Maar dan komt er ook geen publiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweer
Vooral omdat het nu ook op sommige stukken nog een ijsbaan is, en ze nergens meer strooizout hebbne
kan het nog wel behoorlijk wat problemen op gaan leveren =D
Nee, nooit gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Litpho het volgende:
Witchfynder, heb jij het live debuut van Badger ooit geluisterd? Beetje het album wat Purple had moeten maken ipv Who do we think we are.
Nope, doet niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Aresdreams het volgende:
meer mensen hier die de site www.emu.com niet kunnen benaderen?
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.
Sterkte.quote:
Jammer dat Ritchie Blackmore door die toetsenist heen zit te klooien.quote:
Tja, gitaristen...allemaal tuigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer dat Ritchie Blackmore door die toetsenist heen zit te klooien.
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, gitaristen...allemaal tuig.
Same herequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aan
Ja precies, bij ons zijn er ook nog 2 afhankelijk van het OV waar je al helemaal niet op kan rekenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Same here
Ik heb enorm veel zin om te gaan spelen, maar ik ben bang dat het afzeggen wordt.
Naast de sneeuw/ijs op de weg moet je dan ook nog rekening houden met de harde wind en de sneeuw die uit de lucht valt waardoor je bijna geen zicht meer krijgt. En dalijk ben je wel van r'dam tot eindhoven gekomen, en dan is het zo slecht geworden dat je neit meer terug kan
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=WnZaUL6e3Nc&client=mv-googlequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nooit gehoord.
Toen ze aan Who do we think we are toe waren was de band al zo ontzettend verneukt. Blackmore die een bijl in Glovers deur zette waardoor Glover hem met een tafelpoot te lijf ging, constante ruzies... Ach en toen kwam Glenn Hughes.
Is een akoestische gitaar: Dus: Fishman bij de brug, en pickupje bij de hals... wat een gedrochtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
omgekeerde esquire? en wat zit daar links op de body?
wat ik gelezen heb is dat windows 7 64-bit altijd ondertekende drivers verlangt, en niet zonder kan... krijg het dus ook niet voor elkaar, en die site blijft maar down, ga dus vandaag even opzoek naar een andere geluidskaart waarbij ik nu gelijk ondersteuning voor windows 7 kan vinden op i-netquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
EchtLigt dat niet aan het feit dat UAC nog aan staat of zo? Zo ja, dan meteen uitzetten
gezellig, ik ga er alleen niet zijn... veel te koud om er heen te lopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef DrD00m het volgende:
En toen hoorde je opeens dat je morgenavond om 9 uur moet optreden in Dynamo in Eindhovuhhh![]()
hier is trouwens nog helemaal geen sneeuw bij gevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Same here
Ik heb enorm veel zin om te gaan spelen, maar ik ben bang dat het afzeggen wordt.
Naast de sneeuw/ijs op de weg moet je dan ook nog rekening houden met de harde wind en de sneeuw die uit de lucht valt waardoor je bijna geen zicht meer krijgt. En dalijk ben je wel van r'dam tot eindhoven gekomen, en dan is het zo slecht geworden dat je neit meer terug kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |