bezoek komt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:56 schreef wes55 het volgende:
[..]
Vriend van me is afgelopen weekend ook door Darby geklopt. Hij vond het pijnlijker als met een machine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |