Ja dat is het hoor..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Just stunned by your utter beauty
Of je ruikt nog naar turkse pizzaquote:
''quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of je ruikt nog naar turkse pizzaAnderen mogen het gewoon niet eten als jij het eet eigenlijk, het stinkt dan meteen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Het leven van marokkaanse18 gaat niet over rozen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de Marokkanen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de Marokkanen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet een kant kiezen. Dit topic of ons topic.
dat bestaat niet, keuze maken of anders...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kies de gulden middenweg - geen topic.
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2 houdt gewoon van muntthee, dus dan kan ie het beste bij de Marokkanen blijven.
Muntthee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2 houdt gewoon van muntthee, dus dan kan ie het beste bij de Marokkanen blijven.
Inderdaad. Wat doe je hier dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.
Sorry, ik vergat erbij te zetten: 'mits ingeschonken door zwoele marokkaanse chicks'quote:
Wat heb ik daar nou aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat erbij te zetten: 'mits ingeschonken door zwoele marokkaanse chicks'.
Waarom denk je dat ik van bontkraagjes houquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor jou kunnen het ook 'bontkraagjes met opgeschoren kapsels' zijn.
Dat was een gokquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van bontkraagjes hou
Valt me tegen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom denk weet je dat ik van bontkraagjes hou
Rolmops!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey, er wordt hier niet gescholden jongens.
Het had in ieder geval zo Nederland kunnen zijn. Nu wordt ook al ons landschap gejat.quote:
Ze jatten ons vrouwen, kinderen, banen en nu ook ons landschapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het had in ieder geval zo Nederland kunnen zijn. Nu wordt ook al ons landschap gejat.
Tsunami van vernederlandsing in Marokko.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het had in ieder geval zo Nederland kunnen zijn. Nu wordt ook al ons landschap gejat.
Ze jatten ook al onze typische rechthoekige weides, dat dit zomaar kan ik Marokko!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tsunami van vernederlandsing in Marokko.
quote:
Whehe, wtf is dezequote:
GiantSpazz (2 uur geleden) Toon Verbergenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
GiantSpazz (2 uur geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden
if u try n 22 lets do it nigga
Eerste comment van Youtube![]()
Deze lui kunnen goed zingen
Ach joh, driedubbel parkeren, wie heeft daar nou last van?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ok nog eentje, dan hebben jullie een beetje een beeld van de Marokkaanse rij-cultuur. Even parkeren:
[ afbeelding ]
Heb je het bord gezien uberhauptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach joh, driedubbel parkeren, wie heeft daar nou last van?
Als je dat met je fiets doet laten ze je beide banden leeglopen en ligt ie 20 meter verderop op de grondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ok nog eentje, dan hebben jullie een beetje een beeld van de Marokkaanse rij-cultuur. Even parkeren:
[ afbeelding ]
Stemmen sexy vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blablaaaaaa Jeremiah![]()
![]()
![]()
Zijn stem is keisexy
Héééel mooi ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stemmen sexy vinden![]()
Hier, kan je zijn stoppelbaard checken, deze versie is sowieso beter dan het origineel
Ja en ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit nou echt marokko? Wat een debiele kruising, trouwens.
Mwhoa..it's OK. Ik ga dalijk wel echt beginnen met lerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden![]()
Bijna elke cover is geslaagd![]()
Maar goed, how's life?
Ik snapte ook al niet dat je hele tijd niet op FOK was en deze week wel. Dacht dat je aan het leren was, maar je was met ietst anders. Nu moet je leren en ben je weer op FOKquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:![]()
[..]
Mwhoa..it's OK. Ik ga dalijk wel echt beginnen met leren![]()
En bij jou? Lekker aan het genieten van niks doen nu je tentamens achter de rug zijn hehe..
Hoe lang duurt dat eigenlijk? Of is dat niet bekend? [edit:het is al open ]quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij gaat zo wel weer open, maar het is wel al meerdere keren gezegd dat je alleen maar Nederlands mag posten.
Klik!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
Ik zocht nog zo'n plaatje van Turkije maar kon het niet vinden..
Ik zie het eerder als verloedering.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, de beschaving heeft Marokko ook bereikt, zie ik.
Ach, dat kan morgen, of eigenlijk later vandaag, ook welquote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik schrok! Ik keek naar de datum..en ik dacht dat het nog voor 12'en was en ik zag zondag 10 januari staan en ik dacht kuuuuuut. Dan moet ik nu nog een opdracht maken hehe. Maar nou niet dus laat maar zeggen
frans..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat daar nou ´projets´ in plaats van ´projects´?
En nou in het Nederlands.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik schrok! Ik keek naar de datum..en ik dacht dat het nog voor 12'en was en ik zag zondag 10 januari staan en ik dacht kuuuuuut. Dan moet ik nu nog een opdracht maken hehe. Maar nou niet dus laat maar zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat daar nou ´projets´ in plaats van ´projects´?
Sorry, ik zal nooit meer 's avonds laat slimme opmerkingen proberen te maken.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar hebben ze in Marokko tenminste de McArabia?
Ik denk dat de CD-speler Marokko onderhand wel heeft bereikt, hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 15:23 schreef perezoso het volgende:
Wat kan ik meenemen naar Marokko wat daar waarde heeft en hier nauwelijks ? Ik dacht zelf aan een zo'n voice recorder met een bandje. Ze draaien daar toch geen cd's ?
En omgekeerd wil ook iets meenemen, wil zelf een mooie lamp kopen in de zouks (of hoe schrijf je dat). Maar misschien hebben jullie meeneem tips ?
Ik niet, ik zit de hele dag te FOK!ken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boe!
Iedereen druk zo te zien hehe?
Levensloos hooor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit de hele dag te FOK!ken.
Saaaaaaaiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben een vergaderverslag aan het schrijven.
Leeeeeeuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
Ik kijk Slumdog Millionaire metFreida Pinto
![]()
Lekker oppervlakkige bui dus
Zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leeeeeeuk.
Dat mag af en toe.
Ik heb morgen ook vrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vrij tot en met morgen.
I hate you tooquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Omdat ik je haat!
Laten we het vooral niet over school hebben svp
Hahahaha lekker gedaaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
I hate you too![]()
Weet je hoe kut het is om erachter te komen dat je waarschijnlijk de binnenband van je eigen fiets 3 extra gaten hebt bezorgd toen je je de buitenband eraf wou halen![]()
En verder heeft een mongool met een mes erin zitten snijden![]()
Mensen
Ik was fucking chagrijnigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahaha lekker gedaaan![]()
Oh dat ja..doe ik ooka ltijd!
Je gevoel voor humor is echt ongeëvenaard wist je dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
I was just kiddin' ha!
Maar goed..super vervelend natuurlijk
NOT THE 10 PM HUNGERquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb honger, maar ik heb sinds eergisteren besloten dat ik gezonder en minder moet gaan eten. Appels zijn dus écht geen goede vervangers voor een lekkere zak chips![]()
.
Vaker gehoord ja..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is echt ongeëvenaard wist je dat?![]()
Ja, maar hij doet het weer hoor. Profiel van achterband is wel hard naar de klote, volgende keer dat ie plat staat mag de fietsenmaker er een nieuwe band om doen
Ik praat nog wel met je hoor..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vaker gehoord ja..lollol
Heb jij je fiets zelf gerepareerd?
applausje hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Échte Nederlanders repareren hun eigen fiets.
Nee, nog nooit. En mn zusje en ik gaan zo zorgvuldig met onze fiets om..ik ben daar zeker 6 keer per jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik praat nog wel met je hoor..
Ja, naja, iig een poging gewaagd dusJij nooit dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
6x per jaar en jullie gaan zorgvuldig met je fiets om?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. En mn zusje en ik gaan zo zorgvuldig met onze fiets om..ik ben daar zeker 6 keer per jaar. Hij doet het vaak ook gratis omdat het dan zo een klein dingetje is hahaha
Wat nou 'flap'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wiwakka..houden zo !
Rookert..dat zorgvuldig meende ik niet flap.
flapquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert bestaat vanaf nu niet meer![]()
Wikwakka..nee gewoon ''flap''
"Oh boehoequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Spuit 11quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Meisje wat een mooie benen/figuur man...
Ok, ik check geen postgeschiedenissen meer (vind het zelf irritant), maar dit had ik bijna gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dankje i guess.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, ik check geen postgeschiedenissen meer (vind het zelf irritant), maar dit had ik bijna gemist![]()
Waarom kom je zulke mensen niet in het echt tegen
Nee, ik vond het zelf irritant en wou niet hypocriet zijnquote:
Hehe goed van je hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik vond het zelf irritant en wou niet hypocriet zijn
Maar dit had ik dus bijna gemist, echt mooi lichaam heb je hoor![]()
Lekker oppervlakkig, maar dan moet je je foto's ook niet op internet gooien
Handtekening?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe goed van je hoor.
Dankje
quote:
Als ik haar op de uni zie zal ik haar een boks gevenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse18, je hebt echt een mooi figuur!
Maar ben je niet bang dat bekende mensen die foto's zien, of zit je daar niet mee?
Dankje ennuh nahh ik zit daar niet mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse18, je hebt echt een mooi figuur!
Maar ben je niet bang dat bekende mensen die foto's zien, of zit je daar niet mee?
Heb je haar nog niet gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik haar op de uni zie zal ik haar een boks geven.
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dankje ennuh nahh ik zit daar niet mee?
Op het strand zie je me ook halfnaakt..
Heb je wel eens op sugababes of een van de varianten daarop gekekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.
Nee, maar ik hoor in mijn omgeving wel vaker zulke verhalen. Ook over Marokkaanse meisjes, vandaar. Maar als je gewoon schijt hebt aan die roddels dan is het cool natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens op sugababes of een van de varianten daarop gekeken?
Oh ja voor een Marokkaans meisje vast ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.
Haha. You go girl.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ja voor een Marokkaans meisje vast ook.
Maar ik trek me vrij weinig aan van anderen..sowieso heel die gare sociale controle in die buitenlandse gemeenschappen maakt me ziek![]()
En de mensen die het meest roddelen zijn vaak de ergsten op elk gebied hehe.
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..quote:
Weten je ouders hier wel van?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..
''Ik heb jouw dochter met die en die gezien''
Mama; ja daar ben ik van op de hoogte.
Zij: ''''
En dan is hun dochter in elk gaatje genomen door de buurtneger, hilaaaaarisch.
Het is zo cliché maar oh zo waar. Bij Turken is het precies zo. De vrouwen die altijd het hardst lullen over dochters van anderen zijn vaak moeder van de grootste slet van het dorp.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..
''Ik heb jouw dochter met die en die gezien''
Mama; ja daar ben ik van op de hoogte.
Zij: ''''
En dan is hun dochter in elk gaatje genomen door de buurtneger, hilaaaaarisch.
Wat zouden ze ervan vinden als ze erachter kwamen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb het ze niet verteld. Dus denk het niet.
Je hebt wel gelijk, maar van sommige Turken begrijp ik wel dat ze elkaar op de hoogte houden. Als het gewoon echt vrienden zijn en ze het niet doen om elkaar belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is zo cliché maar oh zo waar. Bij Turken is het precies zo. De vrouwen die altijd het hardst lullen over dochters van anderen zijn vaak moeder van de grootste slet van het dorp.
En dat alles zó stiekem moet vind ik ook achterlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is zo cliché maar oh zo waar. Bij Turken is het precies zo. De vrouwen die altijd het hardst lullen over dochters van anderen zijn vaak moeder van de grootste slet van het dorp.
They would be sooooooo damn proud.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zouden ze ervan vinden als ze erachter kwamen?
Ok, dat was dan ook gewoon m'n vraag. Je doet alsof het zo vanzelfsprekend is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
They would be sooooooo damn proud.
HAHA wat denk je zelf? Ze zouden het afkeuren..maar wat kunnen ze eraan doen? Ik ben oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe en niet..
Of je dochter verbieden om een vriendje te nemen terwijl je weet dat ze er toch een gaat nemen maar dan achter je rug om. En als je haar dan betrapt of er op een andere manier achterkomt haar afstraffen op een achterlijke manier. Damn. Turken en Marokkanen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dat alles zó stiekem moet vind ik ook achterlijk.
Veel ouders weten bijvoorbeeld ook dat hun zoon een vriendinnetje heeft maar haar naar huis nemen mag dan niet want dat is respectloos. Maar buiten op straat rotzooien met elkaar keuren ze dan indirect wel weer goed? :/
Zal wel aan mij liggen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, meeste achterlijke ouders zouden er waarschijnlijk op los slaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, dat was dan ook gewoon m'n vraag. Je doet alsof het zo vanzelfsprekend is.Alsof alle ouders denken dat het slecht is, maar de keus bij hun dochter laten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]En maar taarten blijven bakken jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of je dochter verbieden om een vriendje te nemen terwijl je weet dat ze er toch een gaat nemen maar dan achter je rug om. En als je haar dan betrapt of er op een andere manier achterkomt haar afstraffen op een achterlijke manier. Damn. Turken en Marokkanen.![]()
Maar goed ik ben weg. Was leuk om dit topic weer eens bezocht te hebben.
Ahja dat verbieden snap ik wel vanuit Islamitisch oogpunt, en daar vind ik niks mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zou mijn kinderen dat niet op zo een achterlijke manier door de strot duwen..gewoon van kleins af aan veel vertellen over het geloof en vooral WAAROM en zij zullen dan hopelijk nog geen eens het ''verkeerde'' pad op willen gaan![]()
Ok, dit is echt zonde en achterlijk. Het is totaal niet onterecht om hier als ouder echt een probleem van te maken, ondanks dat ze zelf misschien iets hebben gedaan in hun jeugd. Je gaat je kind toch niet van alles laten doen, omdat je het zelf ook hebt gedaan? Dit is echt een zieke gedachtegang. Het is dan ook niet normaal dat jij denkt dat je ouders hier goed aan doen door het alleen maar af te keuren en er verder niets aan te doen. Je denkt echt oud genoeg te zijn, je bent 19, toch? Denk je nou werkelijk zo volwassen te zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, meeste achterlijke ouders zouden er waarschijnlijk op los slaan
Vergetende wat ze zelf allemaal in hun jeugdjaren hebben uitgehaald..haha
Nu zeg je weer dat je het je eigen kinderen wel wil leren, terwijl je net zei dat achterlijke ouders er op losslaan? Vind je het nou wel of niet terecht om hier als ouder een probleem van te maken? Je geeft zo te zien ook toe dat dit het verkeerde pad is. Ik vind het echt triest om meteen te praten over roddelende Turken en Marokkanen, jouw fout verdwijnt er niet mee hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahja dat verbieden snap ik wel vanuit Islamitisch oogpunt, en daar vind ik niks mee.
Maar ik zou mijn kinderen dat niet op zo een achterlijke manier door de strot duwen..gewoon van kleins af aan veel vertellen over het geloof en vooral WAAROM en zij zullen dan hopelijk nog geen eens het ''verkeerde'' pad op willen gaan
Nee dat heb ik niet beweerd. Ik vind het ACHTERLIJK op de manier waarom de meesten dan dat probleem oplossen. Kind in elkaar slaan..meisjes worden voor dit soort dingen echt gewoon totallos geslagen en ja dat vind ik achterlijk. En ik heb ook niet gezegd dat ik mijn kind van alles zou laten doen omdat ik dat wellicht ook gedaan zou hebben. Ik zou me wel VERPLAATSEN in het kind en begrip proberen te tonen indd. Zoiets valt niet op te leggen..het kind moet het zelf willen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, dit is echt zonde en achterlijk. Het is totaal niet onterecht om hier als ouder echt een probleem van te maken, ondanks dat ze zelf misschien iets hebben gedaan in hun jeugd. Je gaat je kind toch niet van alles laten doen, omdat je het zelf ook hebt gedaan? Dit is echt een zieke gedachtegang. Het is dan ook niet normaal dat jij denkt dat je ouders hier goed aan doen door het alleen maar af te keuren en er verder niets aan te doen. Je denkt echt oud genoeg te zijn, je bent 19, toch? Denk je nou werkelijk zo volwassen te zijn?
Ik wou alleen zeggen dat ik hier mee eens ben. Ik zal voor de rest van dit topic onzichtbaar blijven en meelezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dat alles zó stiekem moet vind ik ook achterlijk.
Veel ouders weten bijvoorbeeld ook dat hun zoon een vriendinnetje heeft maar haar naar huis nemen mag dan niet want dat is respectloos. Maar buiten op straat rotzooien met elkaar keuren ze dan indirect wel weer goed? :/
Zal wel aan mij liggen hoor.
Nee, slaan is ook niet goed, maar hoe kun je hier begrip voor tonen? Een kind moet gewoon schaamte en angst kennen. Nee, je zegt inderdaad niet dat je je kind van alles zou laten doen, maar begin dan ook niet over wat je zelf in je jeugd hebt gedaan, alsof dat een fout kan verbeteren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet beweerd. Ik vind het ACHTERLIJK op de manier waarom de meesten dan dat probleem oplossen. Kind in elkaar slaan..meisjes worden voor dit soort dingen echt gewoon totallos geslagen en ja dat vind ik achterlijk. En ik heb ook niet gezegd dat ik mijn kind van alles zou laten doen omdat ik dat wellicht ook gedaan zou hebben. Ik zou me wel VERPLAATSEN in het kind en begrip proberen te tonen indd. Zoiets valt niet op te leggen..het kind moet het zelf willen.
Zulke opmerkingen zijn echt niet nodig hoor, jij probeert altijd te provoceren. Houd daar nou eens mee op.
Jij bent ook een van die triestelingen hier. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ik het achterlijk vind hoe Bortecinem en Marokkaanse18 hier tegenaan kijken. Ze lult een heel verhaal om haar eigen fout heen, over hoe achterlijk Turken en Marokkanen zijn en blablabla, alsof haar fout er nu beter op wordt. Moet ik jullie knuffelen? Ik probeer alleen iets duidelijk te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi, een beetje dimmen. Je hebt niet door hoe aanvallend je overkomt.
Jezus Christus, doe eens rustig. Ik zeg toch niks over je mening? Ik zeg alleen dat je toon wel eens mag matigen. Je komt erg opdringerig en aanvallend over. En dat merken meer mensen hier.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent ook een van die triestelingen hier. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ik het achterlijk vind hoe Bortecinem en Marokkaanse18 hier tegenaan kijken. Ze lult een heel verhaal om haar eigen fout heen, over hoe achterlijk Turken en Marokkanen zijn en blablabla, alsof haar fout er nu beter op wordt. Moet ik jullie knuffelen? Ik probeer alleen iets duidelijk te maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:11 schreef Rookert het volgende:
Damn, even bellen en je mist wat, even lezen
Sorry, jij bent perfect.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, slaan is ook niet goed, maar hoe kun je hier begrip voor tonen? Een kind moet gewoon schaamte en angst kennen. Nee, je zegt inderdaad niet dat je je kind van alles zou laten doen, maar begin dan ook niet over wat je zelf in je jeugd hebt gedaan, alsof dat een fout kan verbeteren.
Ik provoceer niet, jij voelt je te snel aangevallen. Doe er iets aan.
Waarom betrek je Jezus Christus hier bij? Laag hoor. En dan klagen over mijn gescheld, hypocriet. Ik zal mijn toon niet matigen, jullie doen altijd alsof we elkaar moeten knuffelen. Ik ben het totaal niet eens met haar mening en door m'n toon probeer ik dat duidelijk te maken. Ze reageert zo tegenstrijdig. Je bemoeit je ermee omdat je graag gemogen wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe eens rustig. Ik zeg toch niks over je mening? Ik zeg alleen dat je toon wel eens mag matigen. Trouwens, waarom bemoei ik me hiemee?
Mooie metafoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent perfect.
Ik heb mijn zondes..zo zullen mijn kinderen dat ook hebben. Daar zal ik begrip voor tonen aangezien mensen zwak zijn. Ik zal het niet aanmoedigen of goedkeuren ik zal enkel doen wat mij het beste lijkt.
Ik las wat je zei en ben even kritisch geweest naar mezelf toe. Ik dacht hieraan
''Waarom zie je de splinter in het oog van je broeder en word de balk in je eigen oog niet gewaar? Of hoe kun je tegen je broeder zeggen: ik wil de splinter uit je oog halen? En zie, in jouw oog is een balk. Jij huichelaar, haal eerst de balk uit je eigen oog, dan pas zie je helder, om de splinter uit het oog van je broeder te kunnen halen. (Hoofdst. 27, 2) ''
Maar nu ik erover nadenk past dat zoveel meer bij jou..
En waarom ben je zo agressief?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom betrek je Jezus Christus hier bij? Laag hoor. En dan klagen over mijn gescheld, hypocriet. Ik zal mijn toon niet matigen, jullie doen altijd alsof we elkaar moeten knuffelen. Ik ben het totaal niet eens met haar mening en door m'n toon probeer ik dat duidelijk te maken. Ze reageert zo tegenstrijdig. Je bemoeit je ermee omdat je graag gemogen wordt.
Het wordt trouwens tijd dat ik het oude boek weereens uit de kast pakquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent perfect.
Ik heb mijn zondes..zo zullen mijn kinderen dat ook hebben. Daar zal ik begrip voor tonen aangezien mensen zwak zijn. Ik zal het niet aanmoedigen of goedkeuren ik zal enkel doen wat mij het beste lijkt.
Ik las wat je zei en ben even kritisch geweest naar mezelf toe. Ik dacht hieraan
''Waarom zie je de splinter in het oog van je broeder en word de balk in je eigen oog niet gewaar? Of hoe kun je tegen je broeder zeggen: ik wil de splinter uit je oog halen? En zie, in jouw oog is een balk. Jij huichelaar, haal eerst de balk uit je eigen oog, dan pas zie je helder, om de splinter uit het oog van je broeder te kunnen halen. (Hoofdst. 27, 2) ''
Emel, zo gaat je Nederlands examen toch een fiasco worden, plaats dingen eens in de context zeg, tering.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom betrek je Jezus Christus hier bij? Laag hoor. En dan klagen over mijn gescheld, hypocriet. Ik zal mijn toon niet matigen, jullie doen altijd alsof we elkaar moeten knuffelen. Ik ben het totaal niet eens met haar mening en door m'n toon probeer ik dat duidelijk te maken. Ze reageert zo tegenstrijdig. Je bemoeit je ermee omdat je graag gemogen wordt.
Ja, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent tenminste consequent qua leertijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bilmi ik ga graag de discussie met je aan maar ik ga even leren..zal het dalijk wel lezen en anders morgen
Persoonlijke aanvallen en dan klagen mensen over mijn toon... Meteen over perfectie beginnen, nergens heb ik beweerd perfect te zijn. Ik snap niet dat mensen altijd klagen over mij, aangezien jij vanaf het begin al zo fucking schijnheilig doet, omdat ik toen zei niet te schelden. Ja, nu scheld ik, maar je doet alsof anderen zich niet ergens aan kunnen houden, omdat jij het waarschijnlijk nooit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent perfect.
De Bijbel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Het wordt trouwens tijd dat ik het oude boek weereens uit de kast pak.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef o.us het volgende:
[..]
aah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Pff.. het is fok, ik doe hier niet mijn best.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel, zo gaat je Nederlands examen toch een fiasco worden, plaats dingen eens in de context zeg, tering.
Succes met leren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bilmi ik ga graag de discussie met je aan maar ik ga even leren..zal het dalijk wel lezen en anders morgen
Tuurlijk wil ze aandacht, anders plaatst ze het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen en dan klagen mensen over mijn toon... Meteen over perfectie beginnen, nergens heb ik beweerd perfect te zijn. Ik snap niet dat mensen altijd klagen over mij, aangezien jij vanaf het begin al zo fucking schijnheilig doet, omdat ik toen zei niet te schelden. Ja, nu scheld ik, maar je doet alsof anderen zich niet ergens aan kunnen houden, omdat jij het waarschijnlijk nooit ziet.
Ok, het is goed dat je het niet aanmoedigt, maar waarom doe je dan alsof het zo vanzelfsprekend is dat je ouders jouw gedrag zullen afkeuren, maar er verder niets aan kunnen doen. Negentien is echt niet zo oud hoor. Mijn toon is soms misschien aanvallender dan het lijkt, maar ik kan zulk gedrag echt niet uitstaan. Je post zo'n foto, ok de mens is zwak, maar dit vind ik te ver gaan. Wat wil je? Aandacht van fokkers?
Ja, het kan best bij mij passen, maar ik beweer nergens perfect te zijn, dat maak jij er van.![]()
Ik ben niet agressief.
Ik weet niet? Misschien ben je een christelijke Marokkaan. Bovenstaande vers is uit de Bijbel namelijk.quote:
Je doet hier wat je het beste uitkomt jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. het is fok, ik doe hier niet mijn best.
In de meeste heilige boeken zal er wel iets dergelijks staanquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet? Misschien ben je een christelijke Marokkaan. Bovenstaande vers is uit de Bijbel namelijk.
Ja, daarom. Waarom dan als excuus de verveling? Ze kickt op aandacht en dat is gewoon niet goed. Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar het is beter om daar vanaf te komen dan er zo vanzelfsprekend over te praten dat je ouders het niet aanpakken. En vervolgens uitgebreid met Bortecinem lullen over Marokkanen en Turken die veel erger zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze aandacht, anders plaatst ze het niet
blablaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je doet hier wat je het beste uitkomt ja
Faal ik even hard zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet? Misschien ben je een christelijke Marokkaan. Bovenstaande vers is uit de Bijbel namelijk.
Omdat dat niet het excuus is, maar de druppel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daarom. Waarom dan als excuus de verveling? Ze kickt op aandacht en dat is gewoon niet goed. Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar het is beter om daar vanaf te komen dan er zo vanzelfsprekend over te praten dat je ouders het niet aanpakken. En vervolgens uitgebreid met Bortecinem lullen over Marokkanen en Turken die veel erger zijn.
Whehe, een goed boek. Zouden er al recensies van zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Faal ik even hard zeg.Bedoelde de Koran.
De Bijbel is ook wel een goed boek, heb hem nog ergens tussen mijn megacollectie boeken zitten.
Dit is echt een rare manier van verdedigen. Er bestaan verschillende vormen van aandacht en ik vind dat ze nu echt te ver gaat. Ze moet het verder zelf weten, ik wijs haar er alleen heel duidelijk op. Hoe ver kan je verveling komen dat je zulke foto's post op het internet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat dat niet het excuus is, maar de druppel.
Verder wil iedereen hier aandacht, dat is het oudste idee van een forum.
Ik heb gewoon iets met religieuze boeken. Ik heb ze sowieso in mijn megacollectie zitten. Behalve de Thora.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, een goed boek. Zouden er al recensies van zijn?![]()
www.scholieren.com ?
Nee. Ik ben het voor de verandering een keer met je eens. Al kan je wel wat rustiger aan doen, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is nieuw. Of is dit sarcasme dat ik niet herken?
Verdedigen is het niet echt, ik trap haar echter ook niet de grond in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is echt een rare manier van verdedigen. Er bestaan verschillende vormen van aandacht en ik vind dat ze nu echt te ver gaat. Ze moet het verder zelf weten, ik wijs haar er alleen heel duidelijk op. Hoe ver kan je verveling komen dat je zulke foto's post op het internet?
In de voetstappen van de Profeet al gelezen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets met religieuze boeken. Ik heb ze sowieso in mijn megacollectie zitten. Behalve de Thora.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik ben het voor de verandering een keer met je eens. Al kan je wel wat rustiger aan doen, ja.
Ja, we maken er 'het Ummah-topic' van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
waarom smelten we het mocro en turku topic niet tot 1
Negentien en zo oordelen over je eigen daden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg. Vergeet dat getalletje maar, stelt in dit geval niets voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verdedigen is het niet echt, ik trap haar echter ook niet de grond in.
Ze moet het idd lekker zelf weten, ze is 19, oud en wijs genoeg dus.
Kijk als ik ze lelijk was was ik de eerste die haar tegen zou houden, maar ja.
Cool. Kun je het Arabisch goed lezen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
De Koran in het Arabisch en Nederlands en de Bijbel in het Engels.
Het allochtonen op Fok! topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
dan is het iedere dag oorlog..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
Dat kan ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, we maken er 'het Ummah-topic' van.![]()
Uiteraard, Tariq Ramadan is een goede schrijver alleen is hij een beetje raar. Alleen zijn uitlatingen in de media zijn een beetje raar, echt apart van zijn boeken vind ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de voetstappen van de Profeet al gelezen?
16 jaar en denken over trouwen en homo's slecht vinden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Negentien en zo oordelen over je eigen daden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg. Vergeet dat getalletje maar, stelt in dit geval niets voor.
Ik snap je laatste zin niet.
Ja wel, alleen het Arabisch in de Koran en siermuren niet. Die probeer ik nog altijd te ontcijferen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool. Kun je het Arabisch goed lezen?
Wie is die 16-jarige? Ik denk wel over trouwen, maar dat doen de meeste mensen wel. Het is toch niet zo dat ik zo snel mogelijk wil trouwen. Ik heb nergens gezegd dat ik homo's slecht vind. Niet zelf dingen gaan verzinnen. Kruip nog dieper in haar kont.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
16 jaar en denken over trouwen en homo's slecht vinden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg nee.
Hoeft ook niet
Wat vind je dan zo raar aan zijn uitlatingen? Welke uitlatingen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Uiteraard, Tariq Ramadan is een goede schrijver alleen is hij een beetje raar. Alleen zijn uitlatingen in de media zijn een beetje raar, echt apart van zijn boeken vind ik.
Het is alsnog wat. Ik ken het helemaal niet, heb de Koraan hier in het Turks liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja wel, alleen het Arabisch in de Koran en siermuren niet. Die probeer ik nog altijd te ontcijferen.
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-tariq-ramadan.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat vind je dan zo raar aan zijn uitlatingen? Welke uitlatingen?
Je hoeft er trouwens nu niet meteen op in te gaan, als je niet wilt. Ik begrijp ook wel dat het een laat tijdstip is voor een discussie.
Het is Arabisch in de Koran is wat anders, he! Het is zeg maar in oud-Arabische sierletters geschreven, van het oorsprong van het boek zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is alsnog wat. Ik ken het helemaal niet, heb de Koraan hier in het Turks liggen.
Je voelt je al aangesproken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie is die 16-jarige? Ik denk wel over trouwen, maar dat doen de meeste mensen wel. Het is toch niet zo dat ik zo snel mogelijk wil trouwen. Ik heb nergens gezegd dat ik homo's slecht vind. Niet zelf dingen gaan verzinnen. Kruip nog dieper in haar kont.
Ja, weet ik, maar ik bedoelde dus gewoon Arabisch kennen, los van de Koran.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is Arabisch in de Koran is wat anders, he! Het is zeg maar in oud-Arabische sierletters geschreven, van het oorsprong van het boek zeg maar.
Wowww, bijzonder hoor dat ik me aangesproken voel. Lachen is gezond. Niet te veel doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je voelt je al aangesproken.
De ideeën over onderdrukken van die gevoelens getuigen inderdaad van je waardering jegens homo's![]()
En ik moest lachen om de woorden 'homo's' en 'kruip nog dieper in haar kont' in 1 alinea
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik bedoelde dus gewoon Arabisch kennen, los van de Koran.
Pure Turk? Haha, jij wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wowww, bijzonder hoor dat ik me aangesproken voel. Lachen is gezond. Niet te veel doen.
You never fail to make me smilequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wowww, bijzonder hoor dat ik me aangesproken voel. Lachen is gezond. Niet te veel doen.
Ga dan gewoon slapen gek..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:44 schreef Rookert het volgende:
Ik ga wel verder chillen in bed met mobiel en FOK!, kom ik in mijn zen-mood
Vloeiend Nederlands, Engels en Frans.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kan toch ook vloeiend Frans spreken? Echt handig gewoon.
Dit is wel een leuk zen-liedje voor daarbij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:44 schreef Rookert het volgende:
Ik ga wel verder chillen in bed met mobiel en FOK!, kom ik in mijn zen-mood
Ah, jammer. Morgen checken dan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:57 schreef Rookert het volgende:
Ik kan niet op Youtube met mn N95, sorry TM
De mijne is dood. Althans het scherm van mijn N95 heeft het begeven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:57 schreef Rookert het volgende:
Ik kan niet op Youtube met mn N95, sorry TM
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is wel een leuk zen-liedje voor daarbij.![]()
Het scherm! Al ben je maar een mocroquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:59 schreef o.us het volgende:
[..]
De mijne is dood. Althans de scherm van mijn N95 heeft het begeven.
Ik spreek al zo veel talen dat jullie mij wel moeten vergeven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het scherm! Al ben je maar een mocro
Ik check t morgen!
Je spreekt geen Perzisch.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek al zo veel talen dat jullie mij wel moeten vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |