Omdat dat niet het excuus is, maar de druppel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daarom. Waarom dan als excuus de verveling? Ze kickt op aandacht en dat is gewoon niet goed. Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar het is beter om daar vanaf te komen dan er zo vanzelfsprekend over te praten dat je ouders het niet aanpakken. En vervolgens uitgebreid met Bortecinem lullen over Marokkanen en Turken die veel erger zijn.
Whehe, een goed boek. Zouden er al recensies van zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Faal ik even hard zeg.Bedoelde de Koran.
De Bijbel is ook wel een goed boek, heb hem nog ergens tussen mijn megacollectie boeken zitten.
Dit is echt een rare manier van verdedigen. Er bestaan verschillende vormen van aandacht en ik vind dat ze nu echt te ver gaat. Ze moet het verder zelf weten, ik wijs haar er alleen heel duidelijk op. Hoe ver kan je verveling komen dat je zulke foto's post op het internet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat dat niet het excuus is, maar de druppel.
Verder wil iedereen hier aandacht, dat is het oudste idee van een forum.
Ik heb gewoon iets met religieuze boeken. Ik heb ze sowieso in mijn megacollectie zitten. Behalve de Thora.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, een goed boek. Zouden er al recensies van zijn?![]()
www.scholieren.com ?
Nee. Ik ben het voor de verandering een keer met je eens. Al kan je wel wat rustiger aan doen, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is nieuw. Of is dit sarcasme dat ik niet herken?
Verdedigen is het niet echt, ik trap haar echter ook niet de grond in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is echt een rare manier van verdedigen. Er bestaan verschillende vormen van aandacht en ik vind dat ze nu echt te ver gaat. Ze moet het verder zelf weten, ik wijs haar er alleen heel duidelijk op. Hoe ver kan je verveling komen dat je zulke foto's post op het internet?
In de voetstappen van de Profeet al gelezen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets met religieuze boeken. Ik heb ze sowieso in mijn megacollectie zitten. Behalve de Thora.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Ik ben het voor de verandering een keer met je eens. Al kan je wel wat rustiger aan doen, ja.
Ja, we maken er 'het Ummah-topic' van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
waarom smelten we het mocro en turku topic niet tot 1
Negentien en zo oordelen over je eigen daden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg. Vergeet dat getalletje maar, stelt in dit geval niets voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verdedigen is het niet echt, ik trap haar echter ook niet de grond in.
Ze moet het idd lekker zelf weten, ze is 19, oud en wijs genoeg dus.
Kijk als ik ze lelijk was was ik de eerste die haar tegen zou houden, maar ja.
Cool. Kun je het Arabisch goed lezen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
De Koran in het Arabisch en Nederlands en de Bijbel in het Engels.
Het allochtonen op Fok! topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
dan is het iedere dag oorlog..quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef Slayage het volgende:
Dat kan ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, we maken er 'het Ummah-topic' van.![]()
Uiteraard, Tariq Ramadan is een goede schrijver alleen is hij een beetje raar. Alleen zijn uitlatingen in de media zijn een beetje raar, echt apart van zijn boeken vind ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de voetstappen van de Profeet al gelezen?
16 jaar en denken over trouwen en homo's slecht vinden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Negentien en zo oordelen over je eigen daden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg. Vergeet dat getalletje maar, stelt in dit geval niets voor.
Ik snap je laatste zin niet.
Ja wel, alleen het Arabisch in de Koran en siermuren niet. Die probeer ik nog altijd te ontcijferen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool. Kun je het Arabisch goed lezen?
Wie is die 16-jarige? Ik denk wel over trouwen, maar dat doen de meeste mensen wel. Het is toch niet zo dat ik zo snel mogelijk wil trouwen. Ik heb nergens gezegd dat ik homo's slecht vind. Niet zelf dingen gaan verzinnen. Kruip nog dieper in haar kont.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
16 jaar en denken over trouwen en homo's slecht vinden? Nee, dan ben je nog niet wijs genoeg nee.
Hoeft ook niet
Wat vind je dan zo raar aan zijn uitlatingen? Welke uitlatingen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Uiteraard, Tariq Ramadan is een goede schrijver alleen is hij een beetje raar. Alleen zijn uitlatingen in de media zijn een beetje raar, echt apart van zijn boeken vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |