Waar slaat dat op?quote:Op zondag 9 november 2008 04:35 schreef de_boswachter het volgende:
Je durfde het haar niet rechtstreeks in haar McBakkus te zeggen, maar bent wel zo n grote jongen het hier anoniem op internet te posten. Jaja. Beleef je hier ook je coming out op Fok i.p.v. het eerst tegen je real-life matties te zeggen?
Precies, gewoon knorrende geluiden gaan maken. Als ze gaat huilen is het natuurlijk helemaal feest.quote:Op zondag 9 november 2008 04:38 schreef remlof het volgende:
Als ze er zo expliciet om vragen hoef je er niet politiek correct op te antwoorden mijns inziens
Maar de reden van haar vraag was denk ik om meer zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2008 04:38 schreef remlof het volgende:
Als ze er zo expliciet om vragen hoef je er niet politiek correct op te antwoorden mijns inziens
Nee maar als je ja zegt gaat ze waarschijnlijk janken of ze haalt er wat "vriendjes" bij en heb je voor je het weet een hoop gezeik.quote:Op zondag 9 november 2008 04:38 schreef remlof het volgende:
Wat is er nou mooier dan het laatste stukje zelfvertrouwen van de dikke medemens af te breken.quote:Op zondag 9 november 2008 04:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Maar de reden van haar vraag was denk ik om meer zelfvertrouwen te krijgen.
Ze had juist geen ego, daarom vroeg ze het aan je.quote:Een goudeerlijk mens had haar ego de grond ingetrapt en haar avond verpest. Dat wilde ik absoluut niet op mijn geweten hebben.
Man, dan had ik een topic kunnen openen met de vraag onder welke kwab haar doos ligt.quote:Op zondag 9 november 2008 04:43 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom loog je niet door te zeggen dat je haar figuur goed vond. Dat soort wijven staat te springen om een pik. Had je haar nu liggen batsen met de lampen uit i.p.v. hier op FOK te posten.
Zou ze dat zelf dan niet weten?quote:Op zondag 9 november 2008 04:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Man, dan had ik een topic kunnen openen met de vraag onder welke kwab haar doos ligt.
Ik wilde een plaatje zoeken om jouw "feit" te ontkrachten, maar dat doe ik niet omdat dat wellicht banwaardig is.quote:Op zondag 9 november 2008 04:46 schreef de_boswachter het volgende:
Niet zeiken. Een kut is een kut.
Goatse is toch geen kut?quote:Op zondag 9 november 2008 04:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik wilde een plaatje zoeken om jouw "feit" te ontkrachten, maar dat doe ik niet omdat dat wellicht banwaardig is.
Dikke mensen absorberen zo'n klap, je flesje blijft gewoon heel.quote:Op zondag 9 november 2008 04:56 schreef Sapstengel het volgende:
Je had haar gewoon met een bierfles tegen de grond moeten slaan.
Al dat vet over de stoep.quote:Op zondag 9 november 2008 04:59 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is wel zo ja. Maar op een gegeven moment moet je wel de maximum absorbatie hebben bereikt , gewoon even door blijven slaan.
quote:Op zondag 9 november 2008 04:36 schreef Superfast het volgende:
Ik had gezegd: Voor een nijlpaard heb je best een lekker kontje!
JA rot op zeg vraag het dan niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |