Fuck, dat ben ik vergeten.quote:
Haha, TS is een negert.quote:
Hoi Joran!quote:
quote:
Ja die smoezen kennen we nu wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Maar niet alle mensen zijn dik doordat ze veel eten.
Soms zit er een reden achter.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Maar niet alle mensen zijn dik doordat ze veel eten.
Soms zit er een reden achter.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is die foto van die user met die sportwagen nog niet gepost.
Domper dit!!
Ja, maar die dikke mevrouw op rtl4 was veel gaan eten nadat haar zoontje overleden was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die smoezen kennen we nu wel.
Gelul.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Synthesist het volgende:
negervrouwen schijnen goed te koken. lekker en veel
daar zal de reden ook wel zitten
Dat dus.quote:
Skeletten niet dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Maar ze zijn altijd wel heel gezellig.
Waarom zeg je dit? Heb je soms lekker gegeten vanavond?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Nou leg eens uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:10 schreef klaasdj het volgende:
Sommige mensen die kunnen niet anders, wel eens aan gedacht? Net als anorexia.
Volstrekte kutklacht dus.
Dat zijn weer heel overtuigende xylofoons. verschil moet er wezen.quote:
Het ging er prima in ja, dank je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zeg je dit? Heb je soms lekker gegeten vanavond?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Cushingquote:
Eigen argumenten zouden je wel sieren ipv een opsomming uit de Wiki.quote:
Je vraagt om een uitleg. Imo bestaat een uitleg uit antwoorden, geen argumenten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigen argumenten zouden je wel sieren ipv een opsomming uit de Wiki.
Obesitas.quote:
'God is een dik mens', zou Descartes zeggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef Karasta het volgende:
[..]
Allemaal ziektes bedacht door dikke mensen
De antwoorden zijn aannames, ik wilde weten waarom jij dat zelf zo vindt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je vraagt om een uitleg. Imo bestaat een uitleg uit antwoorden, geen argumenten.
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Ze zijn ook zo'n gezellig bijzettafeltje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!
Enige ziekte die die mensen hebben is gebrek aan doorzettingsvermogen, niet dit soort onzin.quote:
Ik heb een deja vu-moment.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef Apekoek het volgende:
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!
Ja vind ik ook, moet je maar gaan sporten, als je echt wat wilt doen. Als je dieet zonder te sporten ben je sowieso kansloos. Tenzij je echt te dik bent om te lopen, maar dan ben je te laat begonnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moet je "Jong" van gisteren kijken: "Zo ben ik geboren,, het zit in de familie" zegt er 1"Ik heb zoveel diëten geprobeerd maar niks hielp" Yeah right.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |