I hate you tooquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Omdat ik je haat!
Laten we het vooral niet over school hebben svp
Hahahaha lekker gedaaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
I hate you too![]()
Weet je hoe kut het is om erachter te komen dat je waarschijnlijk de binnenband van je eigen fiets 3 extra gaten hebt bezorgd toen je je de buitenband eraf wou halen![]()
En verder heeft een mongool met een mes erin zitten snijden![]()
Mensen
Ik was fucking chagrijnigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahaha lekker gedaaan![]()
Oh dat ja..doe ik ooka ltijd!
Je gevoel voor humor is echt ongeëvenaard wist je dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
I was just kiddin' ha!
Maar goed..super vervelend natuurlijk
NOT THE 10 PM HUNGERquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb honger, maar ik heb sinds eergisteren besloten dat ik gezonder en minder moet gaan eten. Appels zijn dus écht geen goede vervangers voor een lekkere zak chips![]()
.
Vaker gehoord ja..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is echt ongeëvenaard wist je dat?![]()
Ja, maar hij doet het weer hoor. Profiel van achterband is wel hard naar de klote, volgende keer dat ie plat staat mag de fietsenmaker er een nieuwe band om doen
Ik praat nog wel met je hoor..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vaker gehoord ja..lollol
Heb jij je fiets zelf gerepareerd?
applausje hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Échte Nederlanders repareren hun eigen fiets.
Nee, nog nooit. En mn zusje en ik gaan zo zorgvuldig met onze fiets om..ik ben daar zeker 6 keer per jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik praat nog wel met je hoor..
Ja, naja, iig een poging gewaagd dusJij nooit dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
6x per jaar en jullie gaan zorgvuldig met je fiets om?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. En mn zusje en ik gaan zo zorgvuldig met onze fiets om..ik ben daar zeker 6 keer per jaar. Hij doet het vaak ook gratis omdat het dan zo een klein dingetje is hahaha
Wat nou 'flap'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wiwakka..houden zo !
Rookert..dat zorgvuldig meende ik niet flap.
flapquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert bestaat vanaf nu niet meer![]()
Wikwakka..nee gewoon ''flap''
"Oh boehoequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Spuit 11quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Meisje wat een mooie benen/figuur man...
Ok, ik check geen postgeschiedenissen meer (vind het zelf irritant), maar dit had ik bijna gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Meisje wat een mooie benen/figuur man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |