Klik!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
Ik zocht nog zo'n plaatje van Turkije maar kon het niet vinden..
Ik zie het eerder als verloedering.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, de beschaving heeft Marokko ook bereikt, zie ik.
Ach, dat kan morgen, of eigenlijk later vandaag, ook welquote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik schrok! Ik keek naar de datum..en ik dacht dat het nog voor 12'en was en ik zag zondag 10 januari staan en ik dacht kuuuuuut. Dan moet ik nu nog een opdracht maken hehe. Maar nou niet dus laat maar zeggen
frans..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat daar nou ´projets´ in plaats van ´projects´?
En nou in het Nederlands.quote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik schrok! Ik keek naar de datum..en ik dacht dat het nog voor 12'en was en ik zag zondag 10 januari staan en ik dacht kuuuuuut. Dan moet ik nu nog een opdracht maken hehe. Maar nou niet dus laat maar zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staat daar nou ´projets´ in plaats van ´projects´?
Sorry, ik zal nooit meer 's avonds laat slimme opmerkingen proberen te maken.quote:
Jep.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar hebben ze in Marokko tenminste de McArabia?
Ik denk dat de CD-speler Marokko onderhand wel heeft bereikt, hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 15:23 schreef perezoso het volgende:
Wat kan ik meenemen naar Marokko wat daar waarde heeft en hier nauwelijks ? Ik dacht zelf aan een zo'n voice recorder met een bandje. Ze draaien daar toch geen cd's ?
En omgekeerd wil ook iets meenemen, wil zelf een mooie lamp kopen in de zouks (of hoe schrijf je dat). Maar misschien hebben jullie meeneem tips ?
Ik niet, ik zit de hele dag te FOK!ken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boe!
Iedereen druk zo te zien hehe?
Levensloos hooor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit de hele dag te FOK!ken.
Saaaaaaaiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben een vergaderverslag aan het schrijven.
Leeeeeeuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
Ik kijk Slumdog Millionaire metFreida Pinto
![]()
Lekker oppervlakkige bui dus
Zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leeeeeeuk.
Dat mag af en toe.
Ik heb morgen ook vrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vrij tot en met morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |