ik zou dan wel een kleine tattoo nemen. ik heb niet zo'n groot schouderblad hahaha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is altijd uit de houden !
Vandaar ook de vele tattoo's op die plek
Lol inderdaad zeg! Lijkt er veel opquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:26 schreef bluejean het volgende:
[..]
Deed mij denken aan de monstertjes - de bounders - van Teddy Ruxpin.
[ afbeelding ]
@crrrN: ondanks dat het niet mijn stijl is, vind ik dit echt een mooie tattoo. Vooral die kleuren, zo intens. Mooi!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:46 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
De schets van de tattooboerVrijdag ga ik ff "passen" en kleuren bespreken en een afspraak maken, het zal niet veul langer dan een paar weken duren voordattie staat hoop ik
(op de linker bovenarm)
Loop een keer een tattooboer binnen met wat afbeeldingen van hem of kijk gewoon rond. Hele arm is nog wel watquote:
ligt eraan hoe groot je beeldscherm isquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef sararaats het volgende:
ik denk eraan om deze te nemen:
[ afbeelding ]
maar dan veel kleiner natuurlijk
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot je beeldscherm is
Je bent niet serieus toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:58 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot je beeldscherm is
Ik hoop dat je een geintje maaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:51 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ik word volgende week 18, ik denk dat ik ergens een klein Chinees lettertje ga laten zetten met een betekenis.
Ik moet nog alleen uitvinden welk betekenis ik wel en in welke lichaamsdeel
Fijn dat je het even komt melden...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef willmuij het volgende:
sleeves? japanse bloemen? iemand met tribals? of chinese tekens?
Origineel allemaal! Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig een sleeve.
Ik krijg bij tattoos ALTIJD een "daar-heb-je-er-weer-eentje" gevoel!
Maar iedereen zijn hobby toch?
Mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:02 schreef Mattx. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tattoo.. heb er geen spijt van. En zit er over te denken om er nog wel een te nemen maar daar wacht ik nog even mee..
Ja, mijn ouders zijn eind april/begin mei 2009 uit elkaar gegaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mooi!
Ik gok dat er een speciale gedachte achter zit, wil je die delen?
Moeilijk hé, quoten... Ga je nu weer buiten spelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef willmuij het volgende:
[..]
fijn dat je je lelijke kop als avatar hebt!
Tegenwoordig is er van alles al wel een tattoo, dus het is logisch dat je vaak dezelfde ziet. Maar als iemand toch blij is met zijn tattoo wie zijn wij om er wat van te zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef willmuij het volgende:
Mooie gedachtequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Mattx. het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zijn eind april/begin mei 2009 uit elkaar gegaan.
En de W (wilma) en de L (leo) , vader en moeder dus.. zullen nooit meer bij elkaar komen
vandaar die 2 letters (wel bij elkaar / samen gevoegd) als tattoo...
Mooie gedachten. Mooie tattoo ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Mattx. het volgende:
[..]
En de W (wilma) en de L (leo) , vader en moeder dus.. zullen nooit meer bij elkaar komen
Iedereen heeft een neus, hak de jouwe er maar af dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef willmuij het volgende:
En nu vind ik je tattoo mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Mattx. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook op zoek gaan naar iets.quote:Iedereen heeft een neus, hak de jouwe er maar af dan.
Als je een tattoo neemt puur en alleen maar om er `anders` uit te zien, doe het imho sowieso met de verkeerde motivatie.
Het gaat erom wat het voor jezelf betekent, of een ander of miljoen anderen het ook hebben, is compleet irrelevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |