Vanaf de tweede wereldoorlog lijkt mij wel geoorloofd ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:29 schreef ocf81 het volgende:
sorry voor de late response, was even een paar uur AFK. ik ga ff een plaatje opsnorren
Uit de laatste paar geposte items begrijp ik dat oud spul nu ook mag?
Hehehe ok, good luck there!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:19 schreef ocf81 het volgende:
U Got it right. (damn moet echt aan het werk eigenlijk)
GVD jij bent snel hehehehe.quote:
Helemaal juist.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:52 schreef ocf81 het volgende:
Da's een Avro Vulcan, een Britse nucleaire bommenwerper. (Jaaaaa, ik ben echt heeel slecht bezig met mijn studie)
Nou, ik ben benieuwd wanneer je dan een nieuwe foto neerzet indien je studie hieronder te lijden heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:52 schreef ocf81 het volgende:
Da's een Avro Vulcan, een Britse nucleaire bommenwerper. (Jaaaaa, ik ben echt heeel slecht bezig met mijn studie)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal juist.
tussenstand HQ#003
2 nobu
2 hoogvlieger
2 Erwinrommel
3 ocf81 +1
1 its-jojo-4you
1 raptorX
1 demspec
1 Rave_NL
1 ikke043
1 Andyy
1 Ach Ja
1 fathank
+1 ocg81
Nee hoor hehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:07 schreef ikke043 het volgende:
Je wilt toch niet de chinese naam horen of wel?
Je kan veel zeggen over die lui maar paraderen kunnen ze welquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Bekijk dze even, dan zie je het wel welke het is:
Ik herken de vlag geeneens, laat staan die tankquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet het hehehehe. Maar dit keer heb ik het ff opgezocht omdat dat gemakkelijk kon ivm de vlag
Ik geef dus geen antwoord.
Tweezitter zelfs.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bedoel Hawker Hunter?
Het is de Iraanse vlag volgens mij, maar daar houdt het voor mij ook op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik herken de vlag geeneens, laat staan die tank. Het enige waar ik iets over weet zijn vliegtuigen en dat komt omdat ik vroeger zo'n map had met allemaal bladen van vliegtuigen. Wilde vroeger altijd piloot worden maar dat werd hem helaas niet
.
Dan zouden ze hem ondersteboven gehangen hebben, wat ook aan de andere kant van de wereld behoorlijk slordig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:14 schreef RaptoR-X het volgende:
Volgens mij is het de vlag van India.
Het is inderdaad de Zulfiqar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:19 schreef sp3c het volgende:
Iran
Solfiqar 1 gevechtstank
en ik weet zeker dat ik ergens al eerder een antwoord goed had sletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |