Fuck, dat ben ik vergeten.quote:
Haha, TS is een negert.quote:
Hoi Joran!quote:
quote:
Ja die smoezen kennen we nu wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Maar niet alle mensen zijn dik doordat ze veel eten.
Soms zit er een reden achter.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Maar niet alle mensen zijn dik doordat ze veel eten.
Soms zit er een reden achter.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is die foto van die user met die sportwagen nog niet gepost.
Domper dit!!
Ja, maar die dikke mevrouw op rtl4 was veel gaan eten nadat haar zoontje overleden was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die smoezen kennen we nu wel.
Gelul.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Synthesist het volgende:
negervrouwen schijnen goed te koken. lekker en veel
daar zal de reden ook wel zitten
Dat dus.quote:
Skeletten niet dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Maar ze zijn altijd wel heel gezellig.
Waarom zeg je dit? Heb je soms lekker gegeten vanavond?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Nou leg eens uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:10 schreef klaasdj het volgende:
Sommige mensen die kunnen niet anders, wel eens aan gedacht? Net als anorexia.
Volstrekte kutklacht dus.
Dat zijn weer heel overtuigende xylofoons. verschil moet er wezen.quote:
Het ging er prima in ja, dank je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zeg je dit? Heb je soms lekker gegeten vanavond?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Cushingquote:
Eigen argumenten zouden je wel sieren ipv een opsomming uit de Wiki.quote:
Je vraagt om een uitleg. Imo bestaat een uitleg uit antwoorden, geen argumenten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigen argumenten zouden je wel sieren ipv een opsomming uit de Wiki.
Obesitas.quote:
'God is een dik mens', zou Descartes zeggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef Karasta het volgende:
[..]
Allemaal ziektes bedacht door dikke mensen
De antwoorden zijn aannames, ik wilde weten waarom jij dat zelf zo vindt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je vraagt om een uitleg. Imo bestaat een uitleg uit antwoorden, geen argumenten.
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Ze zijn ook zo'n gezellig bijzettafeltje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!
Enige ziekte die die mensen hebben is gebrek aan doorzettingsvermogen, niet dit soort onzin.quote:
Ik heb een deja vu-moment.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef Apekoek het volgende:
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!
Ja vind ik ook, moet je maar gaan sporten, als je echt wat wilt doen. Als je dieet zonder te sporten ben je sowieso kansloos. Tenzij je echt te dik bent om te lopen, maar dan ben je te laat begonnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moet je "Jong" van gisteren kijken: "Zo ben ik geboren,, het zit in de familie" zegt er 1"Ik heb zoveel diëten geprobeerd maar niks hielp" Yeah right.
Komt allemaal neer op gebrek aan discipline.quote:
Typte ze en nam buiten adem nog maar een flinke hap chocola. "Morgen begin ik met afvallen."quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het zijn ook altijd weer van die domme mensen, die denken dat dikke mensen alleen maar dik worden van vreten!
Denk eens na dude!
Ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het zijn ook altijd weer van die domme mensen, die denken dat dikke mensen alleen maar dik worden van vreten!
Denk eens na dude!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:03 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Typte ze en nam buiten adem nog maar een flinke hap chocola. "Morgen begin ik met afvallen."
Dat dus.quote:
Dikkertje gespotquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na dude!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na dude!
Heidi Rangequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ter illustratie: Kelly Clarkson![]()
[ afbeelding ]
Zo fucking zonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ter illustratie: Kelly Clarkson![]()
[ afbeelding ]
Is het je nog gelukt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef Maikuuul het volgende:
Het enige gezicht wat ik probeerde te trekken was
jaquote:
eetgewoonten + leefgewoonten...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na dude!
Nogmaals: het overgrote gedeelte heeft het te danken aan teveel eten en/of te weinig bewegen. Daar verandert een klein groepje die er ECHT niks aan kan doen niks aan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Simpele gast ook...
Wat mensen doen is prima is hun leven hun keus!
Maar er zijn meer oorzaken voor dik zijn dan alleen die simpele dingen die jij hier opsomt.
Verdiep je eens in je medemens ipv zomaar allerlei uit te braken, omdat jij het ergens niet mee eens bent of van baalt.
Wat boeit het nou wat jij vindt? Wil je hier een statement maken over mensen die dit trieste lot overkomen is? Wat denk je dat mensen die dik zijn dit leuk vinden?
Je hebt nooit gehoord zeker over mensen die altijd maar lijnen en lijnen en niets kunnen eten omdat ze daar al van aan komen?
Wat jij doet is discriminatie!!!!
Denk daar maar eens goed over na, en zo niet, dan ga je over de knie en krijg je een pak voor je broek.
Of baal jij zo van die mensen omdat jij jezelf zo goed vind, omdat je sport en niks eet ofzo?
Ok maar als dat zo is, waarom moet een ander zich daar dan druk over maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals: het overgrote gedeelte heeft het te danken aan teveel eten en/of te weinig bewegen. Daar verandert een klein groepje die er ECHT niks aan kan doen niks aan.
Dat doen we uit een estetisch oogpunt. Niemand kijkt graag naar een dikke pad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok maar als dat zo is, waarom moet een ander zich daar dan druk over maken?
Dat begrijp ik dan weer niet zo goed.
Men weet dat toch wel, dus waarom mogen zij niet lekker lui en dik zijn en veel eten...laat ze gaan joh...
Kijk als ze nou crimineel zijn ja dan!
Is het een ander verhaal. Of als het lastige mensen zijn...die ramen ingooien met molotovcocktails enzo ofzo...
Man laat ze gaan...en laat ze met rust en maak je druk over belangrijke dingen aub.
Misschien krijg je wel een ziekte waardoor jij straks een dikke pad wordt...wat dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen we uit een estetisch oogpunt. Niemand kijkt graag naar een dikke pad.
zelfde verhaal geldt ook voor jou...karma!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef kutmongool het volgende:
Dikke mensen verpesten het landschap. Ik zeg een vet-tax voor die mensen!
Omdat het een lelijke uitingsvorm is van luiheid, gemakzucht en rotgenen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok maar als dat zo is, waarom moet een ander zich daar dan druk over maken?
Dat begrijp ik dan weer niet zo goed.
Men weet dat toch wel, dus waarom mogen zij niet lekker lui en dik zijn en veel eten...laat ze gaan joh...
Kijk als ze nou crimineel zijn ja dan!
Is het een ander verhaal. Of als het lastige mensen zijn...die ramen ingooien met molotovcocktails enzo ofzo...
Man laat ze gaan...en laat ze met rust en maak je druk over belangrijke dingen aub.
Ja en dan bestellen ze patat, frikandellen, kroketje, hamburger speciaal en een Diet Coke.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef Karasta het volgende:
Wat mij zo stoort zijn dikke mensen die het jammer vinden dat ze dik zijn, ga dan lekker afvallen ofzo WTF.
Ik heb een nicht van 23 jaar die vroeger altijd mooi geweest is (deed vaak mee aan schoonheids westrijden) ze was altijd wel een beetje mollig maar het werd steeds erger, zij heeft liposuction 2x gedaan en nu is ze weer dik.
Je zou denken hmmm deze mensen kunnen er niks aan doen maar dat kunnen ze wel als je goed oplet wat ze eten, zij eet de ergste dingen en als ze avond eet eet ze voor 2,5 persoon.
Klacht : dikke mensen die niet dik willen zijn maar geen moeite erin stoppen om aftevallen.
Mijn karma is laatst door zo een vetklep opgevrotenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
zelfde verhaal geldt ook voor jou...karma!
noem eens redenen afgezien van die 5% zieken om aan te komen wat niet te maken heeft met je vool vreten en weinig bewegen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Simpele gast ook...
Wat mensen doen is prima is hun leven hun keus!
Maar er zijn meer oorzaken voor dik zijn dan alleen die simpele dingen die jij hier opsomt.
Verdiep je eens in je medemens ipv zomaar allerlei uit te braken, omdat jij het ergens niet mee eens bent of van baalt.
Wat boeit het nou wat jij vindt? Wil je hier een statement maken over mensen die dit trieste lot overkomen is? Wat denk je dat mensen die dik zijn dit leuk vinden?
Je hebt nooit gehoord zeker over mensen die altijd maar lijnen en lijnen en niets kunnen eten omdat ze daar al van aan komen?
Wat jij doet is discriminatie!!!!
Denk daar maar eens goed over na, en zo niet, dan ga je over de knie en krijg je een pak voor je broek.
Of baal jij zo van die mensen omdat jij jezelf zo goed vind, omdat je sport en niks eet ofzo?
vroeger gingen ze ook gewoon dood.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke uitingsvorm is van luiheid, gemakzucht en rotgenen.
*zucht*quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een ziekte waardoor jij straks een dikke pad wordt...wat dan?
Met dat soort Royal Sadness is dat een eitje voor mij !quote:
Dan heb je pecht, maar 99% van deze mensen heeft geen ziekte en veroorzaakt het helemaal zelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een ziekte waardoor jij straks een dikke pad wordt...wat dan?
En dat terwijl het nog nooit makkelijker is geweest om te bewegen. Je hoeft niet de regen in, je hoeft geen rekening te houden met anderen. Er is gewoon geen enkel excuus om dat vette lijf niet in beweging te zetten. Maar als je dan een sportschoolabonnement hebt dan moet je ook wel gaan! En eenmaal daar niet alleen maar op de trilplaat (favoriete plek van die vieze zeekoeien, hoeven ze alsnog niks te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
dan hoor je ze zeggen
ja dat is wel niet zo makkelijk hoor, en sporten is zo lastig, moeilijk, ...
what tha fuck
denk je dat bvb voetballers altijd met plezier gaan trainen?
dat ze het leuk vinden om in de zomer te moeten gaan lopen?
zich kapotwerken op trainingen?
dikkerdjes zijn gewoon luie mensen, toch zeker 80%
dat van die simpele oefeningen valt me ook opquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En dat terwijl het nog nooit makkelijker is geweest om te bewegen. Je hoeft niet de regen in, je hoeft geen rekening te houden met anderen. Er is gewoon geen enkel excuus om dat vette lijf niet in beweging te zetten. Maar als je dan een sportschoolabonnement hebt dan moet je ook wel gaan! En eenmaal daar niet alleen maar op de trilplaat (favoriete plek van die vieze zeekoeien, hoeven ze alsnog niks te doen) maar gewoon flink in het zweet werken.
MAAR NEEN, ZE ZIJN GEWOON TE LUI EN TE GEMAKZUCHTIG, BAH!!!!!11
onverstandige keuzes wat betreft voeding noem ik dan maar even gemakzuchtquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke uitingsvorm is van luiheid, gemakzucht en rotgenen.
We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Synthesist het volgende:
[..]
onverstandige keuzes wat betreft voeding noem ik dan maar even gemakzucht
luiheid omdat je gigantisch veel kan eten als je maar genoeg beweegt, ok. dan is dat luiheid
maar mensen die makkelijk dik worden, en dan ook weer makkelijk afvallen hebben zeker geen rotgenen. evolutionair gezien zijn zij eerder superieur. dan hebben we het niet over een waggelende frituurpan. maar denk na hoe makkelijk wat vet is als je 10.000 jaar geleden in de sneeuw al dagen wat te eten zocht
het ideaal van deze maatschappij is (10-13% vet. Dan ben je zo droog dat je een sixpack kan zien zeg maar. Vrouwen zitten standaard op 25% (ongetraind) en mannen op ongeveer 17%. Wanneer je als man 25% vet hebt ga je er al een beetje vadsig uitzien, maar echt ongezond is het nog steeds niet.
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.
Mooi verwoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.
ze willen geaccepteerd worden en normaal bevonden worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?
Ik erger me aan zwakheid. Dat mensen dik zijn is dan ook één ding, maar als ze dan willen afvallen maar daar geen moeite voor willen doen is dat echt walgelijk. Vooral dikke wijven hebben daar last van, eindeloos sportschoenen shoppen, onderwijl twintig stukken gebak en zeven zakken patat wegvretend, en dan maar de trilplaat op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?
bij welke sportscholen hebben ze die trilplaten dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik erger me aan zwakheid. Dat mensen dik zijn is dan ook één ding, maar als ze dan willen afvallen maar daar geen moeite voor willen doen is dat echt walgelijk. Vooral dikke wijven hebben daar last van, eindeloos sportschoenen shoppen, onderwijl twintig stukken gebak en zeven zakken patat wegvretend, en dan maar de trilplaat op.Of dan maar pilletjes en brouwseltjes gaan proberen IN PLAATS VAN GEWOON MOEITE TE DOEN!! En maar verwonderd zijn waarom ze niet afvallen.
Want zelf geniet jij zeker niet van dezelfde welvaart. Of leef je in een houten hut in Afrika, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
Mensen die lijden aan de welvaartsziekte zijn te walgelijk om te beschrijven
Minder eten, dikkertje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...
Ik ben zelf 19 1meter75 en 114 kg...
En het is NIET prettig!
en wat doe je achter je pc... ga hardlopen en krachttraining doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...
En het is NIET prettig!
En als jij 2 dikke mensen ziet zie jij ook meteen in een opslag in welke categorie ze horen? knap.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht*
Ik zei dus al (net als andere) dat er altijd uitzonderingen zijn, die door hun ziekte echt niet anders kunnen. Die vallen dus buiten alles. Het gaat om de dikke padden die er wel wat aan kunnen doen en zich verbergen achter allerlei kutsmoesjes.
Daar moet je gewoon boven staan. De een is dik, de ander is ziek in ze kop maar dat zie je aan de buitenkant niet. Iedereen heeft zo zijn zwakke punten, sommige zie je en andere niet. Wat zal mij het aan me reet roesten dat iemand zich gek vreet? Ga je gang, we leven in een vrij land.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
En als jij 2 dikke mensen ziet zie jij ook meteen in een opslag in welke categorie ze horen? knap.
Mijn schoonmoeder is toevallig een dikke dame door medicatie (hormonen en epileptie medicatie).
Denk dat ze meer sport dan de meeste in dit topic en ze let heel erg goed op haar eetgewoontes.
Ik eet met mijn maat 38 denk ik 2x zoveel.
Toch wordt ze net zo veroordeeld door mensen met een beperkte herseninhoud.
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven staan. De een is dik, de ander is ziek in ze kop maar dat zie je aan de buitenkant niet. Iedereen heeft zo zijn zwakke punten, sommige zie je en andere niet. Wat zal mij het aan me reet roesten dat iemand zich gek vreet? Ga je gang, we leven in een vrij land.
dat heeft ze te danken aan de andere 95% die gewoon vet is door leefgewoontesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.
En ze valt niks af, wordt vette zeug genoemd enz. dat is frustrerend omdat ze zo haar best doet om af te vallen maar alles wat ze nu doet is ter voorkoming dat ze nog meer aankomt.
ik hoor het hier alquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.
En ze valt niks af, wordt vette zeug genoemd enz. dat is frustrerend omdat ze zo haar best doet om af te vallen maar alles wat ze nu doet is ter voorkoming dat ze nog meer aankomt.
Ja joh, maak je niet dikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Je moet je er gewoon niet druk over maken, die mensen ondervinden er zelf wel de problemen van.
Zoals je kan lezen doet ze alles op de fiets ( conditie) en daarbij sport ze iedere ochtend minstens een uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:33 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
ik hoor het hier al
sporten...![]()
fietsen is echt niet sporten hoor, je gaat er geen kilo's van verliezen, tenzij je op het op een zeer hoog niveau doet.
door een beetje te joggen ga je ook niet vermageren hoor, je mag het nog elke dag doen..
..
http://www.sportjefit.nl/afvallen.htmlquote:Het probleem is dat als je met sporten begint om af te vallen, je vaak te veel in een te korte tijd wilt doen. Je belandt daardoor gemakkelijk in de koolhydraat verbrandings fase (van 50 tot 100 % van je aerobe activiteiten). Dit gebeurt vooral bij korte explosieve sporten, zoals gewichtsfitness en hockey. Je valkuil is dus om in te korte tijd te heftig te willen sporten.
De oplossing is om op een lager niveau te sporten om zo in de vet verbrandingszone te blijven. Omdat je op dit nivo langer kunt presteren zal het vet verbrandings-effect zeer effectief zijn. De sporten die hieraan voldoen zijn de zgn. "duursporten". Voorbeelden zijn wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen.
Dus de oplossing is om gedurende langere tijd op een lager inspanningsnivo te sporten !!
Wanneer gaande weg je conditie toeneemt, zal ook het niveau van vet verbranding omhoog gaan. Van 50 naar 80%. Hoe meer je conditie toeneemt, hoe meer vet je verbrandt en des te meer je zult afvallen.
Moet je horen wie 't zegtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?quote:
Geen idee, ik houd het niet bijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.quote:
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.
Ik omschrijf mijn klachten graag zo gedetailleerd mogelijk. Als ze toevallig dik waren dan kan ik daar ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"
wel terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.quote:
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.
Het is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?
Ja die was flauw hè.quote:
En nu?quote:
Zeker op dit uurquote:
Dat was juist mijn excuus.quote:
Jij bent dik!quote:
Nee. En nu?quote:
quote:
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!quote:
Oh oké.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!
Ben je al aan het minderen met je cocaïne gebruik?quote:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je al aan het minderen met je cocaïne gebruik?
Het ziet hier wit van de cocaïne en onderburen maar denken dat het sneeuwt!quote:
Alsof jij ooit in de positie hebt verkeerd waarin je mogelijkerwijs iets af zou kunnen weten van mijn pantoffels.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ziet hier wit van de cocaïne en onderburen maar denken dat het sneeuwt!
Heb je nog steeds die olifantjes-pantoffels?
Waarom ben je zo defensief? Heb je iets minder zelfvertrouwen, omdat je borsten niet even groot zijn? Dat is zo bij de meeste vrouwen! En tja, groen staat je niet, dan draag je toch andere kleuren!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de positie hebt verkeerd waarin je mogelijkerwijs iets af zou kunnen weten van mijn pantoffels.
O, een dikke vis heeft in het aas van de trol gebeten hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger een eetprobleem gehad, en ben nu al een tijd hard bezig met afvallen, sport meerdere keren per week, eet en leef weer gezond, en het werpt zijn vruchten af.
Nou heb ik altijd nog wel in een vliegtuigstoel gepast, dus zo'n dramaverhaal zal het ook wel weer niet geweest zijn. Het raakt me persoonlijk nog steeds als ik onder andere op fok zie, hoe hard andere mensen zijn geworden (niet alleen tegenover mensen met overgewicht, maar in het algemeen dus) en het merendeel van de topics in KLB ONZ en NWS volstaat met mensen die ongenuanceerde kutopmerkingen maken. Tegen die mensen heb ik 1 ding te zeggen, als je geen onderdeel bent van de oplossing, ben je onderdeel van het probleem, stelletje internethelden.
Wat heb jij voor waarde in deze samenleving die jou het recht geeft om andere mensen af te kraken? Je hebt tijd zat om op fok te zitten en andere mensen belachelijk te maken, maar is het niet veel triester dat jij niks beters te doen hebt dan lompe dingen te plaatsen die niemand wat interesseert op het internet?
quod erat demonstrandumquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, een dikke vis heeft in het aas van de trol gebeten hoor!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quod erat demonstrandum
is je moeder trots op je?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger een eetprobleem gehad, en ben nu al een tijd hard bezig met afvallen, sport meerdere keren per week, eet en leef weer gezond, en het werpt zijn vruchten af.
Nou heb ik altijd nog wel in een vliegtuigstoel gepast, dus zo'n dramaverhaal zal het ook wel weer niet geweest zijn. Het raakt me persoonlijk nog steeds als ik onder andere op fok zie, hoe hard andere mensen zijn geworden (niet alleen tegenover mensen met overgewicht, maar in het algemeen dus) en het merendeel van de topics in KLB ONZ en NWS volstaat met mensen die ongenuanceerde kutopmerkingen maken. Tegen die mensen heb ik 1 ding te zeggen, als je geen onderdeel bent van de oplossing, ben je onderdeel van het probleem, stelletje internethelden.
Wat heb jij voor waarde in deze samenleving die jou het recht geeft om andere mensen af te kraken? Je hebt tijd zat om op fok te zitten en andere mensen belachelijk te maken, maar is het niet veel triester dat jij niks beters te doen hebt dan lompe dingen te plaatsen die niemand wat interesseert op het internet?
ik weet het, helaas kansloze mensen genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom sta je er niet gewoon boven? Je snapt toch wel dat zo'n verhaal neerzetten geen zin heeft?
Tegen een dikke zeggen dat ie er boven moet staan! Wil je de rest dood hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom sta je er niet gewoon boven? Je snapt toch wel dat zo'n verhaal neerzetten geen zin heeft?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen een dikke zeggen dat ie er boven moet staan! Wil je de rest dood hebben?
Wat een wijsheden op dit uur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:36 schreef Captain_Hero het volgende:
Dikke mensen hebben altijd een streepje voor op de weegschaal.
Heb je iets tegen domme mensen dan? Open er een eigen topic over!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt, het hele dik gebeuren zal me aan me reet roesten, ik val af en het probleem gaat vanzelf over.
Waar ik me aan erger, is de bijzonder grote hoeveelheid van domme mensen in dit soort topics.
Oh, niet alleen in dit soort topics hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt, het hele dik gebeuren zal me aan me reet roesten, ik val af en het probleem gaat vanzelf over.
Waar ik me aan erger, is de bijzonder grote hoeveelheid van domme mensen in dit soort topics.
It's a dirty job but someone's gotta do it.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Wat een wijsheden op dit uur.
neuh, ik erger me aan 90% van de topic in die drie gedeeltesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, niet alleen in dit soort topics hoor.
Ik denk toch dat je je ergert omdat het je persoonlijk treft.
Heeft iemand al een snorlax gespot?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:42 schreef tho_Omas het volgende:
Dikke mensen hebben vaak een zacht karakter.
Ik zal de pokéflute eens pakken, want volgens mij hebben we er één gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft iemand al een snorlax gespot?
misschien wel jaquote:
Mensen met een geslachtsziekte:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
Oordelen over mensen die je niet persoonlijk kent is nogal snel gedaan.
''dikke'' mensen over 1 kant scheren alsof het een geslachtsziekte is
Jij slikt alles uit dit topic wel voor zoete koek of niet chubby? Om nom nom nomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
maar dat gaat buiten het feit om dat dit gewoon een slecht topic is
Mensen hebben gewoon gevoel, en als mensen met overgewicht dit lezen praten jullie ze alleen maar dieper in de shit.
misschien zouden jullie je eens meer met jezelf bezig moeten houden dan alleen maar lekker makkelijk oordelen over andere mensen.
en ja natuurlijk zou ik dit topic gewoon kunnen ontwijken maar ik vind dat iemand gewoon eens een keer zn smoel moet opentrekken, aangezien jullie Gewoon alles lekker makkelijk zeggen zonder na te denken.
Het is juist het gezeik van ''jullie'' mensen wat dikke mensen alleen maar onzekerder maakt, waardoor ze slechter in hun vel zitten.
oo nee hoor. het is gewoon triest om zo snel te oordelen over mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:47 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Jij slikt alles uit dit topic wel voor zoete koek of niet chubby? Om nom nom nom
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:51 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
oo nee hoor. het is gewoon triest om zo snel te oordelen over mensen
Mijn borsten zijn even groot en groen staat me perfect, dank u.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom ben je zo defensief? Heb je iets minder zelfvertrouwen, omdat je borsten niet even groot zijn? Dat is zo bij de meeste vrouwen! En tja, groen staat je niet, dan draag je toch andere kleuren!
Dolletjes!quote:
Datzelfde kan Kermit ook zeggen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn even groot en groen staat me perfect, dank u.
Je borsten zijn groen? Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn even groot en groen.
Precies wat ik dacht toen ik dit topic las.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
Mensen hebben gewoon gevoel, en als mensen met overgewicht dit lezen praten jullie ze alleen maar dieper in de shit.
misschien zouden jullie je eens meer met jezelf bezig moeten houden dan alleen maar lekker makkelijk oordelen over andere mensen.
en ja natuurlijk zou ik dit topic gewoon kunnen ontwijken maar ik vind dat iemand gewoon eens een keer zn smoel moet opentrekken, aangezien jullie Gewoon alles lekker makkelijk zeggen zonder na te denken.
Het is juist het gezeik van ''jullie'' mensen wat dikke mensen alleen maar onzekerder maakt, waardoor ze slechter in hun vel zitten.
Maar je bent dus dik?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
En nou ook nog doen of het een ziekte is. Alsof jij zelf niet gewoon het probleem bént met je hysterische vreetgedrag. Zoiets overkomt je niet, je werkt er zelf gewoon doelbewust aan mee. Vieze vetzak, zwak persoonquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger een eetprobleem gehad (...)
Stoer hoor, inplaats van die jongen uit te blaffen kan je ook respect voor zijn prestatie hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En nou ook nog doen of het een ziekte is. Alsof jij zelf niet gewoon het probleem bént met je hysterische vreetgedrag. Zoiets overkomt je niet, je werkt er zelf gewoon doelbewust aan mee. Vieze vetzak, zwak persoon
Dat doen ze pas nadat jij Nederlands hebt geleerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
sowieso plijt ik ervoor dat alle dikke mensen de helft minder eten moeten krijgen, voedsel probleem op de wereld is al groot genoeg.
nerdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat doen ze pas nadat jij Nederlands hebt geleerd.
Hij heeft z'n max gewicht er niet bij gezet, dus hoe weet ik nou wat die schransmachine 'gepresteerd' heeft?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stoer hoor, inplaats van die jongen uit te blaffen kan je ook respect voor zijn prestatie hebben.
Of voor het overwinnen van zijn eetprobleem.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Hij heeft z'n max gewicht er niet bij gezet, dus hoe weet ik nou wat die schransmachine 'gepresteerd' heeft?
weet je wat er met onze samenleving gaat gebeuren als alle dikke mensen gaan denken 'oh, niemand die een opmerking maakt, dik zijn is tof'quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is jouw mening ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:04 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
Dik zijn mag gewoon niet algemeen aanvaard worden
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
welkom op het internetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
dit is de jouwe dus niet? dus als we allemaal zoals u doen zitten we in no time met hetzelfde probleem als amerika en the uk...quote:
Dit is ook de reden dat obesitas in Afrika een groter probleem is dan honger.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef A_Noniem het volgende:
Gezond voedsel is vaak ook duurder dan goedkopere produkten. En die goedkopere produkten zijn vaak dus lege calorieen. Daarom zie je ook vaak dat arme mensen in de uitkering vrij gezet kunnen zijn.
Ze eten dingen waar veel lege calorieen in zitten, goedkoop maar niet erg gezond.
Verse groenten en fruit (met name fruit) zijn vaak aan de te dure kant voor hen.
Twee stuks fruit en twee ons groenten per persoon zijn op een simpele uitkering of met een kleine slecht betaalde baan dus te duur geworden.
Ach, die zit nu allang bij z'n frituurpan uit te janken n.a.v. dit topic. "Na al die ellende heb ik wel wat extra's verdiend"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Of voor het overwinnen van zijn eetprobleem.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit is ook de reden dat obesitas in Afrika een groter probleem is dan honger.
Wat ben jij een eikel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, die zit nu allang bij z'n frituurpan uit te janken n.a.v. dit topic. "Na al die ellende heb ik wel wat extra's verdiend"
Waar heb ik gezegd dat ik het tegenspreek? Ik doelde op iets heel anders. Omdat jij vindt dat het niet aanvaard mag worden moet dat ook zo ingevoerd worden volgens jou. Regels gebaseerd op alleen jouw mening kan ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:11 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
dit is de jouwe dus niet? dus als we allemaal zoals u doen zitten we in no time met hetzelfde probleem als amerika en the uk...
ik zou je eens aanraden om reportages te bekijken over de obesitas problemen daar.. je zal wel anders spreken dan
Vaak sporten deze mensen ook totaal niet en hebben ze een heel verkeerd eetpatroon. "Ik kan niet eten wat ik wil en anderen wel", klagen ze dan. En maar door blijven eten en dikker wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef A_Noniem het volgende:
Daarnaast zie je ook mensen met onregelmatige werktijden aan de gezette kant zijn of ronduit veel te dik. Een menselijk lichaam is niet gebouwd voor DAG en NACHTDIENSTEN en al helemaal niet m.i. voor die 3 - 3 - 3 roosters. Je lichaam weet dan niet waar het aan toe is en zal alle extra's die binnen komen opslaan.
TE dik zijn kan dus door meerdere invloedden komen. Sommige mensen kunnen van alles eten en zullen geen gram aankomen. Terwijl anderen die weinig eten alles opslaan in vetreserves. Van mens tot mens zitten daar grote verschillen in. MAAR ook hoe ouder je wordt des te minder voedsel je nodig hebt. Vanaf een bepaalde leeftijd worden veel mensen dus dikker.
In veel gevallen is dit een gestage groei van zo'n 2 kg per jaar. Maar 5 jaar verder ben je dan toch mooi 10kg te zwaar etc etc etc.
Dan zijn er natuurlijk ook mensen die te veel eten omdat ze door persoonlijke problemen niet lekker in hun vel zitten. Tegen die kun je wel zeggen van "ga afvallen" maar ik denk eerder dat je eerst hun problemen zult moeten aanpakken en daarna pas aan het gewicht gaan werken.
dat nou niet bepaald, maar ik kom ook wel eens buiten, ik zit niet alleen achter mijn computerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, die zit nu allang bij z'n frituurpan uit te janken n.a.v. dit topic. "Na al die ellende heb ik wel wat extra's verdiend"
Ga maar eens naar Los Angeles, in elke straat vind je minimaal wel 5 fast-food ketens. Gigantische rijen daar ook 's avonds, free refills en alles is daar echt groot(zelfs bij mediumquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:38 schreef A_Noniem het volgende:
Iemand zei wat over de USA en de grote meerderheid met veel te zware mensen aldaar.
Wat ik me afvraag VANAF wanneer is dit probleem gekomen?
Ja, je gaat je lichaam doelbewust kapot maken, en de kans op een goed sociaal leven verkloten, allemaal doelbewustquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En nou ook nog doen of het een ziekte is. Alsof jij zelf niet gewoon het probleem bént met je hysterische vreetgedrag. Zoiets overkomt je niet, je werkt er zelf gewoon doelbewust aan mee. Vieze vetzak, zwak persoon
we hebben het hier niet over een uitzichtloze ziekte zoals kanker...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
nu ik sport eet ik 1,5 tot 2 maal zoveel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:24 schreef boskameel het volgende:
[..]
Vaak sporten deze mensen ook totaal niet en hebben ze een heel verkeerd eetpatroon. "Ik kan niet eten wat ik wil en anderen wel", klagen ze dan. En maar door blijven eten en dikker worden. Ga gewoon sporten. Maar dat is dan weer veel te veel gedoe.
1.69M & 125K dik, en ik amuseer me echt heel goed hier. En ik raak eerder gemotiveerd door alles wat hier staat, want fok, het is gewoon een terechte klacht!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
Het is inderdaad een terechte klacht dat er zoveel overgewicht is tegenwoordig,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:13 schreef iwrestledabearonce het volgende:
[..]
1.69M & 125K dik, en ik amuseer me echt heel goed hier. En ik raak eerder gemotiveerd door alles wat hier staat, want fok, het is gewoon een terechte klacht!!!
Dikke mensen voelen zich niet goed en zijn al helemaal niet blij met hun uiterlijk. Dikkertjes die zeggen van wel, praten lulkoek. Ze willen er zelf geen moeite voor doen omdat ze er nooit op worden aangesproken. Ben een keer afgevallen, en dat was door een vriend die me ertoe dwong om het te doen. Dus uit zichzelf zullen veel mensen niks doen, misschien dat ze hier lezen hoe triest het is, en je jezelf beperkt in veel dingen als je dik bent, dat ze er dan heeeeeeeeeeel mss wat aan willen doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is inderdaad een terechte klacht dat er zoveel overgewicht is tegenwoordig,
Maar om de mensen die er problemen mee te hebben behandelen als vuil zijn bijna nazistische praktijken.
Mensen beoordelen op criteria die er niet toe doen, is gewoon not done.
punt
Want jij spreekt voor alle mensen met overgewicht..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef iwrestledabearonce het volgende:
[..]
Dikke mensen voelen zich niet goed en zijn al helemaal niet blij met hun uiterlijk. Dikkertjes die zeggen van wel, praten lulkoek.
Denk je serieus, echt serieus, dat dikke mensen door dit topic, of doordat iemand ze aanspreekt met 'hee dikkerd!' zullen gaan afvallen? Nee, zo werkt het echt niet. Toen ik nog een stuk zwaarder was kreeg ik wel eens commentaar van dronken boeren in de kroeg, maar dat heeft me echt niet gemotiveerd om af te vallen. Het doet pijn, en het maakt vanbinnen iets kapot, maar het helpt je niet om gewicht kwijt te raken. Echt niet.quote:Ze willen er zelf geen moeite voor doen omdat ze er nooit op worden aangesproken.
Dik zijn maakt inderdaad veel kapot van binnen! Hart, aderen, lever et cetera! En ach, dikke mensen kunnen tegen een stootje!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:58 schreef Nemain het volgende:
Het doet pijn, en het maakt vanbinnen iets kapot, maar het helpt je niet om gewicht kwijt te raken. Echt niet.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk veel moeilijker om af te vallen! Weer een excuus-truus!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:56 schreef snakelady het volgende:
Bedenk ook dat het voor vrouwen, zeker nadat ze kinderen hebben gekregen, veel moeilijker is om af te vallen en daardoor de motivatie ook veel sneller weg is.
Ik gebruik het niet als excuus, dan zou ik niet bijna iedere dag sporten.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk veel moeilijker om af te vallen! Weer een excuus-truus!
Print het topic uit en frituur hem, wordt je instant dun van!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
De supermarkten zijn dan ook erg groot en Amerikanen laden hun hele auto vol met boodschappen voor een langere tijd. Maar goed je hebt wel gelijk. In Florida viel me dat het meeste op, van die dikkerds met korte broek en t-shirt waar de vetrollen zo ver over hun broek hangen dat je die broek amper meer zietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ga maar eens naar Los Angeles, in elke straat vind je minimaal wel 5 fast-food ketens. Gigantische rijen daar ook 's avonds, free refills en alles is daar echt groot(zelfs bij medium). Het duurde 3 uur voordat wij een supermarkt daar hadden gevonden
Ik ben 19 1meter71 en 56 kg...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
En het is NIET prettig!
ik ben 18 1meter97 en 98 kilo, en ik kan jullie allemaal aanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef hehe het volgende:
[..]
Ik ben 19 1meter71 en 56 kg...
En het is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |