quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
1. nee
2. wat is dat??
3. nee
quote:
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jood als scheldwoord maakt net zoveel indruk als ´fietspomp´
My thoughts...waarschijnlijk was het een educated opmerking.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jood als scheldwoord maakt net zoveel indruk als ´fietspomp´
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.
Nee hoor, je moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???
Dat is zó 1944quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.
Muil houdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het zelf weten.
Zootje daar in Iran, die Ahmadinejad wordt nog een keer omgelegdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ite-ahmadinejad.html
Het is hier een forumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.
Commentaar op een mening geven doe jij gelukkig ook nooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.
Je zou stand-up comedian moeten wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |