toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euroquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar mijn ervaring is dat die onder 100 euro meestal bagger zijn......
denk dat als je het je moeder vraagt dat ze idd best wat wilt bij leggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef genakt het volgende:
[..]
toen ik begon had ik ook akkoestiche van onder de 100 euro
toen vond ik hem best goed maar als ik er nu op speel
dus als je begint maakt het wat minder uit dan als je goed gewend ben
probeer het anders samen met je moeder of zusjes of broertjes ofzo als je die hebt heb je wat extra geld
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
of juist helemaal niets en wordt ze heel boos
donders sneeuwn hier !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer bij jullie al slecht, hier niet
Raining blood heeft anders een masterlijk intro!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef genakt het volgende:
[..]
zoalang zijn vader geen slayer probeert zal ze toch niet echt boos worden zou ik denken ?
WEER ALARM!!!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:57 schreef TeleluvR het volgende:
Is het weer bij jullie al slecht, hier niet
die is nog en eens zo moeilijk die heb je binnen een week als beginnner maar dan krijg je alternate picking gallopingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Raining blood heeft anders een masterlijk intro!
dus het is gelukt met je driver ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig werkt de nieuwe interface goed, me M13 geupdate, en nu zit er ook wah in, dus expressie pedaaltje erbij en kan weer ff verder kloten met het geheel
dat is wel cool met die digitale dinges, dat je updates kunt krijgen die functionaliteit toevoegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:20 schreef Aresdreams het volgende:
gelukkig werkt de nieuwe interface goed, me M13 geupdate, en nu zit er ook wah in, dus expressie pedaaltje erbij en kan weer ff verder kloten met het geheel
In de nieuwste aflevering van 'Better Off Ted' (geniale serie) hebben ze het over de CD die gemaakt is door de bazin en die geplugd wordt door hem in de lift te draaien. Dan stapt die Ted in de lift en hoor je haar Never gonna give you up zingenquote:
nou ja, gelukt... ik heb een ander apparaat gekochtquote:
ja, is idd wel handig, alleen telkens me hard vasthouden of ie de update goed piktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dat is wel cool met die digitale dinges, dat je updates kunt krijgen die functionaliteit toevoegenzag dat ze ook een kleinere versie van die m13 hebben gemaakt, de m9
haha je pakt je harD vast:')quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nou ja, gelukt... ik heb een ander apparaat gekocht
[..]
ja, is idd wel handig, alleen telkens me hard vasthouden of ie de update goed pikt
Niks aan de hand? Heerlen - Damwoude in 7,5 uur...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
WEER ALARM!!!!!!
Of te wel: niks aan de hand....
ja, foutje, hart moet het zijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef genakt het volgende:
[..]
haha je pakt je harD vast:')
smeerlap
m13 line 6 ?
is het wat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |