abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:59:47 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77634973
Thanks. Die grote ster is trouwens een cover-up. Eerst had ik het chinese teken voor altijd maar mijn ex had dezelfde op zijn bovenarm. Lang gewacht met dat ding laten coveren en toen zag ik de sterren en toen heb ik de tattooboer laten freestylen.
Resistance is futile.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:04:20 #152
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_77635157
Sterremeisje! Nee hoor... top!
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_77635212
Mooi hoor Seven!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:14:59 #154
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_77635502
Mooi hoor seven!
sterren

Zit nog te denken om mijne ook uit te breiden maar hoe of wat precies ben ik nog niet over uit.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:55:13 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77636680
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef Mr_Moon het volgende:
Sterremeisje! Nee hoor... top!
Volgende uitbreiding zal zijn in mijn gezicht.

Thanks allemaal.
Resistance is futile.
pi_77637716
Nice Seven!
Ja en dus?
pi_77657750
Nice Seven!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:05:53 #158
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_77660077
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:

[ afbeelding ]

Zo is het geworden:

[ afbeelding ]

Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattoo
pi_77661022
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:

[ afbeelding ]

Zo is het geworden:

[ afbeelding ]

Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleuren
Quinn Dexter
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:14:35 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77668678
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattoo
Ik heb het bewust zo gedaan. In eerste instantie wilde ik ook strakke rechte sterren. Maar het resultaat daarvan was dat de grote ster een stuk groter zou moeten zijn om het chinese teken daaronder te coveren. En dat ding is al behoorlijk groot hoewel het in deze compositie een stuk geslaagder is. Ik vond het raar om 1 asymmetrische ster te doen en eigenlijk vind ik dit ook leuker. Het is iets unieker.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleuren
Ik blijf voorlopig nog wel even blond.
Resistance is futile.
pi_77670861
Blehh, gisteren een beetje meehhh-sessie... avond ervoor niet zo goed geslapen en gegeten. Heb de 2 uur maar net volgehouden, heb je soms, van die sessies. Ik vroeg al of ie een beetje relaxte plekjes kon uitkiezen voor die dag. Maar toen deden we dus onder andere elleboog, stukje binnenkant arm en sleutelbeen/bovenkant schouder op het bot....

gaaarrrrrr als een kanarie nou... Maar schaduwen is nu wel bijna af.... Volgende keer echt de binnenkant van mn bovenarm dichtkitten, en dan daarna hoop ik eeeindelijk kleuren...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_77681083
Heb je een foto?
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77681946
@Seven die tattoo is hot!!!
pi_77682921
Morgen uit eten met broer en zijn maat (die dus tattoeert). Ideeën doornemen, afspraken maken etc. I can't wait!

Heb het al helemaal in m'n hoofd. Welcome to Fabulous Las Vegas (google maar) logo in vintage achtige stijl in kleur, met een zwart/witte notenbalk + muzieknoten in twirl beweging verwerkt rond het logo, en links van het logo een dobbelsteen.

Klinkt misschien nog enigszins vaag, maar gaat echt super tof worden. Ga 'm aan de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten.

Spannend!

EDIT:

Muzieknoten op deze manier;
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77686703
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
Morgen uit eten met broer en zijn maat (die dus tattoeert). Ideeën doornemen, afspraken maken etc. I can't wait!

Heb het al helemaal in m'n hoofd. Welcome to Fabulous Las Vegas (google maar) logo in vintage achtige stijl in kleur, met een zwart/witte notenbalk + muzieknoten in twirl beweging verwerkt rond het logo, en links van het logo een dobbelsteen.

Klinkt misschien nog enigszins vaag, maar gaat echt super tof worden. Ga 'm aan de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten.

Spannend!

EDIT:

Muzieknoten op deze manier;
[ afbeelding ]

Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:25:23 #166
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_77687086
Ik zit dus al een tijdje met de gedachte om een tattoo te nemen. En wel op mn triceps, onderkant van de bovenarm dus. Een bescheiden ster lijkt me echt vet. Na wat zoeken vond ik er eindelijk een die laat zien wat ik bedoel

Maar ik twijfel of ik niet eentje wil waar 1kant van de punt zwart is, zoals dit dus:

(maar dan in het zwart)

Ik twijfel sowieso nog een beetje
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_77687296
Bij twijvel niet doen is een juist uitgangspunt denk ik.
Ik heb er zelf ruim 2 jaar overheen laten gaan voordat ik mijn eerste heb laten zetten.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:53:46 #168
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_77688017
Ik twijfel meer om de reacties dan om iets anders xD
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_77716526
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef McKillem het volgende:

[..]

Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak maken
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 8 februari 2010 @ 01:52:38 #170
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_77756628
Hoop niet dat ik vervelend ben, maar ik heb ff een paar vraagjes.

Ik zit momenteel voor stage in Suriname en zou graag hier een tattoo willen zetten.
1) raden jullie dit aan? of vinden jullie het verstandiger om het gewoon thuis te laten zetten?
2) kan dat gewoon ivm de hoeveelheid zon ed waarmee je hier in aanraking komt?
3) en hoelang mag je zeker niet zwemmen met een tattoo?

Ik hoop dat iemand me wil helpen.
Alvast bedankt!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 8 februari 2010 @ 02:07:37 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77756834
Veel Surinamers laten 'm juist in Nederland zetten. De kans is relatief groter dat je een onhygiënische prutser tegenkomt. En dan is een tattoo érg definitief. Verder hebben ze daar weinig ervaring met blanke huid en er zijn sowieso niet zo gek veel Surinamers met tattoos daar. Dat geeft aan dat de artiesten daar waarschijnlijk in vergelijking met Nederland weinig ervaring hebben. Bovendien zijn er maar 500.000 mensen in Paramaribo, dus dikke kans dat er maar weinig tattoo-zaken zijn (ik schat nog geen 10 in heel Suriname). Wegens weinig concurrentie heeft men ook nooit zijn best moeten doen om écht uit te blinken. Laat een navelpiercing zetten, die kan er tenminste uit.

Traditionele tattoo: schijnt véél pijnlijker te zijn dan een normale tattoo en trust me, een normale is niet bepaald een pretje. Al snap ik wel de sentimentele waarde, ik zou me nooit en te nimmer laten tattoeëren door een medicijnman.
Resistance is futile.
  maandag 8 februari 2010 @ 02:09:28 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77756863
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak maken
En, wanneer?

Bij mij beginnen de korsten er vanaf te vallen sinds een paar uur. Lekker, vandaag gewerkt, veel bukken, heen en weer lopen, tas op je schouder met een BH aan. Het jeukt! Maar Biodermal Littekencreme brengt wel verlichting en de genezing gaat ook vlotter daardoor.
Resistance is futile.
pi_77757963
Ik moet nog ff een afspraak maken voor m'n 3e tattoo .. Wooptiewoop
We shall rise again !
  maandag 8 februari 2010 @ 11:57:42 #174
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_77763518
Ik moet er ook nog goed over nadenken en ff info verzamelen.
heb wel al een tattooshop gevonden met site....
http://www.freewebs.com/m2tattooshopsuriname/apps/photos/

maar omdat het mijn eerste tattoo wordt, heb ik er weinig verstand van en kan ik aan de foto's ook niet zien of t een goede is of niet.....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 8 februari 2010 @ 12:05:47 #175
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_77763808
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet er ook nog goed over nadenken en ff info verzamelen.
heb wel al een tattooshop gevonden met site....
http://www.freewebs.com/m2tattooshopsuriname/apps/photos/

maar omdat het mijn eerste tattoo wordt, heb ik er weinig verstand van en kan ik aan de foto's ook niet zien of t een goede is of niet.....
dwight is best ok, heb ik wel eens in Nederland aan het werk gezien (let wel: bij iemand thuis gewoon)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')