Kunnen ze dan niet gewoon beter alleen de 14e fret vlakken, of zeg ik nu iets heel domsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaar heengebracht. 14e fret staat iets hoger dan de rest of is iets dikker ofzo. Nu moeten de frets gevlakt worden ze halen overal een miniscuul laagje vanaf en van de 14e iets meer en dan wordt ie weer goed.
Kost weer een boel geld.
Solo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef genakt het volgende:geweldig nummer om te spelen
ben al aardig stuk
Nee, sterker nog, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet gewoon beter alleen de 14e fret vlakken, of zeg ik nu iets heel doms
hadden ze bij mijn bo~el ook gedaan, nadat ik er achterkwam dat ie ergens aanliep, maar dit hadden ze eigenlijk bij het afstellen al moeten vinden en je er van op de hoogte moeten stellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaar heengebracht. 14e fret staat iets hoger dan de rest of is iets dikker ofzo. Nu moeten de frets gevlakt worden ze halen overal een miniscuul laagje vanaf en van de 14e iets meer en dan wordt ie weer goed.
Kost weer een boel geld.
pmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Solo?![]()
Als het optreden vanwege de sneeuw niet doorgaat zouden we nog kunnen jammen vanavond. Weet niet of je nog kan?
Zullen ze wel een bepaalde reden voor hebben. Doen ze dat met een vijltje ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, je hebt helemaal gelijk
Gelukkig heb je meer verstand van gitaren dan van humor.quote:
quote:
quote:
Je kunt em beter goed laten starten. Op zo'n gitaar zal ie het gauw zat zijn. Budget wat verhogen dus...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef ruffian het volgende:
Voor mijn pa wil ik een starters gitaar kopen. Nu heb ik er totaal geen verstand van en het is allemaal een verrassing voor hem (20 jaar geleden wilde die ooit op cursus maar is er nooit van gekomen).
Waar moet ik op letten. Mijn max budget is 75,-
Ik zag er al staan voor 40,- maar ik heb dan het idee dat daar een addertje in zit.
Nu is mijn pa nog totaal onervaren dus om te starten met een gitaar boven de 100,- vind ik nu nog zonde.
Doe het dan gewoon niet... Klinkt misschien heel stom maar met zo'n budget krijg je alleen maar kut gitaren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef ruffian het volgende:
Voor mijn pa wil ik een starters gitaar kopen. Nu heb ik er totaal geen verstand van en het is allemaal een verrassing voor hem (20 jaar geleden wilde die ooit op cursus maar is er nooit van gekomen).
Waar moet ik op letten. Mijn max budget is 75,-
Ik zag er al staan voor 40,- maar ik heb dan het idee dat daar een addertje in zit.
Nu is mijn pa nog totaal onervaren dus om te starten met een gitaar boven de 100,- vind ik nu nog zonde.
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar mijn ervaring is dat die onder 100 euro meestal bagger zijn......
denk dat als je het je moeder vraagt dat ze idd best wat wilt bij leggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euro
toen vond ik hem best goed maar als ik er nu op speel
dus als je begint maakt het wat minder uit dan als je goed gewend ben
probeer het anders samen met je moeder of zusjes of broertjes ofzo als je die hebt heb je wat extra geld
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
of juist helemaal niets en wordt ze heel boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |