Israelisch iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
ik weet dat het een israelisch wapen is, naam weet ik niet.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef Ome_G het volgende:
AWC G2? Enige relatief goedkope bullpup die ik ken
quote:
quote:
Gosamme zeg, het lijkt wel een F4 phantom lolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef AchJa het volgende:
Volgens de regels moet ik een nieuwe maken toch?
Nou, vooruit:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, die straalpijpen naar beneden en een Russische ster? Russische kwaliteit: het zit voor geen meter en ziet er niet uit maar je kan het repareren met je Leatherman.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
beter goed gekopieerd dan slecht gevonden:
yakolev 38, oftewel een namaak harrier
Correct, beter goed gejat dan slecht bedacht!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:
beter goed gekopieerd dan slecht gevonden:
yakolev 38, oftewel een namaak harrier
Idd, NATO naam is Forger.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef thesystem het volgende:
Yak Forger toch?
Die ken ik nog niet.quote:Die nieuwere daarvan is de freestyle (navo naam dan...)
Heb die nog gezien in rusland, alleen niet vliegend helaas....
Idd, heb er vaak zat naast/ op gestaan. Gelukkig niet toen de Denen langs kwamen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Nobu het volgende:
Vuurleidingstoren op de cornfield range.
jup. Iemand trouwens een idee waarom er zo'n vreemd zwart-geel-wit patroon opzit?quote:Vuurleidingstoren op de cornfield range.
Om te voorkomen dat de toren beschoten wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
jup. Iemand trouwens een idee waarom er zo'n vreemd zwart-geel-wit patroon opzit?
Weet ik niet, ik ken die toren niet anders dan geel/zwart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef hoogvlieger het volgende:
maar toen de toren door die tornado beschoten werd, zaten die kleuren er ook al op? of is het nav dat incident zo gemaakt?
Lijkt me ergens in Duitsland op 1 of andere Nike site. Maar dat zullen de luftwaffe mannen hier wel herkennen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Nobu het volgende:
Goed, een nieuwe
[ link | afbeelding ]
Wat is dit en waar staat het?
.quote:Lijkt me ergens in Duitsland op 1 of andere Nike site
Nou, al die hipars waren niet echt mobiel...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef hoogvlieger het volgende:
de nike sites maakten allen gebruik van mobiele radarposten, soort van DARS zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |