Welke van de 2? Beiden zijn al een tijdje de dienst uit btw.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef demspec het volgende:
Ik moest denken aan de ex-hr ms Karel doorman. Die is ooit verkocht aan chili of argentinië, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat ding nog vaart.
Ik bedoel de laatste, en behalve dat dat schip al een hele tijd geleden is verkocht aan een zuid amerikaans land weet ik weinig van dat ding.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welke van de 2? Beiden zijn al een tijdje de dienst uit btw.
Ik geef 1 hint. Het is van Franse makelijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef demspec het volgende:
Ja, die nieuwe foto is duidelijk makkelijker. Nederlands spul lukt meestal nog wel, enkele vaartuigen van de yanken en de butsen weet ik nog wel te gokken, maar hier kan ik weinig mee.
Dit is dus niet de juistequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef demspec het volgende:
de Charles de Gaulle was toch ook een vliegdekschip? Overigens geen idee of dat ding nog vaart en/of verkocht is aan een ander land.
Jij zit er verrekte dicht bijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef Deathwings het volgende:
Zo te zien waren dat plekken voor geschut, nu overbodig. Dat hadden die russische carriers veel maar dit is/was een franse. Ding lijkt wel op de Fochs maar die is gesloopt dacht ik.
Die badkuip WAS idd de FOCH, het is nu in dienst bij de Braziliaanse Marine genaamd de São Paulo A12quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef Nobu het volgende:
Oh, en die badkuip moet de Foch wel zijn lijkt me.
Correctquote:Op zondag 10 januari 2010 16:40 schreef demspec het volgende:
dat is de H&K psg1, ontwikkeld naar aanleiding van de gijzeling in munchen tijdens de olympische spelen in '72 ?
Close, but not close enough.quote:
Dat is een algemene benaming. Ik zoek de specifieke benaming van het type geschut op de foto.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Vortix het volgende:
Een getrokken (als in rifled) achterlader?
Nope. De naam die ik zoek bestaat uit 1 cijfer en 4 letters.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Erasmo het volgende:
Houwitser?
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
horizontale baan kanon?
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. De naam die ik zoek bestaat uit 1 cijfer en 4 letters.
Correct, (mijn oude dpl onderdeel) maar wat is het type geschut?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Die iformen zijn in elk geval van de Gele Rijders.
Die vier letters zullen wel veld zijn, maar dat cijfer mag iemand anders invullen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. De naam die ik zoek bestaat uit 1 cijfer en 4 letters.
Veld is correctquote:Op maandag 11 januari 2010 15:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vier letters zullen wel veld zijn, maar dat cijfer mag iemand anders invullen.
ikke043 +1quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef ikke043 het volgende:
6 veld, de 7 had er nog een groot kogel-werend scherm bij.
Correct. Tevens te gebruiken om je collega's wakker te porren.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:23 schreef demspec het volgende:
Correct. tevens te gebruiken als opstapje.
tussenstand HQ#003quote:
Uit de OPquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:21 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Eigenschappen afbeelding: http://upload.wikimedia.o(...)/2f/RPG-29_USGov.JPG
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk spel
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. We letten hier goed op, dus kijk uit wat je hier doet.
Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, of vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN beschouwen we als opzoeken. Niet doen dus. Als je je toch schuldig maakt aan dingen opzoeken en we komen daar achter dan krijg je of minpunten of je wordt uitgesloten voor een paar delen.
[ afbeelding ]
Hij werd in "44 in gebruik genomen, dus neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Rave_NL het volgende:
Lee Enfield 1913?
Hmmmm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:13 schreef Andyy het volgende:
Ook niet
Ontwikkeld voor gebruik in het oosten, lichter en korter dan de andere modellen
Wel gebaseerd op de M14.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef thesystem het volgende:
dat is geen M14....
Klopt, het is gebaseerd op de M14.quote:
Israelisch iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
ik weet dat het een israelisch wapen is, naam weet ik niet.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Ome_G het volgende:
AWC G2? Enige relatief goedkope bullpup die ik ken
quote:
quote:
Gosamme zeg, het lijkt wel een F4 phantom lolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef AchJa het volgende:
Volgens de regels moet ik een nieuwe maken toch?
Nou, vooruit:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, die straalpijpen naar beneden en een Russische ster? Russische kwaliteit: het zit voor geen meter en ziet er niet uit maar je kan het repareren met je Leatherman.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
beter goed gekopieerd dan slecht gevonden:
yakolev 38, oftewel een namaak harrier
Correct, beter goed gejat dan slecht bedacht!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
beter goed gekopieerd dan slecht gevonden:
yakolev 38, oftewel een namaak harrier
Idd, NATO naam is Forger.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef thesystem het volgende:
Yak Forger toch?
Die ken ik nog niet.quote:Die nieuwere daarvan is de freestyle (navo naam dan...)
Heb die nog gezien in rusland, alleen niet vliegend helaas....
Idd, heb er vaak zat naast/ op gestaan. Gelukkig niet toen de Denen langs kwamen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Nobu het volgende:
Vuurleidingstoren op de cornfield range.
jup. Iemand trouwens een idee waarom er zo'n vreemd zwart-geel-wit patroon opzit?quote:Vuurleidingstoren op de cornfield range.
Om te voorkomen dat de toren beschoten wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jup. Iemand trouwens een idee waarom er zo'n vreemd zwart-geel-wit patroon opzit?
Weet ik niet, ik ken die toren niet anders dan geel/zwart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef hoogvlieger het volgende:
maar toen de toren door die tornado beschoten werd, zaten die kleuren er ook al op? of is het nav dat incident zo gemaakt?
Lijkt me ergens in Duitsland op 1 of andere Nike site. Maar dat zullen de luftwaffe mannen hier wel herkennen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Nobu het volgende:
Goed, een nieuwe
[ link | afbeelding ]
Wat is dit en waar staat het?
.quote:Lijkt me ergens in Duitsland op 1 of andere Nike site
Nou, al die hipars waren niet echt mobiel...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef hoogvlieger het volgende:
de nike sites maakten allen gebruik van mobiele radarposten, soort van DARS zegmaar
Vanaf de tweede wereldoorlog lijkt mij wel geoorloofd ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef ocf81 het volgende:
sorry voor de late response, was even een paar uur AFK. ik ga ff een plaatje opsnorren
Uit de laatste paar geposte items begrijp ik dat oud spul nu ook mag?
Hehehe ok, good luck there!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:19 schreef ocf81 het volgende:
U Got it right. (damn moet echt aan het werk eigenlijk)
GVD jij bent snel hehehehe.quote:
Helemaal juist.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:52 schreef ocf81 het volgende:
Da's een Avro Vulcan, een Britse nucleaire bommenwerper. (Jaaaaa, ik ben echt heeel slecht bezig met mijn studie)
Nou, ik ben benieuwd wanneer je dan een nieuwe foto neerzet indien je studie hieronder te lijden heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:52 schreef ocf81 het volgende:
Da's een Avro Vulcan, een Britse nucleaire bommenwerper. (Jaaaaa, ik ben echt heeel slecht bezig met mijn studie)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal juist.
tussenstand HQ#003
2 nobu
2 hoogvlieger
2 Erwinrommel
3 ocf81 +1
1 its-jojo-4you
1 raptorX
1 demspec
1 Rave_NL
1 ikke043
1 Andyy
1 Ach Ja
1 fathank
+1 ocg81
Nee hoor hehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:07 schreef ikke043 het volgende:
Je wilt toch niet de chinese naam horen of wel?
Je kan veel zeggen over die lui maar paraderen kunnen ze welquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Bekijk dze even, dan zie je het wel welke het is:
Ik herken de vlag geeneens, laat staan die tankquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet het hehehehe. Maar dit keer heb ik het ff opgezocht omdat dat gemakkelijk kon ivm de vlag
Ik geef dus geen antwoord.
Tweezitter zelfs.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bedoel Hawker Hunter?
Het is de Iraanse vlag volgens mij, maar daar houdt het voor mij ook op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik herken de vlag geeneens, laat staan die tank. Het enige waar ik iets over weet zijn vliegtuigen en dat komt omdat ik vroeger zo'n map had met allemaal bladen van vliegtuigen. Wilde vroeger altijd piloot worden maar dat werd hem helaas niet
.
Dan zouden ze hem ondersteboven gehangen hebben, wat ook aan de andere kant van de wereld behoorlijk slordig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef RaptoR-X het volgende:
Volgens mij is het de vlag van India.
Het is inderdaad de Zulfiqar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef sp3c het volgende:
Iran
Solfiqar 1 gevechtstank
en ik weet zeker dat ik ergens al eerder een antwoord goed had sletjes
nou verander hem dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Pumatje het volgende:
Rave , mijn complimenten!
leuk en degelijk in elkaar gezet.
Yep, te makkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef Andyy het volgende:
MP7
He verrekte pleun dat je dr rondloopt...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja idd mooi opgezet, maar ik mis 2 punten
Ahhh ok. Roger uit!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
He verrekte pleun dat je dr rondloopt...
Dat was de nieuwe OP met de tussenstanden verwerkt TOT HET EINDE VAN #002.
in 001 0 punten
in 002 1 punt
dus in totaal 1 punt.
in 003 heb je tot nu toe 3 punten behaald,
en die staan nu ook in de tussenstanden van ENKEL #003
als #003 vol is worden die punten bij de totaalstand opgeteld en heb je wel die 4 punten.
maar dat zie je dan rond die tijd wel weer.....
_!
neen, lees de op eerst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef ikke043 het volgende:
Topic 3 moet daar nog aan worden toegevoegd.
Mariniers logica ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
neen, lees de op eerst.
het is handiger om een tussenstand te houden en dat bij een nieuwe topic de totaalstand wordt bijgewerkt dan dat na elk antwoord een mod wakker getrapt moet worden om de stand bij te werken....
Nee nee nee, bij deze pleun is het kwartje gevallen hehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, blijkbaar marinierslogica om eerst alle punten te verzamelen voor er een opdemmetje wordt verstuurd in tegenstelling tot elke keer het oorspronkelijke radiobericht achteraf aan te passen als er weer wat bij komt
ALQ zoveel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:27 schreef ocf81 het volgende:
Ter uwer vermæk:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor een ding? (typeaanduiding s.v.p.)
Het is ook het enige wat mij te binnen schiet hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
als het inderdaad zon ECM pod is zal het wel de de AN/ALQ-nummertjeikweetniethoeveel zijn
ALQ-131?quote:
U got it!quote:
Doorgaans zit ie op fixed wing vliegtuigen geloof ik.quote:
Geen vermelding dat de opzet van de OP eerlijk geleend is van de AKQ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Rave_NL het volgende:
voor de mods:
hier de OP zoals hij hoort
[DEF] Foxtrot-Bravo
geen dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de allereerste HQ welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen vermelding dat de opzet van de OP eerlijk geleend is van de AKQ?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:35 schreef Andyy het volgende:
aangezien ik er vanmiddag niet ben:Duurt te lang, dus bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat daar "hotlinken verboden" in het Chinees staat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:25 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Duurt te lang, dus bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:22 schreef jeroen25 het volgende:
Allebei een half punt?
1 punt voor ieder vliegtuig:
[ afbeelding ]
Nee, al lijkt het er wel erg op moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:49 schreef ikke043 het volgende:
Cougar
En deze heeft er 4? Ik kan het namelijk niet zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:58 schreef Andyy het volgende:
Cougar heeft meer wielen
Maar het is iig Zuid afrikaans
Ook niet, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef ocf81 het volgende:
RG-34?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |