vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattooquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo is het geworden:
[ afbeelding ]
Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo is het geworden:
[ afbeelding ]
Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Ik heb het bewust zo gedaan. In eerste instantie wilde ik ook strakke rechte sterren. Maar het resultaat daarvan was dat de grote ster een stuk groter zou moeten zijn om het chinese teken daaronder te coveren. En dat ding is al behoorlijk groot hoewel het in deze compositie een stuk geslaagder is. Ik vond het raar om 1 asymmetrische ster te doen en eigenlijk vind ik dit ook leuker. Het is iets unieker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattoo
Ik blijf voorlopig nog wel even blond.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleuren
Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
Morgen uit eten met broer en zijn maat (die dus tattoeert). Ideeën doornemen, afspraken maken etc. I can't wait!
Heb het al helemaal in m'n hoofd. Welcome to Fabulous Las Vegas (google maar) logo in vintage achtige stijl in kleur, met een zwart/witte notenbalk + muzieknoten in twirl beweging verwerkt rond het logo, en links van het logo een dobbelsteen.
Klinkt misschien nog enigszins vaag, maar gaat echt super tof worden. Ga 'm aan de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten.
Spannend!
EDIT:
Muzieknoten op deze manier;
[ afbeelding ]
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.
En, wanneer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak maken
dwight is best ok, heb ik wel eens in Nederland aan het werk gezien (let wel: bij iemand thuis gewoon)quote:Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet er ook nog goed over nadenken en ff info verzamelen.
heb wel al een tattooshop gevonden met site....
http://www.freewebs.com/m2tattooshopsuriname/apps/photos/
maar omdat het mijn eerste tattoo wordt, heb ik er weinig verstand van en kan ik aan de foto's ook niet zien of t een goede is of niet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |