Ah, okquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
Nee ik wil niet werken met transmitters, die zijn echt ruk.
Ja en ik wil dus wel goede geluidskwaliteitquote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Bhuddy het volgende:
Koop een FM transmitter, heb je niets meer nodig... Geluidskwaliteit is dan wel niet zo goed, maar ach..
Er zit een RCD300 in, standaard Golf 5 radio. Hoef hem niet per-se via de radio te kunnen bedienen, via de ipod is ook prima.quote:Op maandag 14 december 2009 20:00 schreef Ericjuh het volgende:
Wat voor autoradio heb je nu? en wil je de ipod ook kunnen bedienen?
Aan de voor- of achterkant?quote:Op maandag 14 december 2009 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er zit een RCD300 in, standaard Golf 5 radio. Hoef hem niet per-se via de radio te kunnen bedienen, via de ipod is ook prima.
Als ik zo een beetje google, heeft t ding wel aux
Aan zo'n ding heb je meer dan genoeg, een simpel kabeltje van een paar euro werkt het ook mee. Alleen met zo'n apparaatje heb je net wat meer mogelijkheden en kwaliteit.quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef kikoooooo het volgende:
Geen aux in het dashboardkastje![]()
Volgens www.icepod.nl moet hun gateway 100 op de RCD300 van volkswagen passen, http://www.icepod.nl/shop/details/Volkswagen.htm
Aan zo'n ding zou ik dus genoeg moeten hebben, mits de radio aux heeft?
zijn die niet goedkoper op dealextreme te vinden? vind 30 euro best prijzig voor zo'n kabeltje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/305043371
Volgens de verkoper moet dit passen aan de achterkant van mijn systeem.. Echter, wat is nou het verschil tussen dit ding en een veel duurdere dension?
hoe sluit je die aan? op je antenne ingang?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb een dension gateway 100 gekocht op MP voor 60 euroVan het weekend de radio maar eens openen
Nee op de Aux. De radio denkt dan dat je er een Cdwisselaar aan hebt hangen (moet 2x op de knop CD drukken om de ipod te activeren)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:38 schreef T42 het volgende:
[..]
hoe sluit je die aan? op je antenne ingang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |