Ja dat is het hoor..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Just stunned by your utter beauty
Of je ruikt nog naar turkse pizzaquote:
''quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of je ruikt nog naar turkse pizzaAnderen mogen het gewoon niet eten als jij het eet eigenlijk, het stinkt dan meteen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Het leven van marokkaanse18 gaat niet over rozen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de Marokkanen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga maar slijmen bij de Marokkanen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet een kant kiezen. Dit topic of ons topic.
dat bestaat niet, keuze maken of anders...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kies de gulden middenweg - geen topic.
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2 houdt gewoon van muntthee, dus dan kan ie het beste bij de Marokkanen blijven.
Muntthee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2 houdt gewoon van muntthee, dus dan kan ie het beste bij de Marokkanen blijven.
Inderdaad. Wat doe je hier dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.
Sorry, ik vergat erbij te zetten: 'mits ingeschonken door zwoele marokkaanse chicks'quote:
Wat heb ik daar nou aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, ik vergat erbij te zetten: 'mits ingeschonken door zwoele marokkaanse chicks'.
Waarom denk je dat ik van bontkraagjes houquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor jou kunnen het ook 'bontkraagjes met opgeschoren kapsels' zijn.
Dat was een gokquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van bontkraagjes hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |