quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Rudieh het volgende:
ik wil een tattoo
en het concept van onderstaand plaatje sprak me wel aan..maar dan ook alleen het 'concept'...namelijk een lachend gezicht die treurig kijkt als je 'm 180 graden omdraait
Misschien wil hij met die tattoo iets uitstralen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom hoor ik iedereen altijd zeggen "ja maar JIJ moet de tattoo mooi vinden hij komt immers op jouw lichaam"
Maar vervolgens zie ik bijna altijd wel "onderarm tattoo's" op de volgende manier :
[ afbeelding ]
Dus met de tekst leesbaar voor anderen, en op zn kop voor jou. Waarom maakt men hier wel vaak het onderscheid?
Hoezo op z'n kop voor jou? Als je je armen in normale positie houdt, dus in rust langs je lichaam, is het leesbaar voor iedereen. En als je er nog iets bij wil, heb je een ondersteboven sleeve..quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom hoor ik iedereen altijd zeggen "ja maar JIJ moet de tattoo mooi vinden hij komt immers op jouw lichaam"
Maar vervolgens zie ik bijna altijd wel "onderarm tattoo's" op de volgende manier :
[ afbeelding ]
Dus met de tekst leesbaar voor anderen, en op zn kop voor jou. Waarom maakt men hier wel vaak het onderscheid?
Ik las Crops ipv Corpsquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze cavia.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef KingSizePinda het volgende:
Kheb ook een onderarm teksttattoo op m'n rechterarm .. Nu wil ik graag nog iets op m'n linkerarm maar jah, wat moet ik erop zetten ?
Met hartjesquote:
Heb je geen betere foto`s van die draak op jouw rug?quote:Op maandag 2 november 2009 06:32 schreef Sjeunie het volgende:
[ afbeelding ] Edit betere kwaliteit foto, ziet er wat rafelig uit omdat er wat korstjes op zitten atm
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:44 schreef solyaris het volgende:
[..]
Heb je geen betere foto`s van die draak op jouw rug?
welke tekst?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef KingSizePinda het volgende:
Kheb ook een onderarm teksttattoo op m'n rechterarm .. Nu wil ik graag nog iets op m'n linkerarm maar jah, wat moet ik erop zetten ?
Tofquote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Zal binnenkort is nieuwe foto maken, hij is ondertussen voor gedeelte rood ingekleurt
NO PAIN NO Gquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef KingSizePinda het volgende:
Post je wel het resultaat hierquote:Op donderdag 12 november 2009 10:20 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, nog 10 minuutjes ofzo en mijn hand gaat er aan geloven
Doe ook maar als het goed geheeld isquote:Op donderdag 12 november 2009 12:13 schreef ParanoidEv het volgende:
J, maar niet nu want ik ben een beetje gehandicaptIk kan net typen! Hij is traditioneel geklopt
Ziet er cool uitquote:Op donderdag 12 november 2009 12:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb toch foto's kunnen maken.
Mijn hand is helemaal dik![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |