quote:foto Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Klonk het volgende:
Tom de Ridder van de MKB brandstofpas
owh, jij dacht tom de ridder als in Tom Arnold de ridderquote:
Je moeder is vanmorgen haar lactacyt vergeten bij mij in de douche.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
owh, jij dacht tom de ridder als in Tom Arnold de ridder
maakt niet uit, ik lik haarr wel fris en schoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Je moeder is vanmorgen haar lactacyt vergeten bij mij in de douche.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:36 schreef zovty het volgende:druppelkut
Waar moet je naar toe vandaag?
Dam'nquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef Tacobell het volgende:
Zeiken om Tom de Ridder terwijl die gast die de voice-over bij reclames van Comedy Central doet nog steeds vrij rondloopt.
Luister en huiver.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arke reclame.mpg
Ja, dat is dezelfde stem.
Kloptquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef PietPossum het volgende:
klopt. Wel een irritante stem op zich, maar stoor me vooral aan tom de ridder omdat-ie doet alsof iedereen m moet kennen!
Komt een man bij Tom, zegt Tom ruim je de troep wel zelf ff opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt
Hee Tom, ik kom zo bij je
ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Komt een man bij Tom, zegt Tom ruim je de troep wel zelf ff op![]()
Frank Lammers met zn bescheten kutstemquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef Tacobell het volgende:
Zeiken om Tom de Ridder terwijl die gast die de voice-over bij reclames van Comedy Central doet nog steeds vrij rondloopt.
Luister en huiver.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arke reclame.mpg
Ja, dat is dezelfde stem.
Euhm lijkt mij logischquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 11:30 schreef flexster het volgende:
en wat de fuck boeit het nou wat hij in zijn koffie wilthoezo moet dat in die reclame
En toch ken je hem nu. Dat is toch de bedoeling van reclame?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef Nemain het volgende:
Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af hé. Hij zegt wel: 'Ik ben het, Tom de Ridder van MKB brandstof.' Elke keer denk ik: wie? Hoezo moet ik jou kennen? Wat doe jij dan binnen MKB brandstof?
En toch hoef ik z'n product niet.quote:foto Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
En toch ken je hem nu. Dat is toch de bedoeling van reclame?
quote:foto Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Ironhide het volgende:
Het is GVD een maand later en nog steeds de joviale Tom de Ridder-terreur op de radio (Radio 1)![]()
Ik beeld me Tom graag als volgt in:
[ afbeelding ]
waarom voor zijn neus als hij er ook in kan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef tomtomkortom het volgende:
Wij ergeren ons ook groen en geel aan Tom de Ridder, breng graag een tank met brandstof voor zijn neus tot ontploffing
quote:foto Op woensdag 17 maart 2010 15:20 schreef NoahsKwark het volgende:
Das toch die oud ajacied die nu ergens in Israel speelt?
Je had em omver moeten rijdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:40 schreef PietPossum het volgende:
tom is een klootzak. Ik fietste laatst, steekt er zo'n debiel over voor me met camarateam erbij. Dus ik zo van 'tring tring pas op!' en hij zo van 'ho sorry!' en nou hoor ik mezelf elk half uur op de radio!
3FM heeft maar 1x per uur reclamequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef PietPossum het volgende:
yup, ook op 3fm komt-ie elk half uur wel voorbij.
Had m ook gevonden idd. Nou is de vraag 'waar moet ik m van kennen' meteen beantwoord: nergens, want tom heeft blijkbaar nog nooit iets anders gedaan dan 1 uur ingesproken over een brandstofpas. Ik had 'm echt moeten over..fietsen. Dan zal m leren, schavuit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:11 schreef Derek010 het volgende:
[..]
3FM heeft maar 1x per uur reclame![]()
Overigens, die gast heeft nog LinkedIn ook... http://nl.linkedin.com/pub/tom-de-ridder/19/934/542
Dat had je in 1 keer een hoop bonuspunten opgeleverdquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:01 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Had m ook gevonden idd. Nou is de vraag 'waar moet ik m van kennen' meteen beantwoord: nergens, want tom heeft blijkbaar nog nooit iets anders gedaan dan 1 uur ingesproken over een brandstofpas. Ik had 'm echt moeten over..fietsen. Dan zal m leren, schavuit.
HAHAHA ok ik was net ff in vergadering dus niet gehoordquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt?
Niet gehoord
Ik word gewoon selectief doof
MEE EENSquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:!!
Dat is toch wel een van de irritantste radioreclame op dit moment![]()
![]()
Tis gewoon een hopeloos geval onze Tom! Volgens die link naar zijn eigen pagina woont ie in rotterdam!!! Hoop dat ik hem snel tegenkomquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:53 schreef EDMAN- het volgende:
Heb hem al een tijdje niet meer gehoord op radio 1, daar kwam ie toch 's ochtends ieder reclameblok wel even gedag zeggen
ook zo lekker irritant als je hem op het einde hoort weglopen en dat ie sdan begint te roepen KIJK MAAR OP DE SITE, (en dan nog harder), MKBBRANDSTOF.NL!
Heb je zijn telefoonnummer dan?? Offer ik me wel opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef RedFever007 het volgende:
Okay wie o wie belt die Tom eens op, rijdt met hem naar een benzinestation en laat hem eens enkele litertjes diesel en/of bezine zuipen![]()
![]()
![]()
Helemaal gestoord van die Tom "De Tankpas" de Ridder![]()
![]()
Echt ? Klootzakquote:
Ja en nog irritanter dan voorgaande kerenquote:
Maar was die golf wel BTW aftrekbaar? En kon je voor die golf wel terecht bij ALLE tankstations?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef EDMAN- het volgende:
Heerlijke vent, heb em gemist. Een golf van nostalgie spoelde over me heen
"Hij" weet ook wel dat ie irritant aanwezig is. Een van zijn goede voornemens is: wat minder op de radio te horen te zijn. Nou, MKBBRANDSTOF.NL, rot nou eens op met die kutreclame. Ik werk voor een klein bedrijf met een twintigtal auto's. Een nationale brandstofpas heeft wel voordelen maar die van "Tom" gaat het echt NOOIT worden, dankzij het gezever van "Tom" een keer of 8 per uur.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:53 schreef EDMAN- het volgende:
Hoorde vanochtend weer de nieuwste. Vooral dat laatste waarin hij ons een mooi nieuwjaar wenst.. geweldig
Tom is een enigma!quote:Op maandag 7 januari 2013 06:46 schreef Klonk het volgende:
en ja ik weet dat tom de ridder een niet bestaand persoon is
Tom is een vervelende kwalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Tom is een enigma!![]()
Kun je die ook monddood maken?
Zal niet ontkennen dan ik er iets mee te maken heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Klonk het volgende:
en daar heb jij zeker niet toevallig iets mee te maken zeker, eerste post en dan gelijk zo'n linkje posten
Misschien moet je dan eens contact opnemen met pr@fok.nlquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef HeejWeske het volgende:
[..]
Zal niet ontkennen dan ik er iets mee te maken heb.
Wil sowieso meer met FOK gaan doen, lees er sowieso al veel op ;-)
Omdat de link wordt gezien als reclame?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens contact opnemen met pr@fok.nl
Meer als spamquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef HeejWeske het volgende:
[..]
Omdat de link wordt gezien als reclame?
Aah ok, mwja niks aan te doenquote:
Het gaat me niet om het produkt, maar om de promotie ervanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Je krijgt wel elke maand een KEURIGE factuur.
Dat mag natuurlijk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef HeejWeske het volgende:
[..]
Aah ok, mwja niks aan te doen.... maar ik blijf gezellig meelezen/posten op fok.nl
(en Tom de Ridder irritant blijven vinden
)
Die van Heleen (was)?quote:
Haha, dit zal hem leren!quote:
quote:
Dan ben je ook niet goed.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik denk elke keer dat dit topic over Voldemort gaat als ik de TT uit mijn ooghoek langs zie komen.
Ik weet het, en ik probeer het te verbergen, maar in de bedriegelijke anonimiteit van het internet flap ik er toch wel eens dingen uit die mijn reputatie niet echt goed doen.quote:
Welke reputatie?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik probeer het te verbergen, maar in de bedriegelijke anonimiteit van het internet flap ik er toch wel eens dingen uit die mijn reputatie niet echt goed doen.
Ach ja.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef Klonk het volgende:
was vanmorgen nog op radio 1 een item over waarin MKB ff heel duidelijk wil maken niets met dat kutbedrijf van die kutspotjes te maken heeft
http://www.mkb.nl/index.php?pageID=4&messageID=8400&ss=
Gewoon travelcardquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:21 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Tom de Ridder is de rede dat ik mijn radio 5 minuten eerder uitzet.
Volgens mij is MKB brandstof ook niet echt je-van-het als ik het zo hoor. Een collega van me wordt woedend wanneer hij de naam hoort, begint te schreeuwen over zijn geld en rent daarna huilend de WC in.
Die die ik kennelijk toch succesvol verborgen hebben weten te houden voor jouquote:
Blijf rechts rijden, haal niet in, en probeer de brandstoflul met vuur te bestrijden!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef CafeRoker het volgende:
Men is toch nog tamelijk mild voor Tommie. Ik zie geen echt pijnlijke verwensingen staan.
Jaaaatwitter:Liedje87 twitterde op maandag 21-01-2013 om 13:19:16om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Brekend: Tom de Ridder gaat per direct van de radio af! @Domien @coen3fm @gerardekdom :-) #hoera #studiomaxlive #mkb reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hoop dat ze nog een keer achteruit zijn gereden, gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
R.I.P. Ton de Ridder
Schijnt dat hij afgelopen weekend 's nachts overreden is toen hij op de vluchtstrook stond vanwege een lege tank.
helaas je had gelijk, nu een minstens zo irritante reclame maar met Monique deze keer, maar ja aandacht is aandacht volgens dat kutbedrijf...quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Hij is z'n stem kwijt aldus MKB Brandstof.
Tom komt terug, let maar op.
O die moet toch zo enorm hard dood gemaakt worden he.. gruwelijk irritant!quote:
Waar slaat dat dan op? Dat spotje is toch allang opgenomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Hij is z'n stem kwijt aldus MKB Brandstof.
Tom komt terug, let maar op.
Mar-ke-ting.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan op? Dat spotje is toch allang opgenomen?
Toch wel triest ergens. Hoe harder je mensen irriteert, hoe beter het blijft hangen. Net als dat Zalando, dat is ook met opzet zo slecht geacteerd.quote:
Ik hoop dat ze naast tom staat als die molotovcocktail naar binnen gegooid wordtquote:
quote:"We gaan dus weer de radio op, maar we hebben Tom wel gevraagd de boodschap kort te houden. Bovendien hij zal veel minder nadrukkelijk aanwezig zijn. Tom heeft beterschap beloofd. Tom de Ridder is beter, beter dan ooit."
Vanaf 24 januari is Tom de Ridder weer te horen.
3 jaar later, het is en blijft kutquote:
Vier jaar zelfsquote:Op maandag 13 januari 2014 12:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
3 jaar later, het is en blijft kut
maar qua marketing, zal wel geniaal zijn.
toch blijf ik bij de OP
het is 2014 ja enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vier jaar zelfs
Maar idd, marketing.
EN PARKERENquote:Op maandag 4 januari 2016 09:10 schreef borisz het volgende:
Grote schop.
Nieuw jaar en nieuw spotje
Vreselijk.
twitter:NPORadio1 twitterde op donderdag 07-01-2016 om 08:45:43om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Spot Tom de Ridder minder vaak op NPO Radio 1 #r1jn https://t.co/aavFzI80f8 https://t.co/7SFIP1ploM reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"lekker bezig, pik!"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:43 schreef hjansen82 het volgende:
Tom is inmiddels tot ridder geslagen, vanwege zijn intellectuele bijdrage :
[ afbeelding ]
Ik had liever dat ze hem op z'n neus sloegenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:43 schreef hjansen82 het volgende:
Tom is inmiddels tot ridder geslagen, vanwege zijn intellectuele bijdrage :
[ afbeelding ]
minder??quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:32 schreef hjansen82 het volgende:
Het ging even goed, maar nu vanochtend toch weer 9 x Tom de Ridder.
Willen we meer of minder Tom de Ridder, : "Minder, minder, minder!".
Het wordt inderdaad tijd dat Henk Krol, Tom de Ridder gaat feliciteren met zijn verjaardag.quote:
Yes!quote:
Ik hoorde 'm net ook. Bah..quote:
Als je vanwege een radioreclame bij de psychiater op de sofa komt mankeert er wel het één en ander aan jequote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:24 schreef Sigaartje het volgende:
Er is al zo'n petitie geweest.
Er was ook een interview met het discutabele bedrijf (naam is zo gekozen dat het lijkt op MKB Nederland, ontkennen ze natuurlijk). Ze vonden het fantastisch dat iedereen er zo aan ergerde, bleef het tenminste hangen. Ze doen het dus met opzet.
Dat straks half Nederland bij de psychiater loopt, interesseert ze niet.
Dat niet. Maar door reclame's als die van het MKB luister ik soms geen radio meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je vanwege een radioreclame bij de psychiater op de sofa komt mankeert er wel het één en ander aan je
StuBru luisteren dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:24 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat niet. Maar door reclame's als die van het MKB luister ik soms geen radio meer.
Gewoon spotifyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop