We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Synthesist het volgende:
[..]
onverstandige keuzes wat betreft voeding noem ik dan maar even gemakzucht
luiheid omdat je gigantisch veel kan eten als je maar genoeg beweegt, ok. dan is dat luiheid
maar mensen die makkelijk dik worden, en dan ook weer makkelijk afvallen hebben zeker geen rotgenen. evolutionair gezien zijn zij eerder superieur. dan hebben we het niet over een waggelende frituurpan. maar denk na hoe makkelijk wat vet is als je 10.000 jaar geleden in de sneeuw al dagen wat te eten zocht
het ideaal van deze maatschappij is (10-13% vet. Dan ben je zo droog dat je een sixpack kan zien zeg maar. Vrouwen zitten standaard op 25% (ongetraind) en mannen op ongeveer 17%. Wanneer je als man 25% vet hebt ga je er al een beetje vadsig uitzien, maar echt ongezond is het nog steeds niet.
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.
Mooi verwoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.
ze willen geaccepteerd worden en normaal bevonden worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?
Ik erger me aan zwakheid. Dat mensen dik zijn is dan ook één ding, maar als ze dan willen afvallen maar daar geen moeite voor willen doen is dat echt walgelijk. Vooral dikke wijven hebben daar last van, eindeloos sportschoenen shoppen, onderwijl twintig stukken gebak en zeven zakken patat wegvretend, en dan maar de trilplaat op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?
bij welke sportscholen hebben ze die trilplaten dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik erger me aan zwakheid. Dat mensen dik zijn is dan ook één ding, maar als ze dan willen afvallen maar daar geen moeite voor willen doen is dat echt walgelijk. Vooral dikke wijven hebben daar last van, eindeloos sportschoenen shoppen, onderwijl twintig stukken gebak en zeven zakken patat wegvretend, en dan maar de trilplaat op.Of dan maar pilletjes en brouwseltjes gaan proberen IN PLAATS VAN GEWOON MOEITE TE DOEN!! En maar verwonderd zijn waarom ze niet afvallen.
Want zelf geniet jij zeker niet van dezelfde welvaart. Of leef je in een houten hut in Afrika, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
Mensen die lijden aan de welvaartsziekte zijn te walgelijk om te beschrijven
Minder eten, dikkertje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...
Ik ben zelf 19 1meter75 en 114 kg...
En het is NIET prettig!
en wat doe je achter je pc... ga hardlopen en krachttraining doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...
Ik ben zelf 19 1meter75 en 114 kg...
En het is NIET prettig!
En als jij 2 dikke mensen ziet zie jij ook meteen in een opslag in welke categorie ze horen? knap.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht*
Ik zei dus al (net als andere) dat er altijd uitzonderingen zijn, die door hun ziekte echt niet anders kunnen. Die vallen dus buiten alles. Het gaat om de dikke padden die er wel wat aan kunnen doen en zich verbergen achter allerlei kutsmoesjes.
Daar moet je gewoon boven staan. De een is dik, de ander is ziek in ze kop maar dat zie je aan de buitenkant niet. Iedereen heeft zo zijn zwakke punten, sommige zie je en andere niet. Wat zal mij het aan me reet roesten dat iemand zich gek vreet? Ga je gang, we leven in een vrij land.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
En als jij 2 dikke mensen ziet zie jij ook meteen in een opslag in welke categorie ze horen? knap.
Mijn schoonmoeder is toevallig een dikke dame door medicatie (hormonen en epileptie medicatie).
Denk dat ze meer sport dan de meeste in dit topic en ze let heel erg goed op haar eetgewoontes.
Ik eet met mijn maat 38 denk ik 2x zoveel.
Toch wordt ze net zo veroordeeld door mensen met een beperkte herseninhoud.
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon boven staan. De een is dik, de ander is ziek in ze kop maar dat zie je aan de buitenkant niet. Iedereen heeft zo zijn zwakke punten, sommige zie je en andere niet. Wat zal mij het aan me reet roesten dat iemand zich gek vreet? Ga je gang, we leven in een vrij land.
dat heeft ze te danken aan de andere 95% die gewoon vet is door leefgewoontesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.
En ze valt niks af, wordt vette zeug genoemd enz. dat is frustrerend omdat ze zo haar best doet om af te vallen maar alles wat ze nu doet is ter voorkoming dat ze nog meer aankomt.
ik hoor het hier alquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.
En ze valt niks af, wordt vette zeug genoemd enz. dat is frustrerend omdat ze zo haar best doet om af te vallen maar alles wat ze nu doet is ter voorkoming dat ze nog meer aankomt.
Ja joh, maak je niet dikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Je moet je er gewoon niet druk over maken, die mensen ondervinden er zelf wel de problemen van.
Zoals je kan lezen doet ze alles op de fiets ( conditie) en daarbij sport ze iedere ochtend minstens een uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:33 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
ik hoor het hier al
sporten...![]()
fietsen is echt niet sporten hoor, je gaat er geen kilo's van verliezen, tenzij je op het op een zeer hoog niveau doet.
door een beetje te joggen ga je ook niet vermageren hoor, je mag het nog elke dag doen..
..
http://www.sportjefit.nl/afvallen.htmlquote:Het probleem is dat als je met sporten begint om af te vallen, je vaak te veel in een te korte tijd wilt doen. Je belandt daardoor gemakkelijk in de koolhydraat verbrandings fase (van 50 tot 100 % van je aerobe activiteiten). Dit gebeurt vooral bij korte explosieve sporten, zoals gewichtsfitness en hockey. Je valkuil is dus om in te korte tijd te heftig te willen sporten.
De oplossing is om op een lager niveau te sporten om zo in de vet verbrandingszone te blijven. Omdat je op dit nivo langer kunt presteren zal het vet verbrandings-effect zeer effectief zijn. De sporten die hieraan voldoen zijn de zgn. "duursporten". Voorbeelden zijn wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen.
Dus de oplossing is om gedurende langere tijd op een lager inspanningsnivo te sporten !!
Wanneer gaande weg je conditie toeneemt, zal ook het niveau van vet verbranding omhoog gaan. Van 50 naar 80%. Hoe meer je conditie toeneemt, hoe meer vet je verbrandt en des te meer je zult afvallen.
Moet je horen wie 't zegtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?quote:
Geen idee, ik houd het niet bijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.quote:
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.
Ik omschrijf mijn klachten graag zo gedetailleerd mogelijk. Als ze toevallig dik waren dan kan ik daar ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"
wel terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.quote:
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.
Het is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?
Ja die was flauw hè.quote:
En nu?quote:
Zeker op dit uurquote:
Dat was juist mijn excuus.quote:
Jij bent dik!quote:
Nee. En nu?quote:
quote:
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!quote:
Oh oké.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |