abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78138695
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef willmuij het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar iets.

"mijn moeder is dood en hield van bloemen, daarom laat ik een sleeve zetten waar bloemen in zitten"
Bedankt voor de tip!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_78138801
quote:

[..]

"mijn moeder is dood en hield van bloemen, daarom laat ik een sleeve zetten waar bloemen in zitten"
Hoe bedoel je 'op zoek gaan'? Dat er een betekenis achter moet zitten?
pi_78140363
quote:

[..]

Dit staat compleet los van of een ander het ook heeft of niet... ?
Ik weet niet wat jou reden is om je uiterlijk te verzorgen op de manier die jij wilt?
Voor mij is het simpel, waar ik invloed op kan hebben pas ik lekker aan naar mijn eigen smaak, zo simpel is het. Dat er dan toevallig een diepere betekenis achter eea zit, dat is mooi, maar niet noodzakelijk.
Dat andere mensen dezelfde soort smaak hebben, ook prima, leuk zelfs!
pi_78181067
ik zou graag iets met basketbal willen.
en het liefst in de stijl van gregory van der wiel
dus geen kleuren
iemand ideeen, sites?
pi_78182918
Nee, want ik heb geen idee wie Gregory van der Wiel is, en wat hij heeft staan.
pi_78186494
dan ben je niet echt lekker op de hoogte,
maar dit is hem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregory_van_der_Wiel
Wat ie heeft staan:
op minuut 5:25 beginnen ze er over en kun je het goed zien
pi_78186572
niet op de hoogte als je n domme balletrapper niet kent
pi_78188922
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef Tompsen het volgende:
dan ben je niet echt lekker op de hoogte,
maar dit is hem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregory_van_der_Wiel
Wat ie heeft staan:
op minuut 5:25 beginnen ze er over en kun je het goed zien
Ik hou absoluut niet van sport, dus dat is logisch dan
Wat een kutcommentaar 'jongen van de straat '
Anyway, het ziet er vooral uit als een bij elkaar geraapt zooitje met een achtergrond van geschaduwde wolkjes en open sterretjes. Dus niet echt een stijl.
pi_78193101
quote:

[..]

Als je je ergert aan zulke dingen, waarom ben je er dan nog altijd hier in deze wereld?
Tattoo is sowieso iets wat men niet zonder motivatie zal doen. Als ik eventjes de tattooshop binnenloop en ik laat er doodleuk van alles op mijn lichaam zetten zonder een motivatie. Nja, wedden dat ik er dan spijt van krijg?
Jij hebt een motivatie als sier, maar bij mijn cultuur is een tattoo taboe. Daarom wil ik er op zen minst een betekenis onder zetten, zodat ik er geen spijt van krijg.
Ieder zijn eigen motivatie, punt.
pi_78194381
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Als je je ergert aan zulke dingen, waarom ben je er dan nog altijd hier in deze wereld?
Tattoo is sowieso iets wat men niet zonder motivatie zal doen. Als ik eventjes de tattooshop binnenloop en ik laat er doodleuk van alles op mijn lichaam zetten zonder een motivatie. Nja, wedden dat ik er dan spijt van krijg?
Jij hebt een motivatie als sier, maar bij mijn cultuur is een tattoo taboe. Daarom wil ik er op zen minst een betekenis onder zetten, zodat ik er geen spijt van krijg.
Ieder zijn eigen motivatie, punt.
En ik heb dus bewust gekozen voor een tattoo zonder motivatie, buiten dat ik hem gewoon mooi vind. Teveel mensen om me heen gezien die iets hebben laten tatoeëren met een reden waar ze nu niet meer achter staan...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_78196680
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

En ik heb dus bewust gekozen voor een tattoo zonder motivatie, buiten dat ik hem gewoon mooi vind. Teveel mensen om me heen gezien die iets hebben laten tatoeëren met een reden waar ze nu niet meer achter staan...
Je hebt wel een motivatie; Je vindt het mooi.
pi_78219972
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Je hebt wel een motivatie; Je vindt het mooi.
Dat staat er toch ook, dat is mijn enige motivatie. Ik heb er alleen geen "verhaal" bij,

Valt me trouwens wel op dat 9 van de 10 mensen meteen vragen waarom ik hem heb laten zetten. Als ik dan antwoord met gewoon omdat ik het mooi vind staan ze me echt aan te kijken alsof ze water zien branden... Volgens mij kijkt heel Nederland teveel Miami ink.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:14 #263
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78221527
Hahahaha, ik vraag me af of mijn ex zijn tattoo al heeft laten coveren.
Hij heeft een tattoo van een bindrune omdat hij toen gek was op vikingen en alles daar omheen.
Maar tegenwoordig is hij totaal veranderd. Hij luistert andere muziek, draagt totaal andere kleren, heeft stekeltjes ipv lang haar (in "mijn tijd" zei hij nog dat het nooit meer kort zou worden) en is eigenlijk een totaal ander persoon geworden in vergelijk met toen hij die tattoo liet zetten.
pi_78221630
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef GimmeGore het volgende:
Hahahaha, ik vraag me af of mijn ex zijn tattoo al heeft laten coveren.
Hij heeft een tattoo van een bindrune omdat hij toen gek was op vikingen en alles daar omheen.
Maar tegenwoordig is hij totaal veranderd. Hij luistert andere muziek, draagt totaal andere kleren, heeft stekeltjes ipv lang haar (in "mijn tijd" zei hij nog dat het nooit meer kort zou worden) en is eigenlijk een totaal ander persoon geworden in vergelijk met toen hij die tattoo liet zetten.
zou ie t niet gewoon leuk vinden om zoiets te hebben om m te herinneren aan die tijd? de tattoo die ik nu heb zou ik nu ook niet meer laten zetten waarschijnlijk (niet omdat ik m niet mooi vind, maar omdat ik nu sommige andere dingen mooier vind) maar ik vind m nogsteeds leuk en hij herinnert me aan een leuke tijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78222211
De schets die hier al gepost is van mij zit zeker een motivatie achter.
Het kindje wat we verloren zijn letterlijk een plekje geven, de vlinder die wegvliegt staat voor het loslaten. De kleuren die erin komen en de bloemen staan voor hoe ik mama zijn als een feest ervaar en wil blijven ervaren.
Een heerlijke emo tattoo dus Doen vrouwen altijd volgens mijn laatste tattoomeneer.

Gister even langsgeweest, de schets pastte precies, hoeft niet groter of kleiner. Nu gaat hij de tekening verfijnen en inkleuren en als dat helemaal naar mijn wens is (heerlijk via mail eerst) komt de afspraak.
pi_78225739
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef MarMar het volgende:
Het kindje wat we verloren zijn letterlijk een plekje geven, de vlinder die wegvliegt staat voor het loslaten. De kleuren die erin komen en de bloemen staan voor hoe ik mama zijn als een feest ervaar en wil blijven ervaren.
Een heerlijke emo tattoo dus Doen vrouwen altijd volgens mijn laatste tattoomeneer.

Gister even langsgeweest, de schets pastte precies, hoeft niet groter of kleiner. Nu gaat hij de tekening verfijnen en inkleuren en als dat helemaal naar mijn wens is (heerlijk via mail eerst) komt de afspraak.
ik krijg er kippevel van
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:16:48 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78228574
Hellow allen met- en zonder inkies hier

Na 14 jaar geleden mijn rechter schouderblad te hebben laten ontsieren door de dochter van die kleaujeau op de Pleinweg, heb ik gisteren mijn linkerbovenarm vol laten borduren (door iemand anders uiteraard)..

Als dit wat wordt, is het volgende projekt om die geflopte tribal op mijn schouder te laten coveren/opnieuw zetten en uitbreiden tot een schouder/armstuk.. maar dat zal volgend najaar/winter worden denk ik.. eerst sparen

Gisteren alleen de outlines en een deel shading gezet, de prikkker wilde nog wel even verder, maar na 3½ uur vond ik het wel welletjes.. 5 maart gaan we verder
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78228871
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef MarMar het volgende:

Mooie gedachte MarMar!
I had a signature once. It was awful.
pi_78243206
Die van MarMar vind ik ook mooi ja, ben benieuwd hoe ie eruitziet als ie ingekleurd is (met kleur of schaduwen?)

Ik wil een lijntje van vogels langs mijn haargrens in mijn nek aan de rechterkant. Cliché, maar het boeit me niet :p Ik vind het mooi en wil het al zo lang. Heb het idee wel aangepast (eerst een grote vogel maar vind dat toch niet mooi). Gewoon simpele belijning van vogels, vrij klein maar niet priegelig klein, nou ja ik vind het idee heel mooi. Moet alleen nog even zelf aan de slag met tekenen, daar faal ik nogal in :p
pi_78257945
@Frame-saw: hij wordt full color met wat schaduw en grijs op de achtergrond zodat de kleuren er goed uitkomen.
pi_78262401
Ah, dat vind ik altijd heel tof ja
  zondag 21 februari 2010 @ 14:39:15 #272
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78263722
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
Hellow allen met- en zonder inkies hier

Na 14 jaar geleden mijn rechter schouderblad te hebben laten ontsieren door de dochter van die kleaujeau op de Pleinweg, heb ik gisteren mijn linkerbovenarm vol laten borduren (door iemand anders uiteraard)..

Als dit wat wordt, is het volgende projekt om die geflopte tribal op mijn schouder te laten coveren/opnieuw zetten en uitbreiden tot een schouder/armstuk.. maar dat zal volgend najaar/winter worden denk ik.. eerst sparen

Gisteren alleen de outlines en een deel shading gezet, de prikkker wilde nog wel even verder, maar na 3½ uur vond ik het wel welletjes.. 5 maart gaan we verder
Kut is dat he, als je zo'n slechte treft Ben benieuwd naar je herstelproject! Heb je foto's nu van de outlines?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:57:47 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78264340
Uhuh, tuurlijk, maar kweenie of dat nou wel zo mooi is om te posten
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 februari 2010 @ 15:42:09 #274
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78265886
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
Uhuh, tuurlijk, maar kweenie of dat nou wel zo mooi is om te posten
Mij ook best, post je een foto als ie helemaal af is!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:56:52 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78266455
Deal !!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:50:10 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78302076
Tievus !!1!!11! jukjukjukjukjuk.. velluuuuhhh

Het geneest goed dus
  maandag 22 februari 2010 @ 21:19:17 #277
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78320328
net terug van tattooshop...heb tekening kunnen bekijken. op een kleine aanpassing was was hij echt super gaaf

nu nog een datum prikken
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 1 maart 2010 @ 21:03:53 #278
237389 Cryss
BRAAAAAAAAAAINS!
pi_78609127
Schopje...

Ik ben dus aan het kijken naar een tattoo en vind de volledige sleeves erg mooi. Wanneer ik eruit ben wat ik wil hebben laat ik waarschijnlijk door deze man een prachtig ontwerp maken (echt, deze gast is geniaal als het om ontwerpen gaat )

Maarja, het is wel mijn eerste tattoo en ik vroeg mij af of een complete sleeve een goed idee is. Ik had ook ergens gelezen dat de meeste tattoo' ers liever geen volledige sleeve zetten bij mensen die er nog geeneen hebben?

Ik ga er iig nog even een aantal nachtjes over dromen...
Je zorgen maken, is de verkeerde kant op fantaseren.
  maandag 1 maart 2010 @ 21:11:16 #279
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78609569
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Cryss het volgende:
Schopje...

Ik ben dus aan het kijken naar een tattoo en vind de volledige sleeves erg mooi. Wanneer ik eruit ben wat ik wil hebben laat ik waarschijnlijk door deze man een prachtig ontwerp maken (echt, deze gast is geniaal als het om ontwerpen gaat )

Maarja, het is wel mijn eerste tattoo en ik vroeg mij af of een complete sleeve een goed idee is. Ik had ook ergens gelezen dat de meeste tattoo' ers liever geen volledige sleeve zetten bij mensen die er nog geeneen hebben?

Hihi wat leuk, z'n tweelingbroer post ook wel eens hier !

Maarrem, meeste mensen beginnen kleiner, sommigen niet, die denken er juist heel lang over na en "vervuilen" zo de ruimte niet met losse stukken. Moet je toch echt zelf uit zien te komen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 1 maart 2010 @ 21:12:45 #280
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_78609655
quote:
Schopje...

Ik zie in de gallery een paar foto's van een Fok!ker staan
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 1 maart 2010 @ 22:13:08 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78613572
quote:
Schopje...

Ik denk dat het het beste is als je dat met degene bespreekt die hem gaat ontwerpen en zetten..
Misschien kan hij het zo ontwerpen dat hij eerst de bovenarm doet ipv in één keer de hele outline erop te zetten, dan kun je wat meer zelf indelen qua tijd, en zit je niet meteen vast aan een ontwerp en kun je achteraf nog aanpassen in een volgende fase.
Misschien vind je het allemaal wel een stuk heftiger als je denkt, en dan kun je je nog bedenken
Bedenk je ook dat een full sleeve volgens mij minstens 40 uur prikken is, en je dan een leuk bedrag op je arm hebt zitten
  maandag 1 maart 2010 @ 23:32:45 #282
237389 Cryss
BRAAAAAAAAAAINS!
pi_78618405
Bedankt voor jullie reacties, ik moet gewoon nog goed gaan rond kijken (op sites enz.) en een aantal tattoo shops bezoeken en vragen wat ze aanbevelen. Ik denk dat elke tattoo' er er wel een mening over heeft en mij ook kan aanbevelen wat volgens hem het beste is.

Het idee dat de tattoo in stappen wordt gezet is misschien een goed idee al ben ik wel bang dat het dan geen "geheel" wordt...

Ik heb wel al voor mezelf beslist dat geld en de afstand naar de tattoo shop geen probleem moet zijn. Ik zit er tenslotte mn leven lang aan vast
  maandag 1 maart 2010 @ 23:51:23 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78619288
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Cryss het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, ik moet gewoon nog goed gaan rond kijken (op sites enz.) en een aantal tattoo shops bezoeken en vragen wat ze aanbevelen. Ik denk dat elke tattoo' er er wel een mening over heeft en mij ook kan aanbevelen wat volgens hem het beste is.

Het idee dat de tattoo in stappen wordt gezet is misschien een goed idee al ben ik wel bang dat het dan geen "geheel" wordt...

Ik heb wel al voor mezelf beslist dat geld en de afstand naar de tattoo shop geen probleem moet zijn. Ik zit er tenslotte mn leven lang aan vast
Het wordt zowieso in delen gezet; of wilde je een marathon sessie organiseren ??

Na een paar uurtjes word je het aardig zat, ik wel iig als je een sessielengte van 4 uurtjes aanhoudt, en dat één keer per maand, ben je ongeveer een jaar bezig om het af te krijgen, en heb je elke keer 2 weekjes rust ertussen, als je het strak houdt kán je elke 2 weken, maar dan ben je dus 1000¤ per maand kwijt en loop je een half jaar lang met een gare arm en smeren/jeuk,/korstjes enzo.. vooral in de zomer word je daar niet blij van (lange mouwen dragen, niet zwemmen, faktortje 40 smeren en nog verbranden op alles wat zwart is).. het is nogal wat allemaal bij elkaar hoor

Ik vind het een stoer plan, maar ik vrees dat het een beetje veel hooi op je vork is voor een eerste tattoo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:48:23 #284
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78646487
over 3 kwartier ben ik aan de buurt......(zit in suriname, tijdsverschil) vind t best wel spannend....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:07:13 #285
237389 Cryss
BRAAAAAAAAAAINS!
pi_78647259
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het wordt zowieso in delen gezet; of wilde je een marathon sessie organiseren ??
Nee, zo bedoel ik het natuurlijk niet... Ik wil gewoon mn complete sleeve in de zelfde stijl en het liefst op een manier dat het allemaal mooi aansluit. Vandaar dat ik in 1 keer mijn sleeve wil laten ontwerpen.

Voorbeeld van een sleeve waar ik het over heb (niet mijn smaak maar een goed voorbeeld):
http://CraftzBerlin.devia(...)s-sleeve-2-142256503
http://CraftzBerlin.devia(...)s-sleeve-1-142256407
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:52:57 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78649493
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Cryss het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het natuurlijk niet... Ik wil gewoon mn complete sleeve in de zelfde stijl en het liefst op een manier dat het allemaal mooi aansluit. Vandaar dat ik in 1 keer mijn sleeve wil laten ontwerpen.

Voorbeeld van een sleeve waar ik het over heb (niet mijn smaak maar een goed voorbeeld):
http://CraftzBerlin.devia(...)s-sleeve-2-142256503
http://CraftzBerlin.devia(...)s-sleeve-1-142256407
Ziet er netjes uit; alleen ben ik niet zo van de skulls Volgens mij is het ook wel mogelijk om de sleeve in delen te zetten zonder dat je het ziet, maar ik ben geen artiest, dus ik heb geen idee wat er technisch gezien wel of niet kan, maar ik zie niet waarom het niet zou kunnen... als er maar geen langere periodes tussen de sessies zitten ivbm kleurverschil/fading, moet het allemaal goed komen..

Ik zou volgens schema a.s. vrijdag weer gaan, maar ik ben sinds gisteren ineens strontverkouden, en ik weet niet of ze daar wel bij mee zijn.. morgen maar eens even bellen
pi_78652566
Ik wil graag een tattoo laten zetten, alleen zit ik nog erg te twijfelen. Ik ben wel 16, dus ik ga nog in de breedte groeien. Nu ben ik dus bang dat de tattoo er lelijk uit zal zien na verloop van tijd. Heeft iemand hier uitleg/ervaring over?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:46:40 #288
259233 GimmeGore
pi_78652691
Een tattoo gaat er altijd lelijk uit zien.
Of je nou in de breedte groeit of in de lengte, rimpels/lelijke hangende vellen krijg je toch wel
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:51:44 #289
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_78652999
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef Battery619 het volgende:
Ik wil graag een tattoo laten zetten, alleen zit ik nog erg te twijfelen. Ik ben wel 16, dus ik ga nog in de breedte groeien. Nu ben ik dus bang dat de tattoo er lelijk uit zal zien na verloop van tijd. Heeft iemand hier uitleg/ervaring over?
Het enige wat ik weet is dat tattoos meegroeien naar mate je dikker of dunner wordt. Maar met groeien weet ik het niet precies, beter wacht je gewoon tot je uitgegroeid bent. Je 18de dus ofzo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_78653964
Ik wil de tattoo op me onderarm laten zetten, ik weet niet of dit veel uitmaakt. Het worden waarschijnlijk 4 doodshoofden, maar ik wil eerst weten of het sowieso wel verstandig is om een tattoo te laten zetten.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:40:41 #291
237389 Cryss
BRAAAAAAAAAAINS!
pi_78656370
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook wel mogelijk om de sleeve in delen te zetten zonder dat je het ziet, maar ik ben geen artiest, dus ik heb geen idee wat er technisch gezien wel of niet kan, maar ik zie niet waarom het niet zou kunnen... als er maar geen langere periodes tussen de sessies zitten ivbm kleurverschil/fading, moet het allemaal goed komen..
Ik ga hierover nog wat navraag doen en post hier wanneer ik meer weet
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:43:00 #292
237389 Cryss
BRAAAAAAAAAAINS!
pi_78656545
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Battery619 het volgende:
Ik wil de tattoo op me onderarm laten zetten, ik weet niet of dit veel uitmaakt. Het worden waarschijnlijk 4 doodshoofden, maar ik wil eerst weten of het sowieso wel verstandig is om een tattoo te laten zetten.
Tattoo's kunnen redelijk mooi meegroeien alleen is het imo gewoon het beste om af te wachten tot je bent uitgegroeit.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:00:54 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78657746
Je bent nooit 'uitgegroeid' Je botten wel, maar de rest blijft je hele leven lang irritant doen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:20:40 #294
259233 GimmeGore
pi_78659120
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Battery619 het volgende:
Het kan zijn, mocht je nog een spontane groeistuip krijgen (mijn oudere broer had dat rond zijn 19e nog) dat je in ene keer apendoodshoofdjes hebt ipv mensenkoppen.

Verstandigste is om te wachten tot je écht zeker bent dat je bent uitgegroeid (kan natuurlijk voor jou eerder zijn dan voor mijn broer, wij zijn thuis nogal laatbloeiers wat groeistuipen en dergelijke betreft)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:46:18 #295
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78660962
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
Ook maar 'ns hier posten. Heb zelf al meer dan 2 jaar het ''plan'' een tattoo te nemen, en aangezien ik nu 18 ben...

Ik wil;
[ afbeelding ]

Reden voor bovenstaande plaat als tattoo is de band die ik heb met Las Vegas. De stad van de dromen, de kans spelen en de mogelijkheden. Al jaren lang heeft deze stad een belangrijke plek in m'n hart, en dit wil ik gewoon graag m'n lichaam laten uitdrukken.
Je bent nog niet eens 21, je hebt nog nooit dus LV kunnen ervaren met drank, hoeren en uitgaan en niet als minst belangrijkste GOKKEN....
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:52:26 #296
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_78671231
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef ukga het volgende:

[..]

Je bent nog niet eens 21, je hebt nog nooit dus LV kunnen ervaren met drank, hoeren en uitgaan en niet als minst belangrijkste GOKKEN....
Want dat is de belangrijkste reden voor de tattoo ja...

Jezus christus zeg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 3 maart 2010 @ 10:28:36 #297
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_78672364
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:46 schreef ukga het volgende:

[..]

Goede reden inderdaad
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:10:17 #298
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78673878
nee maar ik vraag me hoe je een band met iets kunt hebben terwijl ie er nog nooit gegokt/gefeest enzo heeft. Das toch de core-bezigheid in Vegas...
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:10:41 #299
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_78673887
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 10:28 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Goede reden inderdaad
Hehe, inderdaad. De voornaamste reden dat ik ''iets'' van Las Vegas in m'n tattoo verwerkt wil hebben is dat Las Vegas de stad van de kansen, het gokken etc. is. Het leven, of in ieder geval mijn leven draait ook om het gokken van dingen, kansen benutten, gebruiken etc. Het is allemaal puur symbolisch, maar daarom maakt het het voor mij zo belangrijk. En op andere fora's, is m'n nickname al zo lang als ik leef Las Vegas. Gewoon mijn stad, de sex, drugs etc ff daar gelaten. Want als dat al belangrijk is...

De toevoeging van een notenbalk en een dobbelsteen voegen alleen nog maar meer emotionele waarde toe. Al met al heb ik er echt super zin in de 18de!
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:40:19 #300
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78675111
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hehe, inderdaad. De voornaamste reden dat ik ''iets'' van Las Vegas in m'n tattoo verwerkt wil hebben is dat Las Vegas de stad van de kansen, het gokken etc. is. Het leven, of in ieder geval mijn leven draait ook om het gokken van dingen, kansen benutten, gebruiken etc. Het is allemaal puur symbolisch, maar daarom maakt het het voor mij zo belangrijk. En op andere fora's, is m'n nickname al zo lang als ik leef Las Vegas. Gewoon mijn stad, de sex, drugs etc ff daar gelaten. Want als dat al belangrijk is...

De toevoeging van een notenbalk en een dobbelsteen voegen alleen nog maar meer emotionele waarde toe. Al met al heb ik er echt super zin in de 18de!
das al eens tuk duidelijker.
Maar ik wens je veel plezier in LV als je straks 21 bent. het is idd een geweldige stad
(en ja, ik kwam blut thuis )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')