Ben je al aan het minderen met je cocaïne gebruik?quote:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je al aan het minderen met je cocaïne gebruik?
Het ziet hier wit van de cocaïne en onderburen maar denken dat het sneeuwt!quote:
Alsof jij ooit in de positie hebt verkeerd waarin je mogelijkerwijs iets af zou kunnen weten van mijn pantoffels.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ziet hier wit van de cocaïne en onderburen maar denken dat het sneeuwt!
Heb je nog steeds die olifantjes-pantoffels?
Waarom ben je zo defensief? Heb je iets minder zelfvertrouwen, omdat je borsten niet even groot zijn? Dat is zo bij de meeste vrouwen! En tja, groen staat je niet, dan draag je toch andere kleuren!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de positie hebt verkeerd waarin je mogelijkerwijs iets af zou kunnen weten van mijn pantoffels.
O, een dikke vis heeft in het aas van de trol gebeten hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger een eetprobleem gehad, en ben nu al een tijd hard bezig met afvallen, sport meerdere keren per week, eet en leef weer gezond, en het werpt zijn vruchten af.
Nou heb ik altijd nog wel in een vliegtuigstoel gepast, dus zo'n dramaverhaal zal het ook wel weer niet geweest zijn. Het raakt me persoonlijk nog steeds als ik onder andere op fok zie, hoe hard andere mensen zijn geworden (niet alleen tegenover mensen met overgewicht, maar in het algemeen dus) en het merendeel van de topics in KLB ONZ en NWS volstaat met mensen die ongenuanceerde kutopmerkingen maken. Tegen die mensen heb ik 1 ding te zeggen, als je geen onderdeel bent van de oplossing, ben je onderdeel van het probleem, stelletje internethelden.
Wat heb jij voor waarde in deze samenleving die jou het recht geeft om andere mensen af te kraken? Je hebt tijd zat om op fok te zitten en andere mensen belachelijk te maken, maar is het niet veel triester dat jij niks beters te doen hebt dan lompe dingen te plaatsen die niemand wat interesseert op het internet?
quod erat demonstrandumquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, een dikke vis heeft in het aas van de trol gebeten hoor!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quod erat demonstrandum
is je moeder trots op je?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger een eetprobleem gehad, en ben nu al een tijd hard bezig met afvallen, sport meerdere keren per week, eet en leef weer gezond, en het werpt zijn vruchten af.
Nou heb ik altijd nog wel in een vliegtuigstoel gepast, dus zo'n dramaverhaal zal het ook wel weer niet geweest zijn. Het raakt me persoonlijk nog steeds als ik onder andere op fok zie, hoe hard andere mensen zijn geworden (niet alleen tegenover mensen met overgewicht, maar in het algemeen dus) en het merendeel van de topics in KLB ONZ en NWS volstaat met mensen die ongenuanceerde kutopmerkingen maken. Tegen die mensen heb ik 1 ding te zeggen, als je geen onderdeel bent van de oplossing, ben je onderdeel van het probleem, stelletje internethelden.
Wat heb jij voor waarde in deze samenleving die jou het recht geeft om andere mensen af te kraken? Je hebt tijd zat om op fok te zitten en andere mensen belachelijk te maken, maar is het niet veel triester dat jij niks beters te doen hebt dan lompe dingen te plaatsen die niemand wat interesseert op het internet?
ik weet het, helaas kansloze mensen genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom sta je er niet gewoon boven? Je snapt toch wel dat zo'n verhaal neerzetten geen zin heeft?
Tegen een dikke zeggen dat ie er boven moet staan! Wil je de rest dood hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom sta je er niet gewoon boven? Je snapt toch wel dat zo'n verhaal neerzetten geen zin heeft?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tegen een dikke zeggen dat ie er boven moet staan! Wil je de rest dood hebben?
Wat een wijsheden op dit uur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:36 schreef Captain_Hero het volgende:
Dikke mensen hebben altijd een streepje voor op de weegschaal.
Heb je iets tegen domme mensen dan? Open er een eigen topic over!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt, het hele dik gebeuren zal me aan me reet roesten, ik val af en het probleem gaat vanzelf over.
Waar ik me aan erger, is de bijzonder grote hoeveelheid van domme mensen in dit soort topics.
Oh, niet alleen in dit soort topics hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
Echt, het hele dik gebeuren zal me aan me reet roesten, ik val af en het probleem gaat vanzelf over.
Waar ik me aan erger, is de bijzonder grote hoeveelheid van domme mensen in dit soort topics.
It's a dirty job but someone's gotta do it.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Wat een wijsheden op dit uur.
neuh, ik erger me aan 90% van de topic in die drie gedeeltesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, niet alleen in dit soort topics hoor.
Ik denk toch dat je je ergert omdat het je persoonlijk treft.
Heeft iemand al een snorlax gespot?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:42 schreef tho_Omas het volgende:
Dikke mensen hebben vaak een zacht karakter.
Ik zal de pokéflute eens pakken, want volgens mij hebben we er één gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft iemand al een snorlax gespot?
misschien wel jaquote:
Mensen met een geslachtsziekte:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
Oordelen over mensen die je niet persoonlijk kent is nogal snel gedaan.
''dikke'' mensen over 1 kant scheren alsof het een geslachtsziekte is
Jij slikt alles uit dit topic wel voor zoete koek of niet chubby? Om nom nom nomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
maar dat gaat buiten het feit om dat dit gewoon een slecht topic is
Mensen hebben gewoon gevoel, en als mensen met overgewicht dit lezen praten jullie ze alleen maar dieper in de shit.
misschien zouden jullie je eens meer met jezelf bezig moeten houden dan alleen maar lekker makkelijk oordelen over andere mensen.
en ja natuurlijk zou ik dit topic gewoon kunnen ontwijken maar ik vind dat iemand gewoon eens een keer zn smoel moet opentrekken, aangezien jullie Gewoon alles lekker makkelijk zeggen zonder na te denken.
Het is juist het gezeik van ''jullie'' mensen wat dikke mensen alleen maar onzekerder maakt, waardoor ze slechter in hun vel zitten.
oo nee hoor. het is gewoon triest om zo snel te oordelen over mensenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:47 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Jij slikt alles uit dit topic wel voor zoete koek of niet chubby? Om nom nom nom
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:51 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
oo nee hoor. het is gewoon triest om zo snel te oordelen over mensen
Mijn borsten zijn even groot en groen staat me perfect, dank u.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom ben je zo defensief? Heb je iets minder zelfvertrouwen, omdat je borsten niet even groot zijn? Dat is zo bij de meeste vrouwen! En tja, groen staat je niet, dan draag je toch andere kleuren!
Dolletjes!quote:
Datzelfde kan Kermit ook zeggen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn even groot en groen staat me perfect, dank u.
Je borsten zijn groen? Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn borsten zijn even groot en groen.
Precies wat ik dacht toen ik dit topic las.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
Mensen hebben gewoon gevoel, en als mensen met overgewicht dit lezen praten jullie ze alleen maar dieper in de shit.
misschien zouden jullie je eens meer met jezelf bezig moeten houden dan alleen maar lekker makkelijk oordelen over andere mensen.
en ja natuurlijk zou ik dit topic gewoon kunnen ontwijken maar ik vind dat iemand gewoon eens een keer zn smoel moet opentrekken, aangezien jullie Gewoon alles lekker makkelijk zeggen zonder na te denken.
Het is juist het gezeik van ''jullie'' mensen wat dikke mensen alleen maar onzekerder maakt, waardoor ze slechter in hun vel zitten.
Maar je bent dus dik?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
misschien wel ja
maar dat gaat buiten het feit om dat dit gewoon een slecht topic is
En nou ook nog doen of het een ziekte is. Alsof jij zelf niet gewoon het probleem bént met je hysterische vreetgedrag. Zoiets overkomt je niet, je werkt er zelf gewoon doelbewust aan mee. Vieze vetzak, zwak persoonquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger een eetprobleem gehad (...)
Stoer hoor, inplaats van die jongen uit te blaffen kan je ook respect voor zijn prestatie hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En nou ook nog doen of het een ziekte is. Alsof jij zelf niet gewoon het probleem bént met je hysterische vreetgedrag. Zoiets overkomt je niet, je werkt er zelf gewoon doelbewust aan mee. Vieze vetzak, zwak persoon
Dat doen ze pas nadat jij Nederlands hebt geleerd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
sowieso plijt ik ervoor dat alle dikke mensen de helft minder eten moeten krijgen, voedsel probleem op de wereld is al groot genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |