Jammer dat Ritchie Blackmore door die toetsenist heen zit te klooien.quote:
Tja, gitaristen...allemaal tuigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer dat Ritchie Blackmore door die toetsenist heen zit te klooien.
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, gitaristen...allemaal tuig.
Same herequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aan
Ja precies, bij ons zijn er ook nog 2 afhankelijk van het OV waar je al helemaal niet op kan rekenen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Same here
Ik heb enorm veel zin om te gaan spelen, maar ik ben bang dat het afzeggen wordt.
Naast de sneeuw/ijs op de weg moet je dan ook nog rekening houden met de harde wind en de sneeuw die uit de lucht valt waardoor je bijna geen zicht meer krijgt. En dalijk ben je wel van r'dam tot eindhoven gekomen, en dan is het zo slecht geworden dat je neit meer terug kan
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=WnZaUL6e3Nc&client=mv-googlequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, nooit gehoord.
Toen ze aan Who do we think we are toe waren was de band al zo ontzettend verneukt. Blackmore die een bijl in Glovers deur zette waardoor Glover hem met een tafelpoot te lijf ging, constante ruzies... Ach en toen kwam Glenn Hughes.
Is een akoestische gitaar: Dus: Fishman bij de brug, en pickupje bij de hals... wat een gedrochtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
omgekeerde esquire? en wat zit daar links op de body?
wat ik gelezen heb is dat windows 7 64-bit altijd ondertekende drivers verlangt, en niet zonder kan... krijg het dus ook niet voor elkaar, en die site blijft maar down, ga dus vandaag even opzoek naar een andere geluidskaart waarbij ik nu gelijk ondersteuning voor windows 7 kan vinden op i-netquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
EchtLigt dat niet aan het feit dat UAC nog aan staat of zo? Zo ja, dan meteen uitzetten
gezellig, ik ga er alleen niet zijn... veel te koud om er heen te lopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef DrD00m het volgende:
En toen hoorde je opeens dat je morgenavond om 9 uur moet optreden in Dynamo in Eindhovuhhh![]()
hier is trouwens nog helemaal geen sneeuw bij gevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Same here
Ik heb enorm veel zin om te gaan spelen, maar ik ben bang dat het afzeggen wordt.
Naast de sneeuw/ijs op de weg moet je dan ook nog rekening houden met de harde wind en de sneeuw die uit de lucht valt waardoor je bijna geen zicht meer krijgt. En dalijk ben je wel van r'dam tot eindhoven gekomen, en dan is het zo slecht geworden dat je neit meer terug kan
puur looks (geloof ik), want blokkeren maakt opzich niks uit, is magnetisch enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef genakt het volgende:
vaak zie je zo'n kapje over de elementen op een gitaar
is dat omdat het er mooi uitziet ofzo ?
of bescherming ?
beter geluid lijkt me wel meevallen omdat het de boel blokkeerd of denk ik weer helemaal fout
ja zoiets had ik al gelezen dat elementen magnetische trillingen opvangen waardoor je geluid krijgtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
puur looks (geloof ik), want blokkeren maakt opzich niks uit, is magnetisch enzo
niet moeilijk, wel klein klusje, en je moet batterijtje in je gitaar kwijt kunnen, want is een actief element (of maakt emg ook passieve?)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef genakt het volgende:
zat te kijken voor elemeten emg fucking 100 euro
2 van die dingen is duurder als me gitaar
en je moet ze er nog in solderen ook
is dat een moeilijk karweitje erinzetten? (kan solderen )
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:06 schreef Aresdreams het volgende:
gezellig, ik ga er alleen niet zijn... veel te koud om er heen te lopen
waar ik naar keek waren actievequote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
niet moeilijk, wel klein klusje, en je moet batterijtje in je gitaar kwijt kunnen, want is een actief element (of maakt emg ook passieve?)
ga geen elementen kopen ofzo beetje informatie opdoenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:54 schreef TeleluvR het volgende:
Als je voor passief gaat, dan zou ik lekker kiezen voor Seymour Duncan, een Custom ofzo...
hehehe, maar eigenlijk ga ik het al te druk hebben met opnemen, moet alleen ff terug naar feedback om een -audio fast track pro te gaan halen, heb even beter gekeken en mis op de andere mogelijkheden een midi interface, helemaal vergeten dat ik die ook nog nodig hadquote:
als 2 elementen duurder zijn dan je gitaar zal ik eerst een betere gitaar kopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:57 schreef genakt het volgende:
[..]
ga geen elementen kopen ofzo beetje informatie opdoen
over wat het nou allemaal precies is en wat je allemaal hebt enz
vind ik wel interessant
zit dus ook een fishman powerbridge dinges in, dus ook een acoustische gitaar geluid uit te krijgen!quote:The Slash Les Paul Signature model features two Seymour Duncan Alnico Pro II humbucker pickups, which are the same exact pickups that power each one of Slash’s personal Les Pauls. They are open-coil humbuckers made to Slash’s specs, and powerfully deliver the deep crunch and singing leads he’s famous for. Fishman’s Powerbridge pickup system unleashes the natural acoustic potential of this Les Paul, offering players an incredible selection of acoustic and hybrid acoustic/electric sounds with a special three-position mini-toggle switch inserted between the guitar’s two volume control knobs to help regulate it. Rather than changing the natural tone of the Les Paul, the Powerbridge acts as an additional pickup that can be used on its own or blended with the Alnico II Pros to create an entirely new category of sound.
dean v overkocht van the deanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
als 2 elementen duurder zijn dan je gitaar zal ik eerst een betere gitaar kopen(al zegt goedkoop ook weer niks natuurlijk..)
precies!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef TeleluvR het volgende:
Dat ligt inderdaad dan weer sterk aan de basis. Setje pickups voor mijn Silver Series strat kostte ook relatief gezien veel, maar waren de investering meer dan waard!
Shame on you!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
precies!
ik moet trouwens op me strat weer eens snaren zetten, gitaar staat hier in de hoek weg te rotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Mij is het zelfs gelukt, dan kan iedereen hetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef genakt het volgende:
zat te kijken voor elemeten emg fucking 100 euro
2 van die dingen is duurder als me gitaar
en je moet ze er nog in solderen ook
is dat een moeilijk karweitje erinzetten? (kan solderen )
ja, puur voor de hebquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef Quantie het volgende:
Als je geld hebt he, zou je dan een Robot Les Paul gaan halen?
Heb wel gelezen dat zo'n kapje wel iets van het opvangvermogen teniet doet, omdat het wel een beetje het veld verspreid ofzo, dus wel invloed heeft op het geluid. Die kunststoffen dingen zoals bij EMG doen niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
puur looks (geloof ik), want blokkeren maakt opzich niks uit, is magnetisch enzo
Nee, dan zou ik '56 goldtop gaan halen...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef Quantie het volgende:
Als je geld hebt he, zou je dan een Robot Les Paul gaan halen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:53 schreef Quantie het volgende:
Je houdt van de kleur goud ghehe?
Die is meer geel/houtkleurig dan goud hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Quantie het volgende:
meh je hebt zeker geen goud/geel kleurige telecaster, of wel?
Kunnen ze dan niet gewoon beter alleen de 14e fret vlakken, of zeg ik nu iets heel domsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaar heengebracht. 14e fret staat iets hoger dan de rest of is iets dikker ofzo. Nu moeten de frets gevlakt worden ze halen overal een miniscuul laagje vanaf en van de 14e iets meer en dan wordt ie weer goed.
Kost weer een boel geld.
Solo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef genakt het volgende:geweldig nummer om te spelen
ben al aardig stuk
Nee, sterker nog, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon beter alleen de 14e fret vlakken, of zeg ik nu iets heel doms
hadden ze bij mijn bo~el ook gedaan, nadat ik er achterkwam dat ie ergens aanliep, maar dit hadden ze eigenlijk bij het afstellen al moeten vinden en je er van op de hoogte moeten stellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaar heengebracht. 14e fret staat iets hoger dan de rest of is iets dikker ofzo. Nu moeten de frets gevlakt worden ze halen overal een miniscuul laagje vanaf en van de 14e iets meer en dan wordt ie weer goed.
Kost weer een boel geld.
pmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Solo?![]()
Als het optreden vanwege de sneeuw niet doorgaat zouden we nog kunnen jammen vanavond. Weet niet of je nog kan?
Zullen ze wel een bepaalde reden voor hebben. Doen ze dat met een vijltje ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, je hebt helemaal gelijk
Gelukkig heb je meer verstand van gitaren dan van humor.quote:
quote:
quote:
Je kunt em beter goed laten starten. Op zo'n gitaar zal ie het gauw zat zijn. Budget wat verhogen dus...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef ruffian het volgende:
Voor mijn pa wil ik een starters gitaar kopen. Nu heb ik er totaal geen verstand van en het is allemaal een verrassing voor hem (20 jaar geleden wilde die ooit op cursus maar is er nooit van gekomen).
Waar moet ik op letten. Mijn max budget is 75,-
Ik zag er al staan voor 40,- maar ik heb dan het idee dat daar een addertje in zit.
Nu is mijn pa nog totaal onervaren dus om te starten met een gitaar boven de 100,- vind ik nu nog zonde.
Doe het dan gewoon niet... Klinkt misschien heel stom maar met zo'n budget krijg je alleen maar kut gitaren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef ruffian het volgende:
Voor mijn pa wil ik een starters gitaar kopen. Nu heb ik er totaal geen verstand van en het is allemaal een verrassing voor hem (20 jaar geleden wilde die ooit op cursus maar is er nooit van gekomen).
Waar moet ik op letten. Mijn max budget is 75,-
Ik zag er al staan voor 40,- maar ik heb dan het idee dat daar een addertje in zit.
Nu is mijn pa nog totaal onervaren dus om te starten met een gitaar boven de 100,- vind ik nu nog zonde.
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar mijn ervaring is dat die onder 100 euro meestal bagger zijn......
denk dat als je het je moeder vraagt dat ze idd best wat wilt bij leggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euro
toen vond ik hem best goed maar als ik er nu op speel
dus als je begint maakt het wat minder uit dan als je goed gewend ben
probeer het anders samen met je moeder of zusjes of broertjes ofzo als je die hebt heb je wat extra geld
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
of juist helemaal niets en wordt ze heel boos
donders sneeuwn hier !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer bij jullie al slecht, hier niet
Raining blood heeft anders een masterlijk intro!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef genakt het volgende:
[..]
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?
WEER ALARM!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer bij jullie al slecht, hier niet
die is nog en eens zo moeilijk die heb je binnen een week als beginnner maar dan krijg je alternate picking gallopingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Raining blood heeft anders een masterlijk intro!
dus het is gelukt met je driver ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig werkt de nieuwe interface goed, me M13 geupdate, en nu zit er ook wah in, dus expressie pedaaltje erbij en kan weer ff verder kloten met het geheel
dat is wel cool met die digitale dinges, dat je updates kunt krijgen die functionaliteit toevoegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig werkt de nieuwe interface goed, me M13 geupdate, en nu zit er ook wah in, dus expressie pedaaltje erbij en kan weer ff verder kloten met het geheel
In de nieuwste aflevering van 'Better Off Ted' (geniale serie) hebben ze het over de CD die gemaakt is door de bazin en die geplugd wordt door hem in de lift te draaien. Dan stapt die Ted in de lift en hoor je haar Never gonna give you up zingenquote:
nou ja, gelukt... ik heb een ander apparaat gekochtquote:
ja, is idd wel handig, alleen telkens me hard vasthouden of ie de update goed piktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dat is wel cool met die digitale dinges, dat je updates kunt krijgen die functionaliteit toevoegenzag dat ze ook een kleinere versie van die m13 hebben gemaakt, de m9
haha je pakt je harD vast:')quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nou ja, gelukt... ik heb een ander apparaat gekocht
[..]
ja, is idd wel handig, alleen telkens me hard vasthouden of ie de update goed pikt
Niks aan de hand? Heerlen - Damwoude in 7,5 uur...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
WEER ALARM!!!!!!
Of te wel: niks aan de hand....
ja, foutje, hart moet het zijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef genakt het volgende:
[..]
haha je pakt je harD vast:')
smeerlap
m13 line 6 ?
is het wat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |