Het moet niet gekker worden.. Voor je het weet krijgen we nog Koreanen uit Korea....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb gehoord dat tegenwoordig zelfs de Chinezen uit China komen
Dat waren toch de sixties?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:28 schreef cafca het volgende:
Ah, de 70's ...... toen werden er nog goede gitaren gemaakt
Echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?
bedoel, de drivers installeert ie wel, maar die zijn vervolgens niet ondertekend, waardoor windows 7 zoiets heeft als: ze zijn niet ondertekend, ik ben dom, gebruik ze maar niet...
nee, dat schiet op!
Viking Skullquote:
Dan vind ik dit toch een stukje beter.quote:
Ik ben een beetje bang voor morgen we moeten ook spelen maar het weer is echt kut dus geheid dat er problemen gaan zijn op de weg enzquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef DrD00m het volgende:
En toen hoorde je opeens dat je morgenavond om 9 uur moet optreden in Dynamo in Eindhovuhhh![]()
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor morgen we moeten ook spelen maar het weer is echt kut dus geheid dat er problemen gaan zijn op de weg enz![]()
Maar dan komt er ook geen publiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweer
Vooral omdat het nu ook op sommige stukken nog een ijsbaan is, en ze nergens meer strooizout hebbne
kan het nog wel behoorlijk wat problemen op gaan leveren =D
Nee, nooit gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Litpho het volgende:
Witchfynder, heb jij het live debuut van Badger ooit geluisterd? Beetje het album wat Purple had moeten maken ipv Who do we think we are.
Nope, doet niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Aresdreams het volgende:
meer mensen hier die de site www.emu.com niet kunnen benaderen?
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.
Sterkte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |