abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:51:55 #201
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747167
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Weten je ouders hier wel van?
Ik heb het ze niet verteld. Dus denk het niet.
pi_76747168
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..
''Ik heb jouw dochter met die en die gezien''
Mama; ja daar ben ik van op de hoogte.
Zij: '' ''
En dan is hun dochter in elk gaatje genomen door de buurtneger, hilaaaaarisch.
Het is zo cliché maar oh zo waar. Bij Turken is het precies zo. De vrouwen die altijd het hardst lullen over dochters van anderen zijn vaak moeder van de grootste slet van het dorp.
pi_76747188
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik heb het ze niet verteld. Dus denk het niet.
Wat zouden ze ervan vinden als ze erachter kwamen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76747200
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het is zo cliché maar oh zo waar. Bij Turken is het precies zo. De vrouwen die altijd het hardst lullen over dochters van anderen zijn vaak moeder van de grootste slet van het dorp.
Je hebt wel gelijk, maar van sommige Turken begrijp ik wel dat ze elkaar op de hoogte houden. Als het gewoon echt vrienden zijn en ze het niet doen om elkaar belachelijk te maken.
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:54:55 #205
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747279
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En dat alles zó stiekem moet vind ik ook achterlijk .
Veel ouders weten bijvoorbeeld ook dat hun zoon een vriendinnetje heeft maar haar naar huis nemen mag dan niet want dat is respectloos. Maar buiten op straat rotzooien met elkaar keuren ze dan indirect wel weer goed? :/

Zal wel aan mij liggen hoor.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:55:57 #206
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747311
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat zouden ze ervan vinden als ze erachter kwamen?
They would be sooooooo damn proud.

HAHA wat denk je zelf? Ze zouden het afkeuren..maar wat kunnen ze eraan doen? Ik ben oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe en niet..
pi_76747413
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

They would be sooooooo damn proud.

HAHA wat denk je zelf? Ze zouden het afkeuren..maar wat kunnen ze eraan doen? Ik ben oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe en niet..
Ok, dat was dan ook gewoon m'n vraag. Je doet alsof het zo vanzelfsprekend is. Alsof alle ouders denken dat het slecht is, maar de keus bij hun dochter laten.
Ik ben een pure Turk.
pi_76747431
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Veel ouders weten bijvoorbeeld ook dat hun zoon een vriendinnetje heeft maar haar naar huis nemen mag dan niet want dat is respectloos. Maar buiten op straat rotzooien met elkaar keuren ze dan indirect wel weer goed? :/

Of je dochter verbieden om een vriendje te nemen terwijl je weet dat ze er toch een gaat nemen maar dan achter je rug om. En als je haar dan betrapt of er op een andere manier achterkomt haar afstraffen op een achterlijke manier. Damn. Turken en Marokkanen.

Maar goed ik ben weg. Was leuk om dit topic weer eens bezocht te hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:01:33 #209
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747543
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, dat was dan ook gewoon m'n vraag. Je doet alsof het zo vanzelfsprekend is. Alsof alle ouders denken dat het slecht is, maar de keus bij hun dochter laten.
Nee, meeste achterlijke ouders zouden er waarschijnlijk op los slaan
Vergetende wat ze zelf allemaal in hun jeugdjaren hebben uitgehaald..haha
pi_76747572
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En maar taarten blijven bakken jij.
pi_76747634
T'is de laatste tijd trouwens wel rustig in het Marokkanen-topic. Iedereen druk bezig met werk, school, etc.?
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:04:21 #212
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747644
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Of je dochter verbieden om een vriendje te nemen terwijl je weet dat ze er toch een gaat nemen maar dan achter je rug om. En als je haar dan betrapt of er op een andere manier achterkomt haar afstraffen op een achterlijke manier. Damn. Turken en Marokkanen.

Maar goed ik ben weg. Was leuk om dit topic weer eens bezocht te hebben.
SPOILER
Ahja dat verbieden snap ik wel vanuit Islamitisch oogpunt, en daar vind ik niks mee.
Maar ik zou mijn kinderen dat niet op zo een achterlijke manier door de strot duwen..gewoon van kleins af aan veel vertellen over het geloof en vooral WAAROM en zij zullen dan hopelijk nog geen eens het ''verkeerde'' pad op willen gaan
pi_76747645
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee, meeste achterlijke ouders zouden er waarschijnlijk op los slaan
Vergetende wat ze zelf allemaal in hun jeugdjaren hebben uitgehaald..haha
Ok, dit is echt zonde en achterlijk. Het is totaal niet onterecht om hier als ouder echt een probleem van te maken, ondanks dat ze zelf misschien iets hebben gedaan in hun jeugd. Je gaat je kind toch niet van alles laten doen, omdat je het zelf ook hebt gedaan? Dit is echt een zieke gedachtegang. Het is dan ook niet normaal dat jij denkt dat je ouders hier goed aan doen door het alleen maar af te keuren en er verder niets aan te doen. Je denkt echt oud genoeg te zijn, je bent 19, toch? Denk je nou werkelijk zo volwassen te zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_76747726
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ahja dat verbieden snap ik wel vanuit Islamitisch oogpunt, en daar vind ik niks mee.
Maar ik zou mijn kinderen dat niet op zo een achterlijke manier door de strot duwen..gewoon van kleins af aan veel vertellen over het geloof en vooral WAAROM en zij zullen dan hopelijk nog geen eens het ''verkeerde'' pad op willen gaan
Nu zeg je weer dat je het je eigen kinderen wel wil leren, terwijl je net zei dat achterlijke ouders er op losslaan? Vind je het nou wel of niet terecht om hier als ouder een probleem van te maken? Je geeft zo te zien ook toe dat dit het verkeerde pad is. Ik vind het echt triest om meteen te praten over roddelende Turken en Marokkanen, jouw fout verdwijnt er niet mee hoor.
Ik ben een pure Turk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:07:07 #215
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747736
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, dit is echt zonde en achterlijk. Het is totaal niet onterecht om hier als ouder echt een probleem van te maken, ondanks dat ze zelf misschien iets hebben gedaan in hun jeugd. Je gaat je kind toch niet van alles laten doen, omdat je het zelf ook hebt gedaan? Dit is echt een zieke gedachtegang. Het is dan ook niet normaal dat jij denkt dat je ouders hier goed aan doen door het alleen maar af te keuren en er verder niets aan te doen. Je denkt echt oud genoeg te zijn, je bent 19, toch? Denk je nou werkelijk zo volwassen te zijn?
Nee dat heb ik niet beweerd. Ik vind het ACHTERLIJK op de manier waarom de meesten dan dat probleem oplossen. Kind in elkaar slaan..meisjes worden voor dit soort dingen echt gewoon totallos geslagen en ja dat vind ik achterlijk. En ik heb ook niet gezegd dat ik mijn kind van alles zou laten doen omdat ik dat wellicht ook gedaan zou hebben. Ik zou me wel VERPLAATSEN in het kind en begrip proberen te tonen indd. Zoiets valt niet op te leggen..het kind moet het zelf willen.

Zulke opmerkingen zijn echt niet nodig hoor, jij probeert altijd te provoceren. Houd daar nou eens mee op.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:08:09 #216
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_76747772
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik wou alleen zeggen dat ik hier mee eens ben. Ik zal voor de rest van dit topic onzichtbaar blijven en meelezen.
Feyenoord Rotterdam
pi_76747794
Bilmi, een beetje dimmen. Je hebt niet door hoe aanvallend je overkomt.
pi_76747814
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet beweerd. Ik vind het ACHTERLIJK op de manier waarom de meesten dan dat probleem oplossen. Kind in elkaar slaan..meisjes worden voor dit soort dingen echt gewoon totallos geslagen en ja dat vind ik achterlijk. En ik heb ook niet gezegd dat ik mijn kind van alles zou laten doen omdat ik dat wellicht ook gedaan zou hebben. Ik zou me wel VERPLAATSEN in het kind en begrip proberen te tonen indd. Zoiets valt niet op te leggen..het kind moet het zelf willen.

Zulke opmerkingen zijn echt niet nodig hoor, jij probeert altijd te provoceren. Houd daar nou eens mee op.
Nee, slaan is ook niet goed, maar hoe kun je hier begrip voor tonen? Een kind moet gewoon schaamte en angst kennen. Nee, je zegt inderdaad niet dat je je kind van alles zou laten doen, maar begin dan ook niet over wat je zelf in je jeugd hebt gedaan, alsof dat een fout kan verbeteren.

Ik provoceer niet, jij voelt je te snel aangevallen. Doe er iets aan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76747871
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi, een beetje dimmen. Je hebt niet door hoe aanvallend je overkomt.
Jij bent ook een van die triestelingen hier. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ik het achterlijk vind hoe Bortecinem en Marokkaanse18 hier tegenaan kijken. Ze lult een heel verhaal om haar eigen fout heen, over hoe achterlijk Turken en Marokkanen zijn en blablabla, alsof haar fout er nu beter op wordt. Moet ik jullie knuffelen? Ik probeer alleen iets duidelijk te maken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76747874
Damn, even bellen en je mist wat, even lezen
pi_76747928
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij bent ook een van die triestelingen hier. Ik probeer alleen uit te leggen waarom ik het achterlijk vind hoe Bortecinem en Marokkaanse18 hier tegenaan kijken. Ze lult een heel verhaal om haar eigen fout heen, over hoe achterlijk Turken en Marokkanen zijn en blablabla, alsof haar fout er nu beter op wordt. Moet ik jullie knuffelen? Ik probeer alleen iets duidelijk te maken.
Jezus Christus, doe eens rustig. Ik zeg toch niks over je mening? Ik zeg alleen dat je toon wel eens mag matigen. Je komt erg opdringerig en aanvallend over. En dat merken meer mensen hier.

Trouwens, waarom bemoei ik me hiemee?
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:13:03 #222
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_76747939
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Moet ik jullie knuffelen?
SPOILER
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:13:25 #223
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_76747948
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:11 schreef Rookert het volgende:
Damn, even bellen en je mist wat, even lezen
Dat had ik dus ook .
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:14:15 #224
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_76747969
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, slaan is ook niet goed, maar hoe kun je hier begrip voor tonen? Een kind moet gewoon schaamte en angst kennen. Nee, je zegt inderdaad niet dat je je kind van alles zou laten doen, maar begin dan ook niet over wat je zelf in je jeugd hebt gedaan, alsof dat een fout kan verbeteren.

Ik provoceer niet, jij voelt je te snel aangevallen. Doe er iets aan.
Sorry, jij bent perfect.
Ik heb mijn zondes..zo zullen mijn kinderen dat ook hebben. Daar zal ik begrip voor tonen aangezien mensen zwak zijn. Ik zal het niet aanmoedigen of goedkeuren ik zal enkel doen wat mij het beste lijkt.

Ik las wat je zei en ben even kritisch geweest naar mezelf toe. Ik dacht hieraan

''Waarom zie je de splinter in het oog van je broeder en word de balk in je eigen oog niet gewaar? Of hoe kun je tegen je broeder zeggen: ik wil de splinter uit je oog halen? En zie, in jouw oog is een balk. Jij huichelaar, haal eerst de balk uit je eigen oog, dan pas zie je helder, om de splinter uit het oog van je broeder te kunnen halen. (Hoofdst. 27, 2) ''

Maar nu ik erover nadenk past dat zoveel meer bij jou..
En waarom ben je zo agressief?
pi_76747971
Shit, ik woon echt in een te nette omgeving als ik dit zo lees
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')