Moet je horen wie 't zegtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?quote:
Geen idee, ik houd het niet bijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb ik er zoveel op mijn naam staan ja?
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.quote:
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb volgens mij zelfs geen enkel klaag topic waar ik in het algemeen klaag over dikke mensen.
Ik omschrijf mijn klachten graag zo gedetailleerd mogelijk. Als ze toevallig dik waren dan kan ik daar ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar je klaagt wel soort van: "oja, en ze zijn dik ololol!"
wel terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef griekjeee het volgende:
Wat gezellig. Het zoveelste dikke mensen topic.
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.quote:
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, het is weinig vernieuwend. Volgens mij is de inhoud exact hetzelfde als ieder ander topic- met dit onderwerp- dat hieraan voorafging, hetzij in een net iets andere bewoording.
Het is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
een centraal klachten over dikke mensen topic een idee misschien?
Ja die was flauw hè.quote:
En nu?quote:
Zeker op dit uurquote:
Dat was juist mijn excuus.quote:
Jij bent dik!quote:
Nee. En nu?quote:
quote:
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!quote:
Oh oké.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wellus! Je hebt een BMI van 18,6 en je gaat weer omhoog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |