abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:08:51 #101
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_76567753
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Synthesist het volgende:

[..]

onverstandige keuzes wat betreft voeding noem ik dan maar even gemakzucht
luiheid omdat je gigantisch veel kan eten als je maar genoeg beweegt, ok. dan is dat luiheid

maar mensen die makkelijk dik worden, en dan ook weer makkelijk afvallen hebben zeker geen rotgenen. evolutionair gezien zijn zij eerder superieur. dan hebben we het niet over een waggelende frituurpan. maar denk na hoe makkelijk wat vet is als je 10.000 jaar geleden in de sneeuw al dagen wat te eten zocht

het ideaal van deze maatschappij is (10-13% vet. Dan ben je zo droog dat je een sixpack kan zien zeg maar. Vrouwen zitten standaard op 25% (ongetraind) en mannen op ongeveer 17%. Wanneer je als man 25% vet hebt ga je er al een beetje vadsig uitzien, maar echt ongezond is het nog steeds niet.
We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.
pi_76567958
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een extra laagje vet maar over zeekoeien en ander kubus- of cirkelvormig slachtvee.
dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:15:57 #103
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_76568018
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Mooi verwoord.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_76568323
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Synthesist het volgende:

[..]

dat begrijp ik. maar mensen worden in deze maatschappij al snel dik gevonden. misschien is wat verdraagzaamheid naar dikkere mensen wel goed. op de medische ingrepen die uiteindelijk collectief worden bekostigd na heb jij toch geen last van die mensen?
ze willen geaccepteerd worden en normaal bevonden worden.

dat is een ontwikkeling die niet goed is.

dikke mensen zijn slecht voor de evolutie.

en daarnaast smerig...

en trouwens...dikke wijven weten zelf ook dat ze kansloos zijn.
ga maar eens in een disco staan bij je vrienden vandaan en doe alsof je dronken bent.
binnen no time een zeekoe die je probeert mee te slepen naar haar hol.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:45:23 #105
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_76569157
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ik erger me aan zwakheid. Dat mensen dik zijn is dan ook één ding, maar als ze dan willen afvallen maar daar geen moeite voor willen doen is dat echt walgelijk. Vooral dikke wijven hebben daar last van, eindeloos sportschoenen shoppen, onderwijl twintig stukken gebak en zeven zakken patat wegvretend, en dan maar de trilplaat op. Of dan maar pilletjes en brouwseltjes gaan proberen IN PLAATS VAN GEWOON MOEITE TE DOEN!! En maar verwonderd zijn waarom ze niet afvallen.
pi_76569279
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ik erger me aan zwakheid. Dat mensen dik zijn is dan ook één ding, maar als ze dan willen afvallen maar daar geen moeite voor willen doen is dat echt walgelijk. Vooral dikke wijven hebben daar last van, eindeloos sportschoenen shoppen, onderwijl twintig stukken gebak en zeven zakken patat wegvretend, en dan maar de trilplaat op. Of dan maar pilletjes en brouwseltjes gaan proberen IN PLAATS VAN GEWOON MOEITE TE DOEN!! En maar verwonderd zijn waarom ze niet afvallen.
bij welke sportscholen hebben ze die trilplaten dan?
wil dat wel eens zien zo'n vadsige koe aan het trillen.
neem ik ook een koeprikker mee
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:50:40 #107
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76569362
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
Mensen die lijden aan de welvaartsziekte zijn te walgelijk om te beschrijven
Want zelf geniet jij zeker niet van dezelfde welvaart. Of leef je in een houten hut in Afrika, dan heb ik niks gezegd.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_76569534
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...

Ik ben zelf 19 1meter75 en 114 kg...
En het is NIET prettig!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:57:43 #109
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76569620
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...

En het is NIET prettig!
Minder eten, dikkertje.
pi_76569670
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:57 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Minder eten, dikkertje.
Je bent me voor, touché.
pi_76569691
Ik vind dat dikke mensen dubbel belasting moeten betalen, dubbele gezondsheidspremies, dubbel geld voor kaartjes, vliegtickets, de bus, etc
Zij belasten alles dubbel en mogen daar best voor betalen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76570121
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:

En het is NIET prettig!
en wat doe je achter je pc... ga hardlopen en krachttraining doen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:11:01 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76570131
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

*zucht*
Ik zei dus al (net als andere) dat er altijd uitzonderingen zijn, die door hun ziekte echt niet anders kunnen. Die vallen dus buiten alles. Het gaat om de dikke padden die er wel wat aan kunnen doen en zich verbergen achter allerlei kutsmoesjes.
En als jij 2 dikke mensen ziet zie jij ook meteen in een opslag in welke categorie ze horen? knap.

Mijn schoonmoeder is toevallig een dikke dame door medicatie (hormonen en epileptie medicatie).
Denk dat ze meer sport dan de meeste in dit topic en ze let heel erg goed op haar eetgewoontes.
Ik eet met mijn maat 38 denk ik 2x zoveel.

Toch wordt ze net zo veroordeeld door mensen met een beperkte herseninhoud.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:16:06 #114
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76570334
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

En als jij 2 dikke mensen ziet zie jij ook meteen in een opslag in welke categorie ze horen? knap.

Mijn schoonmoeder is toevallig een dikke dame door medicatie (hormonen en epileptie medicatie).
Denk dat ze meer sport dan de meeste in dit topic en ze let heel erg goed op haar eetgewoontes.
Ik eet met mijn maat 38 denk ik 2x zoveel.

Toch wordt ze net zo veroordeeld door mensen met een beperkte herseninhoud.
Daar moet je gewoon boven staan. De een is dik, de ander is ziek in ze kop maar dat zie je aan de buitenkant niet. Iedereen heeft zo zijn zwakke punten, sommige zie je en andere niet. Wat zal mij het aan me reet roesten dat iemand zich gek vreet? Ga je gang, we leven in een vrij land.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:19:07 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76570475
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef Equites het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon boven staan. De een is dik, de ander is ziek in ze kop maar dat zie je aan de buitenkant niet. Iedereen heeft zo zijn zwakke punten, sommige zie je en andere niet. Wat zal mij het aan me reet roesten dat iemand zich gek vreet? Ga je gang, we leven in een vrij land.
Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.
En ze valt niks af, wordt vette zeug genoemd enz. dat is frustrerend omdat ze zo haar best doet om af te vallen maar alles wat ze nu doet is ter voorkoming dat ze nog meer aankomt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_76570891
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, het is erg frustrerend omdat ze echt heel veel sport, ze doet ten eerste alles op de fiets, sport 's ochtends een uur en eet gewoonweg enorm gezond.
En ze valt niks af, wordt vette zeug genoemd enz. dat is frustrerend omdat ze zo haar best doet om af te vallen maar alles wat ze nu doet is ter voorkoming dat ze nog meer aankomt.
dat heeft ze te danken aan de andere 95% die gewoon vet is door leefgewoontes
pi_76576711
Respect voor jouw schoonmoeder snakelady!

Ik ben ook voor leven en laten leven. Ik heb geen hekel aan dikke mensen in het algemeen; zeker als je de achtergrond neit kent moet je er voorzichtig mee zijn puur op de buitenkant af te gaan. En als ze mij niet tot last zijn: why bother?

Waar ik me wél aan erger zijn dikke mensen die voortdurend klagen over hun gewicht, terwijl overduidelijk is dat ze er niks aan willen doen (blijven snoepen en niet willen sporten). Die mensen zijn anderen tot last met hun gezeur over iets wat ze zelf niet willen aanpakken, terwijl zij de enigen zijn die er iets aan zouden kúnnen doen. Dan vind ik het niet gek dat mensen zich gaan ergeren.

En dan doel ik dus niet op een dik persoon die ik passeer op straat, maar op dikke mensen die ik regelmatig mee maak (familie, collega's) en waar ik de eet/leefgewoontes dus ook van zie. Dan erger ik me ja, aan een collega die de hele ochtend heeft lopen zeuren over z'n gewicht, en vervolgens in de lunchpauze een gehaktstaaf met mayo, een croissant en 3 broodjes kipkerrie salade wegwerkt. Moet hij weten, maar loop dan niet zo te miepen dat je er niets aan kunt doen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:33:54 #118
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_76577777
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

ik hoor het hier al

sporten...

fietsen is echt niet sporten hoor, je gaat er geen kilo's van verliezen, tenzij je op het op een zeer hoog niveau doet.
door een beetje te joggen ga je ook niet vermageren hoor, je mag het nog elke dag doen..

sporten is je eigen tot het uiterste drijven, indien je na je sportprestatie niet kapot zit, heb je gesport voor niks.. die kilo's gaan niet zomaar verdwijnen. En dat is vaak het probleem bij vrouwen, ze worden moe na een beetje lopen en denken dat ze het goed gedaan hebben.. ze kunnen zichzelf gewoon niet tot het uiterste dwingen
ik geloof best dat de medicatie het er niet makkelijk op maken
maar wie echt wil vermageren, zal dat ook doen..
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_76577802
Je moet je er gewoon niet druk over maken, die mensen ondervinden er zelf wel de problemen van.
pi_76578069
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Je moet je er gewoon niet druk over maken, die mensen ondervinden er zelf wel de problemen van.
Ja joh, maak je niet dik
pi_76583612
Dikke mensen zijn asociaal. Ze nemen veel te veel ruimte in.
pi_76583849
zucht! Slecht topic
?
pi_76583925
Mensen worden niet dik geboren. Ze worden dik... Eigen schuld DIKKE bult dus.
pi_76583933
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef kellyxoxo het volgende:
zucht! Slecht topic
Omdat je dik bent?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:33:15 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76587041
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:33 schreef Chuck.Norris het volgende:

[..]

ik hoor het hier al

sporten...

fietsen is echt niet sporten hoor, je gaat er geen kilo's van verliezen, tenzij je op het op een zeer hoog niveau doet.
door een beetje te joggen ga je ook niet vermageren hoor, je mag het nog elke dag doen..

..
Zoals je kan lezen doet ze alles op de fiets ( conditie) en daarbij sport ze iedere ochtend minstens een uur.
Ze gaat in overleg met de dokter wel proberen te minderen met de medicatie, daar zit ze al heel lang aan, daarvoor had ze maatje 36.
Hopenlijk werkt dat.
In het wekend fietst ze overigens vlot voor de lol 50km, ze heeft eens een fietstest bij de dokter moeten doen en ze mocht op een gegeven moment gewoon stoppen aangezien haar conditie perfect is, daar ben ik jaloers op met mijn 28 jaar.

Overigens spreekt deze site jouw bewering enorm tegen.
quote:
Het probleem is dat als je met sporten begint om af te vallen, je vaak te veel in een te korte tijd wilt doen. Je belandt daardoor gemakkelijk in de koolhydraat verbrandings fase (van 50 tot 100 % van je aerobe activiteiten). Dit gebeurt vooral bij korte explosieve sporten, zoals gewichtsfitness en hockey. Je valkuil is dus om in te korte tijd te heftig te willen sporten.

De oplossing is om op een lager niveau te sporten om zo in de vet verbrandingszone te blijven. Omdat je op dit nivo langer kunt presteren zal het vet verbrandings-effect zeer effectief zijn. De sporten die hieraan voldoen zijn de zgn. "duursporten". Voorbeelden zijn wandelen, hardlopen, fietsen en zwemmen.

Dus de oplossing is om gedurende langere tijd op een lager inspanningsnivo te sporten !!

Wanneer gaande weg je conditie toeneemt, zal ook het niveau van vet verbranding omhoog gaan. Van 50 naar 80%. Hoe meer je conditie toeneemt, hoe meer vet je verbrandt en des te meer je zult afvallen.
http://www.sportjefit.nl/afvallen.html

en daarbij is ze 56 jaar, ze kan niet alles meer zo intensief als iemand van 30 bijvoorbeeld.

Mensen die zeiken dat ze te dik zijn terwijl ze een frietje mayo naar binnen werken kan ik overigens ook niet tegen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:50:59 #126
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76589963
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:52:01 #127
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76589977
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Moet je horen wie 't zegt
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:52:29 #128
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76589981
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef Drinky het volgende:

[..]

Moet je horen wie 't zegt
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:52:55 #129
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76589986
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?
Geen idee, ik houd het niet bij
Drinky is een baas
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:53:40 #130
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76589999
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef Drinky het volgende:

[..]

Geen idee, ik hou het niet bij
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:55:16 #131
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76590018
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:53 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"
Drinky is een baas
  zaterdag 9 januari 2010 @ 02:57:13 #132
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590037
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:55 schreef Drinky het volgende:

[..]

Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"
Ik omschrijf mijn klachten graag zo gedetailleerd mogelijk. Als ze toevallig dik waren dan kan ik daar ook niks aan doen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:02:01 #133
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76590093
true dat
Drinky is een baas
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:02:11 #134
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76590094
Drinky is een baas
pi_76590109
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
wel terecht natuurlijk
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:05:30 #136
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590134
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

wel terecht natuurlijk
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.
pi_76590142
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:05 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:07:59 #138
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590174
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?
Het is een mogelijkheid. Net zoals het centrale kleine klachten topic. Maar dan zonder kleine klachten
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:10:21 #139
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76590205
___!
Drinky is een baas
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 03:11:02 #140
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76590216
Hoi! Ik ben niet dik!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:11:22 #141
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590218
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:10 schreef Drinky het volgende:
___!
Ja die was flauw hè.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:11:45 #142
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590223
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik ben niet dik!
En nu?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:12:19 #143
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76590230
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:11 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ja die was flauw hè.
Zeker op dit uur
Drinky is een baas
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:15:02 #144
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590256
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zeker op dit uur
Dat was juist mijn excuus.
pi_76590263
oh haha ik snap hem
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 03:16:29 #146
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76590267
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:11 schreef griekjeee het volgende:

[..]

En nu?
Jij bent dik!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:17:12 #147
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590272
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:16 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jij bent dik!
Nee. En nu?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:17:28 #148
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590278
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
oh haha ik snap hem
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 03:17:51 #149
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76590283
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Nee. En nu?
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 03:18:29 #150
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_76590289
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!
Oh oké.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')