Fuck, dat ben ik vergeten.quote:
Haha, TS is een negert.quote:
Hoi Joran!quote:
quote:
Ja die smoezen kennen we nu wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Maar niet alle mensen zijn dik doordat ze veel eten.
Soms zit er een reden achter.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Maar niet alle mensen zijn dik doordat ze veel eten.
Soms zit er een reden achter.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is die foto van die user met die sportwagen nog niet gepost.
Domper dit!!
Ja, maar die dikke mevrouw op rtl4 was veel gaan eten nadat haar zoontje overleden was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die smoezen kennen we nu wel.
Gelul.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Synthesist het volgende:
negervrouwen schijnen goed te koken. lekker en veel
daar zal de reden ook wel zitten
Dat dus.quote:
Skeletten niet dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Maar ze zijn altijd wel heel gezellig.
Waarom zeg je dit? Heb je soms lekker gegeten vanavond?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Nou leg eens uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:10 schreef klaasdj het volgende:
Sommige mensen die kunnen niet anders, wel eens aan gedacht? Net als anorexia.
Volstrekte kutklacht dus.
Dat zijn weer heel overtuigende xylofoons. verschil moet er wezen.quote:
Het ging er prima in ja, dank je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zeg je dit? Heb je soms lekker gegeten vanavond?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Cushingquote:
Eigen argumenten zouden je wel sieren ipv een opsomming uit de Wiki.quote:
Je vraagt om een uitleg. Imo bestaat een uitleg uit antwoorden, geen argumenten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eigen argumenten zouden je wel sieren ipv een opsomming uit de Wiki.
Obesitas.quote:
'God is een dik mens', zou Descartes zeggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef Karasta het volgende:
[..]
Allemaal ziektes bedacht door dikke mensen
De antwoorden zijn aannames, ik wilde weten waarom jij dat zelf zo vindt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je vraagt om een uitleg. Imo bestaat een uitleg uit antwoorden, geen argumenten.
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:01 schreef Garisson72 het volgende:
Ze zijn ook zo'n gezellig bijzettafeltje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!
Enige ziekte die die mensen hebben is gebrek aan doorzettingsvermogen, niet dit soort onzin.quote:
Ik heb een deja vu-moment.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef Apekoek het volgende:
Precies samen heerlijke lange worsten eten doet altijd goed!
Ja vind ik ook, moet je maar gaan sporten, als je echt wat wilt doen. Als je dieet zonder te sporten ben je sowieso kansloos. Tenzij je echt te dik bent om te lopen, maar dan ben je te laat begonnen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moet je "Jong" van gisteren kijken: "Zo ben ik geboren,, het zit in de familie" zegt er 1"Ik heb zoveel diëten geprobeerd maar niks hielp" Yeah right.
Komt allemaal neer op gebrek aan discipline.quote:
Typte ze en nam buiten adem nog maar een flinke hap chocola. "Morgen begin ik met afvallen."quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het zijn ook altijd weer van die domme mensen, die denken dat dikke mensen alleen maar dik worden van vreten!
Denk eens na dude!
Ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het zijn ook altijd weer van die domme mensen, die denken dat dikke mensen alleen maar dik worden van vreten!
Denk eens na dude!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:03 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Typte ze en nam buiten adem nog maar een flinke hap chocola. "Morgen begin ik met afvallen."
Dat dus.quote:
Dikkertje gespotquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na dude!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na dude!
Heidi Rangequote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ter illustratie: Kelly Clarkson![]()
[ afbeelding ]
Zo fucking zonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat dus.
Ter illustratie: Kelly Clarkson![]()
[ afbeelding ]
Is het je nog gelukt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef Maikuuul het volgende:
Het enige gezicht wat ik probeerde te trekken was
jaquote:
eetgewoonten + leefgewoonten...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na dude!
Nogmaals: het overgrote gedeelte heeft het te danken aan teveel eten en/of te weinig bewegen. Daar verandert een klein groepje die er ECHT niks aan kan doen niks aan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Simpele gast ook...
Wat mensen doen is prima is hun leven hun keus!
Maar er zijn meer oorzaken voor dik zijn dan alleen die simpele dingen die jij hier opsomt.
Verdiep je eens in je medemens ipv zomaar allerlei uit te braken, omdat jij het ergens niet mee eens bent of van baalt.
Wat boeit het nou wat jij vindt? Wil je hier een statement maken over mensen die dit trieste lot overkomen is? Wat denk je dat mensen die dik zijn dit leuk vinden?
Je hebt nooit gehoord zeker over mensen die altijd maar lijnen en lijnen en niets kunnen eten omdat ze daar al van aan komen?
Wat jij doet is discriminatie!!!!
Denk daar maar eens goed over na, en zo niet, dan ga je over de knie en krijg je een pak voor je broek.
Of baal jij zo van die mensen omdat jij jezelf zo goed vind, omdat je sport en niks eet ofzo?
Ok maar als dat zo is, waarom moet een ander zich daar dan druk over maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals: het overgrote gedeelte heeft het te danken aan teveel eten en/of te weinig bewegen. Daar verandert een klein groepje die er ECHT niks aan kan doen niks aan.
Dat doen we uit een estetisch oogpunt. Niemand kijkt graag naar een dikke pad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok maar als dat zo is, waarom moet een ander zich daar dan druk over maken?
Dat begrijp ik dan weer niet zo goed.
Men weet dat toch wel, dus waarom mogen zij niet lekker lui en dik zijn en veel eten...laat ze gaan joh...
Kijk als ze nou crimineel zijn ja dan!
Is het een ander verhaal. Of als het lastige mensen zijn...die ramen ingooien met molotovcocktails enzo ofzo...
Man laat ze gaan...en laat ze met rust en maak je druk over belangrijke dingen aub.
Misschien krijg je wel een ziekte waardoor jij straks een dikke pad wordt...wat dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen we uit een estetisch oogpunt. Niemand kijkt graag naar een dikke pad.
zelfde verhaal geldt ook voor jou...karma!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef kutmongool het volgende:
Dikke mensen verpesten het landschap. Ik zeg een vet-tax voor die mensen!
Omdat het een lelijke uitingsvorm is van luiheid, gemakzucht en rotgenen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ok maar als dat zo is, waarom moet een ander zich daar dan druk over maken?
Dat begrijp ik dan weer niet zo goed.
Men weet dat toch wel, dus waarom mogen zij niet lekker lui en dik zijn en veel eten...laat ze gaan joh...
Kijk als ze nou crimineel zijn ja dan!
Is het een ander verhaal. Of als het lastige mensen zijn...die ramen ingooien met molotovcocktails enzo ofzo...
Man laat ze gaan...en laat ze met rust en maak je druk over belangrijke dingen aub.
Ja en dan bestellen ze patat, frikandellen, kroketje, hamburger speciaal en een Diet Coke.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef Karasta het volgende:
Wat mij zo stoort zijn dikke mensen die het jammer vinden dat ze dik zijn, ga dan lekker afvallen ofzo WTF.
Ik heb een nicht van 23 jaar die vroeger altijd mooi geweest is (deed vaak mee aan schoonheids westrijden) ze was altijd wel een beetje mollig maar het werd steeds erger, zij heeft liposuction 2x gedaan en nu is ze weer dik.
Je zou denken hmmm deze mensen kunnen er niks aan doen maar dat kunnen ze wel als je goed oplet wat ze eten, zij eet de ergste dingen en als ze avond eet eet ze voor 2,5 persoon.
Klacht : dikke mensen die niet dik willen zijn maar geen moeite erin stoppen om aftevallen.
Mijn karma is laatst door zo een vetklep opgevrotenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
zelfde verhaal geldt ook voor jou...karma!
noem eens redenen afgezien van die 5% zieken om aan te komen wat niet te maken heeft met je vool vreten en weinig bewegen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Simpele gast ook...
Wat mensen doen is prima is hun leven hun keus!
Maar er zijn meer oorzaken voor dik zijn dan alleen die simpele dingen die jij hier opsomt.
Verdiep je eens in je medemens ipv zomaar allerlei uit te braken, omdat jij het ergens niet mee eens bent of van baalt.
Wat boeit het nou wat jij vindt? Wil je hier een statement maken over mensen die dit trieste lot overkomen is? Wat denk je dat mensen die dik zijn dit leuk vinden?
Je hebt nooit gehoord zeker over mensen die altijd maar lijnen en lijnen en niets kunnen eten omdat ze daar al van aan komen?
Wat jij doet is discriminatie!!!!
Denk daar maar eens goed over na, en zo niet, dan ga je over de knie en krijg je een pak voor je broek.
Of baal jij zo van die mensen omdat jij jezelf zo goed vind, omdat je sport en niks eet ofzo?
vroeger gingen ze ook gewoon dood.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke uitingsvorm is van luiheid, gemakzucht en rotgenen.
*zucht*quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een ziekte waardoor jij straks een dikke pad wordt...wat dan?
Met dat soort Royal Sadness is dat een eitje voor mij !quote:
Dan heb je pecht, maar 99% van deze mensen heeft geen ziekte en veroorzaakt het helemaal zelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een ziekte waardoor jij straks een dikke pad wordt...wat dan?
En dat terwijl het nog nooit makkelijker is geweest om te bewegen. Je hoeft niet de regen in, je hoeft geen rekening te houden met anderen. Er is gewoon geen enkel excuus om dat vette lijf niet in beweging te zetten. Maar als je dan een sportschoolabonnement hebt dan moet je ook wel gaan! En eenmaal daar niet alleen maar op de trilplaat (favoriete plek van die vieze zeekoeien, hoeven ze alsnog niks te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Chuck.Norris het volgende:
dan hoor je ze zeggen
ja dat is wel niet zo makkelijk hoor, en sporten is zo lastig, moeilijk, ...
what tha fuck
denk je dat bvb voetballers altijd met plezier gaan trainen?
dat ze het leuk vinden om in de zomer te moeten gaan lopen?
zich kapotwerken op trainingen?
dikkerdjes zijn gewoon luie mensen, toch zeker 80%
dat van die simpele oefeningen valt me ook opquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En dat terwijl het nog nooit makkelijker is geweest om te bewegen. Je hoeft niet de regen in, je hoeft geen rekening te houden met anderen. Er is gewoon geen enkel excuus om dat vette lijf niet in beweging te zetten. Maar als je dan een sportschoolabonnement hebt dan moet je ook wel gaan! En eenmaal daar niet alleen maar op de trilplaat (favoriete plek van die vieze zeekoeien, hoeven ze alsnog niks te doen) maar gewoon flink in het zweet werken.
MAAR NEEN, ZE ZIJN GEWOON TE LUI EN TE GEMAKZUCHTIG, BAH!!!!!11
onverstandige keuzes wat betreft voeding noem ik dan maar even gemakzuchtquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Omdat het een lelijke uitingsvorm is van luiheid, gemakzucht en rotgenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |