en alvast 1 antwoord;quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:33 schreef Beach het volgende:
Als je een tattoo wilt laten zetten; gaan ze dan eigenlijk vragen wat het voor je betekent en waarom je dat wil laten zetten enzo?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
somsals ze geinteresseerd zijn.
maar eigenlijk denk ik dat de meeste 'patienten' het uit zichzelf gaan vertellen
Meeste mensen die zijn daar wel open over volgens mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef Volpez het volgende:
en om te reageren op je vraag:
Als ze dat vragen en je wilt het niet vertellen hoeft het natuurlijk niet
owja, zeker welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste mensen die zijn daar wel open over volgens mij.
TVP
wat voor iets wil je? en waar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef sproetjes het volgende:
tvp
ik ga of volgende week langs, of bellen voor een tekenafspraak
it's time again
japanse bloemen, uitbreiding van een tattoo die ik al heb die van mn lies naar mn heup loopt (kersenbloesem) wil er een aantal grote bloemen bij laten zetten vanaf mn heup in mn zij naar bovenquote:
Ik ben ook zeer geïnteresseerd, heb wel ideeën voor een ontwerp maar moet nog even wachten tot het voor mij het juiste moment is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef Joy_Division het volgende:
Tvp, wel interesse voor een tattoo maar weet nog niet zeker wat, heeft ook geen haast verder.
Dat is wel vet. Als ik iets laat zetten dan zal het vast iets "abstracter" worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:04 schreef Joy_Division het volgende:
Iets in de trant van bepaalde zeer dodelijk giftige beesten lijkt me wel wat, zoals bepaalde type slangen, schorpioenen, spinnen of ex-schoonmoeder.
Ik neem aan dat ouders hiermee in de meeste gevallen proberen uit te drukken hoe extreem erg ze het vinden en niet direct tot enige uitzetting uit zullen gaan. Maar aangezien deze sterke aversie heb ik gewacht tot ik het huis uit was, zodat ik ze er niet mee hoefde te confronteren.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
M'n vader zei een x-aantal jaren terug eens, ''als een van mijn kinderen een tattoo en/of piercing neemt komt ie het huis niet meer in''. Nu neem ik dat, m'n vader kennende, maar met een korreltje zout. Maar toch ben ik redelijk bang om m'n ouders op te hoogte te brengen over wat ik al zo lang zo graag wil.
Mijn ouders zijn vooral tegenstander van lelijke tatoeages op verkeerde plaatsen op het lichaam. Je moet wel nog normaal kunnen functioneren in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ouders hiermee in de meeste gevallen proberen uit te drukken hoe extreem erg ze het vinden en niet direct tot enige uitzetting uit zullen gaan. Maar aangezien deze sterke aversie heb ik gewacht tot ik het huis uit was, zodat ik ze er niet mee hoefde te confronteren.
Klopt ja. Maar moet toch ooit kenbaar maken wat ik graag wil, ook al is het iets waar ze absoluut niet voor zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef -Peach het volgende:
Je kunt ook eerst op jezelf gaan wonen, kunnen ze je iig niet uit huis gooien
Waarom rond?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Same here, wil er al een hele tijd 1.
Heb wel 2 voorbeelden van wat het moet worden:
Deze vind ik erg mooi:
[ afbeelding ]
En deze, maar ik moet nog even achterhalen wat er precies in het Hebreeuws staat en de letter in het midden moet een andere zijn.
[ afbeelding ]
Ik zou dan liever zoiets nemen:quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Blistering het volgende:
Ook maar 'ns hier posten. Heb zelf al meer dan 2 jaar het ''plan'' een tattoo te nemen, en aangezien ik nu 18 ben zou ik de plannen wat definitiever kunnen maken. Het voornaamste probleem (buiten de wachttijden bij de meeste shops) zijn m'n ouders.
M'n vader zei een x-aantal jaren terug eens, ''als een van mijn kinderen een tattoo en/of piercing neemt komt ie het huis niet meer in''. Nu neem ik dat, m'n vader kennende, maar met een korreltje zout. Maar toch ben ik redelijk bang om m'n ouders op te hoogte te brengen over wat ik al zo lang zo graag wil.
Ik wil;
[ afbeelding ]
als tattoo. Moet wel een goeie schets van gemaakt worden, waar een tattooshop me hopelijk bij kan helpen. Maar goed, voornaamste zaak nu is m'n ouders overtuigen. Gosh, wat irritant zeg
Reden voor bovenstaande plaat als tattoo is de band die ik heb met Las Vegas. De stad van de dromen, de kans spelen en de mogelijkheden. Al jaren lang heeft deze stad een belangrijke plek in m'n hart, en dit wil ik gewoon graag m'n lichaam laten uitdrukken.
Da's gelijk zo grootquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever zoiets nemen:
[ afbeelding ]
maar goed, smaken verschillen...
* Mr_Moon heeft zelf al jaren o.a. een superman logo op z'n bovenarm![]()
Ziet er erg mooi uit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever zoiets nemen:
[ afbeelding ]
maar goed, smaken verschillen...
* Mr_Moon heeft zelf al jaren o.a. een superman logo op z'n bovenarm![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Tvp, het gaat er dan binnenkort toch eens van komen.
Mooie tattoo Keios! Was niet pijnlijk zeg je, terwijl het vrij dunne huid is daarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:56 schreef Keios het volgende:
Ik heb vrijdag mn bloemen laten zetten. Ik wil ze hier wel als foto neersmakken maar weet niet goed hoe... Ze staan in mn profiel...
Ik had trouwens veel pijn verwacht maar het deed niet meer pijn dan mn benen epileren. Ik ben al onmiddellijk beginnen denken aan n tweede tattoo
Wat wil je precies in je tattoo van deze stijl? De lijnen, de kleuren of het geheel? Op de huid is het natuurlijk altijd anders dan met digitale kunst. Wel een mooi idee verder.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:16 schreef Caster het volgende:
Binnenkort wil ik m'n eerste tattoo laten zetten maar weet niet echt of het mogelijk en/of het mooi is om zo'n tattoo op je bovenarm/schouderblad te laten zetten.
Misschien dat iemand een voorbeeld heeft van zo'n tattoo of weet hoe die stijl eventueel zou heten. Zoek mij rot op google![]()
Deze stijl wil ik namelijk...
[ afbeelding ]
Supersupervet!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
Hierbij ook toch maar ff mijn sleeves so far. Linkerarm (rechts op foto) is al een tijd af (wildthings). Rechterarm (links op foto) word een pretpark sleeve van Gerrit (tattoomania) en is in april helemaal af.
[ afbeelding ]
Grote versie: http://jerr.nl/sleeves2.jpg
bedoeld ie niet die gast uit canada die van die lijn tattoo's zet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat wil je precies in je tattoo van deze stijl? De lijnen, de kleuren of het geheel? Op de huid is het natuurlijk altijd anders dan met digitale kunst. Wel een mooi idee verder.
*jaloers isquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
Hierbij ook toch maar ff mijn sleeves so far. Linkerarm (rechts op foto) is al een tijd af (wildthings). Rechterarm (links op foto) word een pretpark sleeve van Gerrit (tattoomania) en is in april helemaal af.
[ afbeelding ]
dude, echt hard!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er bij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dude, echt hard!
mag ik vragen waar jij ze heb laten zetten?
Nog ff ter verduidelijking. Mijn rechterarm is helemaal freehand gedaan door Gerrit en mijn linkerarm is deels ontworpen door: http://willemxsm.deviantart.com/quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dude, echt hard!
mag ik vragen waar jij ze heb laten zetten?
heb op zijn page gekeken, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Nog ff ter verduidelijking. Mijn rechterarm is helemaal freehand gedaan door Gerrit en mijn linkerarm is deels ontworpen door: http://willemxsm.deviantart.com/
Damn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
VET!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Monsterlijk !!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer het geheel hebben maar dan met iets minder kleine lijntjes die je op de achtergrond ziet, wordt anders 1 grote vlek na verloop van tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat wil je precies in je tattoo van deze stijl? De lijnen, de kleuren of het geheel? Op de huid is het natuurlijk altijd anders dan met digitale kunst. Wel een mooi idee verder.
Okay cool. Al een tattooartiest in gedachten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef Caster het volgende:
[..]
Ik wil meer het geheel hebben maar dan met iets minder kleine lijntjes die je op de achtergrond ziet, wordt anders 1 grote vlek na verloop van tijd.
Nee niet echt, dacht dat iemand hier mss een bepaalde artiest wist die meer van dit werk deed. Woon zelf op 10min van Maastricht dus in die regio zou fijn zijn maar heb er geen enkele moeite mee om 100+km te rijden voor een goede tattoo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef crrrN het volgende:
Okay cool. Al een tattooartiest in gedachten?
wat kan hij gruwelijk tekenen.... jeetje... hij zou zo voor mij een heel rugstuk mogen tekenen haha..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:13 schreef crrrN het volgende:
[..]
Nog ff ter verduidelijking. Mijn rechterarm is helemaal freehand gedaan door Gerrit en mijn linkerarm is deels ontworpen door: http://willemxsm.deviantart.com/
hahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 03:25 schreef crrrN het volgende:
Ik zou zeggen, mail hem eens en wie weet wat er uit komt
Oja PS:Zijn tweelingbroer doet het gratis ( http://jeroenica.deviantart.com/ ) aan die link te zien weet je wel waarom
Dat is inderdaad bij iemand thuis gedaan en dat is inderdaad mijn familiewapenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
@ Erasmo: is dat nou gewoon bij iemand/jou thuis gedaan? En is het je familie wapen ofzo? (sorry als ik het zou moeten herkennen als zijnde van een stad ofzo xD)
@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
Klopt, hij tattooeerd tegenwoordig ook ja. Overmorgen gaat hij bij Gerrit een meisje tattooeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hahaje broer tattooeert toch ook tegenwoordig? of zit ik verkeerd te kijken op tonsoftattoos?
overigens vind ik het knap dat je het geduld hebt om zo lang te moeten wachten op tattoomania
ik wil dolgraag iets door gerrit laten zetten maar wil er echt niet 2 jaar op moeten wachten......
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?quote:@ crrrN: kan het kloppen dat ik dat monstertje met het helikopterpetje zeg maar, ergens van ken?
Geen idee, dat is het hem nou juist. Het komt me zo bekend ergens van voor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef crrrN het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?
Too much blood ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:29 schreef Bertje_NL het volgende:
Vandaag 4 uurtjes gezeten, japans stuk op mijn borst en schouder, als het een beetje genezen is post ik een foto...
Fraai hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Lol okay, ja zou best kunnen, ik heb het zelf niet echt eerder gezien. Misschien een hele zeldzame barbapapa?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Geen idee, dat is het hem nou juist. Het komt me zo bekend ergens van voor.
Ik dacht eigenlijk aan een ouwe tekenfilm ofzo
Dat heb je snel voor elkaar gekregen!quote:
Die is errug netjes gezetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
door bianca in hilversum, 18 februari nog met kleur bewerkt
Thx!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:53 schreef Chivez het volgende:
[..]
Mooie tattoo Keios! Was niet pijnlijk zeg je, terwijl het vrij dunne huid is daarOeh, nu wil ik helemaal die van mij gaan laten zetten!
nice!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef crrrN het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Hoe was de pijn?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op je gezicht zit dusdanig weinig vlees dat ik het erg knap vind om dan in slaap te vallenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:25 schreef Keios het volgende:
[..]
Thx!
Jullie kennen waarschijnlijk wel het verhaal van het Belgische sterrenmeisje Kimberley Vlaminck die ipv 3 sterren er opeens 56 had in haar gezicht. Ze beweerde dat ze in slaap gevallen was. Wel op een bepaald moment, toen ze mn tattoo aant zetten waren, was ik zodanig aant wegdromen omdat het zo geen pijn deed, dat ik haar bijna nog zou geloven
Het meisje naast me was op de zijkant van haar rug 'jusque tout va bien' aan het laten tattoeëren en die had wel ferm pijn. Wel mooie tattoo ook...
gaaf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja was zo relaxed, normaal heeft ze een wachtrij van anderhald jaar, ik kwam binnen en 2 uur later mocht ik op de stoel:DSquote:Op zondag 24 januari 2010 18:47 schreef progje het volgende:
[..]
gaaf!
ik ben in dezelfde shop geweest trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |