vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattooquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo is het geworden:
[ afbeelding ]
Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Seven. het volgende:
Zo was het:
[ afbeelding ]
Zo is het geworden:
[ afbeelding ]
Oude gelijk laten bijwerken, wat ENORM pijnlijk was. Gelukkig was dat maar 4 minuten. Voor het onderste gedeelte heb ik een uurtje op de tafel gelegen, was 150 euro inclusief 'retoucher' van de oude. De bovenste kostte een jaar geleden 220 euro, duurde 1,5 uur in totaal. Op termijn zal ik 'm nog wel verder uit laten breiden, denk ik.
Ik heb het bewust zo gedaan. In eerste instantie wilde ik ook strakke rechte sterren. Maar het resultaat daarvan was dat de grote ster een stuk groter zou moeten zijn om het chinese teken daaronder te coveren. En dat ding is al behoorlijk groot hoewel het in deze compositie een stuk geslaagder is. Ik vond het raar om 1 asymmetrische ster te doen en eigenlijk vind ik dit ook leuker. Het is iets unieker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
vind het alleen jammer dat de sterren niet gewoon strak en recht zijn.. voor de rest wel een leuke tattoo
Ik blijf voorlopig nog wel even blond.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Netjes hoor.....nu alleen nog ff je haar opnieuw zwart laten kleuren
Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Blistering het volgende:
Morgen uit eten met broer en zijn maat (die dus tattoeert). Ideeën doornemen, afspraken maken etc. I can't wait!
Heb het al helemaal in m'n hoofd. Welcome to Fabulous Las Vegas (google maar) logo in vintage achtige stijl in kleur, met een zwart/witte notenbalk + muzieknoten in twirl beweging verwerkt rond het logo, en links van het logo een dobbelsteen.
Klinkt misschien nog enigszins vaag, maar gaat echt super tof worden. Ga 'm aan de binnenkant van m'n bovenarm laten zetten.
Spannend!
EDIT:
Muzieknoten op deze manier;
[ afbeelding ]
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan je niet een artist imperssion maken? Ben wel benieuwd.
En, wanneer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vandaag diner gehad met de tattoo artiest in kwestie. Morgen afspraak maken
dwight is best ok, heb ik wel eens in Nederland aan het werk gezien (let wel: bij iemand thuis gewoon)quote:Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet er ook nog goed over nadenken en ff info verzamelen.
heb wel al een tattooshop gevonden met site....
http://www.freewebs.com/m2tattooshopsuriname/apps/photos/
maar omdat het mijn eerste tattoo wordt, heb ik er weinig verstand van en kan ik aan de foto's ook niet zien of t een goede is of niet.....
het enige is dat als je bij iemand thuis prikt je niet bepaald hygienisch overkomt...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke bedankt!
Maakt t verschil als een tattoo bij iemand thuis wordt gezet of in een zaak??? :S
overigens hebben de mensen die door Dwight ge-tattooeerd zijn nergens last van hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 13:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
oke bedankt!
had ik zelf ook wel kunnen bedenken eigenlijk....maar jah, blond he
ik ga op onderzoek uit...
1) Ik raad het wel aan maar laat je wel GOED inlichten over de shop en artiest. Wat is nou een mooier souvenir dan een tattoo? Kijk bijvoorbeeld of het een bekende artiest is en of hij vaak te bezoeken is op internationale beurzen, kijk eerst hoe de shop eruit ziet etc. etc.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zit momenteel voor stage in Suriname en zou graag hier een tattoo willen zetten.
1) raden jullie dit aan? of vinden jullie het verstandiger om het gewoon thuis te laten zetten?
2) kan dat gewoon ivm de hoeveelheid zon ed waarmee je hier in aanraking komt?
3) en hoelang mag je zeker niet zwemmen met een tattoo?
Opeth ftwquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
Vandaag laten zetten bij 25tolife in Rotterdam. Ben er erg blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling. Echter, toen het design tegen m'n borst gehouden werd viel het direct op dat het heel erg out of place lijkt, zo recht op. Op deze manier loop het mooier met de lijnen van m'n lichaam mee en ziet er een stuk natuurlijker uit. Iets dat m'n tatoeëerder ook direct zei.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Opeth ftw. Blijft een erg mooi logo... (ookal had ik hem rechtop meer tot zijn recht zien komen, maar dat is persoonlijk
)
joh....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan moet je naar een goede studio? Misschien?
ik stelde mijn vraag in het algemeen, misschien dat hier mensen zijn die het leuk vinden om iets te ontwerpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan wel iets doms als joh antwoorden, maar dat is het toch echt het meest logische.
Gewoon face to face iemand uitleggen wat je wil is makkelijker en vooral duidelijk dan hier neer planten dat je graag een bepaalde stijl wil en dat er bepaalde elementen in moeten.
Nu al zin in mn nieuwe tattoo!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ik stelde mijn vraag in het algemeen, misschien dat er hier mensen zijn die het leuk vinden om iets te ontwerpen.
juist, top antwoord! thanks!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja ik weet wel zeker dat er mensen zijn die dat leuk vinden. De mensen die hem voor je gaan zetten!
Deed mij denken aan de monstertjes - de bounders - van Teddy Ruxpin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
dit is wel normaal hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:43 schreef ice_9 het volgende:
Hoe verloopt bij jullie trouwens het genezingsproces?
Ik lees altijd van mensen dat ze korsten hebben. Misschien ligt het aan de grootte van m'n tattoo, maar ik heb geen korstje gezien!
M'n 'ritueel' zag er zo uit:
Eerste drie dagen elke ochtend en avond wassen met Unicura Balance (nr2), droogdeppen, 15 min laten drogen, licht insmeren met Bepanthen en een vers stukje folie. Na drie dagen geen folie meer, maar nog wel zeven dagen wassen en insmeren elke ochtend en avond.
Ben nu twee weken verder en smeer het elke ochtend in met een dun laagje Bepanthen. 'S avonds doe ik niet eens meer. Heb een klein beetje vervelling gehad en af en toe jeukt het nog. Als hij droog is lijkt het net alsof er een glimmend laagje overheen zit, maar ik voel geen verschil meer tussen de inkt en m'n normale huid... dat is nu gewoon smooth. Heb het idee dat hij nu wel aardig genezen is om te stoppen met smeren.
Hoe lang blijven jullie smeren?
Hoeveel weken blijf jij smeren dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dit is wel normaal hoor.
bij mn eerste tattoo had ik binnen 2 dagen korsten, bij mn 2e heb k eigenlijk nooit korsten gehad en werd het eigenlijk gewoon gelijk glad. wel goed blijven smeren!
ik heb 2 weken gesmeerd. je moet ook niet te lang blijven smeren anders wordt het weeigquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Hoeveel weken blijf jij smeren dan?
ik heb ook 2 weken gesmeerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:21 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
ik heb 2 weken gesmeerd. je moet ook niet te lang blijven smeren anders wordt het weeig
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:03 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb alleen nooit zo lang laagjes folie gebruikt
Eigenlijk heb ik nooit folie gebruikt na het folie van de shop
even gegoogeld, en erachter gekomen dat Fok!user BalthasaBokko een Derek Hess tattoo heeft laten zetten. Misschien kan je hem even PMenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Robsterr het volgende:
Hoi
Vraagje:
Ik wil een tattoo laten zetten gebaseerd op een tekening van Derek Hess.
Zijn er misschien mensen die ook een tattoo hebben laten zetten in Derek Hess stijl? Zo ja, waar heb je die dan laten zetten, en ben je tevreden over het resultaat?
Ik ben op zoek naar een tattoo shop, maar in de meeste portfolio's komt niks voor wat in die stijl gemaakt is. Ik krijg dus niet echt een idee waar ik terecht moet voor mijn tattoo.
Groetje
Welke tekeningquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef Robsterr het volgende:
Hoi
Vraagje:
Ik wil een tattoo laten zetten gebaseerd op een tekening van Derek Hess.
Zijn er misschien mensen die ook een tattoo hebben laten zetten in Derek Hess stijl? Zo ja, waar heb je die dan laten zetten, en ben je tevreden over het resultaat?
Ik ben op zoek naar een tattoo shop, maar in de meeste portfolio's komt niks voor wat in die stijl gemaakt is. Ik krijg dus niet echt een idee waar ik terecht moet voor mijn tattoo.
Groetje
quote:
True, ga toch maar even een PBtje wagenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
Hij gaf zelf al aan dat die foto van slechte kwaliteit was. En kleuren vervagen altijd
Ik moet echt mezelf nu in de hand houden. Het liefst had ik al een afspraak gemaakt voor mn nieuwe tattoo, maar ik moet eerst maar eens zien of ik dat bijbaantje wel ga volhouden
Dies wel tofquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Robsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil de engel op mijn linkerborst en de duivel op mijn rechterborst, hoog/net onder de schouder
Ik zal binnenkort eens wat "bekende" shops binnenlopen om wat boeken door te bladeren. Misschien vind ik dan iets wat er op lijkt, om een indruk te krijgen van de kwaliteit van dit soort tattoos.
Zag net de foto van de andere forumganger met een derek hess tattoo gezien. Ik wil graag een tatto met scherpe lijnen en sterk aangezette kleuren. Dus de lijnen echt pikzwart en de kleuren erg fel. Eerlijk gezegd vond ik dat bij zijn tattoo een beetje tegenvallen.
De zoektocht gaat door
lijkt me wel iets voor http://www.luxaltera.com/ in rotterdamquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Robsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil de engel op mijn linkerborst en de duivel op mijn rechterborst, hoog/net onder de schouder
Ik zal binnenkort eens wat "bekende" shops binnenlopen om wat boeken door te bladeren. Misschien vind ik dan iets wat er op lijkt, om een indruk te krijgen van de kwaliteit van dit soort tattoos.
Zag net de foto van de andere forumganger met een derek hess tattoo gezien. Ik wil graag een tatto met scherpe lijnen en sterk aangezette kleuren. Dus de lijnen echt pikzwart en de kleuren erg fel. Eerlijk gezegd vond ik dat bij zijn tattoo een beetje tegenvallen.
De zoektocht gaat door
Het is altijd uit de houden !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:46 schreef sararaats het volgende:
ik wil graag een tattoo op m'n linkerschouderblad. ik weet niet goed wat de pijngrens is.
en op een gegeven moment raak je gewend aan de pijn, je stoort je er minder aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef GimmeGore het volgende:
Je lichaam gaat ook nog eens endorfine en adrenaline aanmaken, dat helpt met het uithouden van het tattooeren.
Tuurlijk kunnen sommige plekken pijn doen, maar het is niet dat het constant pijn doet.
Daarbij is het wel een plek die goed te doen is
iemand?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Tompsen het volgende:
Het lijkt mij ook heel erg vet om er een te nemen.
Alleen ik weet nog niet zo goed wat ik wil
Wat gregory van der Wiel op zijn (boven)arm heeft, iets in die stijl vind ik wel vet
Iemand sites of foto's misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |