Dankje i guess.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Meisje wat een mooie benen/figuur man...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, ik check geen postgeschiedenissen meer (vind het zelf irritant), maar dit had ik bijna gemist![]()
Waarom kom je zulke mensen niet in het echt tegen
Nee, ik vond het zelf irritant en wou niet hypocriet zijnquote:
Hehe goed van je hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik vond het zelf irritant en wou niet hypocriet zijn
Maar dit had ik dus bijna gemist, echt mooi lichaam heb je hoor![]()
Lekker oppervlakkig, maar dan moet je je foto's ook niet op internet gooien
Handtekening?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe goed van je hoor.
Dankje
quote:
Als ik haar op de uni zie zal ik haar een boks gevenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse18, je hebt echt een mooi figuur!
Maar ben je niet bang dat bekende mensen die foto's zien, of zit je daar niet mee?
Dankje ennuh nahh ik zit daar niet mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse18, je hebt echt een mooi figuur!
Maar ben je niet bang dat bekende mensen die foto's zien, of zit je daar niet mee?
Heb je haar nog niet gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik haar op de uni zie zal ik haar een boks geven.
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dankje ennuh nahh ik zit daar niet mee?
Op het strand zie je me ook halfnaakt..
Heb je wel eens op sugababes of een van de varianten daarop gekekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.
Nee, maar ik hoor in mijn omgeving wel vaker zulke verhalen. Ook over Marokkaanse meisjes, vandaar. Maar als je gewoon schijt hebt aan die roddels dan is het cool natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens op sugababes of een van de varianten daarop gekeken?
Oh ja voor een Marokkaans meisje vast ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.
Haha. You go girl.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ja voor een Marokkaans meisje vast ook.
Maar ik trek me vrij weinig aan van anderen..sowieso heel die gare sociale controle in die buitenlandse gemeenschappen maakt me ziek![]()
En de mensen die het meest roddelen zijn vaak de ergsten op elk gebied hehe.
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..quote:
Weten je ouders hier wel van?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..
''Ik heb jouw dochter met die en die gezien''
Mama; ja daar ben ik van op de hoogte.
Zij: ''''
En dan is hun dochter in elk gaatje genomen door de buurtneger, hilaaaaarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |