Ja dat is het hoor..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Just stunned by your utter beauty
Of je ruikt nog naar turkse pizzaquote:
''quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of je ruikt nog naar turkse pizzaAnderen mogen het gewoon niet eten als jij het eet eigenlijk, het stinkt dan meteen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Het leven van marokkaanse18 gaat niet over rozen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de Marokkanen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de Marokkanen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet een kant kiezen. Dit topic of ons topic.
dat bestaat niet, keuze maken of anders...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kies de gulden middenweg - geen topic.
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2 houdt gewoon van muntthee, dus dan kan ie het beste bij de Marokkanen blijven.
Muntthee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2 houdt gewoon van muntthee, dus dan kan ie het beste bij de Marokkanen blijven.
Inderdaad. Wat doe je hier dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.
Sorry, ik vergat erbij te zetten: 'mits ingeschonken door zwoele marokkaanse chicks'quote:
Wat heb ik daar nou aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat erbij te zetten: 'mits ingeschonken door zwoele marokkaanse chicks'.
Waarom denk je dat ik van bontkraagjes houquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor jou kunnen het ook 'bontkraagjes met opgeschoren kapsels' zijn.
Dat was een gokquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van bontkraagjes hou
Valt me tegen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom denk weet je dat ik van bontkraagjes hou
Rolmops!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey, er wordt hier niet gescholden jongens.
Het had in ieder geval zo Nederland kunnen zijn. Nu wordt ook al ons landschap gejat.quote:
Ze jatten ons vrouwen, kinderen, banen en nu ook ons landschapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het had in ieder geval zo Nederland kunnen zijn. Nu wordt ook al ons landschap gejat.
Tsunami van vernederlandsing in Marokko.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het had in ieder geval zo Nederland kunnen zijn. Nu wordt ook al ons landschap gejat.
Ze jatten ook al onze typische rechthoekige weides, dat dit zomaar kan ik Marokko!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tsunami van vernederlandsing in Marokko.
quote:
Whehe, wtf is dezequote:
GiantSpazz (2 uur geleden) Toon Verbergenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
GiantSpazz (2 uur geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden
if u try n 22 lets do it nigga
Eerste comment van Youtube![]()
Deze lui kunnen goed zingen
Ach joh, driedubbel parkeren, wie heeft daar nou last van?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ok nog eentje, dan hebben jullie een beetje een beeld van de Marokkaanse rij-cultuur. Even parkeren:
[ afbeelding ]
Heb je het bord gezien uberhauptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach joh, driedubbel parkeren, wie heeft daar nou last van?
Als je dat met je fiets doet laten ze je beide banden leeglopen en ligt ie 20 meter verderop op de grondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ok nog eentje, dan hebben jullie een beetje een beeld van de Marokkaanse rij-cultuur. Even parkeren:
[ afbeelding ]
Stemmen sexy vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blablaaaaaa Jeremiah![]()
![]()
![]()
Zijn stem is keisexy
Héééel mooi ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Stemmen sexy vinden![]()
Hier, kan je zijn stoppelbaard checken, deze versie is sowieso beter dan het origineel
Ja en ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit nou echt marokko? Wat een debiele kruising, trouwens.
Mwhoa..it's OK. Ik ga dalijk wel echt beginnen met lerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden![]()
Bijna elke cover is geslaagd![]()
Maar goed, how's life?
Ik snapte ook al niet dat je hele tijd niet op FOK was en deze week wel. Dacht dat je aan het leren was, maar je was met ietst anders. Nu moet je leren en ben je weer op FOKquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:![]()
[..]
Mwhoa..it's OK. Ik ga dalijk wel echt beginnen met leren![]()
En bij jou? Lekker aan het genieten van niks doen nu je tentamens achter de rug zijn hehe..
Hoe lang duurt dat eigenlijk? Of is dat niet bekend? [edit:het is al open ]quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij gaat zo wel weer open, maar het is wel al meerdere keren gezegd dat je alleen maar Nederlands mag posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |