hihi, ik had precies hetzelfde, er had die dag iemand afgezegdquote:Op zondag 24 januari 2010 19:20 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
ja was zo relaxed, normaal heeft ze een wachtrij van anderhald jaar, ik kwam binnen en 2 uur later mocht ik op de stoel:DS
Ik ken het ergens van. is het een bandlogo ofzo? Van Arcturus?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:10 schreef McKillem het volgende:
[ afbeelding ]
Gister (zat 23jan) laten doen.
Nu vind ik deze toch wel sierlijk staan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonde! Een kontgewei vind ik zo niet sierlijk bij vrouwen.
Dat komt waarschijnlijk door de foto en omdat je weet wie het is, als ze nu een spijkerbroek had aangetrokken en haar shirt iets omhoog had gedaan ziet het er al heel anders uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:22 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Nu vind ik deze toch wel sierlijk staan!
Snap niet helemaal het argument dat we weten wie ze is, maar dit is meer een kwestie van smaken verschillen denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door de foto en omdat je weet wie het is, als ze nu een spijkerbroek had aangetrokken en haar shirt iets omhoog had gedaan ziet het er al heel anders uit.
Voor tliciouzquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door de foto en omdat je weet wie het is, als ze nu een spijkerbroek had aangetrokken en haar shirt iets omhoog had gedaan ziet het er al heel anders uit.
Nee sorry zelf zo kun je me nog niet overtuigen! Ook al maak je hele mooie foto'squote:
Mij welquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee sorry zelf zo kun je me nog niet overtuigen! Ook al maak je hele mooie foto's
Ik had 'n soort vooroordeel over "tramp-stamps" maar ik vind deze tattoo toch wel wat hebben. Hij is (in mijn optiek) niet ordinair qua ontwerp en uitvoering, en ook niet zodanig groot dat hij de hele onderrug bedekt..dat laatste vind ik ook zeker een plus.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef AnAlphaBeta het volgende:
[..]
Ik had 'n soort vooroordeel over "tramp-stamps" maar ik vind deze tattoo toch wel wat hebben. Hij is (in mijn optiek) niet ordinair qua ontwerp en uitvoering, en ook niet zodanig groot dat hij de hele onderrug bedekt..dat laatste vind ik ook zeker een plus.
Hey, tof dat ie zo goed gelukt isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
Vandaag laten zetten bij 25tolife in Rotterdam. Ben er erg blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m mooi!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef ice_9 het volgende:
Vandaag laten zetten bij 25tolife in Rotterdam. Ben er erg blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Budgie, de kleine helicopterquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef crrrN het volgende:
[..]
Klopt, hij tattooeerd tegenwoordig ook ja. Overmorgen gaat hij bij Gerrit een meisje tattooeren.
Haha, ja ik heb ongeveer 16 maanden moeten wachten. Nu is het ik geloof dik over de 2,5 jaar wat je moet wachten.
[..]
Ik heb geen idee, ik heb als referentie Monster munch plaatjes laten zien en gezegd dat ik een pretpark sleeve wil. En gerrit heeft dit allemaal freehand gedaan. Waarvan ken je het dan?
quote:
Bedankt! Leuk om je hier ook te zien Evquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hey, tof dat ie zo goed gelukt isBen echt blij voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |