quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
en iedereen weet dat we niet meer in de 70ies leven en dus verder moeten kijken, en luisteren
Gitaristentopic #358: 70's zijn dood, welkom in de 10's
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja maar we hoeven het niet altijd over de bekende bands te hebben. Juist de onbekendere bands moeten meer in de aandacht komen.
"The teenies" hoorde ik het iemand noemen op de BBCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
of hoe noemen we het waar we nu in leven... de 10's toch
creedence clearwater revivalquote:
maar ze zijn wel geweldigquote:
tuurlijk welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef Libelah het volgende:
Dat ziet er niet al te blij uit voor die rolstoeler...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Libelah het volgende:
Zou jij het leuk vinden om als je blijkbaar al moeite hebt zelf te lopen/staan (vandaar de rolstoel) zomaar op een podium gegoid te worden? Met daarbij de kans dat je nog meer blessures oploopt of je rolstoel kwijtraakt etc.?
Faalactie
o pardon moraalridderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Libelah het volgende:
Zou jij het leuk vinden om als je blijkbaar al moeite hebt zelf te lopen/staan (vandaar de rolstoel) zomaar op een podium gegoid te worden? Met daarbij de kans dat je nog meer blessures oploopt of je rolstoel kwijtraakt etc.?
Faalactie
Ik denk gewoon dat die kerel vast niet onvrijwillig opgetild is. Als mensen in een rolstoel zich als een malloot willen gedragen hebben zij daar alle recht toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Libelah het volgende:
Ben ik te chagrijnig?Ik zit op vrijdagmiddag te leren voor school, misschien dat dat ermee te maken heeft
Als ik in een rolstoel zou zitten, zou ik ook wel eens willen crowdsurfen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die kerel vast niet onvrijwillig opgetild is. Als mensen in een rolstoel zich als een malloot willen gedragen hebben zij daar alle recht toe.
Ironisch genoeg kan dat in sommige gevallen de reden zijn dat ze überhaupt in die situatie zitten...
Ik geef je wel een zetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik in een rolstoel zou zitten, zou ik ook wel eens willen crowdsurfen.![]()
En als ze dan ook nog een schans voor me op het podium zouden maken, zou het helemaal tof zijn.
run als windows xp ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:38 schreef Aresdreams het volgende:
fuck... net een E-MU 0202 gekocht, kom ik niet op de E-MU site, en kan ik geen windhoos 7 drivers zien te vinden, die ik nodig heb, omdat de drivers die meegeleverd zijn niet ondertekend zijn, waardoor windows 7 begint te miepen...
Klinkt een beetje als een kinderprogramma.quote:
boom op de achtergrond en nog 1quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan kan mijn zoek de 2 verschillen vakantie foto er ook wel bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
mastadon ?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan kan mijn zoek de 2 verschillen vakantie foto er ook wel bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mastodonquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er groeit een palmboom uit je hoofd.
Is het geen palmboom dan?quote:
General Surgery.quote:
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?quote:
zal wel maar:')quote:
Nee hoor, ik herkende die lui meteenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:49 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Niet stiekem in de eigenschappen van de foto kijken he stouterik
je kan toch gewoon aangeven dat hij ze alsnog moet gaan instalerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?
bedoel, de drivers installeert ie wel, maar die zijn vervolgens niet ondertekend, waardoor windows 7 zoiets heeft als: ze zijn niet ondertekend, ik ben dom, gebruik ze maar niet...
nee, dat schiet op!
"Ik zei toch dat er iets mis was met de douche?"quote:
Je herkent die zanger altijd meteen aan zijn baardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mastodon! helden, zag ze 2 keer live in utrecht
nee, dat gaat dus niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
je kan toch gewoon aangeven dat hij ze alsnog moet gaan instaleren
Een V moet je staan, en bij die kerel staat een V wel. Ik zou voor de rest echt niet weten wie het is.quote:
ik lowlandsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mastodon! helden, zag ze 2 keer live in utrecht
Wat vraag je voor alleen de Weber MASS? Onze bassist zoekt nog een goede power slurker.. Marshall Powerbreak vond hij te gek, alleen die is nergens meer te verkrijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Aangezien de 70's dood zijn: Iemand belang bij een Marshall SLP100 + Weber MASS
http://link.marktplaats.nl/310485713
Down!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Aresdreams het volgende:
meer mensen hier die de site www.emu.com niet kunnen benaderen?
Goedkoop duurkoop en zulks... Sinds een paar vind ik Epiphone niet zo te gek meer. Noem mij een oude lul, maar vroegah uit Japan en vroege Korea, dat is de shizzle!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef genakt het volgende:
zijn die epiphone studio gitaren zo slecht want ze zijnbest goedkoop 299 ?
Net als met Squier dus. Die vroegere Japanners. <3quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goedkoop duurkoop en zulks... Sinds een paar vind ik Epiphone niet zo te gek meer. Noem mij een oude lul, maar vroegah uit Japan en vroege Korea, dat is de shizzle!
Alles moet tegenwoordig maar uit China komen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef guitarist het volgende:
[..]
Net als met Squier dus. Die vroegere Japanners. <3
je hebt er wel echt mooie tussenzitten mjah dan maar echt geod gaan sparenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goedkoop duurkoop en zulks... Sinds een paar vind ik Epiphone niet zo te gek meer. Noem mij een oude lul, maar vroegah uit Japan en vroege Korea, dat is de shizzle!
Het moet niet gekker worden.. Voor je het weet krijgen we nog Koreanen uit Korea....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb gehoord dat tegenwoordig zelfs de Chinezen uit China komen
Dat waren toch de sixties?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:28 schreef cafca het volgende:
Ah, de 70's ...... toen werden er nog goede gitaren gemaakt
Echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?
bedoel, de drivers installeert ie wel, maar die zijn vervolgens niet ondertekend, waardoor windows 7 zoiets heeft als: ze zijn niet ondertekend, ik ben dom, gebruik ze maar niet...
nee, dat schiet op!
Viking Skullquote:
Dan vind ik dit toch een stukje beter.quote:
Ik ben een beetje bang voor morgen we moeten ook spelen maar het weer is echt kut dus geheid dat er problemen gaan zijn op de weg enzquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef DrD00m het volgende:
En toen hoorde je opeens dat je morgenavond om 9 uur moet optreden in Dynamo in Eindhovuhhh![]()
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor morgen we moeten ook spelen maar het weer is echt kut dus geheid dat er problemen gaan zijn op de weg enz![]()
Maar dan komt er ook geen publiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweer
Vooral omdat het nu ook op sommige stukken nog een ijsbaan is, en ze nergens meer strooizout hebbne
kan het nog wel behoorlijk wat problemen op gaan leveren =D
Nee, nooit gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Litpho het volgende:
Witchfynder, heb jij het live debuut van Badger ooit geluisterd? Beetje het album wat Purple had moeten maken ipv Who do we think we are.
Nope, doet niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Aresdreams het volgende:
meer mensen hier die de site www.emu.com niet kunnen benaderen?
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.
Sterkte.quote:
Jammer dat Ritchie Blackmore door die toetsenist heen zit te klooien.quote:
Tja, gitaristen...allemaal tuigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer dat Ritchie Blackmore door die toetsenist heen zit te klooien.
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, gitaristen...allemaal tuig.
Same herequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aan
Ja precies, bij ons zijn er ook nog 2 afhankelijk van het OV waar je al helemaal niet op kan rekenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Same here
Ik heb enorm veel zin om te gaan spelen, maar ik ben bang dat het afzeggen wordt.
Naast de sneeuw/ijs op de weg moet je dan ook nog rekening houden met de harde wind en de sneeuw die uit de lucht valt waardoor je bijna geen zicht meer krijgt. En dalijk ben je wel van r'dam tot eindhoven gekomen, en dan is het zo slecht geworden dat je neit meer terug kan
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=WnZaUL6e3Nc&client=mv-googlequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nooit gehoord.
Toen ze aan Who do we think we are toe waren was de band al zo ontzettend verneukt. Blackmore die een bijl in Glovers deur zette waardoor Glover hem met een tafelpoot te lijf ging, constante ruzies... Ach en toen kwam Glenn Hughes.
Is een akoestische gitaar: Dus: Fishman bij de brug, en pickupje bij de hals... wat een gedrochtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
omgekeerde esquire? en wat zit daar links op de body?
wat ik gelezen heb is dat windows 7 64-bit altijd ondertekende drivers verlangt, en niet zonder kan... krijg het dus ook niet voor elkaar, en die site blijft maar down, ga dus vandaag even opzoek naar een andere geluidskaart waarbij ik nu gelijk ondersteuning voor windows 7 kan vinden op i-netquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
EchtLigt dat niet aan het feit dat UAC nog aan staat of zo? Zo ja, dan meteen uitzetten
gezellig, ik ga er alleen niet zijn... veel te koud om er heen te lopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef DrD00m het volgende:
En toen hoorde je opeens dat je morgenavond om 9 uur moet optreden in Dynamo in Eindhovuhhh![]()
hier is trouwens nog helemaal geen sneeuw bij gevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Same here
Ik heb enorm veel zin om te gaan spelen, maar ik ben bang dat het afzeggen wordt.
Naast de sneeuw/ijs op de weg moet je dan ook nog rekening houden met de harde wind en de sneeuw die uit de lucht valt waardoor je bijna geen zicht meer krijgt. En dalijk ben je wel van r'dam tot eindhoven gekomen, en dan is het zo slecht geworden dat je neit meer terug kan
puur looks (geloof ik), want blokkeren maakt opzich niks uit, is magnetisch enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef genakt het volgende:
vaak zie je zo'n kapje over de elementen op een gitaar
is dat omdat het er mooi uitziet ofzo ?
of bescherming ?
beter geluid lijkt me wel meevallen omdat het de boel blokkeerd of denk ik weer helemaal fout
ja zoiets had ik al gelezen dat elementen magnetische trillingen opvangen waardoor je geluid krijgtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
puur looks (geloof ik), want blokkeren maakt opzich niks uit, is magnetisch enzo
niet moeilijk, wel klein klusje, en je moet batterijtje in je gitaar kwijt kunnen, want is een actief element (of maakt emg ook passieve?)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef genakt het volgende:
zat te kijken voor elemeten emg fucking 100 euro
2 van die dingen is duurder als me gitaar
en je moet ze er nog in solderen ook
is dat een moeilijk karweitje erinzetten? (kan solderen )
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:06 schreef Aresdreams het volgende:
gezellig, ik ga er alleen niet zijn... veel te koud om er heen te lopen
waar ik naar keek waren actievequote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
niet moeilijk, wel klein klusje, en je moet batterijtje in je gitaar kwijt kunnen, want is een actief element (of maakt emg ook passieve?)
ga geen elementen kopen ofzo beetje informatie opdoenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:54 schreef TeleluvR het volgende:
Als je voor passief gaat, dan zou ik lekker kiezen voor Seymour Duncan, een Custom ofzo...
hehehe, maar eigenlijk ga ik het al te druk hebben met opnemen, moet alleen ff terug naar feedback om een -audio fast track pro te gaan halen, heb even beter gekeken en mis op de andere mogelijkheden een midi interface, helemaal vergeten dat ik die ook nog nodig hadquote:
als 2 elementen duurder zijn dan je gitaar zal ik eerst een betere gitaar kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ga geen elementen kopen ofzo beetje informatie opdoen
over wat het nou allemaal precies is en wat je allemaal hebt enz
vind ik wel interessant
zit dus ook een fishman powerbridge dinges in, dus ook een acoustische gitaar geluid uit te krijgen!quote:The Slash Les Paul Signature model features two Seymour Duncan Alnico Pro II humbucker pickups, which are the same exact pickups that power each one of Slash’s personal Les Pauls. They are open-coil humbuckers made to Slash’s specs, and powerfully deliver the deep crunch and singing leads he’s famous for. Fishman’s Powerbridge pickup system unleashes the natural acoustic potential of this Les Paul, offering players an incredible selection of acoustic and hybrid acoustic/electric sounds with a special three-position mini-toggle switch inserted between the guitar’s two volume control knobs to help regulate it. Rather than changing the natural tone of the Les Paul, the Powerbridge acts as an additional pickup that can be used on its own or blended with the Alnico II Pros to create an entirely new category of sound.
dean v overkocht van the deanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
als 2 elementen duurder zijn dan je gitaar zal ik eerst een betere gitaar kopen(al zegt goedkoop ook weer niks natuurlijk..)
precies!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef TeleluvR het volgende:
Dat ligt inderdaad dan weer sterk aan de basis. Setje pickups voor mijn Silver Series strat kostte ook relatief gezien veel, maar waren de investering meer dan waard!
Shame on you!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
precies!
ik moet trouwens op me strat weer eens snaren zetten, gitaar staat hier in de hoek weg te rotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Mij is het zelfs gelukt, dan kan iedereen hetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef genakt het volgende:
zat te kijken voor elemeten emg fucking 100 euro
2 van die dingen is duurder als me gitaar
en je moet ze er nog in solderen ook
is dat een moeilijk karweitje erinzetten? (kan solderen )
ja, puur voor de hebquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef Quantie het volgende:
Als je geld hebt he, zou je dan een Robot Les Paul gaan halen?
Heb wel gelezen dat zo'n kapje wel iets van het opvangvermogen teniet doet, omdat het wel een beetje het veld verspreid ofzo, dus wel invloed heeft op het geluid. Die kunststoffen dingen zoals bij EMG doen niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
puur looks (geloof ik), want blokkeren maakt opzich niks uit, is magnetisch enzo
Nee, dan zou ik '56 goldtop gaan halen...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef Quantie het volgende:
Als je geld hebt he, zou je dan een Robot Les Paul gaan halen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:53 schreef Quantie het volgende:
Je houdt van de kleur goud ghehe?
Die is meer geel/houtkleurig dan goud hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Quantie het volgende:
meh je hebt zeker geen goud/geel kleurige telecaster, of wel?
Kunnen ze dan niet gewoon beter alleen de 14e fret vlakken, of zeg ik nu iets heel domsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaar heengebracht. 14e fret staat iets hoger dan de rest of is iets dikker ofzo. Nu moeten de frets gevlakt worden ze halen overal een miniscuul laagje vanaf en van de 14e iets meer en dan wordt ie weer goed.
Kost weer een boel geld.
Solo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef genakt het volgende:geweldig nummer om te spelen
ben al aardig stuk
Nee, sterker nog, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon beter alleen de 14e fret vlakken, of zeg ik nu iets heel doms
hadden ze bij mijn bo~el ook gedaan, nadat ik er achterkwam dat ie ergens aanliep, maar dit hadden ze eigenlijk bij het afstellen al moeten vinden en je er van op de hoogte moeten stellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaar heengebracht. 14e fret staat iets hoger dan de rest of is iets dikker ofzo. Nu moeten de frets gevlakt worden ze halen overal een miniscuul laagje vanaf en van de 14e iets meer en dan wordt ie weer goed.
Kost weer een boel geld.
pmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Solo?![]()
Als het optreden vanwege de sneeuw niet doorgaat zouden we nog kunnen jammen vanavond. Weet niet of je nog kan?
Zullen ze wel een bepaalde reden voor hebben. Doen ze dat met een vijltje ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, je hebt helemaal gelijk
Gelukkig heb je meer verstand van gitaren dan van humor.quote:
quote:
quote:
Je kunt em beter goed laten starten. Op zo'n gitaar zal ie het gauw zat zijn. Budget wat verhogen dus...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef ruffian het volgende:
Voor mijn pa wil ik een starters gitaar kopen. Nu heb ik er totaal geen verstand van en het is allemaal een verrassing voor hem (20 jaar geleden wilde die ooit op cursus maar is er nooit van gekomen).
Waar moet ik op letten. Mijn max budget is 75,-
Ik zag er al staan voor 40,- maar ik heb dan het idee dat daar een addertje in zit.
Nu is mijn pa nog totaal onervaren dus om te starten met een gitaar boven de 100,- vind ik nu nog zonde.
Doe het dan gewoon niet... Klinkt misschien heel stom maar met zo'n budget krijg je alleen maar kut gitaren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef ruffian het volgende:
Voor mijn pa wil ik een starters gitaar kopen. Nu heb ik er totaal geen verstand van en het is allemaal een verrassing voor hem (20 jaar geleden wilde die ooit op cursus maar is er nooit van gekomen).
Waar moet ik op letten. Mijn max budget is 75,-
Ik zag er al staan voor 40,- maar ik heb dan het idee dat daar een addertje in zit.
Nu is mijn pa nog totaal onervaren dus om te starten met een gitaar boven de 100,- vind ik nu nog zonde.
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar mijn ervaring is dat die onder 100 euro meestal bagger zijn......
denk dat als je het je moeder vraagt dat ze idd best wat wilt bij leggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euro
toen vond ik hem best goed maar als ik er nu op speel
dus als je begint maakt het wat minder uit dan als je goed gewend ben
probeer het anders samen met je moeder of zusjes of broertjes ofzo als je die hebt heb je wat extra geld
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
of juist helemaal niets en wordt ze heel boos
donders sneeuwn hier !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer bij jullie al slecht, hier niet
Raining blood heeft anders een masterlijk intro!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef genakt het volgende:
[..]
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?
WEER ALARM!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer bij jullie al slecht, hier niet
die is nog en eens zo moeilijk die heb je binnen een week als beginnner maar dan krijg je alternate picking gallopingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Raining blood heeft anders een masterlijk intro!
dus het is gelukt met je driver ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig werkt de nieuwe interface goed, me M13 geupdate, en nu zit er ook wah in, dus expressie pedaaltje erbij en kan weer ff verder kloten met het geheel
dat is wel cool met die digitale dinges, dat je updates kunt krijgen die functionaliteit toevoegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig werkt de nieuwe interface goed, me M13 geupdate, en nu zit er ook wah in, dus expressie pedaaltje erbij en kan weer ff verder kloten met het geheel
In de nieuwste aflevering van 'Better Off Ted' (geniale serie) hebben ze het over de CD die gemaakt is door de bazin en die geplugd wordt door hem in de lift te draaien. Dan stapt die Ted in de lift en hoor je haar Never gonna give you up zingenquote:
nou ja, gelukt... ik heb een ander apparaat gekochtquote:
ja, is idd wel handig, alleen telkens me hard vasthouden of ie de update goed piktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dat is wel cool met die digitale dinges, dat je updates kunt krijgen die functionaliteit toevoegenzag dat ze ook een kleinere versie van die m13 hebben gemaakt, de m9
haha je pakt je harD vast:')quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nou ja, gelukt... ik heb een ander apparaat gekocht
[..]
ja, is idd wel handig, alleen telkens me hard vasthouden of ie de update goed pikt
Niks aan de hand? Heerlen - Damwoude in 7,5 uur...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
WEER ALARM!!!!!!
Of te wel: niks aan de hand....
ja, foutje, hart moet het zijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef genakt het volgende:
[..]
haha je pakt je harD vast:')
smeerlap
m13 line 6 ?
is het wat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet een verrassing blijven, als ik er iemand bij vraag (broer of moeder) dan weet hij het zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euro
toen vond ik hem best goed maar als ik er nu op speel
dus als je begint maakt het wat minder uit dan als je goed gewend ben
probeer het anders samen met je moeder of zusjes of broertjes ofzo als je die hebt heb je wat extra geld
staalquote:Op zondag 10 januari 2010 10:00 schreef ruffian het volgende:
[..]
Het moet een verrassing blijven, als ik er iemand bij vraag (broer of moeder) dan weet hij het zo.
Eerst moet hij het gevoel krijgen dat het iets is voor hem lijkt mij. En dat kan in mijn ogen best met een gitaar van onder 100,-
Akkoestisch dus,
1/4, 2/4 etc?
Staal of nylon snaren?
Moet ik nog ergens op letten?
staal snarig, en er zijn vaak wel van die beginners setjes, heb je gitaar + stemapparaat + hoes voor 100 euro... met staal snarige gitaren (western) kun je gewoon alle pop/rock nummers spelen, en klinkt het ook meer als het orgineel dan wanneer je nylon (spaanse gitaar) snaren hebtquote:Op zondag 10 januari 2010 10:00 schreef ruffian het volgende:
[..]
Het moet een verrassing blijven, als ik er iemand bij vraag (broer of moeder) dan weet hij het zo.
Eerst moet hij het gevoel krijgen dat het iets is voor hem lijkt mij. En dat kan in mijn ogen best met een gitaar van onder 100,-
Akkoestisch dus,
1/4, 2/4 etc?
Staal of nylon snaren?
Moet ik nog ergens op letten?
inderdaad mooi pakketjequote:Op zondag 10 januari 2010 10:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
staal snarig, en er zijn vaak wel van die beginners setjes, heb je gitaar + stemapparaat + hoes voor 100 euro... met staal snarige gitaren (western) kun je gewoon alle pop/rock nummers spelen, en klinkt het ook meer als het orgineel dan wanneer je nylon (spaanse gitaar) snaren hebt
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/ibanez/v-50-jp-pack zoiets bijvoorbeeld (ken die gitaar niet btw)
eerste paar weken is het even bikkelen met stalen snaren, maar ik neem aan dat je vader een man is![]()
Paps is op leeftijd dus die zal wel genoeg eelt op zijn vingers hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:02 schreef genakt het volgende:
[..]
staal
doet pijn aan je vingers in het begin en de vellen vallen van je vingers af maar ik vind het beter en dat gaat vanzezelf over
nou grote kans dat ze vingers alsnog in het begin eraan kapot gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 10:15 schreef ruffian het volgende:
[..]
Paps is op leeftijd dus die zal wel genoeg eelt op zijn vingers hebben.
(en ik altijd maar denken dat zo'n plectrum dit tegen ging)
En ik woon dichtbij Feedback EindhovenAl eens binnen gelopen maar als nietswetende kom je er niet echt ver.
En de verkopers geven advies op hun ervaring en die liggen vaak boven de 75,-
ertertfquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
shit, had gibson custom gehaald, laat ik hem vallen!
![]()
dat was ikquote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef wimjongil het volgende:
Een paar pagina's terug vroeg iemand iets over elementkapjes en waar die voor zijn. Die zijn voor de looks (was 'ie zelf al achter gekomen), en het vermindert de feedback.
En verdomme wat is Yngwie Malmsteen goed!
tegen de feedback? volgens mij is de kans alleen maar groter om meer feedback te krijgen als ze niet goed gewaxed zijn (zoiets heb ik een keer gelezen geloof ik)quote:Op zondag 10 januari 2010 11:33 schreef wimjongil het volgende:
Een paar pagina's terug vroeg iemand iets over elementkapjes en waar die voor zijn. Die zijn voor de looks (was 'ie zelf al achter gekomen), en het vermindert de feedback.
En verdomme wat is Yngwie Malmsteen goed!
Ja je moet ze er natuurlijk wel goed opzettenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
tegen de feedback? volgens mij is de kans alleen maar groter om meer feedback te krijgen als ze niet goed gewaxed zijn (zoiets heb ik een keer gelezen geloof ik)
en Yngwie Malmsteen is een vieze dikke pad met slechte muziek smaak![]()
tjek die reacties ook(super gay ook, allemaal)
Ben je via Berlijn gereden?quote:Op zondag 10 januari 2010 04:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks aan de hand? Heerlen - Damwoude in 7,5 uur...
Vanaf 30 km voor Zwolle was het max 40 km/h...quote:
Dat schiet inderdaad niet echt op. Normaal zou je dat stuk in anderhalf uur kunnen doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanaf 30 km voor Zwolle was het max 40 km/h...
Ja, zoiets... kwam bij Drachten bijna niet eens de afrit opquote:Op zondag 10 januari 2010 12:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad niet echt op. Normaal zou je dat stuk in anderhalf uur kunnen doen.
Zo veel sneeuw?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zoiets... kwam bij Drachten bijna niet eens de afrit op
Nee er lagen blaadjes op de wegquote:
Ligt het aan mij of zit je er bij de eerste 2 nummers een paar keer flink naast?quote:Op zondag 10 januari 2010 08:53 schreef Aresdreams het volgende:
Nieuw nummer opgenomen:
http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=955568
volgende dingen gebruikt:
Clean met dimensions geluid van de M13, door de GT08 met een dual links rechts (met paar milli seconden delay tussen links en rechts) Triamp clean channel met een 8x12 speaker simulatie.
Distortion met Facial Fuzz uit de M13, via de zelfde amp simulatie van de GT-8
de bas via de GT-6 met een MUFF distoriton door een T.E. amp simulatie met een 8x10 speaker simulatie.
De drums via midi door de drumkit form hell sample pack verdeeld over 8 sporen, waarbij de kick en de snare harder staan, samen met de overhead.
Iddquote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit je er bij de eerste 2 nummers een paar keer flink naast?
quote:
dat dacht ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit je er bij de eerste 2 nummers een paar keer flink naast?
Messenger of kiiiiiiiinnnnngggssssquote:
Zet je hem in E tochquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ben best onder de indruk van die Ltd viper:
Perfecte afwerking, waaronder een mooie top, prachtige halsinleg. Bovendien tophardware, locking tuners, EMG81/85, degelijke switch/potmeters. Jammer dat ie zo metal is. Staat momenteel in C en daar kan ik echt niks mee
Jammer is dat jaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou dit was mooi de laatste keer dat ik m'n spullen aan iemand uitleen, ongeinteresseerd kutbandje, kan geeneens een bedankje of iets vanaf alleen beetje arrogant zitten doen
Je hebt ze ook met Seymour Duncens erin zitten ook erg vette dingenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Perfecte afwerking, waaronder een mooie top, prachtige halsinleg. Bovendien tophardware, locking tuners, EMG81/85, degelijke switch/potmeters. Jammer dat ie zo metal is. Staat momenteel in C en daar kan ik echt niks mee
welke 2 bedoel je?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja, maar die snaarspanning is niet normal man! 013!quote:
De gitaar is niet van mij, maar ik zou er zonder meer een setje '59's inprakken!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ze ook met Seymour Duncens erin zitten ook erg vette dingen
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar die snaarspanning is niet normal man! 013!
[..]
De gitaar is niet van mij, maar ik zou er zonder meer een setje '59's inprakken!
quote:VIPER-1000
* Set-Neck
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Mahogany Neck
* Ebony Fingerboard
* 42mm Earvana Compensated Nut
* Thin U Neck Contour
* 24 XJ Frets
* Gold Hardware
* ESP Locking Tuners
* Tonepros Locking TOM & Tail
* Seymour Duncan Custom-5 (B) / ’59 (N) p.u
dan zou het mischien een keer goed klinken als je gitaar speeltquote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef TeleluvR het volgende:
Het is dus de andere versie met deze specs:quote:
quote:# Set-Neck
# 24.75” Scale
# Mahogany Body
# Flamed Maple Top
# Mahogany Neck
# Rosewood Fingerboard
# 42mm Earvana Compensated Nut
# Thin U Neck Contour
# 24 XJ Frets
# Black Nickel Hardware
# ESP Locking Tuners
# Tonepros Locking TOM & Tail
# EMG 81 (B) / 85 (N) Active p.u.
# Finish: STBLK
Ja dan moet jij de goeie versie kopenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is dus de andere versie met deze specs:
[..]
Ik koop helemaal niks, ik heb deze al:quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan moet jij de goeie versie kopen
Bij de LTD's vanaf de 400 series heb je echt goeie gitaren, daaronder zijn eigenlijk de enige "budget" gitarenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
LTD is toch juist de goedkope versie van ESP?
Ik vind minder dan 1000 euro voor zulke specs persoonlijk een koopje!
quote:LTD EC-1000 VB
* Set-Neck
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Mahogany Neck
* Ebony Fingerboard
* 42mm Earvana Compensated Nut
* Thin U Neck Contour
* 24 XJ Frets
* Gold Hardware
* ESP Locking Tuners
* Tonepros Locking TOM & Tail
* EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
* Finish: VB
En tussen die 2 zit dan een verschil van 900e ofzoquote:ESP ECLIPSE-II VB
* Set-Neck
* 24.75” Scale
* Mahogany Body
* Mahogany Neck
* Ebony Fingerboard
* 42mm Bone Nut
* Thin U Neck Contour
* 22 XJ Frets
* Gold Hardware
* Gotoh Magnum Lock Tuners
* Gotoh TOM Bridge & Tail
* EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
* Finish: VB
deze vind ik echt mooiquote:Op zondag 10 januari 2010 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
LTD is toch juist de goedkope versie van ESP?
Ik vind minder dan 1000 euro voor zulke specs persoonlijk een koopje!
Ik sta hier ook echt van te kijken. Ding zit werkelijk waar PERFECT in elkaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij de LTD's vanaf de 400 series heb je echt goeie gitaren, daaronder zijn eigenlijk de enige "budget" gitaren
[..]
[..]
En tussen die 2 zit dan een verschil van 900e ofzo
En de afwerking is beter, maar ik zie op m'n LTD echt níks gewoon wat slecht afgewerkt is
nah vind ik ook juist wel vetquote:
Ik zou je sowieso ook ff 10x bedenken voor je iets met een floyd rose koopt vooral als je veel metal dingen wil spelen. Want deze kan je niet "even" downtunen in een andere stemming door die kutbrugquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef genakt het volgende:
[..]
nah vind ik ook juist wel vet
alleen ik speel met me palm op de brug en dan krijg ik last de knopjes aan de onderkant
anders had ik heb nu al gehad
Afleren,ander kan je natuurlijk nooit met floyd rose spelenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef genakt het volgende:
[..]
nah vind ik ook juist wel vet
alleen ik speel met me palm op de brug en dan krijg ik last de knopjes aan de onderkant
anders had ik heb nu al gehad
Ja is ook gewoon mooi spul, zelfde verhaal een beetje met die Schecters ook vette gitarenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik sta hier ook echt van te kijken. Ding zit werkelijk waar PERFECT in elkaar!
Is dat die waar wij over hebben gePM'd?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks, ik heb deze al:
Maar ik vond het wel leuk om em een keer te proberen/lenen. Gitaar is in ieder geval flink meer waar voor je geld dan een Gibson SG standard!
[ afbeelding ]
Nee, dat was die Epi. Die op het plaatje is de reden dat de Epi weggaatquote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef LeNick het volgende:
[..]
Is dat die waar wij over hebben gePM'd?![]()
Ik geef je groot gelijk, die is echt prachtig op de foto.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, dat was die Epi. Die op het plaatje is de reden dat de Epi weggaat![]()
probeer het ook af te leren maar het is gewoon veel makkelijkerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso ook ff 10x bedenken voor je iets met een floyd rose koopt vooral als je veel metal dingen wil spelen. Want deze kan je niet "even" downtunen in een andere stemming door die kutbrug
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, z'n gitaargeluid is leuk, maar hij heeft zo'n poepstem.
Kon ik toch wel, want je had helemaal geen geld!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef LeNick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik die gitaar koop kan je nu wel vergeten!!!![]()
![]()
Zie je maar weer dat smaak verschilt, ik vindt hem een hele fijne stem hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, z'n gitaargeluid is leuk, maar hij heeft zo'n poepstem.
Klopt. En er lopen ook mensen rond die een hekel hebben aan Telecasters. Of Frans Bauer.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat smaak verschilt, ik vindt hem een hele fijne stem hebben
http://link.marktplaats.nl/300991047quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kon ik toch wel, want je had helemaal geen geld!![]()
![]()
Neem voorbeeld aan punk gitaristen, gewoon hakken!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef genakt het volgende:
probeerde het even zonder me palm op de brug lukt best aardig maar hou wel me pink op de gitaar onder me snaren automatisch weet niet waarom
?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Neem voorbeeld aan punk gitaristen, gewoon hakken!
ben geen dribbelquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Misschien heb je baat bij een Hyundai Pony?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, die SG vind zijn nieuwe eigenaar wel, daar maak ik mij niet druk om.
Wel jammer, want ik had die SG best willen ruilen tegen die citroen
Gaaf, een Hyundai Pony! Keigaaf. Helaas (?/!) heb ik al een auto...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef LeNick het volgende:
[..]
Misschien heb je baat bij een Hyundai Pony?
Maar ik had die gitaar nog best gekocht van je hoor, ondanks dat je mijn held vergeleek met poep!. Alleen moet ik eerst nog maar is geluk hebben dat die auto vóór 1 februari verkocht wordt (anders wordt ie ingeruild bij koop van een nieuwe auto).
Die auto zou ik ook kwijt willen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef LeNick het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/300991047
Mijn opa verkoopt deze auto namens iemand anders, en dan moet ik hem namens mijn opa weer op Marktplaats zetten. Mijn opa moet iets van 18k inleveren, en we delen de winst.
(in dit geval ga ik niet uit van 50%, maar wel meer als normaal, normaal krijg ik rond de 150)
A.s. woensdag wéér een auto erbij voor op Marktplaats. En zo is het in het verleden ook al vaak gegaan.
Dus.. je kon het nog niet hélemaal vergeten
Als ik riffs speel heb ik m'n pink ook ergens op steunen anders ben ik echt de controle kwijt op welke snaren ik allemaal zitquote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
ow dan is er nog hoop voor mequote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als ik riffs speel heb ik m'n pink ook ergens op steunen anders ben ik echt de controle kwijt op welke snaren ik allemaal zit
Ligt eraan wat voor dingen je speelt, als je akkoorden/powerchords ramt kan ik me niet voorstlelen dat dat fijn speelt als je constant ergens op steuntquote:
Nee, die toch nietquote:Op zondag 10 januari 2010 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Messenger of kiiiiiiiinnnnngggssss
Anders worden het wel heel korte nummersquote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu nog het knopje vinden om te loopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nee, waar wel?![]()
Is zo veel stofzuig werkquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef drummerdude het volgende:
Mag je hier de standaard 'adviesaanvragen' posten?
Zo ja:Starterspakketjes zijn het altijd nét nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nee, waar wel?
Je kan beter gitaar en ampje apart kopen
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Starterspakketjes zijn het altijd nét niet
En voor een budget van 150, welke gitaren+amps geven het beste geluid?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef KaMo het volgende:
[..]
Starterspakketjes zijn het altijd nét niet
Ik zou het budget minstens verdubbelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef drummerdude het volgende:
[..]
En voor een budget van 150, welke gitaren+amps geven het beste geluid?
150-200 is het max budgetquote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou het budget minstens verdubbelen.
Dat is dan dus te weinig!quote:
misschien 2ehands iets.. marktplaats dus even afspeurenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Daar is niks redelijks voor te halen?
Dean Evo X of Ibanez Gax a 140 euro + Behringer versterkertje is een goeie dealquote:
http://muziekinstrumenten(...)-met-versterker.html ?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dean Evo X of Ibanez Gax a 140 euro + Behringer versterkertje is een goeie deal
En als je goed je best doet koop je een Epiphone SG voor 130 euro op marktplaats van 4 maanden oud met bon... muahahahahaa![]()
kan, maar met 200 euro moet je wel meer kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:38 schreef drummerdude het volgende:
[..]
http://muziekinstrumenten(...)-met-versterker.html ?
Jaaaaaaa!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niks, ik heb deze al:
Maar ik vond het wel leuk om em een keer te proberen/lenen. Gitaar is in ieder geval flink meer waar voor je geld dan een Gibson SG standard!
[ afbeelding ]
Tonepros brug zit er op en nu is ie dik in orde. Zo'n fijne gitaar! Had wel twijfel, maar ben zo blij dat ik em ben gaan halen!quote:
Dat mag ook wel, je betaalt je scheel aan dat spul van tonepros.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tonepros brug zit er op en nu is ie dik in orde. Zo'n fijne gitaar! Had wel twijfel, maar ben zo blij dat ik em ben gaan halen!
Ja, maar dan wijs ik graag weer op het gezegde, goedkoop=duurkoop. Zo'n bruggetje heb je veel plezier van en zet je desnoods weer over naar je volgende gitaar...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, je betaalt je scheel aan dat spul van tonepros.
Klopt, daarom komt er straks ook een tonepros op mijn explorer.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar dan wijs ik graag weer op het gezegde, goedkoop=duurkoop. Zo'n bruggetje heb je veel plezier van en zet je desnoods weer over naar je volgende gitaar...
Vet! Ja het blijft ook een favoriet van mij...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tonepros brug zit er op en nu is ie dik in orde. Zo'n fijne gitaar! Had wel twijfel, maar ben zo blij dat ik em ben gaan halen!
Het verbaast mij hoeveel beter dat ding is dan een SG Standard. Stomweg een andere gitaar. Mijn Gibson SG standard heb ik destijds verkocht omdat ik de epi+upgrades beter vond. Die SG '61 is een compleet nieuwe belevenis!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vet! Ja het blijft ook een favoriet van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |