Waarom betrek je Jezus Christus hier bij? Laag hoor. En dan klagen over mijn gescheld, hypocriet. Ik zal mijn toon niet matigen, jullie doen altijd alsof we elkaar moeten knuffelen. Ik ben het totaal niet eens met haar mening en door m'n toon probeer ik dat duidelijk te maken. Ze reageert zo tegenstrijdig. Je bemoeit je ermee omdat je graag gemogen wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe eens rustig. Ik zeg toch niks over je mening? Ik zeg alleen dat je toon wel eens mag matigen. Trouwens, waarom bemoei ik me hiemee?
Mooie metafoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent perfect.
Ik heb mijn zondes..zo zullen mijn kinderen dat ook hebben. Daar zal ik begrip voor tonen aangezien mensen zwak zijn. Ik zal het niet aanmoedigen of goedkeuren ik zal enkel doen wat mij het beste lijkt.
Ik las wat je zei en ben even kritisch geweest naar mezelf toe. Ik dacht hieraan
''Waarom zie je de splinter in het oog van je broeder en word de balk in je eigen oog niet gewaar? Of hoe kun je tegen je broeder zeggen: ik wil de splinter uit je oog halen? En zie, in jouw oog is een balk. Jij huichelaar, haal eerst de balk uit je eigen oog, dan pas zie je helder, om de splinter uit het oog van je broeder te kunnen halen. (Hoofdst. 27, 2) ''
Maar nu ik erover nadenk past dat zoveel meer bij jou..
En waarom ben je zo agressief?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom betrek je Jezus Christus hier bij? Laag hoor. En dan klagen over mijn gescheld, hypocriet. Ik zal mijn toon niet matigen, jullie doen altijd alsof we elkaar moeten knuffelen. Ik ben het totaal niet eens met haar mening en door m'n toon probeer ik dat duidelijk te maken. Ze reageert zo tegenstrijdig. Je bemoeit je ermee omdat je graag gemogen wordt.
Het wordt trouwens tijd dat ik het oude boek weereens uit de kast pakquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent perfect.
Ik heb mijn zondes..zo zullen mijn kinderen dat ook hebben. Daar zal ik begrip voor tonen aangezien mensen zwak zijn. Ik zal het niet aanmoedigen of goedkeuren ik zal enkel doen wat mij het beste lijkt.
Ik las wat je zei en ben even kritisch geweest naar mezelf toe. Ik dacht hieraan
''Waarom zie je de splinter in het oog van je broeder en word de balk in je eigen oog niet gewaar? Of hoe kun je tegen je broeder zeggen: ik wil de splinter uit je oog halen? En zie, in jouw oog is een balk. Jij huichelaar, haal eerst de balk uit je eigen oog, dan pas zie je helder, om de splinter uit het oog van je broeder te kunnen halen. (Hoofdst. 27, 2) ''
Emel, zo gaat je Nederlands examen toch een fiasco worden, plaats dingen eens in de context zeg, tering.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom betrek je Jezus Christus hier bij? Laag hoor. En dan klagen over mijn gescheld, hypocriet. Ik zal mijn toon niet matigen, jullie doen altijd alsof we elkaar moeten knuffelen. Ik ben het totaal niet eens met haar mening en door m'n toon probeer ik dat duidelijk te maken. Ze reageert zo tegenstrijdig. Je bemoeit je ermee omdat je graag gemogen wordt.
Ja, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent tenminste consequent qua leertijdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bilmi ik ga graag de discussie met je aan maar ik ga even leren..zal het dalijk wel lezen en anders morgen
Persoonlijke aanvallen en dan klagen mensen over mijn toon... Meteen over perfectie beginnen, nergens heb ik beweerd perfect te zijn. Ik snap niet dat mensen altijd klagen over mij, aangezien jij vanaf het begin al zo fucking schijnheilig doet, omdat ik toen zei niet te schelden. Ja, nu scheld ik, maar je doet alsof anderen zich niet ergens aan kunnen houden, omdat jij het waarschijnlijk nooit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Sorry, jij bent perfect.
De Bijbel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Het wordt trouwens tijd dat ik het oude boek weereens uit de kast pak.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef o.us het volgende:
[..]
aah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Pff.. het is fok, ik doe hier niet mijn best.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel, zo gaat je Nederlands examen toch een fiasco worden, plaats dingen eens in de context zeg, tering.
Succes met leren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bilmi ik ga graag de discussie met je aan maar ik ga even leren..zal het dalijk wel lezen en anders morgen
Tuurlijk wil ze aandacht, anders plaatst ze het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen en dan klagen mensen over mijn toon... Meteen over perfectie beginnen, nergens heb ik beweerd perfect te zijn. Ik snap niet dat mensen altijd klagen over mij, aangezien jij vanaf het begin al zo fucking schijnheilig doet, omdat ik toen zei niet te schelden. Ja, nu scheld ik, maar je doet alsof anderen zich niet ergens aan kunnen houden, omdat jij het waarschijnlijk nooit ziet.
Ok, het is goed dat je het niet aanmoedigt, maar waarom doe je dan alsof het zo vanzelfsprekend is dat je ouders jouw gedrag zullen afkeuren, maar er verder niets aan kunnen doen. Negentien is echt niet zo oud hoor. Mijn toon is soms misschien aanvallender dan het lijkt, maar ik kan zulk gedrag echt niet uitstaan. Je post zo'n foto, ok de mens is zwak, maar dit vind ik te ver gaan. Wat wil je? Aandacht van fokkers?
Ja, het kan best bij mij passen, maar ik beweer nergens perfect te zijn, dat maak jij er van.![]()
Ik ben niet agressief.
Ik weet niet? Misschien ben je een christelijke Marokkaan. Bovenstaande vers is uit de Bijbel namelijk.quote:
Je doet hier wat je het beste uitkomt jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. het is fok, ik doe hier niet mijn best.
In de meeste heilige boeken zal er wel iets dergelijks staanquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet? Misschien ben je een christelijke Marokkaan. Bovenstaande vers is uit de Bijbel namelijk.
Ja, daarom. Waarom dan als excuus de verveling? Ze kickt op aandacht en dat is gewoon niet goed. Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar het is beter om daar vanaf te komen dan er zo vanzelfsprekend over te praten dat je ouders het niet aanpakken. En vervolgens uitgebreid met Bortecinem lullen over Marokkanen en Turken die veel erger zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ze aandacht, anders plaatst ze het niet
blablaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je doet hier wat je het beste uitkomt ja
Faal ik even hard zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet? Misschien ben je een christelijke Marokkaan. Bovenstaande vers is uit de Bijbel namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |