abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78138695
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:18 schreef willmuij het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar iets.

"mijn moeder is dood en hield van bloemen, daarom laat ik een sleeve zetten waar bloemen in zitten"
Bedankt voor de tip!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_78138801
quote:

[..]

"mijn moeder is dood en hield van bloemen, daarom laat ik een sleeve zetten waar bloemen in zitten"
Hoe bedoel je 'op zoek gaan'? Dat er een betekenis achter moet zitten?
pi_78140363
quote:

[..]

Dit staat compleet los van of een ander het ook heeft of niet... ?
Ik weet niet wat jou reden is om je uiterlijk te verzorgen op de manier die jij wilt?
Voor mij is het simpel, waar ik invloed op kan hebben pas ik lekker aan naar mijn eigen smaak, zo simpel is het. Dat er dan toevallig een diepere betekenis achter eea zit, dat is mooi, maar niet noodzakelijk.
Dat andere mensen dezelfde soort smaak hebben, ook prima, leuk zelfs!
pi_78181067
ik zou graag iets met basketbal willen.
en het liefst in de stijl van gregory van der wiel
dus geen kleuren
iemand ideeen, sites?
pi_78182918
Nee, want ik heb geen idee wie Gregory van der Wiel is, en wat hij heeft staan.
pi_78186494
dan ben je niet echt lekker op de hoogte,
maar dit is hem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregory_van_der_Wiel
Wat ie heeft staan:
op minuut 5:25 beginnen ze er over en kun je het goed zien
pi_78186572
niet op de hoogte als je n domme balletrapper niet kent
pi_78188922
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:19 schreef Tompsen het volgende:
dan ben je niet echt lekker op de hoogte,
maar dit is hem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gregory_van_der_Wiel
Wat ie heeft staan:
op minuut 5:25 beginnen ze er over en kun je het goed zien
Ik hou absoluut niet van sport, dus dat is logisch dan
Wat een kutcommentaar 'jongen van de straat '
Anyway, het ziet er vooral uit als een bij elkaar geraapt zooitje met een achtergrond van geschaduwde wolkjes en open sterretjes. Dus niet echt een stijl.
pi_78193101
quote:

[..]

Als je je ergert aan zulke dingen, waarom ben je er dan nog altijd hier in deze wereld?
Tattoo is sowieso iets wat men niet zonder motivatie zal doen. Als ik eventjes de tattooshop binnenloop en ik laat er doodleuk van alles op mijn lichaam zetten zonder een motivatie. Nja, wedden dat ik er dan spijt van krijg?
Jij hebt een motivatie als sier, maar bij mijn cultuur is een tattoo taboe. Daarom wil ik er op zen minst een betekenis onder zetten, zodat ik er geen spijt van krijg.
Ieder zijn eigen motivatie, punt.
pi_78194381
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Als je je ergert aan zulke dingen, waarom ben je er dan nog altijd hier in deze wereld?
Tattoo is sowieso iets wat men niet zonder motivatie zal doen. Als ik eventjes de tattooshop binnenloop en ik laat er doodleuk van alles op mijn lichaam zetten zonder een motivatie. Nja, wedden dat ik er dan spijt van krijg?
Jij hebt een motivatie als sier, maar bij mijn cultuur is een tattoo taboe. Daarom wil ik er op zen minst een betekenis onder zetten, zodat ik er geen spijt van krijg.
Ieder zijn eigen motivatie, punt.
En ik heb dus bewust gekozen voor een tattoo zonder motivatie, buiten dat ik hem gewoon mooi vind. Teveel mensen om me heen gezien die iets hebben laten tatoeëren met een reden waar ze nu niet meer achter staan...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_78196680
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

En ik heb dus bewust gekozen voor een tattoo zonder motivatie, buiten dat ik hem gewoon mooi vind. Teveel mensen om me heen gezien die iets hebben laten tatoeëren met een reden waar ze nu niet meer achter staan...
Je hebt wel een motivatie; Je vindt het mooi.
pi_78219972
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Je hebt wel een motivatie; Je vindt het mooi.
Dat staat er toch ook, dat is mijn enige motivatie. Ik heb er alleen geen "verhaal" bij,

Valt me trouwens wel op dat 9 van de 10 mensen meteen vragen waarom ik hem heb laten zetten. Als ik dan antwoord met gewoon omdat ik het mooi vind staan ze me echt aan te kijken alsof ze water zien branden... Volgens mij kijkt heel Nederland teveel Miami ink.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:14 #263
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78221527
Hahahaha, ik vraag me af of mijn ex zijn tattoo al heeft laten coveren.
Hij heeft een tattoo van een bindrune omdat hij toen gek was op vikingen en alles daar omheen.
Maar tegenwoordig is hij totaal veranderd. Hij luistert andere muziek, draagt totaal andere kleren, heeft stekeltjes ipv lang haar (in "mijn tijd" zei hij nog dat het nooit meer kort zou worden) en is eigenlijk een totaal ander persoon geworden in vergelijk met toen hij die tattoo liet zetten.
pi_78221630
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef GimmeGore het volgende:
Hahahaha, ik vraag me af of mijn ex zijn tattoo al heeft laten coveren.
Hij heeft een tattoo van een bindrune omdat hij toen gek was op vikingen en alles daar omheen.
Maar tegenwoordig is hij totaal veranderd. Hij luistert andere muziek, draagt totaal andere kleren, heeft stekeltjes ipv lang haar (in "mijn tijd" zei hij nog dat het nooit meer kort zou worden) en is eigenlijk een totaal ander persoon geworden in vergelijk met toen hij die tattoo liet zetten.
zou ie t niet gewoon leuk vinden om zoiets te hebben om m te herinneren aan die tijd? de tattoo die ik nu heb zou ik nu ook niet meer laten zetten waarschijnlijk (niet omdat ik m niet mooi vind, maar omdat ik nu sommige andere dingen mooier vind) maar ik vind m nogsteeds leuk en hij herinnert me aan een leuke tijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78222211
De schets die hier al gepost is van mij zit zeker een motivatie achter.
Het kindje wat we verloren zijn letterlijk een plekje geven, de vlinder die wegvliegt staat voor het loslaten. De kleuren die erin komen en de bloemen staan voor hoe ik mama zijn als een feest ervaar en wil blijven ervaren.
Een heerlijke emo tattoo dus Doen vrouwen altijd volgens mijn laatste tattoomeneer.

Gister even langsgeweest, de schets pastte precies, hoeft niet groter of kleiner. Nu gaat hij de tekening verfijnen en inkleuren en als dat helemaal naar mijn wens is (heerlijk via mail eerst) komt de afspraak.
pi_78225739
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef MarMar het volgende:
Het kindje wat we verloren zijn letterlijk een plekje geven, de vlinder die wegvliegt staat voor het loslaten. De kleuren die erin komen en de bloemen staan voor hoe ik mama zijn als een feest ervaar en wil blijven ervaren.
Een heerlijke emo tattoo dus Doen vrouwen altijd volgens mijn laatste tattoomeneer.

Gister even langsgeweest, de schets pastte precies, hoeft niet groter of kleiner. Nu gaat hij de tekening verfijnen en inkleuren en als dat helemaal naar mijn wens is (heerlijk via mail eerst) komt de afspraak.
ik krijg er kippevel van
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:16:48 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78228574
Hellow allen met- en zonder inkies hier

Na 14 jaar geleden mijn rechter schouderblad te hebben laten ontsieren door de dochter van die kleaujeau op de Pleinweg, heb ik gisteren mijn linkerbovenarm vol laten borduren (door iemand anders uiteraard)..

Als dit wat wordt, is het volgende projekt om die geflopte tribal op mijn schouder te laten coveren/opnieuw zetten en uitbreiden tot een schouder/armstuk.. maar dat zal volgend najaar/winter worden denk ik.. eerst sparen

Gisteren alleen de outlines en een deel shading gezet, de prikkker wilde nog wel even verder, maar na 3½ uur vond ik het wel welletjes.. 5 maart gaan we verder
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78228871
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef MarMar het volgende:

Mooie gedachte MarMar!
I had a signature once. It was awful.
pi_78243206
Die van MarMar vind ik ook mooi ja, ben benieuwd hoe ie eruitziet als ie ingekleurd is (met kleur of schaduwen?)

Ik wil een lijntje van vogels langs mijn haargrens in mijn nek aan de rechterkant. Cliché, maar het boeit me niet :p Ik vind het mooi en wil het al zo lang. Heb het idee wel aangepast (eerst een grote vogel maar vind dat toch niet mooi). Gewoon simpele belijning van vogels, vrij klein maar niet priegelig klein, nou ja ik vind het idee heel mooi. Moet alleen nog even zelf aan de slag met tekenen, daar faal ik nogal in :p
pi_78257945
@Frame-saw: hij wordt full color met wat schaduw en grijs op de achtergrond zodat de kleuren er goed uitkomen.
pi_78262401
Ah, dat vind ik altijd heel tof ja
  zondag 21 februari 2010 @ 14:39:15 #272
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78263722
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
Hellow allen met- en zonder inkies hier

Na 14 jaar geleden mijn rechter schouderblad te hebben laten ontsieren door de dochter van die kleaujeau op de Pleinweg, heb ik gisteren mijn linkerbovenarm vol laten borduren (door iemand anders uiteraard)..

Als dit wat wordt, is het volgende projekt om die geflopte tribal op mijn schouder te laten coveren/opnieuw zetten en uitbreiden tot een schouder/armstuk.. maar dat zal volgend najaar/winter worden denk ik.. eerst sparen

Gisteren alleen de outlines en een deel shading gezet, de prikkker wilde nog wel even verder, maar na 3½ uur vond ik het wel welletjes.. 5 maart gaan we verder
Kut is dat he, als je zo'n slechte treft Ben benieuwd naar je herstelproject! Heb je foto's nu van de outlines?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:57:47 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78264340
Uhuh, tuurlijk, maar kweenie of dat nou wel zo mooi is om te posten
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 februari 2010 @ 15:42:09 #274
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78265886
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
Uhuh, tuurlijk, maar kweenie of dat nou wel zo mooi is om te posten
Mij ook best, post je een foto als ie helemaal af is!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:56:52 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78266455
Deal !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')