Klik!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
Ik zocht nog zo'n plaatje van Turkije maar kon het niet vinden..
Ik zie het eerder als verloedering.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, de beschaving heeft Marokko ook bereikt, zie ik.
Ach, dat kan morgen, of eigenlijk later vandaag, ook welquote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik schrok! Ik keek naar de datum..en ik dacht dat het nog voor 12'en was en ik zag zondag 10 januari staan en ik dacht kuuuuuut. Dan moet ik nu nog een opdracht maken hehe. Maar nou niet dus laat maar zeggen
frans..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat daar nou ´projets´ in plaats van ´projects´?
En nou in het Nederlands.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik schrok! Ik keek naar de datum..en ik dacht dat het nog voor 12'en was en ik zag zondag 10 januari staan en ik dacht kuuuuuut. Dan moet ik nu nog een opdracht maken hehe. Maar nou niet dus laat maar zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat daar nou ´projets´ in plaats van ´projects´?
Sorry, ik zal nooit meer 's avonds laat slimme opmerkingen proberen te maken.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar hebben ze in Marokko tenminste de McArabia?
Ik denk dat de CD-speler Marokko onderhand wel heeft bereikt, hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 15:23 schreef perezoso het volgende:
Wat kan ik meenemen naar Marokko wat daar waarde heeft en hier nauwelijks ? Ik dacht zelf aan een zo'n voice recorder met een bandje. Ze draaien daar toch geen cd's ?
En omgekeerd wil ook iets meenemen, wil zelf een mooie lamp kopen in de zouks (of hoe schrijf je dat). Maar misschien hebben jullie meeneem tips ?
Ik niet, ik zit de hele dag te FOK!ken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boe!
Iedereen druk zo te zien hehe?
Levensloos hooor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit de hele dag te FOK!ken.
Saaaaaaaiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben een vergaderverslag aan het schrijven.
Leeeeeeuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
Ik kijk Slumdog Millionaire metFreida Pinto
![]()
Lekker oppervlakkige bui dus
Zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leeeeeeuk.
Dat mag af en toe.
Ik heb morgen ook vrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vrij tot en met morgen.
I hate you tooquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Omdat ik je haat!
Laten we het vooral niet over school hebben svp
Hahahaha lekker gedaaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
I hate you too![]()
Weet je hoe kut het is om erachter te komen dat je waarschijnlijk de binnenband van je eigen fiets 3 extra gaten hebt bezorgd toen je je de buitenband eraf wou halen![]()
En verder heeft een mongool met een mes erin zitten snijden![]()
Mensen
Ik was fucking chagrijnigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahaha lekker gedaaan![]()
Oh dat ja..doe ik ooka ltijd!
Je gevoel voor humor is echt ongeëvenaard wist je dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
I was just kiddin' ha!
Maar goed..super vervelend natuurlijk
NOT THE 10 PM HUNGERquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb honger, maar ik heb sinds eergisteren besloten dat ik gezonder en minder moet gaan eten. Appels zijn dus écht geen goede vervangers voor een lekkere zak chips![]()
.
Vaker gehoord ja..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gevoel voor humor is echt ongeëvenaard wist je dat?![]()
Ja, maar hij doet het weer hoor. Profiel van achterband is wel hard naar de klote, volgende keer dat ie plat staat mag de fietsenmaker er een nieuwe band om doen
Ik praat nog wel met je hoor..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vaker gehoord ja..lollol
Heb jij je fiets zelf gerepareerd?
applausje hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Échte Nederlanders repareren hun eigen fiets.
Nee, nog nooit. En mn zusje en ik gaan zo zorgvuldig met onze fiets om..ik ben daar zeker 6 keer per jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik praat nog wel met je hoor..
Ja, naja, iig een poging gewaagd dusJij nooit dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
6x per jaar en jullie gaan zorgvuldig met je fiets om?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. En mn zusje en ik gaan zo zorgvuldig met onze fiets om..ik ben daar zeker 6 keer per jaar. Hij doet het vaak ook gratis omdat het dan zo een klein dingetje is hahaha
Wat nou 'flap'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wiwakka..houden zo !
Rookert..dat zorgvuldig meende ik niet flap.
flapquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert bestaat vanaf nu niet meer![]()
Wikwakka..nee gewoon ''flap''
"Oh boehoequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Spuit 11quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Meisje wat een mooie benen/figuur man...
Ok, ik check geen postgeschiedenissen meer (vind het zelf irritant), maar dit had ik bijna gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dankje i guess.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, ik check geen postgeschiedenissen meer (vind het zelf irritant), maar dit had ik bijna gemist![]()
Waarom kom je zulke mensen niet in het echt tegen
Nee, ik vond het zelf irritant en wou niet hypocriet zijnquote:
Hehe goed van je hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik vond het zelf irritant en wou niet hypocriet zijn
Maar dit had ik dus bijna gemist, echt mooi lichaam heb je hoor![]()
Lekker oppervlakkig, maar dan moet je je foto's ook niet op internet gooien
Handtekening?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hehe goed van je hoor.
Dankje
quote:
Als ik haar op de uni zie zal ik haar een boks gevenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse18, je hebt echt een mooi figuur!
Maar ben je niet bang dat bekende mensen die foto's zien, of zit je daar niet mee?
Dankje ennuh nahh ik zit daar niet mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Marokkaanse18, je hebt echt een mooi figuur!
Maar ben je niet bang dat bekende mensen die foto's zien, of zit je daar niet mee?
Heb je haar nog niet gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik haar op de uni zie zal ik haar een boks geven.
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dankje ennuh nahh ik zit daar niet mee?
Op het strand zie je me ook halfnaakt..
Heb je wel eens op sugababes of een van de varianten daarop gekekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.
Nee, maar ik hoor in mijn omgeving wel vaker zulke verhalen. Ook over Marokkaanse meisjes, vandaar. Maar als je gewoon schijt hebt aan die roddels dan is het cool natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens op sugababes of een van de varianten daarop gekeken?
Oh ja voor een Marokkaans meisje vast ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg is die foto idd niet. Maar ik bedoel, als een Turks meisje zo'n foto online zou plaatsen en een bekende zou die foto tegenkomen dan zou het wel kut zijn voor haar. Roddels enzo.
Haha. You go girl.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ja voor een Marokkaans meisje vast ook.
Maar ik trek me vrij weinig aan van anderen..sowieso heel die gare sociale controle in die buitenlandse gemeenschappen maakt me ziek![]()
En de mensen die het meest roddelen zijn vaak de ergsten op elk gebied hehe.
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..quote:
Weten je ouders hier wel van?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook grappig als mensen je zogenaamd gaan verlullen bij je ouders..
''Ik heb jouw dochter met die en die gezien''
Mama; ja daar ben ik van op de hoogte.
Zij: ''''
En dan is hun dochter in elk gaatje genomen door de buurtneger, hilaaaaarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |