nou verander hem dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Pumatje het volgende:
Rave , mijn complimenten!
leuk en degelijk in elkaar gezet.
Yep, te makkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:55 schreef Andyy het volgende:
MP7
He verrekte pleun dat je dr rondloopt...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja idd mooi opgezet, maar ik mis 2 punten
Ahhh ok. Roger uit!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
He verrekte pleun dat je dr rondloopt...
Dat was de nieuwe OP met de tussenstanden verwerkt TOT HET EINDE VAN #002.
in 001 0 punten
in 002 1 punt
dus in totaal 1 punt.
in 003 heb je tot nu toe 3 punten behaald,
en die staan nu ook in de tussenstanden van ENKEL #003
als #003 vol is worden die punten bij de totaalstand opgeteld en heb je wel die 4 punten.
maar dat zie je dan rond die tijd wel weer.....
_!
neen, lees de op eerst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef ikke043 het volgende:
Topic 3 moet daar nog aan worden toegevoegd.
Mariniers logica ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
neen, lees de op eerst.
het is handiger om een tussenstand te houden en dat bij een nieuwe topic de totaalstand wordt bijgewerkt dan dat na elk antwoord een mod wakker getrapt moet worden om de stand bij te werken....
Nee nee nee, bij deze pleun is het kwartje gevallen hehequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:09 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, blijkbaar marinierslogica om eerst alle punten te verzamelen voor er een opdemmetje wordt verstuurd in tegenstelling tot elke keer het oorspronkelijke radiobericht achteraf aan te passen als er weer wat bij komt
ALQ zoveel?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:27 schreef ocf81 het volgende:
Ter uwer vermæk:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor een ding? (typeaanduiding s.v.p.)
Het is ook het enige wat mij te binnen schiet hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
als het inderdaad zon ECM pod is zal het wel de de AN/ALQ-nummertjeikweetniethoeveel zijn
ALQ-131?quote:
U got it!quote:
Doorgaans zit ie op fixed wing vliegtuigen geloof ik.quote:
Geen vermelding dat de opzet van de OP eerlijk geleend is van de AKQ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Rave_NL het volgende:
voor de mods:
hier de OP zoals hij hoort
[DEF] Foxtrot-Bravo
geen dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de allereerste HQ welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen vermelding dat de opzet van de OP eerlijk geleend is van de AKQ?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:35 schreef Andyy het volgende:
aangezien ik er vanmiddag niet ben:Duurt te lang, dus bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat daar "hotlinken verboden" in het Chinees staat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:25 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Duurt te lang, dus bij deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |